Ik vind mijn buik niet mooi absoluut niet maar ik ben wel trots op mijn buik. Die heeft dat toch maar mooi gedaan en ik ben echt niet een van de grootsten met mijn 1,65 meter.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Inderdaad!!!!
Maar vrouwen kijken vaak zo kritisch naar zichzelf en zien dan allemaal dingen waarvan ze vinden dat ze er niet horen te zijn. Maar die dingen horen er wel te zijn. Dat maakt je niet minder mooi.
Zonde dat veel vrouwen dat doen, want een beetje zelfvertrouwen in een houding doet echt echt wonderen.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar was tijdje terug zo'n topic over ofzo. Dat soort dingen... Die je dan zeg maar alleen als lovers onder elkaar weet, dat die kaars dus bv. voor hele andere doeleinden is als je ouders je complimenteren met de leuke kaars, of dat je heel wat anders op de bank heb gedaan waar een uur later je ouders braaf aan een bakkie koffie op zitten.
Hilarisch
Zijn ook herinneringen die je trots kunnen maken. Zo van en dat heb ik er maar mooi wel weer af gekregen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja, bij mij zijn die mooie herrinneringen dan iets minder schattig...gewoon ordinair vreten![]()
Hoe zwaar was jij dan? Je bent nu zo'n poppetjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja, bij mij zijn die mooie herrinneringen dan iets minder schattig...gewoon ordinair vreten![]()
Toen ik echt zat van mezelf was zat ik op zo'n 68 kilo bij 1,70.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe zwaar was jij dan? Je bent nu zo'n poppetje
Och valt nog mee. 75 kilo bij begin zwangerschap, 90 kilo bij einde zwangerschap, 80 kilo gelijk na de bevalling en binnen 3 maanden na de bevalling zat ik op 55 kilo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen ik echt zat van mezelf was zat ik op zo'n 68 kilo bij 1,70.
Afgevallen tot 56/57 en nu zit ik rond de 62/63.
Dus ik ben echt geen poppetje heur
Dus in 1 x had je er 10 kilo uitgeperst?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
Och valt nog mee. 75 kilo bij begin zwangerschap, 90 kilo bij einde zwangerschap, 80 kilo gelijk na de bevalling en binnen 3 maanden na de bevalling zat ik op 55 kilo.
Over jojoen gesproken. Da's niet gezond hoor vooral het laatste niet.
Valt meer onder oh vandaag alweer vergeten te eten. Nou ja ik lig nu toch al in bed morgen weer een dag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus in 1 x had je er 10 kilo uitgeperst?![]()
En die 55...was dat bewust of gewoon druk met de tweeling?
Moet ff was opvouwen
whoot, da's wel heel erg afvallen. Dan voel je je echt een zakkie botten met vel. Tenminste... dat had ik wel toen ik 4 maanden na de bevalling 45 kg woog (ik woog 60 toen ik beviel, een maandje te vroeg)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
Och valt nog mee. 75 kilo bij begin zwangerschap, 90 kilo bij einde zwangerschap, 80 kilo gelijk na de bevalling en binnen 3 maanden na de bevalling zat ik op 55 kilo.
Over jojoen gesproken. Da's niet gezond hoor vooral het laatste niet.
Zal best meevallen, maar zo zag ik je wel. Je komt nieteens als 1.70 over.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen ik echt zat van mezelf was zat ik op zo'n 68 kilo bij 1,70.
Afgevallen tot 56/57 en nu zit ik rond de 62/63.
Dus ik ben echt geen poppetje heur
Kan ik me zoooo voorstellen. En dan dat knijpende gevoel in je maag als je voor jezelf eten wil maken en er begint er een te huilen. of de keus moeten maken tussen zelf eten of slapen en dan maar voor slapen gaan want je bent zo moe.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:28 schreef nieslief het volgende:
Ik heb mezelf ook echt moeten dwingen om weer een ritme te maken in het eten. Ook gewoon om 1 uur een boterham gaan eten ook al huilen ze allebei, dat soort dingen.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:32 schreef Goodbye het volgende:
Je hebt van die meisjes die er op hun zestiende al van overtuigd zijn dat ze moeder willen worden. Die moeten dit eerst even lezen, denk ik
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan ik me zoooo voorstellen. En dan dat knijpende gevoel in je maag als je voor jezelf eten wil maken en er begint er een te huilen. of de keus moeten maken tussen zelf eten of slapen en dan maar voor slapen gaan want je bent zo moe.
Ik kan me ook zooo goed voorstellen dat sommige mensen gewoon geen kinderen willen. Er hangt meer aan vast dan een roze wolk (neehee geen roze wolk een grijze met af en toe een roze vlekje).quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:32 schreef Goodbye het volgende:
Je hebt van die meisjes die er op hun zestiende al van overtuigd zijn dat ze moeder willen worden. Die moeten dit eerst even lezen, denk ik
Ik heb nog spinazie, worteltjes en zuurkool.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:40 schreef nieslief het volgende:
Maar goed hoe zijn we hier nou weer bij beland.
Ik heb inspiratie nodig: wat eten jullie vanavond?
Spinazie wokken met roerei en een scheutje ketjap is best te eten anders heurquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:43 schreef nieslief het volgende:
Bleeegh ik ook niet in hollandse pot. Eten we de hele week al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |