Blijft over schoonmaakkosten (voor de al gespoten grafitti)quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:21 schreef Megumi het volgende:
In elk geval bespaart dit de samenleving weer een rechtszaak en graffiti.

Ah, dus je bent zelf een tokkie. Het zijn vnl. tokkies die stemmen op de PVV.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:04 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Ik kom gewoon ujit de stad. Heb gelukkig wel last van normen en waarden .
Ook een reden waarom ik op de Partij voor de Vrijheid heb gestemd en zal stemmen.

Want die nabestaanden kunnen er iets aan doen dat deze persoon besloot om vandalisme te gaan plegen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Blijft over schoonmaakkosten (voor de al gespoten grafitti)
gewoon verhalen op de nabetsaanden en overlevende

Je weet toch dat als je kinderen hebt je deze tot hun 21e elke avond na 19.00 uur aan een ketting moet vastleggen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want die nabestaanden kunnen er iets aan doen dat deze persoon besloot om vandalisme te gaan plegen?

nee maar die zijn wel verantwoordelijk want die jongen was 17quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want die nabestaanden kunnen er iets aan doen dat deze persoon besloot om vandalisme te gaan plegen?

Zelfs als dat zo is, dan nog hebben ze daar een WA-verzekering voor. Dus wat is het nut ervan om de nabestaanden aansprakelijk te stellen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee maar die zijn wel verantwoordelijk want die jongen was 17

Gewoon omdat het kan natuurlijk! Je kunt ze er natuurlijk niet te makkelijk vanaf laten komen met slechts een dode of zwaargewonde zoon... Boeten moeten ze!quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo is, dan nog hebben ze daar een WA-verzekering voor. Dus wat is het nut ervan om de nabestaanden aansprakelijk te stellen?

Slaap lekker doorquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:43 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan natuurlijk! Je kunt ze er natuurlijk niet te makkelijk vanaf laten komen met slechts een dode of zwaargewonde zoon... Boeten moeten ze!

quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:42 schreef DikVoormekaar het volgende:
De schonmaakkosten moeten nog deze week aangetekend op de nabestaanden ( gozer was nog minderjarig) worden verhaald , anders draaien de reizigers er weer voor op.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:21 schreef Megumi het volgende:
In elk geval bespaart dit de samenleving weer een rechtszaak en graffiti.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Blijft over schoonmaakkosten (voor de al gespoten grafitti)
gewoon verhalen op de nabetsaanden en overlevende

zeg ik ook buiten hoor, mensen in omgeving Rotterdam zijn het spuugzat, die rotzooi in metro en treinen, niet alleen grafittiquote:

omdat door dat soort kosten de premies van verzekeringen omhoog gaan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo is, dan nog hebben ze daar een WA-verzekering voor. Dus wat is het nut ervan om de nabestaanden aansprakelijk te stellen?

Ik woon zelf in Rotterdam en neem dagelijks de metro, maar ik hoor zelden mensen klagen eigenlijk. Ik zit zelf ook altijd in goed opgeruimde metro-stellen en stap weer uit op keurige perrons en stations.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
zeg ik ook buiten hoor, mensen in omgeving Rotterdam zijn het spuugzat, die rotzooi in metro en treinen, niet alleen grafitti

Heb je LAST van normen en waarden?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:04 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Ik kom gewoon ujit de stad. Heb gelukkig wel last van normen en waarden .
Ook een reden waarom ik op de Partij voor de Vrijheid heb gestemd en zal stemmen.

Kuddedier als de mens tegenwoordig veelal is, hebben ze er wel last van wanneer ze zich (denken te moeten) conformeren aan de gebruikelijke 'normen en waarden'. Alleen ziet men het zelf vaak niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heb je LAST van normen en waarden?
Misschien eerst eens leren hoe je een fatsoenlijke nederlandse zin 'maakt'.

Voor de zwaargewonde bedoel je neem ik aan?quote:

ga eens savonds met de metro, na 7 uur, dan lijkt het wel een vuilnisbeltquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Rotterdam en neem dagelijks de metro, maar ik hoor zelden mensen klagen eigenlijk. Ik zit zelf ook altijd in goed opgeruimde metro-stellen en stap weer uit op keurige perrons en stations.
Maar inderdaad, er is wel graffiti op met name de muren en in de tunnels. Da's toch nog geen reden om je medemenselijkheid uit te schakelen, wel?

'quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
zeg ik ook buiten hoor, mensen in omgeving Rotterdam zijn het spuugzat, die rotzooi in metro en treinen, niet alleen grafitti

Eensquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:53 schreef o.us het volgende:
[..]
'
De RET moet dan ook niet van die oude rommelbakken laten rijden op de rode lijn en alle nieuwe metrotreinen op de blauwe lijn laten rijden.

Juist andersom man, die rooie lijn rijdt langs alle fatsoenlijke mensen in Rdam, die blauwe komt in alle shitwijkenquote:

Doe ik regelmatig, vind het erg meevallen...quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:41 schreef macca728 het volgende:
[..]
ga eens savonds met de metro, na 7 uur, dan lijkt het wel een vuilnisbelt

Misschien omdat het verplicht is een WA verzekering te hebben? Het is maar een detail, hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
omdat door dat soort kosten de premies van verzekeringen omhoog gaan.
En wie zegt dat ze zon verzekering hebben ?

Want mensen doen altijd alles dat verplicht is?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien omdat het verplicht is een WA verzekering te hebben? Het is maar een detail, hoor.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |