Super !!! Ik ga je gelijk een PM sturen met een aantal vragenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:30 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik heb eigen secret santa kloon!
Dus ja je lootje is nu gesignaleerd.
![]()
kleurdoos, eat your heart out. Ik heb lekker een kloon speciaal voor mij
Nog meer!?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Mag ik je vast waarschuwen: ik heb eigenlijk een hekel aan rood en voor honden ben ik allergisch
Wat een rare kloon!![]()
![]()
En wil degene die ik heb getrokken de komende tijd wat meer posten? Ja? Oke! Bedankt
ow, dat probeer ik echt, hoor, maar het is een beetje druk met een babyquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Mag ik je vast waarschuwen: ik heb eigenlijk een hekel aan rood en voor honden ben ik allergisch
Wat een rare kloon!![]()
![]()
En wil degene die ik heb getrokken de komende tijd wat meer posten? Ja? Oke! Bedankt
pff nog meer lukt echt niet hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wat een rare kloon!![]()
![]()
hier ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:40 schreef Kleurdoos het volgende:
she-wolf afstreept*
Ohh!! Voor mij een heuze eigen kloon?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:40 schreef Secret_Chanta het volgende:
Ahum!![]()
Eventuele wensen mogen ook naar secretchanta@gmail.com
quote:
als iedereen een kloon krijgt natuurlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:18 schreef miss_sly het volgende:
wat leuk al die kloons
gezellig druk hier straks met 166 posters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |