Oké, een broek dus sowiesoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihi, daar dacht ik ook nog aan ja
Ah ja, kan jou het schelen, het is toch gezellig (nou ja, most of the time).
[..]
Da's te koud denk ikEn we moeten iets 'doen' (weet niet wat) en als we nou bv in een trapeze moeten slingeren in dat jurkje dan wordt het echt niet om aan te zien
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt aan de kwaliteit van zijn delivery
Hij had wel een heeeeeeeeeele grote doos!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt aan de kwaliteit van zijn delivery
Zoiets gaat het worden denk ik ja!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:55 schreef nieslief het volgende:
Stoere spijkerbroek, paar laarzen met klein hakje, felgekleurd shirtje of blouse, lekker warm vest....
Lijkt mij voor alle gelegenheden goed
Nou kijk valt al weer mee in jouw portemonnee alleen een shirtje en geen hele outfit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets gaat het worden denk ik ja!![]()
Dan moet ik alleen nog even een nieuw shirtje zien te scoren, want ik heb niet zoveel felgekleurds en om nou het groene asielactieshirt aan te doen
Top!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou kijk valt al weer mee in jouw portemonnee alleen een shirtje en geen hele outfit.
Greys: hallo postbode, wat heeft u een grote doosquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had wel een heeeeeeeeeele grote doos!
Die ik nog helemaal niet uitgepakt heb
Ook lekker...en makkelijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:57 schreef nieslief het volgende:
Ik denk dat wij patatten gaan eten vanaaf. De jongens drammen er nu al om.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga vandaag mijn vliegticket voor de zomervakantie volgend jaar boeken![]()
Toscane, here I come!
Muis ook en deuren enzo alleen de voordeur lukt hem niet. Hij gooit soms echt z'n gewicht in de strijd om een deur open te doen. Hoor je opeens BOEM. BENG slaapkamerdeur open en wij plakken aan het plafondquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Borie![]()
En Muis!![]()
Melvin doet dat ook altijd heel sneaky (denkt ie)
Die kan zelfs de keukenkastjes open maken en als ie z'n best doet de koelkast ook
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Greys: hallo postbode, wat heeft u een grote doos
postbode: dat is om u mee te paaien, schone jonkvrouwe
Greys: ik heb een klein doosje om u te paaien, stoere ridderpostbode. Wilt u het zien?
postbode: maar natuurlijk. Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd
Dus er is nog hoop voor me?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Top!
Maar wacht maar tot ik weer van alles zie in dat winkeltjeBen nooit een shopper geweest, ik hield er niet van net als Ing, maar nu hangen er nog allemaal dingen met prijskaartje in de kast
![]()
Veeg me op......quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Greys: hallo postbode, wat heeft u een grote doos
postbode: dat is om u mee te paaien, schone jonkvrouwe
Greys: ik heb een klein doosje om u te paaien, stoere ridderpostbode. Wilt u het zien?
postbode: maar natuurlijk. Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd
Er is zeker hoop! Wacht maar tot je het perfecte winkeltje vindt, dan duik je daar regelmatig naar binnen en toevállig hebben ze daar dan ook nog allemaal dingen die je meteen leuk vindt als je het aan hebt. Nou dan gaat het vrij makkelijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus er is nog hoop voor me?
Als ik dan andere vrouwen altijd zo perfect en mooi in de kleren zie en ik weer es in spijkerbroek en blouse aankom, voel ik me altijd zo'n boer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |