Eige schuld , bekende bult. Graffitti op treinen misstaat dikwijls niet , op metrostellen wel.quote:CAPELLE AAN DEN IJSSEL - Een 17-jarige jongen is zondagochtend vroeg in Capelle aan den IJssel doodgereden door een metrotrein. Samen met een 18-jarige jongen, die zwaargewond raakte, stond hij vermoedelijk graffiti te spuiten op de muur naast het spoor, vertelde een woordvoerder van de politie.
Het ongeluk gebeurde rond kwart voor vijf op korte afstand van station Slotlaan. Op dat tijdstip rijden geen reguliere metro's. De metrotrein die de mannen heeft verrast, voerde een testrit uit om de wissels en seinen te controleren, aldus de zegsman. Op het spoor heeft de politie spuitbussen aangetroffen.
De 18-jarige jongen die zwaargewond raakte, is afgevoerd naar het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam. Over de identiteit van de slachtoffers kon de politie nog niets zeggen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)gewonde__.html?p=1,1
De metro maakt relatief weinig geluid en als je dan geconcentreerd bezig ben al of niet stijf van de dope, dan merk je dat nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:33 schreef JuiceJuice het volgende:
Zoiets zie je toch wel aankomen of hoor je toch wel?
Ja, dat weet je.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:44 schreef Sjaakz het volgende:
Dat is wel lullig zeg... gevaarlijke hobby
Of je hebt je iPod lekker hard staan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:35 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
De metro maakt relatief weinig geluid en als je dan geconcentreerd bezig ben al of niet stijf van de dope, dan merk je dat niet
Wanneer wil je daar dan graffiti spuiten? Om half 3 's middagsquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:49 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Ja, dat weet je.
En vermoedelijk waren het tokkies, want bij een beetje normaal gezin hadden ze gewoon in hun nest gelegen.
Ja, tijdstip was op zich prima gekozen natuurlijk... Daar is heus wel over nagedacht.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:51 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Wanneer wil je daar dan graffiti spuiten? Om half 3 's middags
quote:Op dat tijdstip rijden geen reguliere metro's.
Helemaal geen graffiti spuiten, misschien?quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:51 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Kom op zeg... dat is wel een hele erge ouwelullenreactiequote:Op zondag 18 oktober 2009 10:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Helemaal geen graffiti spuiten, misschien?
Ja, dat zeker, maar als je dan toch gaat spuiten, dan doe je dat 's nachts in een metrotunnel en niet overdag.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Helemaal geen graffiti spuiten, misschien?
Zou zeggen, zoek die zwaargewonde gozer op en vraaget em..quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:51 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Bij Slotlaan is de metro een sneltram en rijdt bovengronds op een viaduct.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:54 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ja, dat zeker, maar als je dan toch gaat spuiten, dan doe je dat 's nachts in een metrotunnel en niet overdag.
Zelf jongens van 17 en 18 mogen hier al niet meer uit gaan volgens sommige users?quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:49 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Ja, dat weet je.
En vermoedelijk waren het tokkies, want bij een beetje normaal gezin hadden ze gewoon in hun nest gelegen.
Jawel tokkie ,maar als je nog thuis woont , dan is twee uur de limit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zelf jongens van 17 en 18 mogen hier al niet meer uit gaan volgens sommige users?
Misschien langs de biblebelt, maar hier zitten de disco's er vol mee gappie!quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:57 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Jawel tokkie ,maar als je nog thuis woony , dan is twee uur de limit.
Toen ik zo jong was en nog thuis woonde mocht ik echt wel langer stappen. Ik weet niet uit wat voor zwarte kousen gemeente jij komt. Het is in ieder geval meer dan opvallend dat je alles wat niet in je wereldbeeld past hier maar uit maakt voor tokkie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:57 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Jawel tokkie ,maar als je nog thuis woony , dan is twee uur de limit.
Ik kom gewoon ujit de stad. Heb gelukkig wel last van normen en waarden .quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:59 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Misschien langs de biblebelt, maar hier zitten de disco's er vol mee gappie!
Mwah, dan valt het toch best mee met die normen en waarden?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:04 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Ik kom gewoon ujit de stad. Heb gelukkig wel last van normen en waarden .
Ook een reden waarom ik op de Partij voor de Vrijheid heb gestemd en zal stemmen.
De inconsistentie van deze twee opmerkingen zie je niet?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:04 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Ik kom gewoon ujit de stad. Heb gelukkig wel last van normen en waarden .
Ook een reden waarom ik op de Partij voor de Vrijheid heb gestemd en zal stemmen.
Anti Wilders mensen zien die inconsistentie . Dus ik gelukkig niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De inconsistentie van deze twee opmerkingen zie je niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |