even kijken of je wel wakker was natuulrijk! mijn rendieren zouden het trouwens fijn vinden als je íets meer informatie zou kunnen geven op je lijstje over je wensen, nu blijven ze mij met ideeén lastig vallen.quote:
oh noes , ik weet het echt niet ik ben een mens van wienig wensenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:32 schreef evenSanta het volgende:
[..]
even kijken of je wel wakker was natuulrijk! mijn rendieren zouden het trouwens fijn vinden als je íets meer informatie zou kunnen geven op je lijstje over je wensen, nu blijven ze mij met ideeén lastig vallen.
pssssssstquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 07:02 schreef santa-beessie het volgende:
is mijn beessie al gesignaleerd??
ik ook hoor. Niks voor mij zo'n kloon.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh hahahahahaha, het wordt steeds leuker hè.Ik zou me binnen een uur vergissen geloof ik en me ongelofelijk verraden.
Je weet wat mijn ondertitel betekentquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:27 schreef BiefKeekSecretSanta het volgende:
[..]
Goed idee collega!![]()
Mijn PM inbox is vanaf heden geopend voor tips, ideeen, nieuwtjes, achterklap en wetenswaardigheden van en over beefcake!
ta ta for now!
Ikke ook..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook een kloonSanta-Fee ofzo
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook een kloonSanta-Fee ofzo
![]()
Als je haar blog leest kom je een hoop te weten over haar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:09 schreef Secret_SanTan het volgende:
Info over Tan is welkom![]()
Over Rocka weet ik immers al meer dan genoeg!!
Ben ik dat niet zelf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |