abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:02:26 #51
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_73816896
Ook goed van Kubica trouwens... Helemaal niet opgevallen
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:02:29 #52
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_73816901
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 19:59 schreef Sally het volgende:

[..]

Filmpjes van eerdere wereldkampioenen toen die wonnen, met Baby you're the best van James Bond erachter
Dat was erg mooi ja.
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:02:42 #53
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_73816911
Ah dat filmpje zal dan vroeg of laat nog wel ergens opduiken.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_73816936
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:02 schreef MonoSynth het volgende:
Ook goed van Kubica trouwens... Helemaal niet opgevallen
De hele top drie van de race kwam zelden in beeld... Alleen als Button, Barrichello of Vettel daar reden
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_73816957
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:01 schreef Sally het volgende:
Weet niet of users blij zijn met de spoiler in deze topictitel
De winnaar van de race staat er niet in
Calmer than you are
pi_73816980
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

De winnaar van de race staat er niet in
Daar heb je gelijk in

Mis alleen het deeltje nog
pi_73817009
prachtig
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_73817013
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:01 schreef Sally het volgende:
Weet niet of users blij zijn met de spoiler in deze topictitel
Dan moet je niet op Fok gaan kijken.
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:07:37 #59
16063 MonoSynth
pi_73817102
Ik vraag me af of er nu ergens in Japan Harakiri wordt gepleegd?
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:08:17 #60
16063 MonoSynth
pi_73817121
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:05 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dan moet je niet op Fok gaan kijken.
idd, als je een race hebt gemist is internet sowieso verboden gebied totdat je de race hebt gezien.
pi_73817200
Kobayashi is so crazy, volgens Jensen
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:11:04 #62
38114 beantherio
pi_73817219
Ze hebben bij de BBC een beetje problemen om Button te interviewen.
pi_73817253
Geen bijzonder geniale race maar gewoon steady naar de titel. Jammer voor Rubens dat Lewis hem nog van het podium duwde!!
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:13:41 #64
16063 MonoSynth
pi_73817342
Volgens mij zijn ze best blij daar bij Brawn
pi_73817365
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:13 schreef MonoSynth het volgende:
Volgens mij zijn ze best blij daar bij Brawn
Je zou het inderdaad wel denken.
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:14:27 #66
38114 beantherio
pi_73817377
Eddie Jordan wil wel feesten.

David Coulthart liever niet.
pi_73817390
jenson master of the universe
pi_73817391
Top al die compilaties bij de bbc
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_73817419
Kunnen we concluderen dan Button en Brawn profiteerden van een plotseling machtsvacuüm?
pi_73817421
Briljant filmpje
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:15:37 #71
798 voyeur
bemoeit zich
pi_73817433
Kobayahsi vind ik toch wel de man van de wedstrijd!
Here we are now, entertain us.
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:16:21 #72
131800 Tarado
capô de fusca
pi_73817463
Leuke race, en Button verdiend kampioen en Brawn helemaal!
pi_73817554
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:15 schreef voyeur het volgende:
Kobayahsi vind ik toch wel de man van de wedstrijd!
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:20:29 #74
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_73817655
Sutil en Trulli zullen voorlopig wel even geen vrienden zijn. Sutil: "We zullen ons nu bij de wedstrijdleiding moeten melden en daar zal ik een goed gesprek met hem voeren. De manier waarop hij zich op het circuit gedroeg was van een erg laag niveau." Whehe . http://f1.gpupdate.net/nl(...)de-schuld-van-crash/
pi_73817737
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:20 schreef -Hans- het volgende:
Sutil en Trulli zullen voorlopig wel even geen vrienden zijn. Sutil: "We zullen ons nu bij de wedstrijdleiding moeten melden en daar zal ik een goed gesprek met hem voeren. De manier waarop hij zich op het circuit gedroeg was van een erg laag niveau." Whehe . http://f1.gpupdate.net/nl(...)de-schuld-van-crash/
Hij is fijn
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:23:47 #76
38114 beantherio
pi_73817765
Trulli is niet goed bij zijn hoofd.
pi_73818262
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 19:41 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Nogal ja. Wie had dat een jaar geleden durven voorspellen?
De user NED/vosss had het met betrekking tot Button voorspelt. Klik
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:37:48 #78
16063 MonoSynth
pi_73818429
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:15 schreef Leatherface het volgende:
Kunnen we concluderen dan Button en Brawn profiteerden van een plotseling machtsvacuüm?
Ja. Dus? Dat zie je toch overal? Succes wordt voornamelijk bepaald door het op het juiste moment op de juiste plaats zijn. En dat waren Ross Brawn en Jenson Button in dit geval.

Om het even buiten de F1 te trekken: Zou Toyota nu zo groot zijn geweest als GM/Chrysler niet lagen te slapen? Zou Microsoft nu zo groot zijn geweest als Apple, WordPerfect en de rest niet lagen te slapen in de eerste helft van de jaren '90? Zou Apple nu zo groot zijn geweest als de concurrentie (Creative, iRiver, Sandisk, Nokia, Sony/Ericsson, enzovoorts) niet lagen te slapen? Doet dat iets af aan het uiteindelijke resultaat?
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:52:06 #79
131800 Tarado
capô de fusca
pi_73819215
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:37 schreef MonoSynth het volgende:

[..]

Ja. Dus? Dat zie je toch overal? Succes wordt voornamelijk bepaald door het op het juiste moment op de juiste plaats zijn. En dat waren Ross Brawn en Jenson Button in dit geval.

Om het even buiten de F1 te trekken: Zou Toyota nu zo groot zijn geweest als GM/Chrysler niet lagen te slapen? Zou Microsoft nu zo groot zijn geweest als Apple, WordPerfect en de rest niet lagen te slapen in de eerste helft van de jaren '90? Zou Apple nu zo groot zijn geweest als de concurrentie (Creative, iRiver, Sandisk, Nokia, Sony/Ericsson, enzovoorts) niet lagen te slapen? Doet dat iets af aan het uiteindelijke resultaat?
dit gaat wel wat ver, Brawn en Button hadden gewoon het geluk dat de dubbele diffuser door de FIA werd goedgekeurd,daardoor konden ze de eerste helft van het seizoen afstand nemen van de rest. Toen de 2de helft van het seizoen dit verschil er niet meer was bleef de schade beperkt mede omdat de directe concurrenten niet (genoeg) scoorden.
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:21:40 #80
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_73821078
Je zegt het zelf: Schadebeperking omdat de rest niet genoeg scoorde. Dat wil dus zeggen dat ze optimaal gebruik hebben gemaakt van de situatie dat de concurrentie niet snel/slim genoeg was.

edit: of dit de meest gewaardeerde manier door de fans is om WC te worden laat ik in het midden. Maar diegene die WC is dat toch echt terecht geworden.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_73821489
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Je zegt het zelf: Schadebeperking omdat de rest niet genoeg scoorde. Dat wil dus zeggen dat ze optimaal gebruik hebben gemaakt van de situatie dat de concurrentie niet snel/slim genoeg was.

edit: of dit de meest gewaardeerde manier door de fans is om WC te worden laat ik in het midden. Maar diegene die WC is dat toch echt terecht geworden.
Button wint in ieder geval outright, hij haalt de titel binnen met nog een race te gaan. De voorgaande drie jaren werd het pas in de laatste race beslist.

Je kunt veel van Button zeggen, maar hij wint de titel in ieder geval niet op een schamel puntje zoals Hamilton en Raikkonen.
pi_73821626
quote:

Er zijn natuurlijk een paar manieren om wereldkampioen te worden. Je kunt de eerste helft vrijwel maximaal scoren en flink uitlopen en dan verzwakken om toch nog wereldkampioen te worden. Of je kunt zwak beginnen en sterk eindigen. Of het hele jaar constant rijden. Of de concurrentie verpletteren. In the end gaat het erom wie de meeste punten scoort.
Dus idd is Button terecht kampioen geworden.

Als je de resultaten van Button andersom zou zetten, zou het misschien meer gewaardeerd worden, want dan zijn de beste resultaten op het laatst gescoord en dat blijft altijd het beste hangen. Je moet naar het hele jaar kijken. Button heeft 6 races gewonnen, daarnaast veel punten gescoord en is daarom verdiend kampioen. Natuurlijk zat 'ie in de beste wagen, maar dat zit bijna iedereen die kampioen wordt.

En je kunt het ook positief bekijken: als Button op dezelfde manier was doorgegaan als de eerste 7 races, dan was 'ie al veel eerder kampioen geweest, en was er geklaagd dat het zo saai was.
pi_73821670
Hulde voor Button! En Brawn! Binnen een jaar van niks naar alles.
Dit is een opsteker voor de F1. En ikzelf had weer hetzelfde gevoel als toen Hakkinen WC werd in '98, dik verdiend voor een enorm sympatieke gast!
pi_73822193
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:30 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk een paar manieren om wereldkampioen te worden. Je kunt de eerste helft vrijwel maximaal scoren en flink uitlopen en dan verzwakken om toch nog wereldkampioen te worden. Of je kunt zwak beginnen en sterk eindigen. Of het hele jaar constant rijden. Of de concurrentie verpletteren. In the end gaat het erom wie de meeste punten scoort.
Dus idd is Button terecht kampioen geworden.

Als je de resultaten van Button andersom zou zetten, zou het misschien meer gewaardeerd worden, want dan zijn de beste resultaten op het laatst gescoord en dat blijft altijd het beste hangen. Je moet naar het hele jaar kijken. Button heeft 6 races gewonnen, daarnaast veel punten gescoord en is daarom verdiend kampioen. Natuurlijk zat 'ie in de beste wagen, maar dat zit bijna iedereen die kampioen wordt.

En je kunt het ook positief bekijken: als Button op dezelfde manier was doorgegaan als de eerste 7 races, dan was 'ie al veel eerder kampioen geweest, en was er geklaagd dat het zo saai was.
Inderdaad. 6 races gewonnen, en bijna overal in de punten. Dat is gewoon champion's stuff.
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:47:42 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_73822759
quote:

Hier ben ik het helemaal mee eens Brawn en Button zijn de terechte kampioenen, maar ik vond dat stukje van Monosynth wat te filosofisch
pi_73822775
Helemaal verdient natuurlijk, al had ik liever gezien dat het in de laatste race werd beslist. Ook mooi om te zien hoe sportief Barrichello na afloop van de race was
pi_73823372
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:37 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Inderdaad. 6 races gewonnen, en bijna overal in de punten. Dat is gewoon champion's stuff.
Hij heeft in maar 1 race geen punten gescoord. En daar is hij uitgevallen (weliswaar in een redelijk kansloze positie om punten te scoren).
pi_73823929
ff tussen door: dit seizoen (of vorigseizoen) was er brand in de pit welke race was dat ook al weer? (niet vandaag dus )
x
pi_73825807
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:03 schreef richbitch het volgende:
ff tussen door: dit seizoen (of vorigseizoen) was er brand in de pit welke race was dat ook al weer? (niet vandaag dus )
Vorig seizoen bij mijn weten.

Ik kan voor dit jaar alleen dit vinden: http://f1.gpupdate.net/nl(...)oog-algarve-circuit/
En dat was een testdag.
quote:
Problemen waren er ook voor Timo Glock. Door een loszittende oliepijp vloog zijn auto in de brand, en moest de training een half uur worden gestaakt.
pi_73826085
Op FOK!sport even teruggezocht, in 2008:

In de pit:
[Upd] Uitslag Grand Prix van Brazilië

Op de baan:
Uitslag Grand Prix van Canada

Buiten de baan:
Nieuwe KERS oorzaak brandje Red Bull

Edit: dit jaar:
Motor Barrichello nog intact na brand
  zondag 18 oktober 2009 @ 22:59:45 #91
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_73827214
leuke race
Please, make yourself uncomfortable.
pi_73827529
Button... Wat een held!

Na jaren lang zwoegen bij teams als Honda, Renault en Williams is hij eindelijk wereldkampioen, en terecht! Hij was vooral in het begin van het seizoen oppermachtig.

Ik, als Buttonfan sinds het begin van zijn carriere, vind het echt geweldig. De tijd van Vettel gaat nog wel komen.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_73827845
Thanks Sally, ik zoek voornamelijk op Youtube maar heb 'm nog niet kunnen vinden. Ik vond dat wel een mooi fragment: in de pits komt een auto in de brand te staan, deze rijdt door en daarn wordt er geblust door o.a. andere teams..
x
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:42:39 #94
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_73828877
Wat voor straf heeft Massa in singapore 2008 gekregen na zijn pitstop incident?

Kan zo niet terug zien wat voor straf hij heeft gehad. Het enige wat ik terug kan halen is dit.
quote:
Bij de pitstops ging het echter hopeloos mis bij Ferrari. Felipe Massa vertrouwde op de 'elektronische lollipop-man' van Ferrari en toen het lampje op groen ging, reed hij weg. Dat het lampje vervolgens direct weer rood werd, zag hij al niet meer en de Braziliaan sleurde de complete tankslang uit de installatie. Weer rolden er Ferrari-monteurs door de pitstraat en weer ging het fout bij het Italiaanse team. Massa stopte aan het einde van de pitstraat, wachtte op zijn monteurs en toen de heren de slang hadden heroverd, kon hij -achteraan- zijn weg vervolgen. Enkele ronden later kon hij echter weer naar binnen voor een drive through-penalty. Bij het wegrijden van zijn team reed hij namelijk, net als in Valencia, bijna tegen een Force India op, wat hem de doorrijstraf opleverd.
en dat ging over het wegrijden en bijna ongeluk veroorzaken door weg te rijden en niet over de slang incident.

En dan lees je dat McLaren 50.000 dollar boete krijgt en kovalainen een tijdstraf. Hoezo is de FIA hier niet consequent in
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_73829047
Kobayashi is strijdvaardig begonnen
quote:
Zijn naam is meteen gezet, en al berucht: Button zei achteraf dat Kobayashi als een gek reed. De Toyota-rijder ging geen enkel gevecht uit de weg en toen Kazuki Nakajima hem in wilde halen, werd de Williams-coureur van de baan gedwongen en crashte. De acties van deze Japanner doen een beetje herinneren aan een andere Japanner: Takuma Sato.
pi_73829276
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:42 schreef WEST het volgende:

Kan zo niet terug zien wat voor straf hij heeft gehad. Het enige wat ik terug kan halen is dit.
[..]

en dat ging over het wegrijden en bijna ongeluk veroorzaken door weg te rijden en niet over de slang incident.

En dan lees je dat McLaren 50.000 dollar boete krijgt en kovalainen een tijdstraf. Hoezo is de FIA hier niet consequent in
De race was sowieso over voor Massa, maar meer dan dat was het niet.

Uitslag GP van Singapore
Ferrari stelde wel een onderzoek in: Ferrari: onderzoek pitstopincident Massa
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:54:31 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_73829322
Barrichello lends Button his plane

By Jonathan Noble Sunday, October 18th 2009, 21:48 GMT

Newly crowned world champion Jenson Button will be allowed to celebrate his title with his team, friends and family in Brazil on Sunday night - after Brawn GP team-mate Rubens Barrichello generously laid on his private jet to take the Briton back home on Monday morning.

Button had originally been scheduled to fly to London on the Sunday night British Airways flight out of Sao Paulo, but that plan was thrown into doubt with the scheduled aircraft suffering technical problems.

And although there remains the chance that the flight will still be able to leave, Button has been allowed to stay in Brazil on Sunday night thanks to the generosity of his team-mate.

Even though Barrichello suffered the disappointment of seeing his own title ambitions end with an eighth place in the race, he told Button that he would fly him and his entourage out of Brazil in his own private jet on Monday morning – ready for the new world champion's first public appearances in the UK from Tuesday.

Button is due to appear at the Bluewater Shopping Centre in Kent on Tuesday afternoon for a sponsorship event on behalf of Virgin Media.
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:59:18 #98
131800 Tarado
capô de fusca
pi_73829466
quote:

[..]

In die tijdstraf zijn ze wel consequent want Massa kreeg een drive through, alleen lijkt het wel of ze McLaren graag boetes geven; Renault-Crashgate, boete $0,00 McLaren tankstop incident boete $50.000,-
pi_73829480
quote:

[..]

Vind dat ook belachelijk, rechte lijn anyone?

Button heeft het verdiend, Brawn heeft het verdiend, helemaal super. Button is zo megaconstant geweest terwijl iedereen verder fouten maakte. De voorsprong altijd behoorlijk geweest.

maandag 19 oktober 2009 @ 00:04:08 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_73829609
Ook Trulli is gestraft met een boete:

Jarno Trulli has been fined $10,000 for his behaviour after the “racing incident” that he had with Adrian Sutil during the first lap of the 2009 Brazilian Grand Prix. Trulli was attempting an overtake of Sutil around the outside, however Sutil gave him no room, and Trulli soon lost control.

Once out of the car, Trulli immediately approached Sutil where they were seen having a huge argument on TV for some time, pushing and pulling each other as they caught a lift back to the pits.

The FIA deemed Trulli’s behaviour as “aggressive” towards Sutil and also that he failed to leave the track after marshalls had asked him to. He was therefore given a $10,000 fine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')