Nah die laatste fles hadden we niet open moeten trekkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heftige nacht gehad dan?
Mja, het gaat wel lekker. Ik ga zo even met wat tuinmeubilair slepen naar zolder
Welnee.Laat rokers maar lekker moeite moeten doen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De non-FoK!-ers waren aardig.
Alleen ik vind dat TMM een rookkamer moet hebben
Er gingen altijd verrassend veel mensen mee naar buitenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee.Laat rokers maar lekker moeite moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastje in een ruimteschip
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Er gingen altijd verrassend veel mensen mee naar buitenSlet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Er gingen altijd verrassend veel mensen mee naar buitenIk heb je de laatste keer met rust gelaten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat je een gezellig pas de deuxtje kon hebben met een zeker persoon.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
*cough cough*quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb je de laatste keer met rust gelaten hoor. Dat je een gezellig pas de deuxtje kon hebben met een zeker persoon.
Neequote:Op zondag 18 oktober 2009 13:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En ik maar denken dat homo's subtiele hints snappen
Erik had het toch al eerder door?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeMensen zijn blind.
Pas op 't einde kreeg iemand het door.
Nou ja, buiten mij dan
Waarom hadden wij geen pas de deuxtje?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb je de laatste keer met rust gelaten hoor. Dat je een gezellig pas de deuxtje kon hebben met een zeker persoon.
Ik was mijn tutu vergeten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom hadden wij geen pas de deuxtje?
Wouter, Thomas... Stroek volgens mij al helemaal niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Erik had het toch al eerder door?
Of bedoel je TMM?
Trainen kan best in gaydinerkloffie!quote:
Ja dat was moeilijk bij mij aangezien de signalen via mijn GSM kwamenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had de "signalen" met terugwerkende kracht door ok.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had de "signalen" met terugwerkende kracht door ok.
Daar kreeg ik dus echt niks door binnenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was moeilijk bij mij aangezien de signalen via mijn GSM kwamen
De volgende keer zal ik ze hardop voorlezenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar kreeg ik dus echt niks door binnen.
Dat ik aan het eind van de avond pas doorhad dat er wellicht eerder al signalen geweest waren die ik gemist hebquote:
Hmmmm.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ik aan het eind van de avond pas doorhad dat er wellicht eerder al signalen geweest waren die ik gemist heb.
Je mag ze ook in mijn oor fluisteren heurquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik ze hardop voorlezen
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nah die laatste fles hadden we niet open moeten trekken
Ow kut, ik moet ze nog naar beneden brengen. Bleegh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |