Ja, maar ik zit niet in LA! En in dit draadje zie ik ze ook niet!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Leuk al die MILFS, maar op straat zie je ze weinig. In LA wel heel veel. En zien er ook goed uit.![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk nummertje juistquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:40 schreef mike_hunt het volgende:
Ik word een beetje agressief/opgefokt van dat nummer van INNA. Lijkt wel of ze helium op heeft.![]()
u crazy biootch..quote:
ja, maar als je op zoek was naar pussy hetzij belegen. Dan zit je volgens mij in het verkeerde topic.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit niet in LA! En in dit draadje zie ik ze ook niet!
ja diequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heerlijk nummertje juistFllly like you do it like youre higghhh
síp sípquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
te vas tomar algo?
is dit wel de juiste vertaling van 'ff wat drinken'?
Ja, maar de liefde van de man gaat door de maag! Is er hier een keukenprinsesje aanwezig hier?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar als je op zoek was naar pussy hetzij belegen. Dan zit je volgens mij in het verkeerde topic.![]()
In het SEX SC zitten wel smaatjes. Veel singles ook.![]()
dus
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar de liefde van de man gaat door de maag! Is er hier een keukenprinsesje aanwezig hier?
sip? is dat iets uit het noorden?quote:
Nee dat is iets uit het internetquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sip? is dat iets uit het noorden?
TMM? Is dat de lokale pizza-boer?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je bi ofzo?
Nah, we hebben TMM in de aanbieding voor je. Die schijnt heel goed te koken.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nee dat is iets uit het internet![]()
dat is onze 'yup/yep'
ik kom niet uit het noorden aap
Dan maar weer liedjes uit de ouden dooschquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:40 schreef mike_hunt het volgende:
Ik word een beetje agressief/opgefokt van dat nummer van INNA. Lijkt wel of ze helium op heeft.![]()
Ik geloof dat je wel bij hem kan langskomen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
TMM? Is dat de lokale pizza-boer?
Valaencia is toch ook het noorden?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, Valencia. Waarom heb ik steeds Baskenland in mijn hoofd?
i really must lay off the hay.
hehe met zo een opmerking zou je die man tot hara kiri drijvenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
TMM? Is dat de lokale pizza-boer?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan maar weer liedjes uit de ouden doosch
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o ja, Valencia. Waarom heb ik steeds Baskenland in mijn hoofd?
i really must lay off the hay.
Oostenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Valaencia is toch ook het noorden?
mike heeft zoveel in zn hoofdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
valencia..neeee
jeje Dat heb je in je hoofd omdat ik je ene keer gezegd heb dat mn vaders familie uit het noorden komt![]()
Asturië
Asturia?? Daar heb mijn tante een huis gekocht.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
valencia..neeee
jeje Dat heb je in je hoofd omdat ik je ene keer gezegd heb dat mn vaders familie uit het noorden komt![]()
Asturië
ja echt wel. Breek me de bek niet open. Een nieuwe film, derde album in the works. Doe ook nog vrijwilligers werk voor gehandicapte lesbiennes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mike heeft zoveel in zn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
LOL..flapdrol ben je ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Asturia?? Daar heb mijn tante een huis gekocht.![]()
O wacht ff, Sevilla, toch?
3 keer is scheepsrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |