Super !!! Ik ga je gelijk een PM sturen met een aantal vragenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:30 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik heb eigen secret santa kloon!
Dus ja je lootje is nu gesignaleerd.
![]()
kleurdoos, eat your heart out. Ik heb lekker een kloon speciaal voor mij

Nog meer!?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Mag ik je vast waarschuwen: ik heb eigenlijk een hekel aan rood en voor honden ben ik allergisch
Wat een rare kloon!![]()
![]()
En wil degene die ik heb getrokken de komende tijd wat meer posten? Ja? Oke! Bedankt

ow, dat probeer ik echt, hoor, maar het is een beetje druk met een babyquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Mag ik je vast waarschuwen: ik heb eigenlijk een hekel aan rood en voor honden ben ik allergisch
Wat een rare kloon!![]()
![]()
En wil degene die ik heb getrokken de komende tijd wat meer posten? Ja? Oke! Bedankt

pff nog meer lukt echt niet hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wat een rare kloon!![]()
![]()

hier ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:40 schreef Kleurdoos het volgende:
she-wolf afstreept*

Ohh!! Voor mij een heuze eigen kloon?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:40 schreef Secret_Chanta het volgende:
Ahum!![]()
Eventuele wensen mogen ook naar secretchanta@gmail.com

quote:

als iedereen een kloon krijgt natuurlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:18 schreef miss_sly het volgende:
wat leuk al die kloons
gezellig druk hier straks met 166 posters

Insgelijksquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:08 schreef Secret-Joulumuori het volgende:Deze kerstvrouw gaat eens even een pot thee zetten en kijken naar de postgeschiedenis van mijn lootje

Ja natuurlijk, wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:11 schreef Chan het volgende:
[..]
Ohh!! Voor mij een heuze eigen kloon?![]()
![]()
![]()

Ja, wil je nou een kloon of niet?quote:

Ik heb een kloonSantaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:22 schreef MevrouwKerstman het volgende:
Diaantje, ik wacht met smart op jouw lijstje!

Twee bedoel jequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:06 schreef kerstelfje het volgende:
Ik zag al dat mijn lootje een hele mooie knappe zoon heeft.

Heb ik 2 santa's??quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:06 schreef kerstelfje het volgende:
Ik zag al dat mijn lootje een hele mooie knappe zoon heeft.

Drie!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:06 schreef kerstelfje het volgende:
daar ben ik dan..
Was even een stukje vliegen vanaf de noordpool, maar nu kan ik eindelijk het lootje en verlanglijstje gaan bekijken. En daarna gaan shoppen. Ik zag al dat mijn lootje een hele mooie knappe zoon heeft.

geeft niets, komt goed!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:21 schreef E.T. het volgende:
Het ontbreekt mij nog even aan inspiratie voor m'n lijstje..

Schiet es op dan, ik heb niet alle tijdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:21 schreef E.T. het volgende:
Het ontbreekt mij nog even aan inspiratie voor m'n lijstje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |