Omdat ze dat niet zijn, enige verschil is 10 seconden vuur! Als je dat niet inziet...quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:42 schreef WEST het volgende:
Wat voor straf heeft Massa in singapore 2008 gekregen na zijn pitstop incident?
Kan zo niet terug zien wat voor straf hij heeft gehad. Het enige wat ik terug kan halen is dit.
[..]
en dat ging over het wegrijden en bijna ongeluk veroorzaken door weg te rijden en niet over de slang incident.
En dan lees je dat McLaren 50.000 dollar boete krijgt en kovalainen een tijdstraf. Hoezo is de FIA hier niet consequent in
omdat Koayashi door de debiele anti test regels amper weet hoe die wagen werkt. Bij Button voor zn neus ging die ook 4x van zn lijn zonder straf te krijgen. Je kan het hem amper kwalijk nemen....quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:22 schreef Sobraine het volgende:
Kan iemand hier mij uitleggen waarom Kobayashi niet is bestraft voor het in feite elimineren van Nakajima?? Die gast komt gewoon (te) traag de pits uit en probeert tegen beter weten in om Nakajima achter zich te houden. Die kerel heeft alle geluk van de wereld dat hij er zelf zonder schade van afkomt! Ongelofelijk.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:47 schreef ElmarO het volgende:
Overigens heeft vosss toch maar mooi voorspelt dat Button kampioen zou worden.
quote:
Dat is een bijkomstigheid, het geval is verder hetzelfde.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:15 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet zijn, enige verschil is 10 seconden vuur! Als je dat niet inziet...
ik was ook best onder de indruk. Hij leek ook nog aardig snelheid te hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:31 schreef Desunoto het volgende:
Kobayashi mag iets minder zigzaggen maar verder![]()
van mij mag hij erin blijven zitten. Geweldige coureur. Geeft zich niet snel gewonnen.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ik was ook best onder de indruk. Hij leek ook nog aardig snelheid te hebben.
En in je eerste race niet wijken voor een WDC
quote:It was designed for a Honda engine, and it was not until December that the team knew they would be using a Mercedes. That necessitated some pretty crude changes.
"The chassis had the back six inches cut off to fit the engine in - the sort of thing you wouldn't normally do even with a test car," says my source. "And the gearbox was in the wrong place because the crank-centre height is different. There's a massive amount of compromise in the cars."
Those compromises introduced a significant performance deficit into the Brawn car, but it raced like that all year.
quote:Just as incredibly the team, tight on budget, made only three chassis all year - one for Button, one for Rubens Barrichello, and a spare - when a big-money outfit such as McLaren will typically make seven or eight.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |