Geen verdwaalde mensen de de T niet hadden gemistof er gewoon overheen gelezen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:40 schreef Bamba het volgende:Mogguh!
Qwea, dat klinkt niet zo best om 6.00 naar de HAP..Hopelijk is alles oke!
Bigbird jij ook veel sterkteEn Ynske beterschap!
Ik ben gisteren naar een Upperware party geweest. We hebben flink gelachen over alle dildo's, vibo's, trileitjes etc.
Ik voelde het gister gewoon aanquote:Iron Maiden in 2010 op wereldtour
Bruce Dickinson gaat in 2010 weer met zijn Iron Maiden touren. De Britse rockband is namelijk plannen aan het uitwerken voor een Ed Force One-wereltour voor 2010, hier zullen ze met hun Ed Force One-vliegtuig van zaal naar zaal zullen gaan.
Hiermee is de 34-jarige groep meteen een kanshebber voor grote festivals als Graspop, Download en/of Sonisphere.
Een endoscopie kom je wel overheen. Been there, done that en als het morgen weer moest, dan zou ik daar niet zo mee zitten. Het meest vervelende is inderdaad gelaxeerd moeten worden, maar jij lijkt al aardig leeg te zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:53 schreef Qwea het volgende:
Ja!Alleen nu was het een totaal andere HAP
Eerst had ik niks, toen salmonella, ennu weten ze het niet en staat er in de brief dat er gekeken moet worden naar krohn
Ooh, en ik schijt letterlijk in mn slipje van dingen in mn reet
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:12 schreef nieslief het volgende:
Verkeerde naam in de TTElisa help het moet Bamba zijn.
Lach me maar uit toe maar lach maar mag wel doe ik ook.quote:
Breek me de bek niet openquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:22 schreef Goodbye het volgende:![]()
Ziek![]()
![]()
Nieslief, je hebt de smaak te pakken met topics openen, he?
Je was zo goed bezig en dan gaat het toch op de valreep nog misquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:17 schreef nieslief het volgende:
Lach me maar uit toe maar lach maar mag wel doe ik ook.
![]()
![]()
![]()
Gewoon over een uurtje of twee nog eens proberen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:22 schreef nieslief het volgende:
Breek me de bek niet open![]()
Ik ben gewoon zo'n verrekte perfectionist die dat wil kunnen en ook gelijk goed wil doen.
Beterschapquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:22 schreef Goodbye het volgende:![]()
Ziek![]()
![]()
Aww, neem een bakkie soep dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:22 schreef Goodbye het volgende:![]()
Ziek![]()
![]()
Mooi he.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je was zo goed bezig en dan gaat het toch op de valreep nog mis
Mooie poessies
Beterschap!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:22 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ziek![]()
![]()
Beetje vroeg op de ochtend, vind je ook nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aww, neem een bakkie soep dan?
En had je die hele apotheek nog gehaald die je werd aangeraden?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Beetje vroeg op de ochtend, vind je ook niet![]()
Ik heb lekker lang geslapen en ik denk dat ik dat vanmiddag ook maar ga proberen, voel ik me ook niet zo kut.
Eén voordeel; de hoofdpijn is wel weg
Kijk da's beter met hoofdpijn kun je helemaal niks.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Beetje vroeg op de ochtend, vind je ook niet![]()
Ik heb lekker lang geslapen en ik denk dat ik dat vanmiddag ook maar ga proberen, voel ik me ook niet zo kut.
Eén voordeel; de hoofdpijn is wel weg
Nee, dat zou ik vandaag doen. Ik had niet verwacht dat het zo snel om zou slaan. Nouja, vriendje maar even naar de drogist sturen, of zou dat spul niet meer 'helpen' nu?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En had je die hele apotheek nog gehaald die je werd aangeraden?
Precies, dan kan ik niet eens fokkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:27 schreef nieslief het volgende:
[..]
Kijk da's beter met hoofdpijn kun je helemaal niks.
Ga vanmiddag maar eens kijken of die twee bengels die nu zo lief aan het spelen zijn willen slapen ofzo. Kan ik ook lekker liggen.
Soms ja absoluut vooral als ze slapenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En wat een schatjes, die jongens van jou
Ik weet niet, ik kan me echt de laatste keer niet heugen dat ik ziek was om aan de medicijnen zatquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik vandaag doen. Ik had niet verwacht dat het zo snel om zou slaan. Nouja, vriendje maar even naar de drogist sturen, of zou dat spul niet meer 'helpen' nu?
Dat accentquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
Doutzen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Zo tot zover mijn foto-spam
Als het je daar alleen om gaat kun je net zo goed een opblaaspop halen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze moet ook niet praten![]()
Bek houwen en mooi zijn![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Als het je daar alleen om gaat kun je net zo goed een opblaaspop halen.
Vergeet die billen nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Meurnin'![]()
Ik zag leuke poessies voorbij komen![]()
En 2 schattige jongetjes![]()
Envoor Bb, wat een gedoe zeg. Hopen dat het snel weer wat opknapt
![]()
En Greys ontvangt mannen in haar badjas![]()
Verder nog wat gemist?
Oh ja...Doutzen....ik wil ook zo'n buikie
Mwah...over m'n kont ben ik niet geheel ontevreden....maar icm zo'n buikie zou een bkini net ff wat leukerderder staanquote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh...en MB heeft Re inmiddels weer besprongen
Ik bedoel niet zooohooooquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:47 schreef nieslief het volgende:
[..]
het is nog steeds ochtend hoor.
Nou, er ligt wel een hoop kots in de gang te wachten om opgeruimd te worden...en ze zijn zo aan het graven in de bak geweest dat er een keutel op de mat ligtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:48 schreef nieslief het volgende:
Zou het aan de TT liggen of is iedereen gewoon vunzig vandaag?
Ril. brrrrquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, er ligt wel een hoop kots in de gang te wachten om opgeruimd te worden...en ze zijn zo aan het graven in de bak geweest dat er een keutel op de mat ligt![]()
Op zich vunzig genoeg, maar eerst moet er nogin.
PICS PICS PICSquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mwah...over m'n kont ben ik niet geheel ontevreden....maar icm zo'n buikie zou een bkini net ff wat leukerderder staan![]()
Wat dan? Als ze er uit zijn schiet je buik toch direct weer terug naar standje strak?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:55 schreef nieslief het volgende:
Van mijn buik wil je gewoon geen pics mopje!!!!!!!
Enig idee wat een tweeling ermee doet??
Nou als niemand het doet zal ik het maar vragen dan, aangezien toch iedereen het zich afvraagtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:56 schreef Bamba het volgende:
Er was geen verwarring met Tupperware, aangezien de gastvrouw in de uitnodiging uitgebreid heeft uitgelegd wat het inhield. Het was vooral heel gezellig en heel duur
.
Ik vroeg me dat helemaal niet af!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou als niemand het doet zal ik het maar vragen dan, aangezien toch iedereen het zich afvraagt![]()
![]()
Nog wat gekocht?
Dream on girl.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat dan? Als ze er uit zijn schiet je buik toch direct weer terug naar standje strak?![]()
Nee zeker he?![]()
Weer een illusie naar de klotenquote:
Mijn moeder is ooit eens naar zo'n party gegaan. Had ze een komkommer doorgesneden en daar twee oude batterijen in gestopt en gevraagd of ze hem kon inruilen omdat ie niet meer trildequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:56 schreef Bamba het volgende:
Er was geen verwarring met Tupperware, aangezien de gastvrouw in de uitnodiging uitgebreid heeft uitgelegd wat het inhield. Het was vooral heel gezellig en heel duur
.
Op wie zou jij nou lijken Nok!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn moeder is ooit eens naar zo'n party gegaan. Had ze een komkommer doorgesneden en daar twee oude batterijen in gestopt en gevraagd of ze hem kon inruilen omdat ie niet meer trilde
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn moeder is ooit eens naar zo'n party gegaan. Had ze een komkommer doorgesneden en daar twee oude batterijen in gestopt en gevraagd of ze hem kon inruilen omdat ie niet meer trilde
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geloog ik nou niks van he dat vriendlief uit bed is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:04 schreef Bamba het volgende:
Ja hoor, een massagekaarsWaarvan het kaarsvet olie wordt waarmee je kunt masseren. Hij rook heel erg lekker
.
Ik kruip weer ff terug bed in nu vriendlief er eindelijk uit is. Vanmiddag gaan we lekker naar het bos! Tot later![]()
Oh, en mn eerste tt met m'n naam erin
Je kunt hem dus ook gewoon leuk op tafel zetten als geurkaars?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:04 schreef Bamba het volgende:
Ja hoor, een massagekaarsWaarvan het kaarsvet olie wordt waarmee je kunt masseren. Hij rook heel erg lekker
.
Ik kruip weer ff terug bed in nu vriendlief er eindelijk uit is. Vanmiddag gaan we lekker naar het bos! Tot later![]()
Oh, en mn eerste tt met m'n naam erin
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:05 schreef nieslief het volgende:
[..]
Geloog ik nou niks van he dat vriendlief uit bed is.
Daar was tijdje terug zo'n topic over ofzo. Dat soort dingen... Die je dan zeg maar alleen als lovers onder elkaar weet, dat die kaars dus bv. voor hele andere doeleinden is als je ouders je complimenteren met de leuke kaars, of dat je heel wat anders op de bank heb gedaan waar een uur later je ouders braaf aan een bakkie koffie op zitten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kunt hem dus ook gewoon leuk op tafel zetten als geurkaars?
wel een hele dure geurkaars danquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kunt hem dus ook gewoon leuk op tafel zetten als geurkaars?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Weer een illusie naar de kloten![]()
quote:
Je moeder weet iig 100% zeker dat jij haar dochter bent, als man moet je het altijd maar afwachtenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn moeder is erger dan ik en mijn vader is nog veel erger. Ik ben in mijn familie het toonbeeld van serieuze braafheid en mijn ouders hebben zich serieus weleens afgevraagd hoe ik in godesnaam bij hen was beland (vooral mijn moeder)
Nee, daar helpt geen zalfje tegen. Maar eerlijk gezegd... ik zie weleens vrouwen op het strand die dat hebben en een vriendin van me klaagt er ook over, maar ik vind het echt helemaal niet zo lelijk. Het stoort mij niet als ik het bij een ander zie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:10 schreef nieslief het volgende:
Oh mijn buik is wel weer strak hoor. Alleen die littekens die gaan gewoon nooit meer weg. En een wasbordje of een mooi plat buikje a la Doutzen gaat echt niet lukken hoor.
Mijn hubbie zegt altijd: die dingen wijzen mooi de weg en vertellen een hoop verhaaltjes met mooie herinneringen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, daar helpt geen zalfje tegen. Maar eerlijk gezegd... ik zie weleens vrouwen op het strand die dat hebben en een vriendin van me klaagt er ook over, maar ik vind het echt helemaal niet zo lelijk. Het stoort mij niet als ik het bij een ander zie.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moeder weet iig 100% zeker dat jij haar dochter bent, als man moet je het altijd maar afwachten
Inderdaad!!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:14 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mijn hubbie zegt altijd: die dingen wijzen mooi de weg en vertellen een hoop verhaaltjes met mooie herinneringen.
En daar heeft hij eigenlijk wel gelijk in.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:14 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mijn hubbie zegt altijd: die dingen wijzen mooi de weg en vertellen een hoop verhaaltjes met mooie herinneringen.
En daar heeft hij eigenlijk wel gelijk in.
Ik vind mijn buik niet mooi absoluut niet maar ik ben wel trots op mijn buik. Die heeft dat toch maar mooi gedaan en ik ben echt niet een van de grootsten met mijn 1,65 meter.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Inderdaad!!!!
Maar vrouwen kijken vaak zo kritisch naar zichzelf en zien dan allemaal dingen waarvan ze vinden dat ze er niet horen te zijn. Maar die dingen horen er wel te zijn. Dat maakt je niet minder mooi.
Zonde dat veel vrouwen dat doen, want een beetje zelfvertrouwen in een houding doet echt echt wonderen.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar was tijdje terug zo'n topic over ofzo. Dat soort dingen... Die je dan zeg maar alleen als lovers onder elkaar weet, dat die kaars dus bv. voor hele andere doeleinden is als je ouders je complimenteren met de leuke kaars, of dat je heel wat anders op de bank heb gedaan waar een uur later je ouders braaf aan een bakkie koffie op zitten.
Hilarisch
Zijn ook herinneringen die je trots kunnen maken. Zo van en dat heb ik er maar mooi wel weer af gekregen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja, bij mij zijn die mooie herrinneringen dan iets minder schattig...gewoon ordinair vreten![]()
Hoe zwaar was jij dan? Je bent nu zo'n poppetjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja, bij mij zijn die mooie herrinneringen dan iets minder schattig...gewoon ordinair vreten![]()
Toen ik echt zat van mezelf was zat ik op zo'n 68 kilo bij 1,70.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe zwaar was jij dan? Je bent nu zo'n poppetje
Och valt nog mee. 75 kilo bij begin zwangerschap, 90 kilo bij einde zwangerschap, 80 kilo gelijk na de bevalling en binnen 3 maanden na de bevalling zat ik op 55 kilo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen ik echt zat van mezelf was zat ik op zo'n 68 kilo bij 1,70.
Afgevallen tot 56/57 en nu zit ik rond de 62/63.
Dus ik ben echt geen poppetje heur
Dus in 1 x had je er 10 kilo uitgeperst?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
Och valt nog mee. 75 kilo bij begin zwangerschap, 90 kilo bij einde zwangerschap, 80 kilo gelijk na de bevalling en binnen 3 maanden na de bevalling zat ik op 55 kilo.
Over jojoen gesproken. Da's niet gezond hoor vooral het laatste niet.
Valt meer onder oh vandaag alweer vergeten te eten. Nou ja ik lig nu toch al in bed morgen weer een dag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus in 1 x had je er 10 kilo uitgeperst?![]()
En die 55...was dat bewust of gewoon druk met de tweeling?
Moet ff was opvouwen
whoot, da's wel heel erg afvallen. Dan voel je je echt een zakkie botten met vel. Tenminste... dat had ik wel toen ik 4 maanden na de bevalling 45 kg woog (ik woog 60 toen ik beviel, een maandje te vroeg)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
Och valt nog mee. 75 kilo bij begin zwangerschap, 90 kilo bij einde zwangerschap, 80 kilo gelijk na de bevalling en binnen 3 maanden na de bevalling zat ik op 55 kilo.
Over jojoen gesproken. Da's niet gezond hoor vooral het laatste niet.
Zal best meevallen, maar zo zag ik je wel. Je komt nieteens als 1.70 over.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen ik echt zat van mezelf was zat ik op zo'n 68 kilo bij 1,70.
Afgevallen tot 56/57 en nu zit ik rond de 62/63.
Dus ik ben echt geen poppetje heur
Kan ik me zoooo voorstellen. En dan dat knijpende gevoel in je maag als je voor jezelf eten wil maken en er begint er een te huilen. of de keus moeten maken tussen zelf eten of slapen en dan maar voor slapen gaan want je bent zo moe.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:28 schreef nieslief het volgende:
Ik heb mezelf ook echt moeten dwingen om weer een ritme te maken in het eten. Ook gewoon om 1 uur een boterham gaan eten ook al huilen ze allebei, dat soort dingen.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:32 schreef Goodbye het volgende:
Je hebt van die meisjes die er op hun zestiende al van overtuigd zijn dat ze moeder willen worden. Die moeten dit eerst even lezen, denk ik
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan ik me zoooo voorstellen. En dan dat knijpende gevoel in je maag als je voor jezelf eten wil maken en er begint er een te huilen. of de keus moeten maken tussen zelf eten of slapen en dan maar voor slapen gaan want je bent zo moe.
Ik kan me ook zooo goed voorstellen dat sommige mensen gewoon geen kinderen willen. Er hangt meer aan vast dan een roze wolk (neehee geen roze wolk een grijze met af en toe een roze vlekje).quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:32 schreef Goodbye het volgende:
Je hebt van die meisjes die er op hun zestiende al van overtuigd zijn dat ze moeder willen worden. Die moeten dit eerst even lezen, denk ik
Ik heb nog spinazie, worteltjes en zuurkool.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:40 schreef nieslief het volgende:
Maar goed hoe zijn we hier nou weer bij beland.
Ik heb inspiratie nodig: wat eten jullie vanavond?
Spinazie wokken met roerei en een scheutje ketjap is best te eten anders heurquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:43 schreef nieslief het volgende:
Bleeegh ik ook niet in hollandse pot. Eten we de hele week al.
Misschien is het handig om gewoon kleren aan te doen vanavond.........quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb bedrijfsuitje vanavond, dus ik word gevoerd![]()
Boor zit buiten in de ren te eten, even een frisse neus halen in het zonnetje. Bink en ik gaan zo ook even naar buiten. En daarna begint het aloude ritueel 'wat trek ik aan vanavond'
Hmmmm ei lust mijn hubbie niet. Ikke welquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Spinazie wokken met roerei en een scheutje ketjap is best te eten anders heur
True, true... maar ik ga sowieso nooit nakend over straat hoor, maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Misschien is het handig om gewoon kleren aan te doen vanavond.........
Hmmmm vinden ze dat lekker??? Hier ook van die alleseters (katten dan he).quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:45 schreef oh-oh het volgende:
Middag!
Goed uitgeslapen en al lang gewandeld, om 16.00 hebben we een wandeldate met amerikaanse bull Jolietjeen haar bazinnetje, onder voorwaarde dat het dan droog is natuurlijk.
Hondjes hebben net heerlijk ontbeten met kangaroestrips en struisvogelmaag
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:45 schreef oh-oh het volgende:
Middag!
Goed uitgeslapen en al lang gewandeld, om 16.00 hebben we een wandeldate met amerikaanse bull Jolietjeen haar bazinnetje, onder voorwaarde dat het dan droog is natuurlijk.
Hondjes hebben net heerlijk ontbeten met kangaroestrips en struisvogelmaag
Ze vinden het zo lekker, kheb foto's gemaakt, zien???quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]Dat klinkt als een goede dag!
Al doet het ontbijt van je hondjes mij de zin in ontbijt een beetje zoek maken
Je SATC jurkje met dat vestjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb bedrijfsuitje vanavond, dus ik word gevoerd![]()
Boor zit buiten in de ren te eten, even een frisse neus halen in het zonnetje. Bink en ik gaan zo ook even naar buiten. En daarna begint het aloude ritueel 'wat trek ik aan vanavond'
Ja ook goed, zo ff beetje wassen poetsen, ff auto door de wasstraat mikken denk ik, boodschappen halen, en dan vanavond pokeren en bier drinkenquote:
Ik ren altijd hier het minidurp in, daar zit één kledingwinkeltje (oh nee twee, maar die andere is voornamelijk voor oude wijven waar ik mezelf nog lekker niet toe rekenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh oh oh![]()
Greys, ik moet echt weer ff winkelen (), want het is momenteel altijd zuchten als ik voor de kast sta.
Alles wat er hangt heb ik al meer dan een jaar en dus veulste vaak aangehad.
Maar ik haaaat winkelen
Ik zit nog in pyjama joh. Straks eens douchen en dan cakejes bakken, en dat was het wel qua productiviteit voor vandaagquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ook goed, zo ff beetje wassen poetsen, ff auto door de wasstraat mikken denk ik, boodschappen halen, en dan vanavond pokeren en bier drinken
Hihihihi, daar dacht ik ook nog aan jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh en goffertegoffer, die dagcijfers van gisteren, dan ben ik blij dat ik nog in bad ging anders had ik op 1 gestaan
Da's te koud denk ikquote:
Ligt aan de kwaliteit van zijn deliveryquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
Mogguh!Ben er nog even in gedoken hoor, na het postbode debacle
(niet met de postbode, uiteraard).
Oké, een broek dus sowiesoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihi, daar dacht ik ook nog aan ja
Ah ja, kan jou het schelen, het is toch gezellig (nou ja, most of the time).
[..]
Da's te koud denk ikEn we moeten iets 'doen' (weet niet wat) en als we nou bv in een trapeze moeten slingeren in dat jurkje dan wordt het echt niet om aan te zien
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt aan de kwaliteit van zijn delivery
Hij had wel een heeeeeeeeeele grote doos!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt aan de kwaliteit van zijn delivery
Zoiets gaat het worden denk ik ja!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:55 schreef nieslief het volgende:
Stoere spijkerbroek, paar laarzen met klein hakje, felgekleurd shirtje of blouse, lekker warm vest....
Lijkt mij voor alle gelegenheden goed
Nou kijk valt al weer mee in jouw portemonnee alleen een shirtje en geen hele outfit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets gaat het worden denk ik ja!![]()
Dan moet ik alleen nog even een nieuw shirtje zien te scoren, want ik heb niet zoveel felgekleurds en om nou het groene asielactieshirt aan te doen
Top!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou kijk valt al weer mee in jouw portemonnee alleen een shirtje en geen hele outfit.
Greys: hallo postbode, wat heeft u een grote doosquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had wel een heeeeeeeeeele grote doos!
Die ik nog helemaal niet uitgepakt heb
Ook lekker...en makkelijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:57 schreef nieslief het volgende:
Ik denk dat wij patatten gaan eten vanaaf. De jongens drammen er nu al om.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga vandaag mijn vliegticket voor de zomervakantie volgend jaar boeken![]()
Toscane, here I come!
Muis ook en deuren enzo alleen de voordeur lukt hem niet. Hij gooit soms echt z'n gewicht in de strijd om een deur open te doen. Hoor je opeens BOEM. BENG slaapkamerdeur open en wij plakken aan het plafondquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Borie![]()
En Muis!![]()
Melvin doet dat ook altijd heel sneaky (denkt ie)
Die kan zelfs de keukenkastjes open maken en als ie z'n best doet de koelkast ook
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Greys: hallo postbode, wat heeft u een grote doos
postbode: dat is om u mee te paaien, schone jonkvrouwe
Greys: ik heb een klein doosje om u te paaien, stoere ridderpostbode. Wilt u het zien?
postbode: maar natuurlijk. Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd
Dus er is nog hoop voor me?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Top!
Maar wacht maar tot ik weer van alles zie in dat winkeltjeBen nooit een shopper geweest, ik hield er niet van net als Ing, maar nu hangen er nog allemaal dingen met prijskaartje in de kast
![]()
Veeg me op......quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Greys: hallo postbode, wat heeft u een grote doos
postbode: dat is om u mee te paaien, schone jonkvrouwe
Greys: ik heb een klein doosje om u te paaien, stoere ridderpostbode. Wilt u het zien?
postbode: maar natuurlijk. Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd
Er is zeker hoop! Wacht maar tot je het perfecte winkeltje vindt, dan duik je daar regelmatig naar binnen en toevállig hebben ze daar dan ook nog allemaal dingen die je meteen leuk vindt als je het aan hebt. Nou dan gaat het vrij makkelijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus er is nog hoop voor me?
Als ik dan andere vrouwen altijd zo perfect en mooi in de kleren zie en ik weer es in spijkerbroek en blouse aankom, voel ik me altijd zo'n boer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |