quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:46 schreef Leatherface het volgende:
[F1] Zal Button ooit een GP winnen?
Het kan verkeren.
Schumacher in 1994 en 1995.quote:
Idd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:46 schreef Leatherface het volgende:
Het kan verkeren.
Ach, in dat jaar (2006) won hij de Hongaarse GP al.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:46 schreef Leatherface het volgende:
Het kan verkeren.
quote:Kampioen van de armoede.
Wat is F1 toch afgegleden. Ik kijk met weemoed terug naar de tijden dat ik gespannen voor de buis zat, al voor een race begon. Een week van te voren eigenlijk al. Tegenwoordig moet ik er per ongeluk langszappen.
Die stond in Aida 1995 gewoon op P1. Terwijl ie maar 5e hoefde te worden of zo.quote:
Vergeet het maar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:46 schreef Leatherface het volgende:
iddquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Button zo schor als een krekel.
Don't remind mequote:
Aida was toen toch de tweede of derde race van het jaar?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Die stond in Aida 1995 gewoon op P1. Terwijl ie maar 5e hoefde te worden of zo.
Button zo schor als een krekel.
Nope, in Suzuka werd Benetton constructeurskampioen. Aida was drie races voor einde, waar ie gewoon won. En dus WDC werdquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:51 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Aida was toen toch de tweede of derde race van het jaar?
Beide jaren eindigde het kampioenschap in Adelaide. In 1995 werd Schumacher wel al in Suzuka kampioen. In Australië kwam hij beide keren niet aan de finish.
idd...maar zijn tijd komt nog welquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:54 schreef SuzukiSwift het volgende:
Vettel nogal teleurgesteld
Ik denk dat dat ook een keuze van Brawn is geweest. Naast Virgin zullen zich voldoende sponsoren gemeld hebben sinds de successen in de eerste races. Maar dat brengt natuurlijk ook weer verplichtingen met zich mee.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:54 schreef Leatherface het volgende:
Inderdaad, wat hebben zij weinig sponsors op hun auto, vergeleken bij bijvoorbeeld McLaren.
No shitquote:
Daar ben ik van overtuigd!quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:55 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
idd...maar zijn tijd komt nog wel
Inderdaad nu weet ik het weer. Ze zaten twee keer achter elkaar in Japan. Coulthard spinde in Suzuka over zijn eigen grind wat uit de sidepods kwam en toen was Benetton definitief constructeurskampioen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nope, in Suzuka werd Benetton constructeurskampioen. Aida was drie races voor einde, waar ie gewoon won. En dus WDC werd
Wat sneu voor hem inderdaad....quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:45 schreef beantherio het volgende:
Arme Webber. Hij wint en niemand interesseert het een zak.
Wat was daar te zien?quote:
Ze zullen daar vanavond zeker wel een extra fles appelsap opentrekken ja.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:53 schreef YellowBlacks het volgende:
Brawn kon dit wel gebruiken, om nieuwe sponsors te krijgen.
Filmpjes van eerdere wereldkampioenen toen die wonnen, met Baby you're the best van James Bond erachterquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |