Nog interesse in een paar vette roddels???quote:
Jemig...even een paar dagen niet online geweest en er is hier een complete kerstchaos ontketend!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:12 schreef Berkana het volgende:
Hoi![]()
Poppedein, stuur eens een lijstje!
* Berkana winkelt graag![]()
Vind je?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:52 schreef mijsje het volgende:
die liggende kerstengelen en die olifantjes (die BE ook leuk vond...) zijn inderdaad ook erg leuk!
Ahw, die zijn schetigquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:33 schreef Brighteyes het volgende:Ik wist niet eens dat ze ook een online shop hadden!
Dat zeepsteen heb ik niet zo veel mee, maar dit vind ik dan wel weer heel cute:
[ afbeelding ]
Ja en ze hebben daar wel kei mooie beeldjes van mama met kind.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:13 schreef amaranta het volgende:
Maar ene mooie vriendenkring is toch wel leuk poeessvvvv?
ze hebben vast ook wel iets voor de ge-emancipeerde vrouwquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:17 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja en ze hebben daar wel kei mooie beeldjes van mama met kind.
Dat soort dingen vind ik leuk en zou ik blij mee zijn.
Als er maar geen man tussen zit beetje lullig als alleenstaande
ik dacht al zoiets...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:15 schreef marky het volgende:
Oh oeps, dit is geen kloon, maar happyme28 onder de account van
![]()
Ohja, ieks beeldjesquote:
quote:
Maar in een letterbak kunnen ook kralen....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:32 schreef m@x het volgende:
Ik ben helemaal tegen mijn santa vergeten te zeggen dat ik tegenwoordig erg into mijn letterbak ben. Die is door Kai alleen opgevuld met smurfen van de Albert Heijn en spongebobs uit de verrassingseieren. Met een letterbakdingetje ben ik ook heel blij. Geloof alleen dat mijn santa al is wezen shoppen(althans dat kondigde ze eerder aan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |