Me2!quote:
Nee want ik zeg net hetzelfde, dus dan zijn we al met zn 2enquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:21 schreef mikoxx het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe dat moet met een kloon.... straks ben ik de enige zonder en dan ben ik verraden... HELP
Ah oke, join the club! Mijsje ook...dat zijn er al 3quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee want ik zeg net hetzelfde, dus dan zijn we al met zn 2en
Woeii, ik heb ook een eigenste secret santa! Keileuk! Ga mijn best doen hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:49 schreef InspectorSanta het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook veel te weinig online.
van je Secret Santa
ik heb ook nog geen kloon....dat is 4quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:23 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ah oke, join the club! Mijsje ook...dat zijn er al 3
Jij hebt wel een kloon, check:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:27 schreef Ca.ra het volgende:* Ca.ra is nog kloonloos
![]()
Wie moet ik nou straks lastig vallen voor hints?
ik heb een kloon van jou gezien in het vorige topic hoor, iets met Ca.rararaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:27 schreef Ca.ra het volgende:* Ca.ra is nog kloonloos
![]()
Ik zag het!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:27 schreef InspectorSanta het volgende:
Speciaal voor jou een mooie passende Icon gezocht.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Santa van me is mijn lijstje duidelijk?
Maar dat is minder leuk...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:35 schreef Ca.ra het volgende:
je had ook een santalokje kunnen doen toch?
En ook hier hebben we weer een overeenkomstquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
helleu!Ff checken of mijn Santa ook een account heeft. Zo te zien nog niet.
Je bent gewoon mijn buitenbaarmoederlijke tweelingzusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:44 schreef easy-going het volgende:
[..]
En ook hier hebben we weer een overeenkomst
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je bent gewoon mijn buitenbaarmoederlijke tweelingzus
-edit- getver dit klinkt echt heel smerig![]()
Yesssss! Een kloon voor mij!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:32 schreef santaspuug het volgende:
Santaspuug of spuugsanta, niet elegant, wel duidelijk!
Spuuglokje, als je nog wat kwijt wil kan het bij mij. Als iemand anders roddels heeft mag dat ook!
zo dan he:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:59 schreef miss_sly het volgende:
en spuug, je hebt het natuurlijk helemaal niet goed
of zo:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:00 schreef easy-going het volgende:
[..]
zo dan he:
en spuug, je hebt het natuurlijk helemaal niet goed
Nee, ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Ben jij mijn Secret Santa?! Owwwww deze onzekerheid gaat echt te lang duren.
haha ik dacht dat je bedoelde dat je erop gokte dat miss_sly vast 't eerst haar santa zal raden en zat me al 't hoofd te breken waarom?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:56 schreef Spuuglokje het volgende:
~[..]
Yesssss! Een kloon voor mij!
Misschien moet ik maar eens gaan speuren wie er vaak met een knipoogje haar posts eindigt!![]()
Ik ga nu alvast een gooi doen naar 'de eerste die haar secret santa geraden heeft', ik denk dat het Miss Sly is!
Oh wauw!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:22 schreef heiligeklaas het volgende:
Ik zal me hier ook maar eens melden, anders gaat Incantrix nog denken dat er voor haar geen Santa is. En stress is slecht voor zwangere vrouwen
Je wilt toch niet zeggen dat we nu ook al hetzelfde lootje hebben hequote:
Een opvolger voor deze oude man, misschien?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh wauw!Nu vind ik het wel echt heel spannend!
Dag Heiligeklaas, wie weet ga ik wel werpen op uw verjaardag
Jamaarjamaarjamaar als jullie dan zo onderling gaan pm-en dan raad ik het toch nooit enzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet, dat is MvD al. Dat pmde ze me net nog.
Oooh!!! Nou ben ik helemaal nieuwsgierig wie je bent!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:51 schreef SanTinus het volgende:
Vlindur...ook jij moet eraan geloven
een secret santa komt ineens naar boven
je lijstje heb ik gekregen
eens kijken of ik mijn portemonnee daarmee kan legen
![]()
![]()
Wat Faja op haar lijstje heeft staanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:51 schreef trui het volgende:
ah, faja heeft wijn gevraagd. of sm-artikelen?
Faja heeft geen kelder, woon gelijkvloersquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:48 schreef SantaFaja het volgende:
Deze Santa heeft al een mooi cadeau voor Faja bedacht
maar weet niet helemaal zeker of Faja hier ook aan heeft gedacht
Het lijstje van Faja is weliswaar helder
maar Santa wil niet dat dit cadeau verdwijnt naar de kelder
Gelukkig heeft Santa nog wel wat tijd
Voor hij naar de winkels schrijdt
Ja hoor overduidelijk !quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Santa van me is mijn lijstje duidelijk?
quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:20 schreef Vicky het volgende:
als iedereen een kloon krijgt natuurlijk
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:17 schreef Vicky het volgende:
[Op vrijdag 16 oktober 2009 15:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook een kloon Santa-Fee ofzo]
Santa van Vicky, maak eens even heel vlug een kloon aan!quote:
Ik heb een Secret Santa kloon! Een eigen kloon!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:26 schreef santa_van_keshet het volgende:
Ik heb eens zitten zoeken en ik kan niet veel dirtvinden over keshet.
Anyone? Pm maar!
Ik heb een eigen kloontjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:07 schreef Santa_voor_ruinysA het volgende:
Hohoho ik zie dat er al veel collega santa's zich gemeld hebben hier!
MIJ!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:27 schreef Ca.ra het volgende:* Ca.ra is nog kloonloos
![]()
Idemquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:40 schreef Tan het volgende:
Mijn lootje reageert maar niet, misschien moet ik ook maar eens een kloon gaan aanmaken dan.
Maar u bent toch nog lááááng niet aan pensioen toe??quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef heiligeklaas het volgende:
[..]
Een opvolger voor deze oude man, misschien?
Hij gaat je in ieder geval goed in de gaten houden. En natuurlijk kun je in zijn pm-box of via heiligeklaas@hotmail.com nog ideetjes kwijt over kadootjes!
Ik zit met het zelfde probleem helaas.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:36 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn lootje is lastig, had ik mijzelf maar
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:42 schreef Nijna het volgende:
Een eigen santaen ook al het eerste cadeautje bijna klaar, cool!!! Ik ben zo nieuwsgierig!!!
Oeh even mijn santa beantwoordenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:05 schreef Sonnige_Santa het volgende:
[..]
Ik heb er al even op zitten zweten,
maar wat ik graag zou willen weten,
wat zijn je favoriete kleuren,
En waar zou je graag naar geuren?
Hai! Misschien wil Huup je delen....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:25 schreef oeke het volgende:
Ja, ik wil ook een kloon!
* oeke pruillip trekt
Noteert 31 okt in agenda...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:03 schreef Kersjes het volgende:
Lieve Secret santa, wil je alsjeblieft mijn pakje pas na 31 oktober versturen??
Kerststress, nu al
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:53 schreef YPPY het volgende:
Bedankt lieve Santa, wat een doos!Mag hij echt nog niet open???
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:30 schreef tantesanta het volgende:
P.S. Het lijkt natuurlijk of dit een hele grote hint is
Maar wie weet hoe sneaky deze Sint is?
quote:
uehm wat is zeepsteen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:17 schreef Faja-Lobi het volgende:
hahahahah uhm ik heb een hele mooie pinquin van zeepsteen of halfedelsteen (weet het niet meer) staan in mijn vitrinekast een lief olifantje erbij is nooit weg. Maar ik ben echt gek van giraffen, heb van mijn man een heel mooi stel gekregen in 2006 van brons uit Afghanistan, een stel uit Frankrijk van leer en een houten stel van een vakantie in Limburg.
Ha!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:24 schreef de_kerstengel het volgende:
Hey, mijn PM-box is nog leeg!
Had innepin dan toch gelijk dat er over haar niks genants te vertellen is?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:21 schreef Santaatje het volgende:
Het is natuurlijk niet echt fijn,
om zonder kerstkloon te zijn.
Vandaar dit maatje,
voor Lenaatje.
Vandaag al leuke ideetjes in de stad opgedaan,
hoef er alleen nog maar mee aan de slag te gaan.
Ooow weer een berichtje van mijn Santa. Leuk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:33 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:
Wat een snelle Santa's!![]()
Ik zit nog aan een broodje kaas
En ga eerst eens alles van m'n Lieve Lootje lezen
Voordat ik naar de winkel zal sjezen
Een breiwerkje staat al wel op de pennen
Of zal ik haar met iets heel anders verwennen?
Nog interesse in een paar vette roddels???quote:
Jemig...even een paar dagen niet online geweest en er is hier een complete kerstchaos ontketend!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:12 schreef Berkana het volgende:
Hoi![]()
Poppedein, stuur eens een lijstje!
* Berkana winkelt graag![]()
Vind je?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:52 schreef mijsje het volgende:
die liggende kerstengelen en die olifantjes (die BE ook leuk vond...) zijn inderdaad ook erg leuk!
Ahw, die zijn schetigquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:33 schreef Brighteyes het volgende:Ik wist niet eens dat ze ook een online shop hadden!
Dat zeepsteen heb ik niet zo veel mee, maar dit vind ik dan wel weer heel cute:
[ afbeelding ]
Ja en ze hebben daar wel kei mooie beeldjes van mama met kind.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:13 schreef amaranta het volgende:
Maar ene mooie vriendenkring is toch wel leuk poeessvvvv?
ze hebben vast ook wel iets voor de ge-emancipeerde vrouwquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:17 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja en ze hebben daar wel kei mooie beeldjes van mama met kind.
Dat soort dingen vind ik leuk en zou ik blij mee zijn.
Als er maar geen man tussen zit beetje lullig als alleenstaande
ik dacht al zoiets...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:15 schreef marky het volgende:
Oh oeps, dit is geen kloon, maar happyme28 onder de account van
![]()
Ohja, ieks beeldjesquote:
quote:
Maar in een letterbak kunnen ook kralen....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:32 schreef m@x het volgende:
Ik ben helemaal tegen mijn santa vergeten te zeggen dat ik tegenwoordig erg into mijn letterbak ben. Die is door Kai alleen opgevuld met smurfen van de Albert Heijn en spongebobs uit de verrassingseieren. Met een letterbakdingetje ben ik ook heel blij. Geloof alleen dat mijn santa al is wezen shoppen(althans dat kondigde ze eerder aan).
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:41 schreef m@x het volgende:
Ik heb hier nog zo'n familiebeeld staan. Zo'n cirkelding. Hebben we ooit aangeschaft toen we nog een familie warenIk vind het ding eigenlijk stiekem heel erg lelijk maar moest het tijdens het 'cd van jou, cd van mij' gebeuren persee hebben omdat ik niet wilde dat de ander het kreeg. Nu staat het ergens in een hoekje verstopt
Oh mijn ouders hebben een letterbak, zelfs nog met hele oude dingen, en een paar van de originele stempelsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:45 schreef m@x het volgende:
Voor kralen heb ik weer aparte bakken. Bij mij komen er ook alleen beeldjes in de letterbak. Nergens anders
achter t gordijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
Gelukkig, ik ben niet de enige die niet van beeldjes houdt. Pfiew.![]()
Aan de andere kant... als het met erg veel liefde is uitgezocht zou ik het wel waarderen natuurlijk.
En misschien in het donkerste hoekje van de vensterbank neerzetten.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:17 schreef mijsje het volgende:
hey een man, een MAN in dit topic!!! was het niet Linda die naar de man in het topic zocht?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:32 schreef Tazz het volgende:
[..]
Nog interesse in een paar vette roddels???![]()
Die tinnen borden hebben wij een tijdje terug nog op MP gezet, ik weet niet wat er mee is gebeurd. Mijn schoonpa had zn hele huis ermee volhangen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:13 schreef Faja-Lobi het volgende:
Vroeger had ik heel veel prullaria en beeldjes in huis, dit heeft zich nu slechts beperkt tot 1 plankje vannog geen 50 cm breed in mijn vitrine kast waar er 3 staan en in 1 venster, waar er 4 staan. En 6 zijn giraffen en de ander 1 pinquin. Ik heb toen echt al mijn meuk op marktplaats gezet na de verhuizing. Het bleef in dozen op zolder staan.
Misschien moet ik mijn santa wel even zeggen dat ik 1 wand in de gang heb waar ik oude tinnen reclame borden heb hangen en aan de andere wand tig fotolijstjes (allerlei soorten en maten) met foto's van ons gezin.
wij hadden vroeger een soort van letterbakhuisje met allemaal vakjes tegen de muur hangen waar ook beeldjes in stonden...vond het maar al te prachtig, weet alleen niet wat er mee gebuerd is. Hangt in ieder geval niet meer in de woonkamer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:45 schreef m@x het volgende:
Voor kralen heb ik weer aparte bakken. Bij mij komen er ook alleen beeldjes in de letterbak. Nergens anders
Ik hou ook niet van beeldjes! Ik vind beeldjes net zo fout als geurkaarsen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:09 schreef prinseszondererwt het volgende:
Gelukkig, ik ben niet de enige die niet van beeldjes houdt. Pfiew.![]()
Aan de andere kant... als het met erg veel liefde is uitgezocht zou ik het wel waarderen natuurlijk.
En misschien in het donkerste hoekje van de vensterbank neerzetten.
Natuurlijk.... ook andersoortige informatie is erg welkom!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:32 schreef Tazz het volgende:
[..]
Nog interesse in een paar vette roddels???![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:59 schreef BiefKeekSecretSanta het volgende:
'Twas the night 2 nights before Christmas, when all through the house
not a creature was stirring, not even a mouse.
The stockings were hung by the chimney with care,
in hopes that St. Nicholas Secret Santa's parcel soon would be there.
The children were nestled all snug in their beds,
while visions of sugar plums danced in their heads.
And Papa in his 'kerchief, and beefcake in her cap,
had just settled their brains for a long winter's nap.
When out on the roof there arose such a clatter,
Beefcake sprang from her bed to see what was the matter.
Away to the window she flew like a flash,
tore open the shutter, and threw up the sash.
The moon on the breast of the new-fallen snow
gave the lustre of midday to objects below,
when, what to beekcake's wondering eyes should appear,
but a miniature sleigh and eight tiny reindeer.
With a little old driver, so lively and quick,
Beefcake knew in a moment it must be St. Nick Secret Santa.
More rapid than eagles, his courses they came,
and he whistled and shouted and called them by name:
"Now Dasher! Now Dancer!
Now, Prancer and Vixen!
On, Comet! On, Cupid!
On, Donner and Blitzen!
To the top of the porch!
To the top of the wall!
Now dash away! Dash away!
Dash away all!"
As dry leaves that before the wild hurricane fly,
when they meet with an obstacle, mount to the sky
so up to the house-top the courses they flew,
with the sleigh full of toys, and St. Nicholas Secret Santa too.
And then, in a twinkling, beefcake heard on the roof
the prancing and pawing of each little hoof.
As beefcake drew in her head and was turning around,
down the chimney St. Nicholas Secret Santa came with a bound.
He was dressed all in fur, from his head to his foot,
and his clothes were all tarnished with ashes and soot.
A bundle of toys he had flung on his back,
and he looked like a peddler just opening his pack.
His eyes--how they twinkled! His dimples, how merry!
His cheeks were like roses, his nose like a cherry!
His droll little mouth was drawn up like a bow,
and the beard on his chin was as white as the snow.
The stump of a pipe he held tight in his teeth,
and the smoke it encircled his head like a wreath.
He had a broad face and a little round belly,
that shook when he laughed, like a bowl full of jelly.
He was chubby and plump, a right jolly old elf,
and beefcake laughed when she saw him, in spite of herself.
A wink of his eye and a twist of his head
soon gave her to know she had nothing to dread.
He spoke not a word, but went straight to his work,
and filled all the stockings, then turned with a jerk.
And laying his finger aside of his nose,
and giving a nod, up the chimney he rose.
He sprang to his sleigh, to his team gave a whistle,
And away they all flew like the down of a thistle.
But beefcake heard him exclaim, 'ere he drove out of sight,
"Happy Christmas to all, and to all a good night!"
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:20 schreef Luchtbel het volgende:
Heb je de mijne nog van vorig jaar Diaan? Dat scheelt weer denken!
Ik heb geen vensterbanken of gordijnenquote:
Ik heb hem ook niet meer. Ik ben inmiddels gewisseld van mailadres en mn oude mailbox helemaal leeggemaakt, bedenk ik me nu.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:24 schreef Luchtbel het volgende:
Nee, ik heb 'm zelf nog wel. Bedankt voor je lijstje trouwens, ben blij dat ik jou nu heb. Die hint vorig jaar was veel te moeilijk. Vroeg om wraak.
Ja, dat soort dingen bedoel ik dus idd!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja nee, beeldjes, nee, bedankt.Wil niet ondankbaar klinken.
![]()
Ben net zo goed aan het declutteren en al. Wel leuk zijn Guatamalan worry people
Oeh ja! Als een van de creatieverds mij heeft getrokken... zelfgemaakt is altijd leuker!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:32 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van beeldjes! Ik vind beeldjes net zo fout als geurkaarsen.Hoewel, mijn zelfgemaakte beeldjes vormen een uitzondering.
Dan heb je mijquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen bedoel ik dus idd!Dat vindt ik nou echt leuke dingen voor zoiets. Gelukkig heb ik een slachtoffer wwar zo'n kleinigheidje wel aan besteed is. Denk ik dan iig.
wees blij, de mijne nog heul niet!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn secretsanta heeft maar 1 keer gepost, flauw hoor
En ik heb er heel veel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
wees blij, de mijne nog heul niet!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:06 schreef Santarien het volgende:
Mrien, laat je eens in dit topic zien! Sappige detailswil ik graag horen. Wie ze heeft mag ze naar santamrien@gmail.com sturen. Of pm-en natuurlijk
Dag Amarantaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:43 schreef amaranta het volgende:
Ik hou ook niet zo van beeldjes. Daarnaast kan ikz e nergens neerzetten. Dus voor mij geen beeldjes aub.
Kerstelfje is it you? Hebbie mij?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:11 schreef kerstelfje het volgende:
Wat weet jij meer dan ik Karin....of had ik nu Pvoesss.....of was het Bodpa, Ingrid of nee toch......boohooohooo wie hadden er nu nog meer geen eigen kloon......
Oh ja! dát kan óók nog.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben ook nog kloonloos. Heb ik weer..een sadist heeft mijn lootje getrokken
Ja, doe dat maarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:31 schreef trui het volgende:
TF zal ik gewoon voor de leuk een Sant(a)Taartje voor je bakken?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben ook nog kloonloos. Heb ik weer..een sadist heeft mijn lootje getrokken
trui heeft mijquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:35 schreef trui het volgende:
neen icicle, je zult ze door moeten. post voor post!
Mag ik als kloonloze dan ook meequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:30 schreef bodpa09 het volgende:
Ik ben het niet TF,ik had allang een kloon voor je gemaakt. Santa Fee, wie wil dat nou niet zijn?
@Linda: misschien kunnen we een kloonlozen meet organiseren?![]()
meanie!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:42 schreef trui het volgende:
hehheh nu al ontmaskerd.![]()
reken er maar vast op dat je kadootje 'kwijt' raakt in de post. of dingen bevat die je net niet open kunt krijgen met je zere hand.
Lieve Santa, ik wil niet mutsen, maar ik ben ook niet zo van de beeldjes en ook niet van zeepjes/badschuimpjes/douchegelletjes.. daar kan mijn huidje niet zo goed tegenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb geen vensterbanken of gordijnen
Lieve Santa, ik ben ook niet zo van de beeldjes enzo, dus zoies liever niet!
Idemquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
Lieve Santa, ik wil niet mutsen, maar ik ben ook niet zo van de beeldjes en ook niet van zeepjes/badschuimpjes/douchegelletjes.. daar kan mijn huidje niet zo goed tegen
Santa is nog niet op stap geweest, zn rendieren wilden niet meewerken vandaag!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:32 schreef m@x het volgende:
Ik ben helemaal tegen mijn santa vergeten te zeggen dat ik tegenwoordig erg into mijn letterbak ben. Die is door Kai alleen opgevuld met smurfen van de Albert Heijn en spongebobs uit de verrassingseieren. Met een letterbakdingetje ben ik ook heel blij. Geloof alleen dat mijn santa al is wezen shoppen(althans dat kondigde ze eerder aan).
Oeh, je brengt me op ideeen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Zag wel de allertofste tuinkabouterkaars vanmiddag.
Zo'n dingquote:
whaha tig plaatjes van letterbakken en we pakken allebei dezelfdequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zo'n ding
[ afbeelding ]
Ik had er vroeger ook eentje, helemaal vol
truiquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:46 schreef trui het volgende:
toen ik voor 't eerst zelf sinterklaaskadootjes ging kopen kocht ik voor iedereen een letterbakbeeldje.hele erge, van die hondjes en poesjes en kitscherige danseresjes. ik vond ze zó lief en mooi.
![]()
en ik schreef er bladzijden (nouja) vol over in m'n dagboek omdat ik 't zo moeilijk vond om 't geheim te houden.
vroeger wel hè toen letters nog gezet moesten worden, Dan waren de letterbakken lades, met in die vakjes dus de letters.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ah oke, heeft niks met letters te maken dus?
Gut, ik verveel me dood
Bol.com is ook al zo blij met me....die is weer wat poen rijker na vanavond
Heb al wel wat op i-net rondgesnuffeld voor mijn lootje!
Jaaah! Hoe lief is dat, zelfs met visbeertjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:47 schreef jeliefstesanta het volgende:
Hohoho! Als mijn collega's wat van zich laten horen kan ik natuurlijk niet achterblijven. Alle dirt over jelief graag pm-en naar bovenstaand envelopje. Dank u!
ja hee ik was 8 he.quote:
quote:
Lucky Cats, Worry dolls, ik vind het allemaal leuk. De bak is alleen erg krakkemikkerig en mini dus de inhoud moet ook mini zijn anders past het nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:30 schreef Santa_max het volgende:
[..]
Santa is nog niet op stap geweest, zn rendieren wilden niet meewerken vandaag!
Heb je nog voorkeuren voor hetgeen wat je graag hebben wil in de letterbak? Een speciaal figuurtje/poppetje/beeldje/voorwerp van iets?
Volgens mij weet ik welke kloon jij bent.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:26 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb ook nog geen kloon aangemaakt
Duh, Ikhebjou is van mij..maar die is voor niemandquote:Op zondag 18 oktober 2009 08:56 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik welke kloon jij bent.
Gelukkig, je bent gevondenquote:
Ghe en ik weet wie jij bentquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:46 schreef SantaRocka het volgende:
[..]
Gelukkig, je bent gevonden
had al bijna het pakje dichtgebonden
met een ooglap, een button, en een konijn
de tattoonaalden waren inpaktechnisch niet fijn
dus graag een lijst met veilige wensen
ben niet een van de meest handige mensen
en wil je iets voor je prachtige zonen erbij?
wat jongens willen is namelijk een raadsel voor mij (=hint)
ben dus maar duidelijk en concreet
anders krijg je een knuffelkonijn, dat je 't weet.
Ik ben hier!quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:55 schreef CattiesSecretSanta het volgende:
Cattie waar blijf je nou?
Ik wacht al de hele dag op jou!
Speciaal voor jou deze kloon.
Maar zonder jou in dit topic val ik een beetje uit de toon.
Nu moet ik jou maar gaan zoeken!
En jouw topics markeren in mijn boeken.
Om zo te lezen wat jouw hartje sneller doet kloppen.
En ik die dingen in een doosje kan proppen.
Ik hoop dat je snel je neusje laat zien!
Dat is voor mij heel fijn, misschien...
quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:21 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik ben hier!
Gisteren was een dag vol plezier.
Naar mijn ouders, niet met man maar zonder.
En Ive kotste de hele auto onder....
[..]
Ik ben hier!
Ik ben hier!
[..]
Ik ben hier!
arme Ivequote:Op zondag 18 oktober 2009 11:21 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik ben hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |