quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:09 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
LOL..flapdrol ben je ook
Sevilla ja
al sur dus
Bonnie?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij kan er ook niks aan doen dat ie net zoals bonnie is
jejejequote:
Maar ij gedraagt zich er niet naarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bonnie?i'll show u Bonnie.
![]()
Nee das degene die steeds HIPS zegt.![]()
quote:Trouwens, je zei net dat ik maar 1 broer had.
pot.ketel.zwart....dus.![]()
ga je vanaaf met je hot man uit?quote:
nee maar als je ook geen interesse in iemand anders toont dan kan je ook geen fouten maken. If u know what i mean.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[quote]
Maar ij gedraagt zich er niet naar
Das heul niet waar. Want N. heeft nog steeds geen bewijs geleverd.quote:Ja maar 1 van die broertjes zit ook in de kast
o je bedoelt dat gajes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die zij toch allemaal verderven
ah ja? afgelopen donderdag toch...of woensdagquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ga je vanaaf met je hot man uit?![]()
Mijn nichtje had nog meegelopen in de demonstratie in Madrid. Mailt ze naar iedereen dat ze op het journaal was.
Maar wie is het dan? Ik wil anders best bij die chefkok aanschuiven! Zelf ben ik meer een mislukte frituurchef!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe met zo een opmerking zou je die man tot hara kiri drijven
deze?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ga je vanaaf met je hot man uit?![]()
Mijn nichtje had nog meegelopen in de demonstratie in Madrid. Mailt ze naar iedereen dat ze op het journaal was.
Geen idee wat je bedoelt?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee maar als je ook geen interesse in iemand anders toont dan kan je ook geen fouten maken. If u know what i mean.![]()
No, hoyquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah ja? afgelopen donderdag toch...of woensdag
TMM, die zit hier ook op dit forum.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar wie is het dan? Ik wil anders best bij die chefkok aanschuiven! Zelf ben ik meer een mislukte frituurchef!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
deze?
Massaprotest in Madrid tegen abortus
zeg dan direct theatermamaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
TMM, die zit hier ook op dit forum.
ah okquote:
Vreselijk inderdaad ;')quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:42 schreef Steve het volgende:
Die pakjes bij Hole in the Wall, hoe diep kun je zakken als BN'er.
*wegzapt*
achja de katholieken moeten toch watquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah ok
druk weekje voor de beroeps protesteerders dan,.. woensdg was er ook al wat
net alsof hij dan meteen weet wie dat is.quote:
ontevreden ambtenaren die keerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja de katholieken moeten toch wat
ja dat was een demonstratie tegen het vervolg van de film Showgirls. geloof ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah ok
druk weekje voor de beroeps protesteerders dan,.. woensdg was er ook al wat
lol graf vreselijke filmquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat was een demonstratie tegen het vervolg van de film Showgirls. geloof ik.
ja dat las ik ook in de commentaren onder dat artikeltje van je. Maar ik vind het toch wel raar dat je als 16 jarig meisje zonder toestemming een abortus kan laten plegen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja de katholieken moeten toch wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |