ik vroeg me ook al af hoe wel elkaar dan nu allemaal hints gaan geven.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef PM-girl het volgende:
Wie heeft Rocka getrokken? Is ze dan een man????![]()
![]()
Sorry, inkoppertje enzo, ik ben te moe geloof ik
Maaruh, kun je nu eigenlijk een geheime vraag stellen aan degene waarvan je het lootje hebt gekregen? Dan kan ik het Rocka rechtstreeks vragen namelijk.
yepquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:29 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
JONGENS KIJK!!!
IEMAND HEEFT MIJ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:39 schreef Poppejanssanta het volgende:
Ben je al zenuwachtig, Poppejans?
Hiii Hiiiiiiiiiiii
Ik heb me eigen toch niet meteen verraden nu?![]()
Groetjes,Poppejanssanta
Je hebt net mijn lijstje ontvangen, check je mail maar even.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Cadeautips please!!!
Snorrie!quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:23 schreef RockabeIIa het volgende:
TT aangepast
ben benieuwd welke muts der doos volpropt voor mij <3
innepin heeft mij duidelijk niet! Die heeft alle anderen!
Leuk Rocka, maar moet ik gaan vragen om hints? Die moet ik toch onverwacht en verstopt krijgen!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:57 schreef PM_Kerstgirl het volgende:
Pm-Girl kan mij in ieder geval vragen om hints @ pmkerstgirl@gmail.com.
ik moet ontzettend mijn best doen om niet op mijn Rockabelliaans te posten, dan zal ik me te snel verraden![]()
rustig maar, ik ben druk aan het verzinnenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:10 schreef Secret-Joulumuori het volgende:
Mijn lootje heeft haar verlanglijstje nog niet ingevuld. Kan dus nog niet shoppen
Geeft niet, dan PM ik jou gewoonquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:24 schreef mrien het volgende:
Sorry kleurdoos, ik kan geen nieuwe account aanmaken op de een of andere manier
dus ik hoef me niet aan je lijstje te houdenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:27 schreef Lishe het volgende:
Maar maar hee, zijn die lijstjes niet een beetje overrated? Het gaat toch om de verrassing?
Mijn lootje heeft gewoon pech als ik het lijstje niet leuk genoeg vind. Muhahahahaha....
Ik ook! *whine*quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik wil ook een eigen emailhintadres
en een kleurdooskloon : (
Dan is het iig een oudere userquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:56 schreef innepin het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kloon uit 2007Fascinerend
Ik heb nu eenmaal een vooruitziende blikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:56 schreef innepin het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kloon uit 2007Fascinerend
hoi!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:54 schreef beefcake het volgende:
Mijn hemel wat gaat dit snel, ik was jullie alweer kwijt
Maar goed, nu over op het belangrijkste:
WIE HEEFT MIJN LOOTJE??!!
![]()
Wat heeft een grote rode hond dan met Luchtbel te maken?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:57 schreef Clifford het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal een vooruitziende blik
nou ja, als je zo aandringt, zal ik het maar zeggen...of wil je het toch liever niet weten?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:54 schreef beefcake het volgende:
Mijn hemel wat gaat dit snel, ik was jullie alweer kwijt
Maar goed, nu over op het belangrijkste:
WIE HEEFT MIJN LOOTJE??!!
![]()
ik wil graag sokken en een wandelende tak, kan prima in een enveloppequote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:02 schreef beefcake het volgende:
miss_sly vertel het maar, ik houd namelijk helemaal niet van verrassingen![]()
En toch doe ik mee, wat een zelfkastijding he![]()
Ook hoi kleurdoos, misschien hebben wij elkaar wel
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik wil graag sokken en een wandelende tak, kan prima in een enveloppe
Niet veel gok ik, maar ik wist wel dat ik ooit een kloon nodig zou hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:01 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat heeft een grote rode hond dan met Luchtbel te maken?
nou de hullo geeft je wel gelijk weg, zeg...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:25 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:
HULLO
Vermenigvuldigen die beesten zichzelf niet? Dan is die envelop gebarsten voordat ie bij je aankomt en ligt de TNT lam door een wandelendetakkenplaagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik wil graag sokken en een wandelende tak, kan prima in een enveloppe
Krijg je een mail als je getrokkene (quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:17 schreef trui het volgende:
mijn verlanglijstje is overigens eindelijk verstuurd. ik moest er diep over nadenken.
quote:
Zij bestaat echt.quote:
Echt nie je bent gewoon helemaal voor ikke alleen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:54 schreef SecretSanta_voor_URLala het volgende:
Hihi stiekem ben ik natuurlijk de Santa_van_Rocka. Dat had je niet geraden he!
ik heb m gezien.. Ik zal de sokken er nog ff bij zettenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:14 schreef Marie79 het volgende:
We kunnen weer klonen raden in het kloon-topic![]()
Oeh... ik heb geen sokken op mijn lijstje gezet... O... wacht... ik heb helegaar geen artikelen op mijn lijstje gezet, alleen maar suggesties
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:20 schreef Secret-Joulumuori het volgende:
Joehoe is mijn lootje al gesignaleerd????
Of niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
nou de hullo geeft je wel gelijk weg, zeg...
Mag ik je vast waarschuwen: ik heb eigenlijk een hekel aan rood en voor honden ben ik allergischquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef Clifford het volgende:
[..]
Niet veel gok ik, maar ik wist wel dat ik ooit een kloon nodig zou hebben![]()
Oh en Luchtbel heeft geloof ik een rode keuken. Geen hond, maar honden houden wel van keukens want daar is eten te halen!
Super !!! Ik ga je gelijk een PM sturen met een aantal vragenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:30 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik heb eigen secret santa kloon!
Dus ja je lootje is nu gesignaleerd.
![]()
kleurdoos, eat your heart out. Ik heb lekker een kloon speciaal voor mij
Nog meer!?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Mag ik je vast waarschuwen: ik heb eigenlijk een hekel aan rood en voor honden ben ik allergisch
Wat een rare kloon!![]()
![]()
En wil degene die ik heb getrokken de komende tijd wat meer posten? Ja? Oke! Bedankt
ow, dat probeer ik echt, hoor, maar het is een beetje druk met een babyquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Mag ik je vast waarschuwen: ik heb eigenlijk een hekel aan rood en voor honden ben ik allergisch
Wat een rare kloon!![]()
![]()
En wil degene die ik heb getrokken de komende tijd wat meer posten? Ja? Oke! Bedankt
pff nog meer lukt echt niet hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wat een rare kloon!![]()
![]()
hier ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:40 schreef Kleurdoos het volgende:
she-wolf afstreept*
Ohh!! Voor mij een heuze eigen kloon?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:40 schreef Secret_Chanta het volgende:
Ahum!![]()
Eventuele wensen mogen ook naar secretchanta@gmail.com
quote:
als iedereen een kloon krijgt natuurlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:18 schreef miss_sly het volgende:
wat leuk al die kloons
gezellig druk hier straks met 166 posters
Insgelijksquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:08 schreef Secret-Joulumuori het volgende:Deze kerstvrouw gaat eens even een pot thee zetten en kijken naar de postgeschiedenis van mijn lootje
Ja natuurlijk, wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:11 schreef Chan het volgende:
[..]
Ohh!! Voor mij een heuze eigen kloon?![]()
![]()
![]()
Ja, wil je nou een kloon of niet?quote:
Ik heb een kloonSantaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:22 schreef MevrouwKerstman het volgende:
Diaantje, ik wacht met smart op jouw lijstje!
Twee bedoel jequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:06 schreef kerstelfje het volgende:
Ik zag al dat mijn lootje een hele mooie knappe zoon heeft.
Heb ik 2 santa's??quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:06 schreef kerstelfje het volgende:
Ik zag al dat mijn lootje een hele mooie knappe zoon heeft.
Drie!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:06 schreef kerstelfje het volgende:
daar ben ik dan..
Was even een stukje vliegen vanaf de noordpool, maar nu kan ik eindelijk het lootje en verlanglijstje gaan bekijken. En daarna gaan shoppen. Ik zag al dat mijn lootje een hele mooie knappe zoon heeft.
geeft niets, komt goed!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:21 schreef E.T. het volgende:
Het ontbreekt mij nog even aan inspiratie voor m'n lijstje..
Schiet es op dan, ik heb niet alle tijdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:21 schreef E.T. het volgende:
Het ontbreekt mij nog even aan inspiratie voor m'n lijstje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |