kutje?quote:
Praktisch zijn ze wel ja, maar ze zijn niet hip!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er mis met blikken bier en homo's?
Mannelijkheid! Praktische dingen!
Ach daar wordt je hard vanquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kutje?![]()
Nee maar hier wel.
Tis toch wel afzien vroeg opstaan zondag.
euh...dat was ik nooit geweest, dude. Je bent zeker in de war met N.quote:
Ja, dus een uur vroeger wakker op zondagquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gaat de klok dan een uur terug?
Dus een uur 'gratis' langer slapen
We hadden Amstel...quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zie gewoon van die halve liters van de Aldi voor me. En de gemiddelde klant die ik daarmee zie lopen. en dan klopt het niet
Waarom doe je het dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kutje?![]()
Nee maar hier wel.
Tis toch wel afzien vroeg opstaan zondag.
quote:
Who cares. It's beer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Praktisch zijn ze wel ja, maar ze zijn niet hip!
N bestaat niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh...dat was ik nooit geweest, dude. Je bent zeker in de war met N.
Is dat je nieuwe credo, Slut-ulese?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
morning wood?![]()
ja, ik had dat van de week in de kroeg afgesproken. Maar ja, s avonds een man, s ochtends een man.
krachttraining?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:15 schreef PhalanX het volgende:
ik verveel me en ik heb spierpijn van het sporten.
waaromquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, dus een uur vroeger wakker op zondag
ja.quote:
Nja maar toch :quote:
neuh.. das al heel oud, maar het is non-sexual.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is dat je nieuwe credo, Slut-ulese?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wat lees ik, heb je je misdragen?
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
A creed KK can believe in.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:22 schreef mike_hunt het volgende:
nieuwe credo is: swallow when surprised.
naarmate je langer traint zal spierpijn minder intensief zijn.quote:
Nee maar ik heb geen warming up gedaan en geen cooling down...quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:23 schreef mike_hunt het volgende:
naarmate je langer traint zal spierpijn minder intensief zijn.
Ben je net begonnen met sporten?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
neuh.. das al heel oud, maar het is non-sexual.![]()
nieuwe credo is: swallow when surprised.Hij heeft je van je troon gestotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wat lees ik, heb je je misdragen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Heul niet. Nu denken jullie allemaal heel slechte dingen van mequote:
where gays theres dramaquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:24 schreef mike_hunt het volgende:
Vreemd dat er altijd drama is... kostelijk!![]()
![]()
welke troon? i'm no queen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij heeft je van je troon gestoten
ik zit nog steeds te wachten op onze mini-meet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:26 schreef Keukenkast het volgende:
Heul niet. Nu denken jullie allemaal heel slechte dingen van me
Terwijl het onschuldig en leuk en schattig was.
Je bent een goede leerling. IJsprinsesje van me.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ohja!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:27 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te wachten op onze mini-meet.
quote:
Waarom niet? Ik heb alleen de vis achterwege gelaten... dus het blijft bij alleen kip.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
ja ik ben een nep Sanjaard. ik lust dat niet.
wat heb je dan gedaan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
je bent wel een boel nep zeg, ben je wel in iets echt bonnie?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja ik ben een nep Sanjaard. ik lust dat niet.
hij doet maarquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
welke troon? i'm no queen.![]()
en wat heeft ie dan gedaan? of zijn jullie jaloers?![]()
ja maar dat is dan geen Paella.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:29 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb alleen de vis achterwege gelaten... dus het blijft bij alleen kip.
that's the drama???quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het was alleen gezoen. En wat handjes vast.
O ja, dat gegil en gekreun vanuit de keuken was TMMquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het was alleen gezoen. En wat handjes vast.
We mochten heul niet in de keuken komenquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, dat gegil en gekreun vanuit de keuken was TMM
heel veel jongen, heel veel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je bent wel een boel nep zeg, ben je wel in iets echt bonnie?
Omdat ik geen vis in huis heb...quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:32 schreef mike_hunt het volgende:
ja maar dat is dan geen Paella.![]()
waarom laat je de vis achterwege?
Je hebt het slagveld gezien?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het huis verlaten door de keuken.
playa young thug?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |