ik vroeg me ook al af hoe wel elkaar dan nu allemaal hints gaan geven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef PM-girl het volgende:
Wie heeft Rocka getrokken? Is ze dan een man????![]()
![]()
Sorry, inkoppertje enzo, ik ben te moe geloof ik
Maaruh, kun je nu eigenlijk een geheime vraag stellen aan degene waarvan je het lootje hebt gekregen? Dan kan ik het Rocka rechtstreeks vragen namelijk.
yepquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:29 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
JONGENS KIJK!!!
IEMAND HEEFT MIJ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:39 schreef Poppejanssanta het volgende:
Ben je al zenuwachtig, Poppejans?
Hiii Hiiiiiiiiiiii
Ik heb me eigen toch niet meteen verraden nu?![]()
Groetjes,Poppejanssanta
Je hebt net mijn lijstje ontvangen, check je mail maar even.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Cadeautips please!!!
Snorrie!quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:23 schreef RockabeIIa het volgende:
TT aangepast
ben benieuwd welke muts der doos volpropt voor mij <3
innepin heeft mij duidelijk niet! Die heeft alle anderen!
Leuk Rocka, maar moet ik gaan vragen om hints? Die moet ik toch onverwacht en verstopt krijgen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:57 schreef PM_Kerstgirl het volgende:
Pm-Girl kan mij in ieder geval vragen om hints @ pmkerstgirl@gmail.com.
ik moet ontzettend mijn best doen om niet op mijn Rockabelliaans te posten, dan zal ik me te snel verraden![]()
rustig maar, ik ben druk aan het verzinnenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:10 schreef Secret-Joulumuori het volgende:
Mijn lootje heeft haar verlanglijstje nog niet ingevuld. Kan dus nog niet shoppen
Geeft niet, dan PM ik jou gewoonquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:24 schreef mrien het volgende:
Sorry kleurdoos, ik kan geen nieuwe account aanmaken op de een of andere manier
dus ik hoef me niet aan je lijstje te houdenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:27 schreef Lishe het volgende:
Maar maar hee, zijn die lijstjes niet een beetje overrated? Het gaat toch om de verrassing?
Mijn lootje heeft gewoon pech als ik het lijstje niet leuk genoeg vind. Muhahahahaha....
Ik ook! *whine*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik wil ook een eigen emailhintadres
en een kleurdooskloon : (
Dan is het iig een oudere userquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:56 schreef innepin het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kloon uit 2007Fascinerend
Ik heb nu eenmaal een vooruitziende blikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:56 schreef innepin het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kloon uit 2007Fascinerend
hoi!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:54 schreef beefcake het volgende:
Mijn hemel wat gaat dit snel, ik was jullie alweer kwijt
Maar goed, nu over op het belangrijkste:
WIE HEEFT MIJN LOOTJE??!!
![]()
Wat heeft een grote rode hond dan met Luchtbel te maken?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:57 schreef Clifford het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal een vooruitziende blik
nou ja, als je zo aandringt, zal ik het maar zeggen...of wil je het toch liever niet weten?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:54 schreef beefcake het volgende:
![]()
ik wil graag sokken en een wandelende tak, kan prima in een enveloppequote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:02 schreef beefcake het volgende:
miss_sly vertel het maar, ik houd namelijk helemaal niet van verrassingen![]()
En toch doe ik mee, wat een zelfkastijding he![]()
Ook hoi kleurdoos, misschien hebben wij elkaar wel
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik wil graag sokken en een wandelende tak, kan prima in een enveloppe
Niet veel gok ik, maar ik wist wel dat ik ooit een kloon nodig zou hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:01 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat heeft een grote rode hond dan met Luchtbel te maken?
nou de hullo geeft je wel gelijk weg, zeg...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:25 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:
HULLO
Vermenigvuldigen die beesten zichzelf niet? Dan is die envelop gebarsten voordat ie bij je aankomt en ligt de TNT lam door een wandelendetakkenplaagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik wil graag sokken en een wandelende tak, kan prima in een enveloppe
Krijg je een mail als je getrokkene (quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:17 schreef trui het volgende:
mijn verlanglijstje is overigens eindelijk verstuurd. ik moest er diep over nadenken.
quote:
Zij bestaat echt.quote:
Echt nie je bent gewoon helemaal voor ikke alleen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:54 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:
Hihi stiekem ben ik natuurlijk de Santa_van_Rocka. Dat had je niet geraden he!
ik heb m gezien.. Ik zal de sokken er nog ff bij zettenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:14 schreef Marie79 het volgende:
We kunnen weer klonen raden in het kloon-topic![]()
Oeh... ik heb geen sokken op mijn lijstje gezet... O... wacht... ik heb helegaar geen artikelen op mijn lijstje gezet, alleen maar suggesties
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:20 schreef Secret-Joulumuori het volgende:
Joehoe is mijn lootje al gesignaleerd????
Of niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
nou de hullo geeft je wel gelijk weg, zeg...
Mag ik je vast waarschuwen: ik heb eigenlijk een hekel aan rood en voor honden ben ik allergischquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef Clifford het volgende:
[..]
Niet veel gok ik, maar ik wist wel dat ik ooit een kloon nodig zou hebben![]()
Oh en Luchtbel heeft geloof ik een rode keuken. Geen hond, maar honden houden wel van keukens want daar is eten te halen!
Super !!! Ik ga je gelijk een PM sturen met een aantal vragenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:30 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik heb eigen secret santa kloon!
Dus ja je lootje is nu gesignaleerd.
![]()
kleurdoos, eat your heart out. Ik heb lekker een kloon speciaal voor mij
Nog meer!?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Mag ik je vast waarschuwen: ik heb eigenlijk een hekel aan rood en voor honden ben ik allergisch
Wat een rare kloon!![]()
![]()
En wil degene die ik heb getrokken de komende tijd wat meer posten? Ja? Oke! Bedankt
ow, dat probeer ik echt, hoor, maar het is een beetje druk met een babyquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Mag ik je vast waarschuwen: ik heb eigenlijk een hekel aan rood en voor honden ben ik allergisch
Wat een rare kloon!![]()
![]()
En wil degene die ik heb getrokken de komende tijd wat meer posten? Ja? Oke! Bedankt
pff nog meer lukt echt niet hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wat een rare kloon!![]()
![]()
hier ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:40 schreef Kleurdoos het volgende:
she-wolf afstreept*
Ohh!! Voor mij een heuze eigen kloon?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:40 schreef Secret_Chanta het volgende:
Ahum!![]()
Eventuele wensen mogen ook naar secretchanta@gmail.com
quote:
als iedereen een kloon krijgt natuurlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:18 schreef miss_sly het volgende:
wat leuk al die kloons
gezellig druk hier straks met 166 posters
Insgelijksquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:08 schreef Secret-Joulumuori het volgende:Deze kerstvrouw gaat eens even een pot thee zetten en kijken naar de postgeschiedenis van mijn lootje
Ja natuurlijk, wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:11 schreef Chan het volgende:
[..]
Ohh!! Voor mij een heuze eigen kloon?![]()
![]()
![]()
Ja, wil je nou een kloon of niet?quote:
Ik heb een kloonSantaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:22 schreef MevrouwKerstman het volgende:
Diaantje, ik wacht met smart op jouw lijstje!
Twee bedoel jequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:06 schreef kerstelfje het volgende:
Ik zag al dat mijn lootje een hele mooie knappe zoon heeft.
Heb ik 2 santa's??quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:06 schreef kerstelfje het volgende:
Ik zag al dat mijn lootje een hele mooie knappe zoon heeft.
Drie!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:06 schreef kerstelfje het volgende:
daar ben ik dan..
Was even een stukje vliegen vanaf de noordpool, maar nu kan ik eindelijk het lootje en verlanglijstje gaan bekijken. En daarna gaan shoppen. Ik zag al dat mijn lootje een hele mooie knappe zoon heeft.
geeft niets, komt goed!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:21 schreef E.T. het volgende:
Het ontbreekt mij nog even aan inspiratie voor m'n lijstje..
Schiet es op dan, ik heb niet alle tijdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:21 schreef E.T. het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:54 schreef beefcake het volgende:
![]()
Hahaha meesterlijke kloonquote:
ah kijk, daar ben jequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:06 schreef kerstelfje het volgende:daar ben ik dan..
Was even een stukje vliegen vanaf de noordpool, maar nu kan ik eindelijk het lootje en verlanglijstje gaan bekijken. En daarna gaan shoppen. Ik zag al dat mijn lootje een hele mooie knappe zoon heeft.
Ik heb een hele mooie zoon idd, en een 2e zoon op komst. Maar ik heb ook een prachtige dochter.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:06 schreef kerstelfje het volgende:daar ben ik dan..
Zoals ik al zei...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:44 schreef oeke het volgende:
Ik ben nog hard aan het nadenken over mijn lijstje, maar het begint te komen...
Miss, jij krijgt ook een kloon hoor, eventjes geduld nog!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:38 schreef She-Wolf het volgende:
Wil mijn lootje wel snel een lijstje sturen? Dan heb ik lekker tijd genoeg om iets te bedenken.
Vond je mijn lijstje niet inspirerend?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:21 schreef E.T. het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:34 schreef Santa_max het volgende:
Hallo die m@x, Santa gaat morgen eens even flink aan de shop!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:39 schreef bixister het volgende:
[..]
Vond je mijn lijstje niet inspirerend?
Wat wil je allemaal weten?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:45 schreef KerstMissDynasty het volgende:ingdong*
Mijn PM inbox is vanaf heden geopend voor tips, ideeen en wetenswaardigheden van en over Miss Dynasty.
Graag zou ik van haarzelf een lijstje ontvangen!
*Einde bericht*
Alles! Roddels, intriges, liefde enquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:08 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat wil je allemaal weten?Over haar weet ik veel meer dan over Rocka.
Moet ik even goed de postgeschiedenis van gaan lezen.
Wat bied je?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:12 schreef KerstMissDynasty het volgende:
[..]
Alles! Roddels, intriges, liefde enachterklap
.
Die history lees ik zelf wel na.
![]()
Ik duik weer onder, tot ooit!
Jahee!!!quote:
Nou weet ik het zeker!quote:
Oehhh een kloon voor mij!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:05 schreef de_kerstengel het volgende:
één ieder die bezwaarlijke of genante info heeft over innepin graag melden!
Niet goed opgelet zegquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:08 schreef evenSanta het volgende:
ik zoek even_star! is zij hier al gesignaleerd?
Goed idee collega!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:45 schreef KerstMissDynasty het volgende:ingdong*
Mijn PM inbox is vanaf heden geopend voor tips, ideeen en wetenswaardigheden van en over Miss Dynasty.
*Einde bericht*
even kijken of je wel wakker was natuulrijk! mijn rendieren zouden het trouwens fijn vinden als je íets meer informatie zou kunnen geven op je lijstje over je wensen, nu blijven ze mij met ideeén lastig vallen.quote:
oh noes , ik weet het echt niet ik ben een mens van wienig wensenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:32 schreef evenSanta het volgende:
[..]
even kijken of je wel wakker was natuulrijk! mijn rendieren zouden het trouwens fijn vinden als je íets meer informatie zou kunnen geven op je lijstje over je wensen, nu blijven ze mij met ideeén lastig vallen.
pssssssstquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:02 schreef santa-beessie het volgende:
is mijn beessie al gesignaleerd??
ik ook hoor. Niks voor mij zo'n kloon.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh hahahahahaha, het wordt steeds leuker hè.Ik zou me binnen een uur vergissen geloof ik en me ongelofelijk verraden.
Je weet wat mijn ondertitel betekentquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:27 schreef BiefKeekSecretSanta het volgende:
[..]
Goed idee collega!![]()
Mijn PM inbox is vanaf heden geopend voor tips, ideeen, nieuwtjes, achterklap en wetenswaardigheden van en over beefcake!
ta ta for now!
Ikke ook..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook een kloonSanta-Fee ofzo
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook een kloonSanta-Fee ofzo
![]()
Als je haar blog leest kom je een hoop te weten over haar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:09 schreef Secret_SanTan het volgende:
Info over Tan is welkom![]()
Over Rocka weet ik immers al meer dan genoeg!!
Ben ik dat niet zelf![]()
Nee joh, toe! ik ben gewoon blij verheugd dat mijn Secret Santa zich meldtquote:
Ow okayquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:28 schreef Lois het volgende:
[..]
Nee joh, toe! ik ben gewoon blij verheugd dat mijn Secret Santa zich meldt
Ahaaaa, mijn santa weet weinig over mij...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:42 schreef santazondererwt het volgende:
Mijn pm-box staat natuurlijk open
Voor al jullie weten over prinseszondererwt
Ondertussen zal ik zelf de topics nalopen
Om uit te vinden waarmee ze vorig jaar verrast werd
Sorry! topics gaan zo snel, heb ik overheen gelezenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:30 schreef tantesanta het volgende:
Ik had me in het vorige topic al gemeld hoor!![]()
WHIEJquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:36 schreef KerstKleurdoos het volgende:
Zo. Ho ho ho![]()
Sappige details en leuke feiten over Kleurdoos mogen naar mij
Daar zou ik maar niet te snel vanuit gaan lieve prinsesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Ahaaaa, mijn santa weet weinig over mij...
* prinseszondererwt alle wachters doorstreept
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:50 schreef mijsje het volgende:is er nog helemaal geen santa-mijsje (of een leukere kloon-naam) ?
* mijsje ook eens na gaat denken over een kloon voor het lootje...
Mijn lootje heb ik pogen te plezieren en geprobeerd wat te informeren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mijn lootje is nog altijd niet wezen kijken in dit topic
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hoiquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hehe, komt eraan hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:45 schreef KerstMissDynasty het volgende:ingdong*
*Einde bericht*
Dan vast het vorige deelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:37 schreef easy-going het volgende:
Nee hoor, dit stond nog niet in mijn AT
Raar ben ik wel een beetje jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:03 schreef Luchtbel het volgende:
Wat een rare kloon!![]()
![]()
quote:
dusssss...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:51 schreef Joene het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb ook een kloon!
ik heb ook een kloon!
nou, ehm, mijsje dan he... gna gna gna...
en NEE, DIT IS GEEN KERSTKLOON...
..dan heeft diegene straks een huis vol maden!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:43 schreef Kleurdoos het volgende:
als ik nu een kipfilet opstuur he..
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Komt mooi uit want ik heb jou, dan stuur ik jou zalmfilet
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:34 schreef Chell het volgende:
Ik ben heeeeeel benieuwd wanneer het eerste pakje verstuurd gaat wordenVolgens mij gaan er echt mensen wéken tegen een kadootje aan moeten kijken
Ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wat een rare kloon!![]()
![]()
Wat snel!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:30 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb de kado's al besteld en betaald!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:30 schreef Oxymoron het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:25 schreef santa-sly het volgende:
Haai haai
Ik ben de santa van miss_slaaaaai
Ik vind haar heus heel lief
Maar ze is dol op eigen initiatief
Wie me daarmee wil helpen, graag
Liever morgen dan vandaag
(dat rijmt, hihi)
Ik krijg vast Oxy's mooie gedichtenbundelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:30 schreef Oxymoron het volgende:
![]()
Jij bent vast Bright???quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:52 schreef Brightsanta het volgende:Hier is BE's santa-kloon
(hopelijk is het niet al te simpel te achterhalen wie ik ben
)
***proest**** BE gaat hier zo blij mee zijn hequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:53 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Jij bent vast Bright???deed die ook mee?
Nu al door de mand gevallenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:53 schreef Marie79 het volgende:
[..]
Jij bent vast Bright???deed die ook mee?
Whahahahahaaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:59 schreef easy-going het volgende:
[..]
***proest**** BE gaat hier zo blij mee zijn he![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:44 schreef Secret-Joulumuori het volgende:Flowerboxje je hebt maar liefst 2 PMtjes van mij in je inbox staan. Vanavond is het koopavond en ik wil shoppen
Wat ben je een actieve poster Secret_Joulumuori!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:38 schreef Secret-Joulumuori het volgende:
Ik vermoed dat ik maar op een andere dag moet gaan shoppen, Blommetjesdoos is niet zo vaak online I guess.
Cool man, ik heb mijn eigen santaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:24 schreef Sonnige_Santa het volgende:
Ja, het is echt waar,
ook Sonnige_Santa zit met de handen in het (engelen)haar.
Dus alle weetjes over Sonnetje85, groot of klein,
zijn welkom, dus deponeer deze in de pm-box van mijn.
kan ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:24 schreef Tazz het volgende:
of gmail...
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:59 schreef easy-going het volgende:
[..]
***proest**** BE gaat hier zo blij mee zijn he![]()
Sorry ik heb alle dagen beschikking over internet, en zodra ik een momentje heb dan spiek ik even op Fok.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:09 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Wat ben je een actieve poster Secret_Joulumuori!
Wat wil je weten over me?
Maar jij bent dan ook veel te weinig online.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:33 schreef becky27 het volgende:
Oh boy, wat gaat dit schnel, dagje niet aanwezig en allerlei kloons en zo.
Ik heb er al even op zitten zweten,quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Cool man, ik heb mijn eigen santa![]()
![]()
Ik wilde al zielig gaan doen dat ik er geen had, en toen ging ik even lezen
Ben er helemaal blij mee haha.
Vragen mogen er altijd gesteld worden hoor
OMGquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:02 schreef Kerstsoxx het volgende:
Mikoxx meisje, waar blijft je lijstje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |