achja. daar demonstreren mensen nog hier krijg je nog niet eens 10.000 bij elkaarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ontevreden ambtenaren die keer
Gewoon falcon punchquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat las ik ook in de commentaren onder dat artikeltje van je. Maar ik vind het toch wel raar dat je als 16 jarig meisje zonder toestemming een abortus kan laten plegen.
pak dan een breinaald o.i.d.
ooooooooo Mike, you've crossed the line now. After i moved it
Vond het een niemandsdalletje. Niet echt vreselijk. Het heeft een cultstatus nu.quote:
gigli vond je ook goed zeker?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vond het een niemandsdalletje. Niet echt vreselijk. Het heeft een cultstatus nu.
Hetzelfde geldt voor GLITTER. Zo vreselijk vond ik em niet. Tuurlijk het verhaal was flinterdun, zoals die goddamned steak die ik gisteren had, maar was wel aardig.
Ik ben waarschijnlijk ook de enige in de hele wereld die het album wel goed vond. jaren '70 sound.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja. daar demonstreren mensen nog hier krijg je nog niet eens 10.000 bij elkaar
heb ik niet gezien. Maar ik vind J.LO niets als actrice. Voordat ze begon te zingen had ze wel wat aardige films, maar daarna.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gigli vond je ook goed zeker?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon falcon punch
[ afbeelding ]
Ze was haar tijd te ver vooruit met die cdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vond het een niemandsdalletje. Niet echt vreselijk. Het heeft een cultstatus nu.
Hetzelfde geldt voor GLITTER. Zo vreselijk vond ik em niet. Tuurlijk het verhaal was flinterdun, zoals die goddamned steak die ik gisteren had, maar was wel aardig.
Ik ben waarschijnlijk ook de enige in de hele wereld die het album wel goed vond. jaren '70 sound.
like Oh Em Gee thats what I always say!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb ik niet gezien. Maar ik vind J.LO niets als actrice. Voordat ze begon te zingen had ze wel wat aardige films, maar daarna.
alhoewel ik wel Maid in Manhattan in het vliegtuig had gezien. maar ja, dan is alles wel een welkome afwisseling.
ALhoewel ik The Cell wel leuk vond, maar dat ging meer om het visuele.
dus zolang de beelden maar goed zijn, maakt het jouw niks uit?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb ik niet gezien. Maar ik vind J.LO niets als actrice. Voordat ze begon te zingen had ze wel wat aardige films, maar daarna.
alhoewel ik wel Maid in Manhattan in het vliegtuig had gezien. maar ja, dan is alles wel een welkome afwisseling.
ALhoewel ik The Cell wel leuk vond, maar dat ging meer om het visuele.
Nee dat betekent niet automatisch dat de film goed is, maar het draagt bij. Als het visueel niets was (the Cell) dan was het prut.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus zolang de beelden maar goed zijn, maakt het jouw niks uit?
no dat was destijds een van de eerste met dat soort visualsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus zolang de beelden maar goed zijn, maakt het jouw niks uit?
ik zei toen ooit tegen mijn moeder, Hey you. (we hadden het over films)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
[/b] like Oh Em Gee thats what I always say!
Hou het dan maar bij hello clarice en tataquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zei toen ooit tegen mijn moeder, Hey you. (we hadden het over films)
Zegt ie, wat bedoel je. Zei ik dat dat een scene was in the Cell dat J.LO thuis een jointje rookt en dan tegen de kat zegt: Hey you.
Zegt mijn moeder: je hebt echt geen leven, he?![]()
Jaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ze was haar tijd te ver vooruit met die cddat nr met Eríc benet i liked the most
waar is tata van? ik zeg dat nooit. i thinkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hou het dan maar bij hello clarice en tata
van de zelfde filmquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar is tata van? ik zeg dat nooit. i think
yea, los gezien van die film is het een solide cdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa
het kutte was. het album kwam op 11 september 2001 uit. En rond die tijd was geloof ik ook iedereen klaar met Mariah dus ja, then ur fucked...
Hetzelfde verhaal met Erotica album.
'i would fuck myself' zou ik eerder zeggen.quote:
Ja die naam zegt me meerquote:
quote:
I'd fuck me hardquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
'i would fuck myself' zou ik eerder zeggen.![]()
of 'put the lotion into the basket' hahahaha
Ik lig al wel in mijn nest maar dan ga ik niet handkarren. Lig ik in mijn eigen drekquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
lag jij al niet in je nest?te handkarren?
hoe heette dat hondje ook alweer?quote:
presious dacht ik of princess?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe heette dat hondje ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |