Zijn er wel vrouwen met een eigen mening?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:37 schreef Hetiszover het volgende:
My gosh, wat heb ik daar een hekel aan
Vrijgezelle vrouwen, veelal tussen de 20-30 jaar, die een profiel hebben op een of andere site en die geen eigen mening lijken te hebben.
Is dat standaard?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:39 schreef Airlocker het volgende:
TS is zelf ook een standaard persoon die op internet achter de vrouwen aan gaat.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:40 schreef Runfun het volgende:
http://partyflock.nl/album/1124925.html
deze is niet standaard
Ja, want dat doet iedereenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:39 schreef Airlocker het volgende:
TS is zelf ook een standaard persoon die op internet achter de vrouwen aan gaat.
Voor boeken die nergens over gaan zijn ze wel vermakelijk ja.quote:
Al tijden ben ik op zoek naar een vrouw die aan deze omschrijving voldoet, maar als je ergens naar zoekt kom je het natuurlijk weer niet tegenquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:37 schreef Hetiszover het volgende:
Vrijgezelle vrouwen, veelal tussen de 20-30 jaar, die een profiel hebben op een of andere site en die geen eigen mening lijken te hebben.
Hiermee doel ik op vrouwen die als favoriete tv-programma DWDD hebben, als favoriete serie Grey's Anatomy (Dr. McDreamy![]()
) en het mooiste boek wat ze gelezen hebben is Komt een vrouw bij de dokter van Kluun (snifsnif). Ze zijn weg van jurkjes en slippers, zijn dol op Starbucks en de Zara (hihi
) en hun hobby's zijn reizen en winkelen
. De favoriete film is uiteraard The Notebook.
Verzin eens wat origineels!
Klacht: standaard vrouwen
Je faalt. Dit is allemaal zo oppervlakkig. Wees eens wat specifieker!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:03 schreef Otis2.0 het volgende:
TS is een vrijgezelle man, tussen de 20 en 30 die als favoriete tv-programma Top Gear heeft. Zijn favoriete serie is Prison Break en hij leest geen boeken, want hij is een man. Belangrijk in zijn leven vindt hij zijn auto en zijn baan. Gadgets zijn zijn hobby, hij heeft dan ook een prachtige telefoon.
Nee de OP is specifiek.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:08 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Je faalt. Dit is allemaal zo oppervlakkig. Wees eens wat specifieker!
Dit is gewoon cold reading, in de trant van Char en consorten
Heb jij op et lusac gezetenquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:12 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist![]()
TS heeft label-skills. Nu jij nog
Jij bent ook standaard.quote:
Nee. Wieso?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Heb jij op et lusac gezeten![]()
?
[..]
Jij bent ook standaard.
Niet mee eens. Kom op zeg, alsof het vreemd is dat een vrouw van jurkjes, slippers en reizen houdt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:12 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist![]()
TS heeft label-skills. Nu jij nog
Nee, leuke vrouwen houden niet van slippersquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:10 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar TS, hoe kan je nou klagen over vrouwen die van jurkjes en slippers houden? Iedere (normale, leuke) vrouw houdt van jurkjes en slippers. Dat hoort gewoon zo. Of heb je liever een vrouw die van Timberlands en tuinbroeken houdt?
Happen naar Peijnenburg!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Kom op zeg, alsof het vreemd is dat een vrouw van jurkjes, slippers en reizen houdt.
Dat kan heel erg goed samengaan. Leuke vrouwen houden in elk geval niet van dreadlocks.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, leuke vrouwen houden niet van slippers. Leuke vrouwen houden van hoge hakken.
Nee. Britpop misschien, maar Radiohead en "alles in de top 40" echt niet. Dan zou ik eerder kiezen voor John Mayer, John Legend, Jack Johnson, Jason Mraz, Colbie Caillat, James Morrison en dat soort muziek.quote:Je was trouwens nog hun muzieksmaak vergeten TS, maar die gaat imo vaak richting Radiohead, een willekeurig britpop-bandje of gewoon "alles in de top 40".
Dat de dingen die TS opnoemt net zo oppervlakkig zijn als de dingen die ik opnoemde, waarna jij begon te bitchen. Dus ben jij niet degene die een punt probeert te maken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:16 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Happen naar Peijnenburg!![]()
Nee, dat is niet raar. Dat is het punt wat TS wil maken ook niet.
Het is wel cliché, en derhalve niet origineel. Je punt is?
Ja, dat zijn echt van die artiesten die alleen door standaard vrouwen geluisterd worden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat kan heel erg goed samengaan. Leuke vrouwen houden in elk geval niet van dreadlocks.
[..]
Nee. Britpop misschien, maar Radiohead en "alles in de top 40" echt niet. Dan zou ik eerder kiezen voor John Mayer, John Legend, Jack Johnson, Jason Mraz, Colbie Caillat, James Morrison en dat soort muziek.
Mjah smaken verschillen, maar ik vind slippers niet bijzonder charmant. Hetzelfde als wat veel vrouwen van dreadlocks vinden idd, maar er zijn ook genoeg leuke vrouwen die het wel wat vinden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat kan heel erg goed samengaan. Leuke vrouwen houden in elk geval niet van dreadlocks.
Dat past misschien beter idd. Van die singer-songwriter meuk. En dan staat er vaak nog Mika tussen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee. Britpop misschien, maar Radiohead en "alles in de top 40" echt niet. Dan zou ik eerder kiezen voor John Mayer, John Legend, Jack Johnson, Jason Mraz, Colbie Caillat, James Morrison en dat soort muziek.
Hiphopquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, dat zijn echt van die artiesten die alleen door standaard vrouwen geluisterd worden.![]()
![]()
Hiphop
Ooh daar was altijd zon leraar die zijn ook altijd van dat is correct en tevens juistquote:
Hihi, je zei bitchen! Mad respect voor jou, jwz!quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat de dingen die TS opnoemt net zo oppervlakkig zijn als de dingen die ik opnoemde, waarna jij begon te bitchen. Dus ben jij niet degene die een punt probeert te maken?
Vero Moda? Xara?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe heet die ene kutwinkel waar die vrouwen altijd hun kleren halen...... ook zoiets wat menig vrouw trots moet melden![]()
HELP ME
Jij mist het punt VOLLEDIG. Maak jezelf niet nog belachelijker.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:22 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Hihi, je zei bitchen! Mad respect voor jou, jwz!![]()
Ik probeer geen punt te maken. Alleen dat je wel iets specifieker mag zijn.
Dus bijvoorbeeld; Wąt voor gadgets? Wąt voor telefoon? Etc.
Probeer het nog een keertje, je komt er wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |