sshhtt "moet je dat nou verklappenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij hoort niet graag dat je ongelijk hebt, he?.
half 8 al wakkerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:29 schreef Saaaaab het volgende:
Ik wil ook meedoen. Ik ben ook niet standaard!
Je kent de verkeerde vrouwen. Echt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:00 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Niet iedereen nee, maar voor de meeste vrouwen betekent 'niet diëten' dat ze zich regelmatig flink volvreten bij de Mac. Want ja, je zit over je gewicht in of niet
Noem namen, noem namen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:55 schreef De_Melkboer het volgende:
Wat doen sommige mensen toch krampachtige en wanhopige pogingen om aan te geven dat ze zelf niet standaard zijn.
Ik hoef dat niet hier neer te zetten.quote:
Waarom doe je het dan toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet hier neer te zetten.
quote eens?quote:
quote:
Benadrukken hoe anders je wel niet bent.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik kijk er toevallig geen één. Typische vrouwen series dan hè.
Dat was n.a.v. een directe vraag die ik kreeg toen ik zei dat ik niet begrijp wat vrouwen in die standaard series zien. Was dus niet de bedoeling het zozeer op mezelf te betrekken. Lezen, Biels.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:19 schreef Biels het volgende:
[..]
[..]
Benadrukken hoe anders je wel niet bent.
Ah, dat is het natuurlijk. En jij valt daar vast niet onder?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je kent de verkeerde vrouwen. Echt.
Omdat dat standaard is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:55 schreef De_Melkboer het volgende:
Wat doen sommige mensen toch krampachtige en wanhopige pogingen om aan te geven dat ze zelf niet standaard zijn.
Waarom wil je alles op mij betrekken? Als je het zo nodig wilt weten: ik val daar niet onder nee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 07:36 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ah, dat is het natuurlijk. En jij valt daar vast niet onder?
Nee dat doe je zelf, impliciet weliswaar d.m.v. suggestief taalgebruik. Ik help je zelfs door je een opzetje te geven om je punt te maken maar ook dat is weer niet goed. Je bent in elk geval wel gezegend met een typisch vrouwelijke wispelturigheid.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom wil je alles op mij betrekken? Als je het zo nodig wilt weten: ik val daar niet onder nee.
Suggestief taalgebruik doordat ik mijn mening verkondig over 'dat soort vrouwen'?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:40 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Nee dat doe je zelf, impliciet weliswaar d.m.v. suggestief taalgebruik. Ik help je zelfs door je een opzetje te geven om je punt te maken maar ook dat is weer niet goed. Je bent in elk geval wel gezegend met een typisch vrouwelijke wispelturigheid.
Op zich wel schattig hoor
Echter, omdat je een vrouw bent betekent het feit dat jij je afzet tegen 'dat soort vrouwen' dat je jezelf positief af wil laten steken ten opzichte van andere vrouwen. Je bent dus eigenlijk gewoon bezig met jezelf te verkopen en hoewel dat in Nederland legaal is, pak je het wel op een goedkope manier aan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Suggestief taalgebruik doordat ik mijn mening verkondig over 'dat soort vrouwen'?Ik zou exact hetzelfde zeggen als ik een man was, het is dus totaal niet mijn intentie de suggestie te wekken hoe anders ik al dan niet ben. Zo interpreteer jij het.
....quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:36 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Echter, omdat je een vrouw bent betekent het feit dat jij je afzet tegen 'dat soort vrouwen' dat je jezelf positief af wil laten steken ten opzichte van andere vrouwen. Je bent dus eigenlijk gewoon bezig met jezelf te verkopen en hoewel dat in Nederland legaal is, pak je het wel op een goedkope manier aan.
Nee ik vond mijn eigen persoon even totaal onbelangrijk toen ik die post maakte over vrouwen die vrouwen series kijken, maar jij kennelijk niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:36 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Echter, omdat je een vrouw bent betekent het feit dat jij je afzet tegen 'dat soort vrouwen' dat je jezelf positief af wil laten steken ten opzichte van andere vrouwen. Je bent dus eigenlijk gewoon bezig met jezelf te verkopen en hoewel dat in Nederland legaal is, pak je het wel op een goedkope manier aan.
Tussen de regels door laat je anders wel heel duidelijk blijken dat jij anders (lees: beter) bent dan die simpele mutsen die wel naar die domme vrouwenseries kijken. Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken? Wil je gewoon wat pochen of probeer je indruk op mij maken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee ik vond mijn eigen persoon even totaal onbelangrijk toen ik die post maakte over vrouwen die vrouwen series kijken, maar jij kennelijk niet.
Waar zeg ik dat dan? Ik heb letterlijk gezegd niet te begrijpen wat vrouwen in zulke series zien. Mag ik die post dan alleen maken als ik een man ben?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:04 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Tussen de regels door laat je anders wel heel duidelijk blijken dat jij anders (lees: beter) bent dan die simpele mutsen die wel naar die domme vrouwenseries kijken. Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken? Wil je gewoon wat pochen of probeer je indruk op mij maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |