speciaal voor jouw gemaaktquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:48 schreef Fha het volgende:
Thee
Maar tijdens de was gaat dat toch echt niet lukken
Tuurlijk wel. Gewoon in je blote kont op de wasmachine gaan zitten met een kop theequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:48 schreef Fha het volgende:
Thee
Maar tijdens de was gaat dat toch echt niet lukken
Ik voel me vereerd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
speciaal voor jouw gemaakt
geef ik lekker niks omquote:
heb jij geen wasmachine?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd.
Nu maar beginnen dan ben ik over een uur misschien al wel klaar
Nee ik heb geen wasmachine.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb jij geen wasmachine?
of is het kleding die speciaal met de hand moet worden gewassen
quote:
werk ze Fhaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik heb geen wasmachine.
Ff bezig nu dus
en dan heb je weekendquote:
Ik weet gewoon waar je het over hebtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik nou toch weer in de badkamer vind![]()
Een plastic cupje met zo'n scheurdekseltje. Je weet wel, waar normaal porties jam in verpakt worden. Het dekseltje was lichtblauw en er stond de naam van een binnenplaneet op. Ernaast lag een scheermesje. Zonder steel, maar ook weer geen wegwerpmesje. Hoe je het moet vasthouden is me een raadsel, maar ik denk dat het een poezenmaaier moet voorstellenWauw, ik maak nogeens wat mee.
Haar zit prima. Maar dat was gisteren alquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:41 schreef Fha het volgende:
Hey frits![]()
Zit je haar weer helemaal goed?
dat heeft Pheno gemaaktquote:
Oi. Ik denk niet dat dat iets is om trots op te zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik weet gewoon waar je het over hebt
Ik woon samen hè, met een vrouwquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oi. Ik denk niet dat dat iets is om trots op te zijn
Die heeft ook een poezenmaaier?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik woon samen hè, met een vrouw
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik weet gewoon waar je het over hebt
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oi. Ik denk niet dat dat iets is om trots op te zijn
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik woon samen hè, met een vrouw
quote:
ja maar ik heb je gister niet meer langs zien komen dus vraag ik het nuquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haar zit prima. Maar dat was gisteren alBen inmiddels een dag verder, geld armer en boodschappen rijker
echt nietquote:
Interessequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:36 schreef Fha het volgende:
[..]
ja maar ik heb je gister niet meer langs zien komen dus vraag ik het nu
niet "gewoon". Wel een soort scheermesje jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het ging toch gewoon om een scheermesje?
Ik ben alleen blij dat er überhaupt scheermesjes gebruikt wordenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet "gewoon". Wel een soort scheermesje ja
Kan niet altijd alles onthouden maar ik doe m'n bestquote:
quote:
Gaat best prima zeg ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan niet altijd alles onthouden maar ik doe m'n best
Gaat goed hier!quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash gaat lekker tongen met Fha![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |