abonnement Unibet Coolblue
pi_73804164
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 13:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Misschien omdat het verplicht is een WA verzekering te hebben? Het is maar een detail, hoor.
yeah zeker in Capelle, kan je donder op zeggen dat ze dat niet hebben
  zondag 18 oktober 2009 @ 14:15:18 #52
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_73804370
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:09 schreef macca728 het volgende:

[..]

yeah zeker in Capelle, kan je donder op zeggen dat ze dat niet hebben
Jij kent Capelle?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_73804799
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jij kent Capelle?
Ja, ik heb er 2 collega;s wonen en die vertellen wel het een en ander
  zondag 18 oktober 2009 @ 14:31:20 #54
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_73804957
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:26 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja, ik heb er 2 collega;s wonen en die vertellen wel het een en ander
Oh ja, dat is natuurlijk veel betrouwbaarder dan iemand die er 34 jaar gewoond heeft. Sorry hoor.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_73804976
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jij kent Capelle?
Jij gaat er blijkbaar vanuit dat iedereen een verplichte WA verzekering heeft, net zoals iedereen een verplichte zorgverzekering heb, nou wordt maar wakker, want dat is niet zo
  zondag 18 oktober 2009 @ 14:33:56 #56
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_73805060
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:31 schreef macca728 het volgende:

[..]

Jij gaat er blijkbaar vanuit dat iedereen een verplichte WA verzekering heeft, net zoals iedereen een verplichte zorgverzekering heb, nou wordt maar wakker, want dat is niet zo
Het ging me om deze reactie van je:
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:09 schreef macca728 het volgende:

[..]

yeah zeker in Capelle, kan je donder op zeggen dat ze dat niet hebben
Totale bullshit, namelijk. Capelle is niet beter of slechter dan de rest van Nederland. Als jij denkt dat dat wel zo is, zie ik daar graag onderbouwing van.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_73805084
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Oh ja, dat is natuurlijk veel betrouwbaarder dan iemand die er 34 jaar gewoond heeft. Sorry hoor.
Niet meer woont dus ?

We praten toch over nu ? Niet over 10 jaar geleden ?
  zondag 18 oktober 2009 @ 14:38:28 #58
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_73805235
Niemand weet of die jongen wel of niet een WA-verzekering had, dus onzinnig om daar verder over te speculeren. Sowieso vind ik het wat onbeschaamd om over hogere verzekeringspremies te praten, nav de dood van een tiener...
  zondag 18 oktober 2009 @ 14:54:52 #59
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_73805836
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:34 schreef macca728 het volgende:

[..]

Niet meer woont dus ?

We praten toch over nu ? Niet over 10 jaar geleden ?
Wie heeft het over 10 jaar geleden, dan?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_73817290
Mijn gedachten gaan ujt naar de metrobestuurder die de testrit heeft uitgeboerd, Die man zit er vast mee ondanks zijn onschuld aan het ongeval . Bij deze wens ik hem veel sterkte en professionele hulp toe.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:37:48 #61
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_73831182
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:26 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja, ik heb er 2 collega;s wonen en die vertellen wel het een en ander
Die werken zeker voor Staat Groenvoorzieningen op de sociale werkplaats in Oostgaarde?
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:52 schreef macca728 het volgende:

[..]

zeg ik ook buiten hoor, mensen in omgeving Rotterdam zijn het spuugzat, die rotzooi in metro en treinen, niet alleen grafitti
Je bent de eerste die er over klaagt. Ooit in een andere stad geweest met zulkse metrolijnen? De grafitti wordt minstens elk kwartaal verwijderd.
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:33 schreef macca728 het volgende:

[..]

Blijft over schoonmaakkosten (voor de al gespoten grafitti)

gewoon verhalen op de nabetsaanden en overlevende
Hiermee ga je de perken te buiten en haal ik je graag uit je schoenen voor. Zielige tokkie dat je er bent. Als je degene in kwestie kende weet je dat deze onzin niet van toepassing is. Zal ik je het adres van de nabestaanden sturen? Kijken of je dan nog zo tof onmenselijk zit te doen.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:38:54 #62
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_73831198
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:12 schreef DikVoormekaar het volgende:
Mijn gedachten gaan ujt naar de metrobestuurder die de testrit heeft uitgeboerd, Die man zit er vast mee ondanks zijn onschuld aan het ongeval . Bij deze wens ik hem veel sterkte en professionele hulp toe.
Gelukkig verzacht deze oproep zijn leed en heb je een prima bijdrage aan de maatschappij geleverd.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:40:00 #63
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_73831214
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:34 schreef macca728 het volgende:

[..]

Niet meer woont dus ?

We praten toch over nu ? Niet over 10 jaar geleden ?
Vroeger was het erger, vooral met de grote getalen Molukkers.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_73831298
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 13:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Misschien omdat het verplicht is een WA verzekering te hebben? Het is maar een detail, hoor.
Misschien dat dat stiekem helemaal niet zo is? En zo'n ding een AVP is, dus niet te verwarren met je WA-verzekering die je voor je auto hebt?

En een piepklein detail is dat die WA-polis wellicht, misschien geen dekking geeft, vanwege opzet/vandalisme? En nog een detail: dat die jongen 17 is, wil nog niet zeggen dat de nabestaanden worden opgezadeld met de kosten. Hij is immers zelf verantwoordelijk.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:09:19 #65
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_73835125
goh wat jammer nou zeg dat iemand overleden is bij het vernielen van eigendommen...

[/sarcasm off]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_73835256
Als je gaat rondhangen op plekken waar je niks te zoeken hebt, kan dit gebeuren. Het lukt me niet om enig medelijden op te brengen... ze hebben dit echt over zichzelf afgeroepen.
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:31:23 #67
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_73839159
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 10:53 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Kom op zeg... dat is wel een hele erge ouwelullenreactie
WTF? Ouwelullenreactie, men hoort het gewoon niet te doen! Wat een onverantwoord en egoistisch gedrag zeg, terwijl eentje oud genoeg is om te gaan stemmen en auto te rijden! Ik vind het echt vervelend voor die metrobestuurder die de rest voor z'n leven met een complex opgezadeld zit vanwege dit soort dickheads
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:38:24 #68
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_73841719
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:14 schreef isogram het volgende:
Als je gaat rondhangen op plekken waar je niks te zoeken hebt, kan dit gebeuren. Het lukt me niet om enig medelijden op te brengen... ze hebben dit echt over zichzelf afgeroepen.
Ik denk dat niemand medelijden heeft met de jongens, maar eerder met de ouders en naasten. Ik in ieder geval wel. Om te zeggen dat dit gewoon normaal is voor graffitispuiters is gewoon te achterlijk voor woorden en ik hoop dat het merendeel dat wel snapt.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_73841973
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:38 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand medelijden heeft met de jongens, maar eerder met de ouders en naasten. Ik in ieder geval wel. Om te zeggen dat dit gewoon normaal is voor graffitispuiters is gewoon te achterlijk voor woorden en ik hoop dat het merendeel dat wel snapt.
Ik heb wel medelijden met die jongens.

En dan kan men wel zeggen dat graffiti daar verwerpelijk is, maar de metro is gewoon 1 of ander duister, smerig en ranzig hol, waar je als normale burger eigenlijk liever niet wil zijn en daar hoort gewoon graffiti bij.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:41:50 #70
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_73848700
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:44 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik heb wel medelijden met die jongens.

En dan kan men wel zeggen dat graffiti daar verwerpelijk is, maar de metro is gewoon 1 of ander duister, smerig en ranzig hol, waar je als normale burger eigenlijk liever niet wil zijn en daar hoort gewoon graffiti bij.
Nogmaals: Op de plaats waar dit gebeurde is de metro een sneltram en rijdt bovengronds op een viaduct.

En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:50:23 #71
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_73849026


Rechts. Van hyves.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:59:09 #72
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_73849353
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nogmaals: Op de plaats waar dit gebeurde is de metro een sneltram en rijdt bovengronds op een viaduct.

[ afbeelding ]
Schijnt ook dat ze niet snel genoeg weg waren, omdat de metro tegen de richting inreed. Ze verwachtten hem dus op het andere spoor...
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:03:11 #73
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_73849511
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:04 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Ik kom gewoon ujit de stad. Heb gelukkig wel last van normen en waarden .
Ook een reden waarom ik op de Partij voor de Vrijheid heb gestemd en zal stemmen.
Ik kan jouw gevoel van sarcasme wel waarderen
batman!
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:06:55 #74
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_73849668
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:44 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik heb wel medelijden met die jongens.

En dan kan men wel zeggen dat graffiti daar verwerpelijk is, maar de metro is gewoon 1 of ander duister, smerig en ranzig hol, waar je als normale burger eigenlijk liever niet wil zijn en daar hoort gewoon graffiti bij.
Jij reist zeker nooit met de metro? Naast gespuis en andere kutmarokkanen, ook genoeg zakenlui en hardwerkende burgers waar jij zo'n hoge dunk van hebt en voor meent op te komen.
batman!
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:12:21 #75
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_73849872
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:59 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Schijnt ook dat ze niet snel genoeg weg waren, omdat de metro tegen de richting inreed. Ze verwachtten hem dus op het andere spoor...
Ze verwachtten er helemaal geen. Om 5:15 rijdt de metro nog niet.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_73852069
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:44 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik heb wel medelijden met die jongens.

En dan kan men wel zeggen dat graffiti daar verwerpelijk is, maar de metro is gewoon 1 of ander duister, smerig en ranzig hol, waar je als normale burger eigenlijk liever niet wil zijn en daar hoort gewoon graffiti bij.
En nu ook een dode. Volgens jouw woorden geen normaaal burger, anders zou hij er niet zijn geweest.
pi_73855278
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 10:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Helemaal geen graffiti spuiten, misschien?
De volharding, de werktijden en de wil om het werk te vervolledigen voordat de morgen komt, kunnen andere overheidsdienaren anders nog wel wat van leren.

Werkzaamheden aan sporen en wegen duren oneindig lang omdat die lui maar zeer beperkt werken. Gewoon 24 uur/dag werkzaamheden hebben. Ploegendiensten en de nachtwerkers compenseren voor hun inzet. Het is niet voor te stellen wat de kosten van files en vertragingen allemaal bij elkaar zijn. Dat is makkelijk te reduceren. Maar nee, de A2 moet 15 jaar openliggen omdat er in het verleden geld is besteed aan allerlei overheidshobbies ipv infrastructuur.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73858911
even opsommen

eerst een metrostation binnendringen, slot forceren en daarna lekker openbaar eigendom vernielen, dat elk kwartaal blijkbaar moet worden schoongemaakt.

De RET hoopt dat deze dode een waarschuwing is voor alle andere vandalen en neemt geen exctra maatregelen om dit sorrt dingen te voorkomen. Hulde
pi_73893697
Alles voor de ultieme spot
quote:
ROTTERDAM - In metrotunnels en op grote hoogten: graffitispuiters doen alles om hun naam achter te laten op de 'ultieme' plek. De 17-jarige Floyd uit Capelle aan den IJssel moest zijn geldingsdrang met de dood bekopen. Hij werd zondagochtend aangereden door een metro. 'Je moet altijd scherp zijn.'
,,Metrotunnels: normaal gesproken komt er geen mens. Dat geeft het iets mysterieus. En metroreizigers en andere graffitispuiters zien je naam. Het is een ultieme spot, net als rooftops. Hoe hoger hoe beter, bovenop huizen of flats. Hoe onmogelijker de plek, hoe meer aanzien je krijgt. Midden jaren negentig hebben Chip en Dizl een piece gezet op het gebouw van Nationale Nederlanden, dat nog in aanbouw was.

Via de steigers klommen ze omhoog. De toenmalig burgemeester Bram Peper was woest,'' vertelt Jaïr (30). Hij kent zijn spuitbus-pappenheimers. De Rotterdammer zat een paar jaar geleden een maand in de cel en betaalde duizenden euro's aan boetes vanwege het onderkalken van muren, metro's en treinen.

Het nieuws over het graffitidrama van zondagochtend, waarbij de 17-jarige Floyd het leven liet en zijn 18-jarige neef Joey zwaargewond raakte, hoorde hij via-via. ,,Binnen een week weet iedereen het. De hele scene, tot in Amsterdam.'' Dodelijke slachtoffers bij graffiti zijn bij zijn weten in Nederland niet eerder voorgekomen. ,,Vroeger lagen bij de metro's in New York de hoogspanningskabels open en bloot. Toen zijn er wel mensen omgekomen.''

Zelf bleef Jaïr gevrijwaard van ongelukken, maar veel scheelde het niet. Vluchtend voor RET-personeel sprong hij jaren geleden van een metrobaan naar beneden. Het moet een val van ongeveer tien meter geweest zijn. ,,Mensen verklaarde me voor gek.'' In België lag hij verscholen onder een trein, nadat een machinist was gestopt toen hij Jaïr en consorten met spuitbussen in de weer zag. Hij rolde juist onder de trein vandaan, toen de machinist het gevaarte weer in beweging trok . ,,Bijna lag ik daar in stukken.''

Het risico dat het fout gaat is niet uit te bannen, zegt Jaïr. ,,Ook bij een uitgekookte professional kan het mis gaan, maar een goede voorbereiding is het halve werk. Bivakmutsen om onherkenbaar te zijn en handschoenen tegen de verf. Vooraf je vingerafdrukken van de spuitbussen afhalen. Je moet weten waar de camera's hangen en ze ontwijken. En zorg dat je een vluchtroute weet voor als de politie komt. Het is een missie om niet gepakt te worden. Het is bijna een terroristische actie. En wat ga je doen als de metro eraan komt, waar kun je schuilen. Je moet het tot in de puntjes voorbereid hebben. Je moet altijd scherp zijn.''

Volgens Jaïr is het geen uitgemaakte zaak dat de zwaargewonde neef van Floyd zijn spuitbussen aan de wilgen hangt. ,,Misschien ziet hij het wel als missie om met de spuitbus zijn overleden vriend te eren. Graffiti is een ziekte. Net zo erg als een heroïneverslaving. Als je de smaak eenmaal te pakken hebt, kom je er niet meer vanaf.''
De naam van Jaïr is vanwege privacyredenen gefingeerd. (DAAN HAKKENBERG)
Mooie reactie daarbij :
quote:
Misschien moeten de straffen omhoog en rechters de mogenlijkheid geven om handen te amputeren om herhaling te voorkomen.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_73896274
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:10 schreef DikVoormekaar het volgende:
Alles voor de ultieme spot
[..]

Mooie reactie daarbij :
[..]


haha metroreizigers zien onze kunst.

Ja maak dat jezelf maar wijs
pi_73953476
Het moet niet gekker worden.
quote:
Ruim honderd mensen hebben woensdagavond in Capelle aan den IJssel deelgenomen aan een stille tocht voor de 17-jarige jongen die zondagochtend vroeg overleed bij een metro-ongeluk.

Er waren voornamelijk jongeren op de tocht afgekomen. Ook nabestaanden van het slachtoffer liepen mee. De tocht begon op de Couwenhoekseweg bij de legale graffiti-muur. Daarvandaan ging de stoet naar metrostation Slotlaan.

Zondagochtend vroeg werden twee jongens aangereden door een metrotrein; ze waren graffiti aan het spuiten. Een 18-jarige jongen raakte zwaargewond.

De jongens werden mogelijk overvallen door de metro, omdat die een nachtelijke testrit uitvoerde en in tegengestelde richting reed.
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)n%20graffiti-spuiter

Wiki is hier heel duidelijk over , alleen een aantal leeghoofden misbruikt de ST.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stille_tocht
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_73953617
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:14 schreef DikVoormekaar het volgende:
Het moet niet gekker worden.
[..]

http://www.rijnmond.nl/Ho(...)n%20graffiti-spuiter

Wiki is hier heel duidelijk over , alleen een aantal leeghoofden misbruikt de ST.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stille_tocht
mensen herdenken een door een ongeluk omgekomen jongen. niets geks aan toch??
pi_73953784
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:14 schreef DikVoormekaar het volgende:
Het moet niet gekker worden.
[..]

http://www.rijnmond.nl/Ho(...)n%20graffiti-spuiter

Wiki is hier heel duidelijk over , alleen een aantal leeghoofden misbruikt de ST.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stille_tocht
Mogen vrienden en familie etc. misschien zelf bepalen hoe ze dit verlies verwerken?

Blijkbaar voldoet het niet aan de wikipedia-definitie die jij er nog maareens op na hebt geslagen (alleen bij zinloos geweld) en daardoor deugt het dus niet? De krant had ook beter kunnen spreken van een herdenkingstocht ipv stille tocht. Alsof jij er last van hebt in jouw zolderkamertje 150 kilometer verderop.

Het zou ook niet mijn manier zijn, maar erover klagen slaat werkelijk nergens op.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_73954090
Diit mist zij doel en komt gewoon lachwekkend over.
Het getuigt niet van respect ten opzichte van de metrobestuurder om een rocht die bedoield is tegen z\inloos geweld. Het is niet de eerste keer in de regio Rijnmond dat de stlle tocht wordt misbruikt voor
dode crimineeltjes.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_73954226
ze hadden beter gewoon een paar auto's in de fik kunnen zetten
pi_73954359
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:18 schreef Yorrit het volgende:
Mensen herdenken een door een ongeluk omgekomen jongen. niets geks aan toch??
Dat ze het herdenken, is heel begrijpelijk. De manier waarop is nogal bizar. Een stille tocht is een vorm van protest tegen bepaalde maatschappelijke ontwikkelingen die tot iemands dood hebben geleid, bijvoorbeeld zinloos geweld, etc. Deze jongen heeft zijn dood voor de volle 100 procent aan zichzelf te wijten, hoe triest het ook is. Het middel stille tocht wordt misbruikt en dat is behoorlijk misplaatst. What's next? Een stille tocht voor iemand die met te veel drank op achter het stuur kruipt en zichzelf te pletter rijdt?
pi_73954380
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:30 schreef DikVoormekaar het volgende:
Diit mist zij doel en komt gewoon lachwekkend over.
Het getuigt niet van respect ten opzichte van de metrobestuurder om een rocht die bedoield is tegen z\inloos geweld. Het is niet de eerste keer in de regio Rijnmond dat de stlle tocht wordt misbruikt voor
dode crimineeltjes.
Ik zie het meer als een herdenkingstocht voor iemand die omgekomen is bij een ongeluk. Ik denk niet dat ook maar iemand denkt of beweert dat de meterobestuurder enige blaam treft.

Een beetje overdreven om over "dode crimineeltjes" te spreken wanneer wat kwajongens een relatief onschuldig iets doen als wat graffiti spuiten en daarbij aangereden worden.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_73954439
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:37 schreef isogram het volgende:

[..]

Dat ze het herdenken, is heel begrijpelijk. De manier waarop is nogal bizar. Een stille tocht is een vorm van protest tegen bepaalde maatschappelijke ontwikkelingen die tot iemands dood hebben geleid, bijvoorbeeld zinloos geweld, etc. Deze jongen heeft zijn dood voor de volle 100 procent aan zichzelf te wijten, hoe triest het ook is. Het middel stille tocht wordt misbruikt en dat is behoorlijk misplaatst. What's next? Een stille tocht voor iemand die met te veel drank op achter het stuur kruipt en zichzelf te pletter rijdt?
100 mensen is wat veel om binnen te zitten, en als ze stil blijven staan scholen ze weer samen dus moeten ze wel lopen
pi_73954452
begrafenisstoet mag zeker ook niet meer?
pi_73954525
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:39 schreef Yorrit het volgende:
begrafenisstoet mag zeker ook niet meer?
Mensen laten zich gewoon verblinden door de woorden "stille tocht" in een krantenartikel, nadat ze de definitie hebben opgezocht.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')