buenatarde jomoquote:
quote:
ola taz bom bichaquote:
quote:
's ochtends had ik afgesproken om te gaan hardlopen. En vanmiddig bootcamp. ben gebroken.quote:
nu al foodfight?quote:
nee waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:50 schreef mike_hunt het volgende:
En jij? vanaaf weer een zoektocht in de kroeg naar oranje t-shirt jongen?![]()
ik dacht dat jij er ook zat? Tis hier zo uitgestorven.quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi! Het diner schaft stamppot met worst?
Ik ga lekker op stap in Amsterdam, wel zo makkelijk, én dichterbijquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik dacht dat jij er ook zat? Tis hier zo uitgestorven.
Voor de maag heb ik liever worst dan vis hoor!quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ga lekker op stap in Amsterdam, wel zo makkelijk, én dichterbij![]()
Ze komen hier maar hoor
Aardappelschijfjes met 12 kipnuggetsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi! Het diner schaft stamppot met worst?
o je hebt het over echt voedsel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor de maag heb ik liever worst dan vis hoor!
Qua echt voedsel niet nee! Vis, schaal, schelpdierenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o je hebt het over echt voedsel.![]()
geen visklant?
godsklere, das toch geen bodempje voor vanaafquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Aardappelschijfjes met 12 kipnuggetsmeer had ik niet in huis!
Ik heb maandag een contractondertekening voor een woonboot in Oud-Zuidquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
godsklere, das toch geen bodempje voor vanaafwoon je al op jezelf dan?
Ach, je kan altijd nog langs de FEBO gaan. deden we ook altijd
Ga ik wel even mee naar de FEBOquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
godsklere, das toch geen bodempje voor vanaafwoon je al op jezelf dan?
Ach, je kan altijd nog langs de FEBO gaan. deden we ook altijd
Zeg, heb ik je uitgenodigd soms?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga ik wel even mee naar de FEBO
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Qua echt voedsel niet nee! Vis, schaal, schelpdieren
Geef mij maar vlees!
Nee, vandaag vroeg naar bed!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
jij nog plannen voor vanaaf? achter de smaatjes aan?
o wat leuk! Oud-Zuid, leuke buurt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb maandag een contractondertekening voor een woonboot in Oud-ZuidMaar ik ga pas juichen zodra ik het contract heb ondertekend, teveel gedoe gehad de laatste tijd
nee, geen zusje. En van moeders blijf je af.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, vandaag vroeg naar bed!![]()
Hoezo heb je nog een lekker moedertje/zusje dan?
ja, xag ook al een stukje iets met zwart/wit shit. Zag er wel goed uit!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:20 schreef MisterO het volgende:
Mike, check Britney, voor haar nieuwe video, she looks fucking hot![]()
[ afbeelding ]
Nou inderdaad, en als ik mijn gordijn opentrek 's ochtends zie ik gewoon water, hoe tofquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o wat leuk! Oud-Zuid, leuke buurt.![]()
Een vriendin heeft ook een woonboot bij Badhoevedorp. 3 etages. echt vet. je merkt niet eens dat je op het water zit. (ja, maar wel veel muggen. )
Tuurlijk staat het nummer meteen op 1quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, xag ook al een stukje iets met zwart/wit shit. Zag er wel goed uit!
Nummer staat meteen op 1.![]()
Geloof dat het met MIMI niet echt wilt lukken. En de PCD hebben ook ruzie, als ik de bladen moet geloven.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou inderdaad, en als ik mijn gordijn opentrek 's ochtends zie ik gewoon water, hoe tof![]()
Binnenkort ook maar eens een housewarming organiseren als alles goed loopt maandag
o uitelkaar? ik dacht 'een break' maar ik hoor steeds dirt over en weer gaan. das dan wel weer smeuiig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tuurlijk staat het nummer meteen op 1![]()
Newsflash: pcd is al een tijdje uit elkaarMimi heeft gewoon een kutalbum.
hit and run?quote:
28 en een milf mag altijd!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, geen zusje. En van moeders blijf je af.![]()
Ben je een MILF-hunter o.i.d?
hoe oud ben je?
waarom vroeg naar bed? Heb je het gisteren bont gemaakt?
Leuk al die MILFS, maar op straat zie je ze weinig. In LA wel heel veel. En zien er ook goed uit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
28 en een milf mag altijd!
Nee, gisteren te lang Guitar Hero gedaan
te vas tomar algo?quote:
hij heeft wel een broertjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, vandaag vroeg naar bed!![]()
Hoezo heb je nog een lekker moedertje/zusje dan?
Ja, maar ik zit niet in LA! En in dit draadje zie ik ze ook niet!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Leuk al die MILFS, maar op straat zie je ze weinig. In LA wel heel veel. En zien er ook goed uit.![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk nummertje juistquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:40 schreef mike_hunt het volgende:
Ik word een beetje agressief/opgefokt van dat nummer van INNA. Lijkt wel of ze helium op heeft.![]()
u crazy biootch..quote:
ja, maar als je op zoek was naar pussy hetzij belegen. Dan zit je volgens mij in het verkeerde topic.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit niet in LA! En in dit draadje zie ik ze ook niet!
ja diequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heerlijk nummertje juistFllly like you do it like youre higghhh
síp sípquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
te vas tomar algo?
is dit wel de juiste vertaling van 'ff wat drinken'?
Ja, maar de liefde van de man gaat door de maag! Is er hier een keukenprinsesje aanwezig hier?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar als je op zoek was naar pussy hetzij belegen. Dan zit je volgens mij in het verkeerde topic.![]()
In het SEX SC zitten wel smaatjes. Veel singles ook.![]()
dus
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar de liefde van de man gaat door de maag! Is er hier een keukenprinsesje aanwezig hier?
sip? is dat iets uit het noorden?quote:
Nee dat is iets uit het internetquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sip? is dat iets uit het noorden?
TMM? Is dat de lokale pizza-boer?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je bi ofzo?
Nah, we hebben TMM in de aanbieding voor je. Die schijnt heel goed te koken.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nee dat is iets uit het internet![]()
dat is onze 'yup/yep'
ik kom niet uit het noorden aap
Dan maar weer liedjes uit de ouden dooschquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:40 schreef mike_hunt het volgende:
Ik word een beetje agressief/opgefokt van dat nummer van INNA. Lijkt wel of ze helium op heeft.![]()
Ik geloof dat je wel bij hem kan langskomen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
TMM? Is dat de lokale pizza-boer?
Valaencia is toch ook het noorden?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, Valencia. Waarom heb ik steeds Baskenland in mijn hoofd?
i really must lay off the hay.
hehe met zo een opmerking zou je die man tot hara kiri drijvenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
TMM? Is dat de lokale pizza-boer?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan maar weer liedjes uit de ouden doosch
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, Valencia. Waarom heb ik steeds Baskenland in mijn hoofd?
i really must lay off the hay.
Oostenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Valaencia is toch ook het noorden?
mike heeft zoveel in zn hoofdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
valencia..neeee
jeje Dat heb je in je hoofd omdat ik je ene keer gezegd heb dat mn vaders familie uit het noorden komt![]()
Asturië
Asturia?? Daar heb mijn tante een huis gekocht.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
valencia..neeee
jeje Dat heb je in je hoofd omdat ik je ene keer gezegd heb dat mn vaders familie uit het noorden komt![]()
Asturië
ja echt wel. Breek me de bek niet open. Een nieuwe film, derde album in the works. Doe ook nog vrijwilligers werk voor gehandicapte lesbiennes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mike heeft zoveel in zn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
LOL..flapdrol ben je ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Asturia?? Daar heb mijn tante een huis gekocht.![]()
O wacht ff, Sevilla, toch?
3 keer is scheepsrecht
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:09 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
LOL..flapdrol ben je ook
Sevilla ja
al sur dus
Bonnie?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij kan er ook niks aan doen dat ie net zoals bonnie is
jejejequote:
Maar ij gedraagt zich er niet naarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bonnie?i'll show u Bonnie.
![]()
Nee das degene die steeds HIPS zegt.![]()
quote:Trouwens, je zei net dat ik maar 1 broer had.
pot.ketel.zwart....dus.![]()
ga je vanaaf met je hot man uit?quote:
nee maar als je ook geen interesse in iemand anders toont dan kan je ook geen fouten maken. If u know what i mean.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[quote]
Maar ij gedraagt zich er niet naar
Das heul niet waar. Want N. heeft nog steeds geen bewijs geleverd.quote:Ja maar 1 van die broertjes zit ook in de kast
o je bedoelt dat gajes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die zij toch allemaal verderven
ah ja? afgelopen donderdag toch...of woensdagquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ga je vanaaf met je hot man uit?![]()
Mijn nichtje had nog meegelopen in de demonstratie in Madrid. Mailt ze naar iedereen dat ze op het journaal was.
Maar wie is het dan? Ik wil anders best bij die chefkok aanschuiven! Zelf ben ik meer een mislukte frituurchef!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe met zo een opmerking zou je die man tot hara kiri drijven
deze?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ga je vanaaf met je hot man uit?![]()
Mijn nichtje had nog meegelopen in de demonstratie in Madrid. Mailt ze naar iedereen dat ze op het journaal was.
Geen idee wat je bedoelt?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee maar als je ook geen interesse in iemand anders toont dan kan je ook geen fouten maken. If u know what i mean.![]()
No, hoyquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah ja? afgelopen donderdag toch...of woensdag
TMM, die zit hier ook op dit forum.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar wie is het dan? Ik wil anders best bij die chefkok aanschuiven! Zelf ben ik meer een mislukte frituurchef!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
deze?
Massaprotest in Madrid tegen abortus
zeg dan direct theatermamaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
TMM, die zit hier ook op dit forum.
ah okquote:
Vreselijk inderdaad ;')quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:42 schreef Steve het volgende:
Die pakjes bij Hole in the Wall, hoe diep kun je zakken als BN'er.
*wegzapt*
achja de katholieken moeten toch watquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah ok
druk weekje voor de beroeps protesteerders dan,.. woensdg was er ook al wat
net alsof hij dan meteen weet wie dat is.quote:
ontevreden ambtenaren die keerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja de katholieken moeten toch wat
ja dat was een demonstratie tegen het vervolg van de film Showgirls. geloof ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah ok
druk weekje voor de beroeps protesteerders dan,.. woensdg was er ook al wat
lol graf vreselijke filmquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat was een demonstratie tegen het vervolg van de film Showgirls. geloof ik.
ja dat las ik ook in de commentaren onder dat artikeltje van je. Maar ik vind het toch wel raar dat je als 16 jarig meisje zonder toestemming een abortus kan laten plegen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja de katholieken moeten toch wat
achja. daar demonstreren mensen nog hier krijg je nog niet eens 10.000 bij elkaarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ontevreden ambtenaren die keer
Gewoon falcon punchquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat las ik ook in de commentaren onder dat artikeltje van je. Maar ik vind het toch wel raar dat je als 16 jarig meisje zonder toestemming een abortus kan laten plegen.
pak dan een breinaald o.i.d.
ooooooooo Mike, you've crossed the line now. After i moved it
Vond het een niemandsdalletje. Niet echt vreselijk. Het heeft een cultstatus nu.quote:
gigli vond je ook goed zeker?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vond het een niemandsdalletje. Niet echt vreselijk. Het heeft een cultstatus nu.
Hetzelfde geldt voor GLITTER. Zo vreselijk vond ik em niet. Tuurlijk het verhaal was flinterdun, zoals die goddamned steak die ik gisteren had, maar was wel aardig.
Ik ben waarschijnlijk ook de enige in de hele wereld die het album wel goed vond. jaren '70 sound.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja. daar demonstreren mensen nog hier krijg je nog niet eens 10.000 bij elkaar
heb ik niet gezien. Maar ik vind J.LO niets als actrice. Voordat ze begon te zingen had ze wel wat aardige films, maar daarna.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gigli vond je ook goed zeker?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon falcon punch
[ afbeelding ]
Ze was haar tijd te ver vooruit met die cdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vond het een niemandsdalletje. Niet echt vreselijk. Het heeft een cultstatus nu.
Hetzelfde geldt voor GLITTER. Zo vreselijk vond ik em niet. Tuurlijk het verhaal was flinterdun, zoals die goddamned steak die ik gisteren had, maar was wel aardig.
Ik ben waarschijnlijk ook de enige in de hele wereld die het album wel goed vond. jaren '70 sound.
like Oh Em Gee thats what I always say!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb ik niet gezien. Maar ik vind J.LO niets als actrice. Voordat ze begon te zingen had ze wel wat aardige films, maar daarna.
alhoewel ik wel Maid in Manhattan in het vliegtuig had gezien. maar ja, dan is alles wel een welkome afwisseling.
ALhoewel ik The Cell wel leuk vond, maar dat ging meer om het visuele.
dus zolang de beelden maar goed zijn, maakt het jouw niks uit?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb ik niet gezien. Maar ik vind J.LO niets als actrice. Voordat ze begon te zingen had ze wel wat aardige films, maar daarna.
alhoewel ik wel Maid in Manhattan in het vliegtuig had gezien. maar ja, dan is alles wel een welkome afwisseling.
ALhoewel ik The Cell wel leuk vond, maar dat ging meer om het visuele.
Nee dat betekent niet automatisch dat de film goed is, maar het draagt bij. Als het visueel niets was (the Cell) dan was het prut.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus zolang de beelden maar goed zijn, maakt het jouw niks uit?
no dat was destijds een van de eerste met dat soort visualsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus zolang de beelden maar goed zijn, maakt het jouw niks uit?
ik zei toen ooit tegen mijn moeder, Hey you. (we hadden het over films)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
[/b] like Oh Em Gee thats what I always say!
Hou het dan maar bij hello clarice en tataquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zei toen ooit tegen mijn moeder, Hey you. (we hadden het over films)
Zegt ie, wat bedoel je. Zei ik dat dat een scene was in the Cell dat J.LO thuis een jointje rookt en dan tegen de kat zegt: Hey you.
Zegt mijn moeder: je hebt echt geen leven, he?![]()
Jaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ze was haar tijd te ver vooruit met die cddat nr met Eríc benet i liked the most
waar is tata van? ik zeg dat nooit. i thinkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hou het dan maar bij hello clarice en tata
van de zelfde filmquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar is tata van? ik zeg dat nooit. i think
yea, los gezien van die film is het een solide cdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa
het kutte was. het album kwam op 11 september 2001 uit. En rond die tijd was geloof ik ook iedereen klaar met Mariah dus ja, then ur fucked...
Hetzelfde verhaal met Erotica album.
'i would fuck myself' zou ik eerder zeggen.quote:
Ja die naam zegt me meerquote:
quote:
I'd fuck me hardquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
'i would fuck myself' zou ik eerder zeggen.![]()
of 'put the lotion into the basket' hahahaha
Ik lig al wel in mijn nest maar dan ga ik niet handkarren. Lig ik in mijn eigen drekquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
lag jij al niet in je nest?te handkarren?
hoe heette dat hondje ook alweer?quote:
presious dacht ik of princess?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe heette dat hondje ook alweer?
ja maar voordat je komt, moet je hard drukken op het plekje tussen je zak en je ster. dan spuit je als het ware in je blaas.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lig al wel in mijn nest maar dan ga ik niet handkarren. Lig ik in mijn eigen drek
jaaaaaaaaaaaa precious. hahahahahahahahquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
presious dacht ik of princess?
gewoon knoeidoekje bij de hand hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar voordat je komt, moet je hard drukken op het plekje tussen je zak en je ster. dan spuit je als het ware in je blaas.
Ik geloof dat het niet echt goed voor je is, maar goed...
WTF? Dan maar gewoon ouderwetsch een tissue erbijquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar voordat je komt, moet je hard drukken op het plekje tussen je zak en je ster. dan spuit je als het ware in je blaas.
Ik geloof dat het niet echt goed voor je is, maar goed...
Veel plezierquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:17 schreef mike_hunt het volgende:
ff boodschappen doen. heb weer geen reet in huis.
laterz.![]()
je hoeft zeker geen uur op de fiets dit keerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:25 schreef MisterO het volgende:
Vanavond gaan we voor de surfer look,
Hemdje, zonnebril, baggy broek![]()
En nu kijken hoe iedereen erop gaat reageren
fijne avond!
Van mij hadden ze de laatste stukje weg mogen laterquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:19 schreef Peter het volgende:
Wezen wokken met de fam.
En nog naar de bios met broerlief. De Storm is een mooie film, wel typisch Nederlandse manier van filmen, maar wel mooi.
Jah, en wat meer polygoonbeelden ertussen over de impact van alles voor het geschiedenislesje naar de jeugd..quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Van mij hadden ze de laatste stukje weg mogen later
drama alsin bad drama?quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
voor een niet meet was deze voor mij wel erg dramatisch
ook dramatisch lang 7 uur eten!!!
en nu ben ik slapen
Slaapsequote:Op zondag 18 oktober 2009 04:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Weltrusten. Ik hoop dat ik kan slapen en dingen kan vergeten.
Oh, ik voel me wel ok nu hoor. Ik ga om 3 uur vanmiddag pas inkakkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:02 schreef Steve het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Ook al hebben jullie geen goeie morgen.
Ik lig ook onder mijn dekbed maar het is kouhoud!quote:
Mag ik ook nog even ontbijten?quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Is iedereen nog zijn roes aan het uitslapen ofzo?
Slet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 04:35 schreef Keukenkast het volgende:
Kou! Kou! Kou!
Maar ik ruik hem op mijn lippen
Ik ben geen dramastarter.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:45 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Erik, do your thing honey!
Wat heb ik gesms't?!quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel nieuwsgierig na die sms van gisteren!!
Yes dear, yo did.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben geen dramastarter.
(Whehe, did I just say that?)
Dat er iemand in een sling hing terwijl er aardbeien met slagroom werden gegetenquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb ik gesms't?!
*kijkt* Kut, heb sent items gewist
Ik offer tegenwoordig mijn ontbijt op voor later opstaanquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het na een broodje wel genoeg, en ik ben normaal toch echt een ontbijthoer.
Ik zit met mijn hoofd in de ochtend/middagzon en ik moet zo grijnzen. Ik denk wel dat ik een aantal dagen niet meer eet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yes dear, yo did.
You made a fib!
Hebben jullie al ontbeten of vonden jullie het toetje om 1:30 al ontbijt?
Ik merk dat ik nu, na een half uur wakker zijn, een beetje misselijk begin te worden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het na een broodje wel genoeg, en ik ben normaal toch echt een ontbijthoer.
O ja, sorryquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat er iemand in een sling hing terwijl er aardbeien met slagroom werden gegeten
Dat was KK helegaar niet. KK heeft zich gedragen, zelfs met wijn opquote:
Puhlease!quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat was KK helegaar niet. KK heeft zich gedragen, zelfs met wijn op
Oh bitch pleasequote:Op zondag 18 oktober 2009 13:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat was KK helegaar niet. KK heeft zich gedragen, zelfs met wijn op
Nee, je had mijquote:
Ja het was nog een best milde versie van mijquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:09 schreef Keukenkast het volgende:
Ang3l was mijn tafelheer en die heeft zich verrassend goed gedragen.
Ik heb een aantal dingen gezien waar op te rellen valt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:24 schreef Ang3l het volgende:
Nee misschien was er buiten het diner zelf te weinig drama!
Noem ze eens.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb een aantal dingen gezien waar op te rellen valt.
Chrisquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben hevig aan het Chris Garneau'en.
black and blues, and yellows too fade the stain as embers do wake up tommrow, and feel new
Het is een erg mooie manquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Chris
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie man, mooie muziek
Ok, start!quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Katten
De staat van de keuken
De non-FoK!-ers
http://www.givesmehope.com/quote:Today I was babysitting for a 5-year-old and a 7-year old. The 5-year-old is really afraid of thunder. When it started to thunder, I was surprised when she didn't come ask me to lay in her bed. I went to check and saw her big sister cuddling with her and telling her that thunder was just angels bowling. GMH
Op men hoofdpijn na wel goedquote:
Ik ben er niet in geweest. Ik durfde niet.quote:
Heftige nacht gehad dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op men hoofdpijn na wel goed
en met jou? Vlarpje?
De non-FoK!-ers waren aardig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er niet in geweest. Ik durfde niet.
Ik eet nu restjes
Nah die laatste fles hadden we niet open moeten trekkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heftige nacht gehad dan?
Mja, het gaat wel lekker. Ik ga zo even met wat tuinmeubilair slepen naar zolder
Welnee.Laat rokers maar lekker moeite moeten doen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De non-FoK!-ers waren aardig.
Alleen ik vind dat TMM een rookkamer moet hebben
Er gingen altijd verrassend veel mensen mee naar buitenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee.Laat rokers maar lekker moeite moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastje in een ruimteschip
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Er gingen altijd verrassend veel mensen mee naar buitenSlet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Er gingen altijd verrassend veel mensen mee naar buitenIk heb je de laatste keer met rust gelaten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat je een gezellig pas de deuxtje kon hebben met een zeker persoon.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
*cough cough*quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb je de laatste keer met rust gelaten hoor. Dat je een gezellig pas de deuxtje kon hebben met een zeker persoon.
Neequote:Op zondag 18 oktober 2009 13:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En ik maar denken dat homo's subtiele hints snappen
Erik had het toch al eerder door?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeMensen zijn blind.
Pas op 't einde kreeg iemand het door.
Nou ja, buiten mij dan
Waarom hadden wij geen pas de deuxtje?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb je de laatste keer met rust gelaten hoor. Dat je een gezellig pas de deuxtje kon hebben met een zeker persoon.
Ik was mijn tutu vergeten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom hadden wij geen pas de deuxtje?
Wouter, Thomas... Stroek volgens mij al helemaal niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Erik had het toch al eerder door?
Of bedoel je TMM?
Trainen kan best in gaydinerkloffie!quote:
Ja dat was moeilijk bij mij aangezien de signalen via mijn GSM kwamenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had de "signalen" met terugwerkende kracht door ok.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had de "signalen" met terugwerkende kracht door ok.
Daar kreeg ik dus echt niks door binnenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was moeilijk bij mij aangezien de signalen via mijn GSM kwamen
De volgende keer zal ik ze hardop voorlezenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar kreeg ik dus echt niks door binnen.
Dat ik aan het eind van de avond pas doorhad dat er wellicht eerder al signalen geweest waren die ik gemist hebquote:
Hmmmm.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ik aan het eind van de avond pas doorhad dat er wellicht eerder al signalen geweest waren die ik gemist heb.
Je mag ze ook in mijn oor fluisteren heurquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik ze hardop voorlezen
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nah die laatste fles hadden we niet open moeten trekken
Ow kut, ik moet ze nog naar beneden brengen. Bleegh
The bloody wine!quote:
blikken bier? Hoe tokkie van jequote:Op zondag 18 oktober 2009 14:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik heb gisteren 3 blikken (
) bier op van een halve liter. Ik had het idee dat ik op de camping zat
Het is 2 uur geweestquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:07 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen popjes
rise and shine
Vroeg uit de veren voor hardlopen
De topic-slet is er weerquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:07 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen popjes![]()
rise and shine
Vroeg uit de veren voor hardlopen![]()
tis 8 uur, bonniequote:
ikke? ech nie... dat is N.quote:
Dat rijmt niet inderdaadquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't was de housewarming van een vriend van me, ook homo! En dan blikken bier
Heul niksquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:09 schreef Bartjebart het volgende:
Wat heeft KK allemaal uitgespookt gister? En met wie?
Nee dat is vanaf gister een anderquote:
quote:
Hoe komt z'n geur dan op je lippen terechtquote:
KK heeft die plek overgenomen?quote:
Wat is er mis met blikken bier en homo's?quote:
hoezo Tokkie? Tis toch handig, blikjes bier. Thuis doe ik het ook nooit in een glas. Gewoon uit blik.quote:
Gaat de klok dan een uur terug?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:09 schreef Vlarp het volgende:
Oh bah!!! Volgende week gaat de wintertijd weer in
*graaft een gat in de grond en gaat er in zitten*
een beertender? Nah!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had op z'n minst een beertender verwacht
Proost!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo Tokkie? Tis toch handig, blikjes bier. Thuis doe ik het ook nooit in een glas. Gewoon uit blik.
Ik moest grijnzenquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe komt z'n geur dan op je lippen terecht?
Ik zie gewoon van die halve liters van de Aldi voor me. En de gemiddelde klant die ik daarmee zie lopen. en dan klopt het nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er mis met blikken bier en homo's?
Mannelijkheid! Praktische dingen!
kutje?quote:
Praktisch zijn ze wel ja, maar ze zijn niet hip!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er mis met blikken bier en homo's?
Mannelijkheid! Praktische dingen!
Ach daar wordt je hard vanquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kutje?![]()
Nee maar hier wel.
Tis toch wel afzien vroeg opstaan zondag.
euh...dat was ik nooit geweest, dude. Je bent zeker in de war met N.quote:
Ja, dus een uur vroeger wakker op zondagquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gaat de klok dan een uur terug?
Dus een uur 'gratis' langer slapen
We hadden Amstel...quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zie gewoon van die halve liters van de Aldi voor me. En de gemiddelde klant die ik daarmee zie lopen. en dan klopt het niet
Waarom doe je het dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kutje?![]()
Nee maar hier wel.
Tis toch wel afzien vroeg opstaan zondag.
quote:
Who cares. It's beer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Praktisch zijn ze wel ja, maar ze zijn niet hip!
N bestaat niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh...dat was ik nooit geweest, dude. Je bent zeker in de war met N.
Is dat je nieuwe credo, Slut-ulese?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
morning wood?![]()
ja, ik had dat van de week in de kroeg afgesproken. Maar ja, s avonds een man, s ochtends een man.
krachttraining?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:15 schreef PhalanX het volgende:
ik verveel me en ik heb spierpijn van het sporten.
waaromquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, dus een uur vroeger wakker op zondag
ja.quote:
Nja maar toch :quote:
neuh.. das al heel oud, maar het is non-sexual.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is dat je nieuwe credo, Slut-ulese?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wat lees ik, heb je je misdragen?
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
A creed KK can believe in.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:22 schreef mike_hunt het volgende:
nieuwe credo is: swallow when surprised.
naarmate je langer traint zal spierpijn minder intensief zijn.quote:
Nee maar ik heb geen warming up gedaan en geen cooling down...quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:23 schreef mike_hunt het volgende:
naarmate je langer traint zal spierpijn minder intensief zijn.
Ben je net begonnen met sporten?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
neuh.. das al heel oud, maar het is non-sexual.![]()
nieuwe credo is: swallow when surprised.Hij heeft je van je troon gestotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wat lees ik, heb je je misdragen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Heul niet. Nu denken jullie allemaal heel slechte dingen van mequote:
where gays theres dramaquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:24 schreef mike_hunt het volgende:
Vreemd dat er altijd drama is... kostelijk!![]()
![]()
welke troon? i'm no queen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij heeft je van je troon gestoten
ik zit nog steeds te wachten op onze mini-meet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:26 schreef Keukenkast het volgende:
Heul niet. Nu denken jullie allemaal heel slechte dingen van me
Terwijl het onschuldig en leuk en schattig was.
Je bent een goede leerling. IJsprinsesje van me.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ohja!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:27 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te wachten op onze mini-meet.
quote:
Waarom niet? Ik heb alleen de vis achterwege gelaten... dus het blijft bij alleen kip.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
ja ik ben een nep Sanjaard. ik lust dat niet.
wat heb je dan gedaan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
je bent wel een boel nep zeg, ben je wel in iets echt bonnie?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja ik ben een nep Sanjaard. ik lust dat niet.
hij doet maarquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
welke troon? i'm no queen.![]()
en wat heeft ie dan gedaan? of zijn jullie jaloers?![]()
ja maar dat is dan geen Paella.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:29 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb alleen de vis achterwege gelaten... dus het blijft bij alleen kip.
that's the drama???quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het was alleen gezoen. En wat handjes vast.
O ja, dat gegil en gekreun vanuit de keuken was TMMquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het was alleen gezoen. En wat handjes vast.
We mochten heul niet in de keuken komenquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, dat gegil en gekreun vanuit de keuken was TMM
heel veel jongen, heel veel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je bent wel een boel nep zeg, ben je wel in iets echt bonnie?
Omdat ik geen vis in huis heb...quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:32 schreef mike_hunt het volgende:
ja maar dat is dan geen Paella.![]()
waarom laat je de vis achterwege?
Je hebt het slagveld gezien?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het huis verlaten door de keuken.
playa young thug?quote:
Ja de bloedspetters zaten op het plafond.quote:
Dat klinkt vooral als heel veel etenquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:36 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Omdat ik geen vis in huis heb...
Ik heb zin in m'n vakantie...
ik heb gewoon grootse plannen gemaakt.
- onbeperkt chinees buffet UK-style
- Chips Cheese 'n Curry
- Sub-of-the-day
- Haggis
- Breaded Cod with Chips.
- Necropolis bezoeken
- bioscoop bezoek, minstens 1 film zien die nog lang niet in Nederland draait.
- De stad in om te gaan shoppen!
- Uitgaan
- Bij vrienden op bezoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |