abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73829996
Nice van Barri
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_73831694
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:42 schreef WEST het volgende:
Wat voor straf heeft Massa in singapore 2008 gekregen na zijn pitstop incident?

Kan zo niet terug zien wat voor straf hij heeft gehad. Het enige wat ik terug kan halen is dit.
[..]

en dat ging over het wegrijden en bijna ongeluk veroorzaken door weg te rijden en niet over de slang incident.

En dan lees je dat McLaren 50.000 dollar boete krijgt en kovalainen een tijdstraf. Hoezo is de FIA hier niet consequent in
Omdat ze dat niet zijn, enige verschil is 10 seconden vuur! Als je dat niet inziet...
pi_73831783
Kan iemand hier mij uitleggen waarom Kobayashi niet is bestraft voor het in feite elimineren van Nakajima?? Die gast komt gewoon (te) traag de pits uit en probeert tegen beter weten in om Nakajima achter zich te houden. Die kerel heeft alle geluk van de wereld dat hij er zelf zonder schade van afkomt! Ongelofelijk.
pi_73833197
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 02:22 schreef Sobraine het volgende:
Kan iemand hier mij uitleggen waarom Kobayashi niet is bestraft voor het in feite elimineren van Nakajima?? Die gast komt gewoon (te) traag de pits uit en probeert tegen beter weten in om Nakajima achter zich te houden. Die kerel heeft alle geluk van de wereld dat hij er zelf zonder schade van afkomt! Ongelofelijk.
omdat Koayashi door de debiele anti test regels amper weet hoe die wagen werkt. Bij Button voor zn neus ging die ook 4x van zn lijn zonder straf te krijgen. Je kan het hem amper kwalijk nemen....
pi_73833207
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 19:47 schreef ElmarO het volgende:

Overigens heeft vosss toch maar mooi voorspelt dat Button kampioen zou worden.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_73833212
ja hallo en ik had voorspeld way to go dat JB kan winnen in fatsoenlijke auto, daar hoor ik niemand over......maar top Vossss
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:03:53 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_73834987
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 07:36 schreef vosss het volgende:

[..]

Vind ik knap, ik heb zelf nog een kratje bier verloren om een weddenschap dat geen van beide Brawns in de top 10 zouden eindigen bij de eerste GP, hoe ver kan je ernaast zitten?
pi_73837004
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 02:15 schreef Sobraine het volgende:

[..]

Omdat ze dat niet zijn, enige verschil is 10 seconden vuur! Als je dat niet inziet...
Dat is een bijkomstigheid, het geval is verder hetzelfde.
pi_73837183
Kobayashi mag iets minder zigzaggen maar verder van mij mag hij erin blijven zitten. Geweldige coureur. Geeft zich niet snel gewonnen.
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:44:23 #110
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_73837636
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:31 schreef Desunoto het volgende:
Kobayashi mag iets minder zigzaggen maar verder van mij mag hij erin blijven zitten. Geweldige coureur. Geeft zich niet snel gewonnen.
ik was ook best onder de indruk. Hij leek ook nog aardig snelheid te hebben.

En in je eerste race niet wijken voor een WDC
Please, make yourself uncomfortable.
pi_73838073
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef bodylotion het volgende:

[..]

ik was ook best onder de indruk. Hij leek ook nog aardig snelheid te hebben.

En in je eerste race niet wijken voor een WDC

Ja, hij was misschien snel en niet bang, maar zoals hij Nakajima eraf rost (want dat is het) dat is beneden niveau. Dat zou zelfs Kobayashi niet moeten doen. Ik vind het echt een kwalijke zaak dat hij niet gestraft is. Als hij zelf al niet snapt, dat je als je uit de pits komt, niet snel genoeg bent om iemand op de baan serieus achter je te houden, dan ben je niet goed bezig.

Maar toegegeven wel een coureur met ballen en dat mag ik wel
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:24:25 #112
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_73838943
Een echte japanner
Drugs are good mkay?
pi_73840772
Ja een echte kamikaze idioot!!
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:35:11 #114
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_73846201
Een column van Andrew Benson van de BBC met daarin een paar interessante uitspraken over hoe nijpend de situatie af en toe was bij het team: http://www.bbc.co.uk/blog(...)_story_of_brawn.html
quote:
It was designed for a Honda engine, and it was not until December that the team knew they would be using a Mercedes. That necessitated some pretty crude changes.

"The chassis had the back six inches cut off to fit the engine in - the sort of thing you wouldn't normally do even with a test car," says my source. "And the gearbox was in the wrong place because the crank-centre height is different. There's a massive amount of compromise in the cars."

Those compromises introduced a significant performance deficit into the Brawn car, but it raced like that all year.
quote:
Just as incredibly the team, tight on budget, made only three chassis all year - one for Button, one for Rubens Barrichello, and a spare - when a big-money outfit such as McLaren will typically make seven or eight.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')