Santa is nog niet op stap geweest, zn rendieren wilden niet meewerken vandaag!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:32 schreef m@x het volgende:
Ik ben helemaal tegen mijn santa vergeten te zeggen dat ik tegenwoordig erg into mijn letterbak ben. Die is door Kai alleen opgevuld met smurfen van de Albert Heijn en spongebobs uit de verrassingseieren. Met een letterbakdingetje ben ik ook heel blij. Geloof alleen dat mijn santa al is wezen shoppen(althans dat kondigde ze eerder aan).
Oeh, je brengt me op ideeen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Zag wel de allertofste tuinkabouterkaars vanmiddag.
Zo'n dingquote:
whaha tig plaatjes van letterbakken en we pakken allebei dezelfdequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zo'n ding
[ afbeelding ]
Ik had er vroeger ook eentje, helemaal vol
truiquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:46 schreef trui het volgende:
toen ik voor 't eerst zelf sinterklaaskadootjes ging kopen kocht ik voor iedereen een letterbakbeeldje.hele erge, van die hondjes en poesjes en kitscherige danseresjes. ik vond ze zó lief en mooi.
![]()
en ik schreef er bladzijden (nouja) vol over in m'n dagboek omdat ik 't zo moeilijk vond om 't geheim te houden.
vroeger wel hè toen letters nog gezet moesten worden, Dan waren de letterbakken lades, met in die vakjes dus de letters.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ah oke, heeft niks met letters te maken dus?
Gut, ik verveel me dood
Bol.com is ook al zo blij met me....die is weer wat poen rijker na vanavond
Heb al wel wat op i-net rondgesnuffeld voor mijn lootje!
Jaaah! Hoe lief is dat, zelfs met visbeertjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:47 schreef jeliefstesanta het volgende:
Hohoho! Als mijn collega's wat van zich laten horen kan ik natuurlijk niet achterblijven. Alle dirt over jelief graag pm-en naar bovenstaand envelopje. Dank u!
ja hee ik was 8 he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |