Me2!quote:
Nee want ik zeg net hetzelfde, dus dan zijn we al met zn 2enquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:21 schreef mikoxx het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe dat moet met een kloon.... straks ben ik de enige zonder en dan ben ik verraden... HELP
Ah oke, join the club! Mijsje ook...dat zijn er al 3quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee want ik zeg net hetzelfde, dus dan zijn we al met zn 2en
Woeii, ik heb ook een eigenste secret santa! Keileuk! Ga mijn best doen hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:49 schreef InspectorSanta het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook veel te weinig online.
van je Secret Santa
ik heb ook nog geen kloon....dat is 4quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:23 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ah oke, join the club! Mijsje ook...dat zijn er al 3
Jij hebt wel een kloon, check:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:27 schreef Ca.ra het volgende:* Ca.ra is nog kloonloos
![]()
Wie moet ik nou straks lastig vallen voor hints?
ik heb een kloon van jou gezien in het vorige topic hoor, iets met Ca.rararaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:27 schreef Ca.ra het volgende:* Ca.ra is nog kloonloos
![]()
Wie moet ik nou straks lastig vallen voor hints?
Ik zag het!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:27 schreef InspectorSanta het volgende:
Speciaal voor jou een mooie passende Icon gezocht.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Santa van me is mijn lijstje duidelijk?
Maar dat is minder leuk...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:35 schreef Ca.ra het volgende:
je had ook een santalokje kunnen doen toch?
En ook hier hebben we weer een overeenkomstquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
helleu!Ff checken of mijn Santa ook een account heeft. Zo te zien nog niet.
Je bent gewoon mijn buitenbaarmoederlijke tweelingzusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:44 schreef easy-going het volgende:
[..]
En ook hier hebben we weer een overeenkomst
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je bent gewoon mijn buitenbaarmoederlijke tweelingzus
-edit- getver dit klinkt echt heel smerig![]()
Yesssss! Een kloon voor mij!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:32 schreef santaspuug het volgende:
Santaspuug of spuugsanta, niet elegant, wel duidelijk!
Spuuglokje, als je nog wat kwijt wil kan het bij mij. Als iemand anders roddels heeft mag dat ook!
zo dan he:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:59 schreef miss_sly het volgende:
en spuug, je hebt het natuurlijk helemaal niet goed
of zo:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:00 schreef easy-going het volgende:
[..]
zo dan he:
en spuug, je hebt het natuurlijk helemaal niet goed
Nee, ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Ben jij mijn Secret Santa?! Owwwww deze onzekerheid gaat echt te lang duren.
haha ik dacht dat je bedoelde dat je erop gokte dat miss_sly vast 't eerst haar santa zal raden en zat me al 't hoofd te breken waarom?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:56 schreef Spuuglokje het volgende:
~[..]
Yesssss! Een kloon voor mij!
Misschien moet ik maar eens gaan speuren wie er vaak met een knipoogje haar posts eindigt!![]()
Ik ga nu alvast een gooi doen naar 'de eerste die haar secret santa geraden heeft', ik denk dat het Miss Sly is!
Oh wauw!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:22 schreef heiligeklaas het volgende:
Ik zal me hier ook maar eens melden, anders gaat Incantrix nog denken dat er voor haar geen Santa is. En stress is slecht voor zwangere vrouwen
Je wilt toch niet zeggen dat we nu ook al hetzelfde lootje hebben hequote:
Een opvolger voor deze oude man, misschien?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh wauw!Nu vind ik het wel echt heel spannend!
Dag Heiligeklaas, wie weet ga ik wel werpen op uw verjaardag
Jamaarjamaarjamaar als jullie dan zo onderling gaan pm-en dan raad ik het toch nooit enzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet, dat is MvD al. Dat pmde ze me net nog.
Oooh!!! Nou ben ik helemaal nieuwsgierig wie je bent!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:51 schreef SanTinus het volgende:
Vlindur...ook jij moet eraan geloven
een secret santa komt ineens naar boven
je lijstje heb ik gekregen
eens kijken of ik mijn portemonnee daarmee kan legen
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |