abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:00:15 #51
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_73774936
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 11:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou als niemand het doet zal ik het maar vragen dan, aangezien toch iedereen het zich afvraagt

Nog wat gekocht?
Ik vroeg me dat helemaal niet af!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_73774950
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 11:59 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Wat dan? Als ze er uit zijn schiet je buik toch direct weer terug naar standje strak?
Nee zeker he?

Dream on girl.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:02:03 #53
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_73774981
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:00 schreef nieslief het volgende:

[..]

Dream on girl.
Weer een illusie naar de kloten
pi_73775001
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 11:56 schreef Bamba het volgende:
Er was geen verwarring met Tupperware, aangezien de gastvrouw in de uitnodiging uitgebreid heeft uitgelegd wat het inhield . Het was vooral heel gezellig en heel duur .
Mijn moeder is ooit eens naar zo'n party gegaan. Had ze een komkommer doorgesneden en daar twee oude batterijen in gestopt en gevraagd of ze hem kon inruilen omdat ie niet meer trilde
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_73775017
Edit doetutniet
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:03:41 #56
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_73775022
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Mijn moeder is ooit eens naar zo'n party gegaan. Had ze een komkommer doorgesneden en daar twee oude batterijen in gestopt en gevraagd of ze hem kon inruilen omdat ie niet meer trilde
Op wie zou jij nou lijken Nok!
pi_73775028
quote:

[..]

pi_73775029
Ziekte van Crohn is geen pleziertje, ex-collega van mij had dat en is er meerdere malen echt goed beroerd van geweest, in ziekenhuis gelegen e.d.
pi_73775034
Ja hoor, een massagekaars Waarvan het kaarsvet olie wordt waarmee je kunt masseren. Hij rook heel erg lekker .

Ik kruip weer ff terug bed in nu vriendlief er eindelijk uit is. Vanmiddag gaan we lekker naar het bos! Tot later

Oh, en mn eerste tt met m'n naam erin
And so the lion fell in love with the lamb
pi_73775041
quote:

[..]

pi_73775044
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:04 schreef Bamba het volgende:
Ja hoor, een massagekaars Waarvan het kaarsvet olie wordt waarmee je kunt masseren. Hij rook heel erg lekker .

Ik kruip weer ff terug bed in nu vriendlief er eindelijk uit is. Vanmiddag gaan we lekker naar het bos! Tot later

Geloog ik nou niks van he dat vriendlief uit bed is.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:05:22 #62
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_73775050
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:04 schreef Bamba het volgende:

Je kunt hem dus ook gewoon leuk op tafel zetten als geurkaars?
pi_73775094
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:05 schreef nieslief het volgende:

[..]

Geloog ik nou niks van he dat vriendlief uit bed is.
Er zal iemand bij onze zoon moeten blijven, anders ben ik bang dat hij de woonkamer verbouwd . En de spullen krijgen we pas over 3 weken .
pi_73775111
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Daar was tijdje terug zo'n topic over ofzo. Dat soort dingen... Die je dan zeg maar alleen als lovers onder elkaar weet, dat die kaars dus bv. voor hele andere doeleinden is als je ouders je complimenteren met de leuke kaars, of dat je heel wat anders op de bank heb gedaan waar een uur later je ouders braaf aan een bakkie koffie op zitten.

Hilarisch
pi_73775112
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

wel een hele dure geurkaars dan
pi_73775127
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Weer een illusie naar de kloten
Valt mee. Mijn buikje is pas de laatste 3 jaar ontstaan en had niks te maken met zwanger zijn en geboorte. Na Joel was in in 3 maanden weer helemaal strak. Ik woonde wel 3 hoog en sjouwde heel wat af.
Dochter van mijn man is 5 maanden geleden bevallen en was fors aangekomen, maar die is nu opeens weer heel erg slank.
Het ligt aan je bouw. Maar een tweeling.... geen idee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_73775146
Oh mijn buik is wel weer strak hoor. Alleen die littekens die gaan gewoon nooit meer weg. En een wasbordje of een mooi plat buikje a la Doutzen gaat echt niet lukken hoor.
pi_73775150
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:03 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Op wie zou jij nou lijken Nok!
Mijn moeder is erger dan ik en mijn vader is nog veel erger. Ik ben in mijn familie het toonbeeld van serieuze braafheid en mijn ouders hebben zich serieus weleens afgevraagd hoe ik in godesnaam bij hen was beland (vooral mijn moeder)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_73775166
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Mijn moeder is erger dan ik en mijn vader is nog veel erger. Ik ben in mijn familie het toonbeeld van serieuze braafheid en mijn ouders hebben zich serieus weleens afgevraagd hoe ik in godesnaam bij hen was beland (vooral mijn moeder)
Je moeder weet iig 100% zeker dat jij haar dochter bent, als man moet je het altijd maar afwachten
pi_73775199
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:10 schreef nieslief het volgende:
Oh mijn buik is wel weer strak hoor. Alleen die littekens die gaan gewoon nooit meer weg. En een wasbordje of een mooi plat buikje a la Doutzen gaat echt niet lukken hoor.
Nee, daar helpt geen zalfje tegen. Maar eerlijk gezegd... ik zie weleens vrouwen op het strand die dat hebben en een vriendin van me klaagt er ook over, maar ik vind het echt helemaal niet zo lelijk. Het stoort mij niet als ik het bij een ander zie.

Ik heb ze trouwens niet op mijn buik, maar wel op mijn kont omdat daar mijn gewicht jojoot. Nu gelukkig 55 als vast gewicht, maar jaren geschommeld tussen de 45 en de 55 en altijd juist aan mijn kont.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_73775224
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nee, daar helpt geen zalfje tegen. Maar eerlijk gezegd... ik zie weleens vrouwen op het strand die dat hebben en een vriendin van me klaagt er ook over, maar ik vind het echt helemaal niet zo lelijk. Het stoort mij niet als ik het bij een ander zie.

Mijn hubbie zegt altijd: die dingen wijzen mooi de weg en vertellen een hoop verhaaltjes met mooie herinneringen.

En daar heeft hij eigenlijk wel gelijk in.
pi_73775233
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je moeder weet iig 100% zeker dat jij haar dochter bent, als man moet je het altijd maar afwachten
In dit geval is er geen twijfel mogelijk. Ik lijk echt op mijn vaders familie. Mijn moeder heeft tetten, bijvoorbeeld. Ik niet, net als alle vrouwen in mijn vaders familie. En qua karakter ben ik echt mijn vader.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:16:17 #73
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_73775271
Een paar kilo extra kruipt hier altijd direct op m'n buik.
4 jaar terug ben ik eng veel afgevallen en toen was m'n buik echt plat, maar iedereen dacht dat ik ziek was.
Toen woog ik 56 kilo.
pi_73775272
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:14 schreef nieslief het volgende:

[..]

Mijn hubbie zegt altijd: die dingen wijzen mooi de weg en vertellen een hoop verhaaltjes met mooie herinneringen.

Inderdaad!!!!
Maar vrouwen kijken vaak zo kritisch naar zichzelf en zien dan allemaal dingen waarvan ze vinden dat ze er niet horen te zijn. Maar die dingen horen er wel te zijn. Dat maakt je niet minder mooi.
Zonde dat veel vrouwen dat doen, want een beetje zelfvertrouwen in een houding doet echt echt wonderen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:16:50 #75
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_73775284
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:14 schreef nieslief het volgende:

[..]

Tja, bij mij zijn die mooie herrinneringen dan iets minder schattig...gewoon ordinair vreten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')