Misschien is het handig om gewoon kleren aan te doen vanavond.........quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb bedrijfsuitje vanavond, dus ik word gevoerd![]()
Boor zit buiten in de ren te eten, even een frisse neus halen in het zonnetje. Bink en ik gaan zo ook even naar buiten. En daarna begint het aloude ritueel 'wat trek ik aan vanavond'
Hmmmm ei lust mijn hubbie niet. Ikke welquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Spinazie wokken met roerei en een scheutje ketjap is best te eten anders heur
True, true... maar ik ga sowieso nooit nakend over straat hoor, maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Misschien is het handig om gewoon kleren aan te doen vanavond.........
Hmmmm vinden ze dat lekker??? Hier ook van die alleseters (katten dan he).quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:45 schreef oh-oh het volgende:
Middag!
Goed uitgeslapen en al lang gewandeld, om 16.00 hebben we een wandeldate met amerikaanse bull Jolietjeen haar bazinnetje, onder voorwaarde dat het dan droog is natuurlijk.
Hondjes hebben net heerlijk ontbeten met kangaroestrips en struisvogelmaag
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:45 schreef oh-oh het volgende:
Middag!
Goed uitgeslapen en al lang gewandeld, om 16.00 hebben we een wandeldate met amerikaanse bull Jolietjeen haar bazinnetje, onder voorwaarde dat het dan droog is natuurlijk.
Hondjes hebben net heerlijk ontbeten met kangaroestrips en struisvogelmaag
Ze vinden het zo lekker, kheb foto's gemaakt, zien???quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]Dat klinkt als een goede dag!
Al doet het ontbijt van je hondjes mij de zin in ontbijt een beetje zoek maken
Je SATC jurkje met dat vestjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb bedrijfsuitje vanavond, dus ik word gevoerd![]()
Boor zit buiten in de ren te eten, even een frisse neus halen in het zonnetje. Bink en ik gaan zo ook even naar buiten. En daarna begint het aloude ritueel 'wat trek ik aan vanavond'
Ja ook goed, zo ff beetje wassen poetsen, ff auto door de wasstraat mikken denk ik, boodschappen halen, en dan vanavond pokeren en bier drinkenquote:
Ik ren altijd hier het minidurp in, daar zit één kledingwinkeltje (oh nee twee, maar die andere is voornamelijk voor oude wijven waar ik mezelf nog lekker niet toe rekenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh oh oh![]()
Greys, ik moet echt weer ff winkelen (), want het is momenteel altijd zuchten als ik voor de kast sta.
Alles wat er hangt heb ik al meer dan een jaar en dus veulste vaak aangehad.
Maar ik haaaat winkelen
Ik zit nog in pyjama joh. Straks eens douchen en dan cakejes bakken, en dat was het wel qua productiviteit voor vandaagquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ook goed, zo ff beetje wassen poetsen, ff auto door de wasstraat mikken denk ik, boodschappen halen, en dan vanavond pokeren en bier drinken
Hihihihi, daar dacht ik ook nog aan jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh en goffertegoffer, die dagcijfers van gisteren, dan ben ik blij dat ik nog in bad ging anders had ik op 1 gestaan
Da's te koud denk ikquote:
Ligt aan de kwaliteit van zijn deliveryquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
Mogguh!Ben er nog even in gedoken hoor, na het postbode debacle
(niet met de postbode, uiteraard).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |