Ik vroeg me dat helemaal niet af!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou als niemand het doet zal ik het maar vragen dan, aangezien toch iedereen het zich afvraagt![]()
![]()
Nog wat gekocht?
Dream on girl.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat dan? Als ze er uit zijn schiet je buik toch direct weer terug naar standje strak?![]()
Nee zeker he?![]()
Weer een illusie naar de klotenquote:
Mijn moeder is ooit eens naar zo'n party gegaan. Had ze een komkommer doorgesneden en daar twee oude batterijen in gestopt en gevraagd of ze hem kon inruilen omdat ie niet meer trildequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:56 schreef Bamba het volgende:
Er was geen verwarring met Tupperware, aangezien de gastvrouw in de uitnodiging uitgebreid heeft uitgelegd wat het inhield. Het was vooral heel gezellig en heel duur
.
Op wie zou jij nou lijken Nok!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn moeder is ooit eens naar zo'n party gegaan. Had ze een komkommer doorgesneden en daar twee oude batterijen in gestopt en gevraagd of ze hem kon inruilen omdat ie niet meer trilde
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn moeder is ooit eens naar zo'n party gegaan. Had ze een komkommer doorgesneden en daar twee oude batterijen in gestopt en gevraagd of ze hem kon inruilen omdat ie niet meer trilde
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geloog ik nou niks van he dat vriendlief uit bed is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:04 schreef Bamba het volgende:
Ja hoor, een massagekaarsWaarvan het kaarsvet olie wordt waarmee je kunt masseren. Hij rook heel erg lekker
.
Ik kruip weer ff terug bed in nu vriendlief er eindelijk uit is. Vanmiddag gaan we lekker naar het bos! Tot later![]()
Oh, en mn eerste tt met m'n naam erin
Je kunt hem dus ook gewoon leuk op tafel zetten als geurkaars?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:04 schreef Bamba het volgende:
Ja hoor, een massagekaarsWaarvan het kaarsvet olie wordt waarmee je kunt masseren. Hij rook heel erg lekker
.
Ik kruip weer ff terug bed in nu vriendlief er eindelijk uit is. Vanmiddag gaan we lekker naar het bos! Tot later![]()
Oh, en mn eerste tt met m'n naam erin
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:05 schreef nieslief het volgende:
[..]
Geloog ik nou niks van he dat vriendlief uit bed is.
Daar was tijdje terug zo'n topic over ofzo. Dat soort dingen... Die je dan zeg maar alleen als lovers onder elkaar weet, dat die kaars dus bv. voor hele andere doeleinden is als je ouders je complimenteren met de leuke kaars, of dat je heel wat anders op de bank heb gedaan waar een uur later je ouders braaf aan een bakkie koffie op zitten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kunt hem dus ook gewoon leuk op tafel zetten als geurkaars?
wel een hele dure geurkaars danquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kunt hem dus ook gewoon leuk op tafel zetten als geurkaars?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Weer een illusie naar de kloten![]()
quote:
Je moeder weet iig 100% zeker dat jij haar dochter bent, als man moet je het altijd maar afwachtenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn moeder is erger dan ik en mijn vader is nog veel erger. Ik ben in mijn familie het toonbeeld van serieuze braafheid en mijn ouders hebben zich serieus weleens afgevraagd hoe ik in godesnaam bij hen was beland (vooral mijn moeder)
Nee, daar helpt geen zalfje tegen. Maar eerlijk gezegd... ik zie weleens vrouwen op het strand die dat hebben en een vriendin van me klaagt er ook over, maar ik vind het echt helemaal niet zo lelijk. Het stoort mij niet als ik het bij een ander zie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:10 schreef nieslief het volgende:
Oh mijn buik is wel weer strak hoor. Alleen die littekens die gaan gewoon nooit meer weg. En een wasbordje of een mooi plat buikje a la Doutzen gaat echt niet lukken hoor.
Mijn hubbie zegt altijd: die dingen wijzen mooi de weg en vertellen een hoop verhaaltjes met mooie herinneringen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, daar helpt geen zalfje tegen. Maar eerlijk gezegd... ik zie weleens vrouwen op het strand die dat hebben en een vriendin van me klaagt er ook over, maar ik vind het echt helemaal niet zo lelijk. Het stoort mij niet als ik het bij een ander zie.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moeder weet iig 100% zeker dat jij haar dochter bent, als man moet je het altijd maar afwachten
Inderdaad!!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:14 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mijn hubbie zegt altijd: die dingen wijzen mooi de weg en vertellen een hoop verhaaltjes met mooie herinneringen.
En daar heeft hij eigenlijk wel gelijk in.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:14 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mijn hubbie zegt altijd: die dingen wijzen mooi de weg en vertellen een hoop verhaaltjes met mooie herinneringen.
En daar heeft hij eigenlijk wel gelijk in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |