quote:Looks like a very physically demanding class, and I know you've got the right mindset to teach it.
Just make sure you take care of that hot little blond who took her first class and thinks she can brawl with a guy.
quote:Interesting except that none of this would work against even an average man that wants to create mayhem on a woman...not to say women shouldn't learn to fight. But women shouldn't be under the delusion that they can kick a man's ass...it won't work out too well for them.
quote:Well, I happen to know a few psychos who would want to prove how big their balls were (figuratively, of course) and try this shit out on a dude. The guy would either back down or kill the chick.
quote:Fun but useless... if you are a small woman you can't do much (keyword here, 'not much' does not equal 'nothing'). Knees in the groin area can be misplaced very easily, it's just that a lot of people associate a knee with pain in the crotch due to cultural reasons... A kick in the crotch is a very effective weapon for a woman when defense is needed against a male opponent because you do not need to employ a lot of force behind it.
All the other things, mainly the elbows/punches displayed in the video... well... just no. Chokes and perhaps some locks/bars might also work but meh.
Best thing to do is focus on endurance/speed and some techniques that allow you to stun/flinch the opponent and then just run.
quote:greed, this is always a struggle. I seek out real-life situations either by talking to cops, reading newspaper accounts of attacks & books like Meditations on Violence & Gift of Fear, then design a drill around it. The skills that will be used in the drill are what I teach in class. For instance, I read that when someone's adrenaline spikes & their fine motor skills go to hell they often can't dial 911. If they can punch the numbers at all they'll often forget to hit "send" (cell phone) or hit 9 first (office building) or they'll hit 411 over & over (information #). So the drill is to have them turn off their cell phones & place them on one end of the room. I also have 2 dead cell phones over there with buttons in case they have iPhones that can't be dialed when turned off. Students begin on the opposite side of the room from the phones. One person has a large kickshield held against their body & stands right up on the "defender", nose to nose. On my cue the defenders give the "attackers" a hard shove & start fighting their way across the room to the phones using punches, palmheels, elbows, & knees. The whole time the padholder is giving strong resistance & screaming in their face to crank up their adrenaline. Once they finally reach the phone they grab it & dial 911-send while their pad holder is screaming various numbers at them to try to throw them off - kind of like when someone is counting out change & you start giggling & saying wrong numbers to throw them off. Same concept. So, knowing that's the drill, we work punches, palmheels, elbows & knees in class that day. Then I talk about the effect adrenaline has on the body & mind, & the concept of moving to harder techniques when what you're doing isn't cutting it. Then we do the drill
ha, lorenzo!quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
meisjes die denken te kunnen vechten
nee, je bent niet de uitzondering op de regel.quote:
I welcome you to my gymquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:43 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, je bent niet de uitzondering op de regel.
yoga? niks voor mij, toch bedankt voor het aanbod.quote:
Je kan niet op tegen zijn matje..quote:
Lief hequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:49 schreef Armoed het volgende:
[..]
http://s122.photobucket.com/albums/o268/JoosS1/?action=view¤t=MVI_1031.flv
wat schattig
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:50 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Je kan niet op tegen zijn matje..
[ afbeelding ]
better know it, bitch.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:50 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Je kan niet op tegen zijn matje..
[ afbeelding ]
Een "pipi" zeker?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Vechten.Een echte held gebruikt gewoon wapens.
Of ze let gewoon goed op op krav maga en geeft de betreffende heer een mep op zijn strottenhoofd, einde verhaalquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:39 schreef Sounddragon het volgende:
Tijdens een gevecht in een ring met regels kan een veel kleiner meisje je zomaar nog eens verassen, maar ze moet wel heel goed zijn wil ze het op straat redden tegen een lompe imbeciel die écht pissed is en kwaad wil, en misschien wel een mes heeft, én haar vast kan pakken én kan trappen enzow..
Met alleen goeie boks skills geef ik je op straat sowieso weinig kans; boksen is leuk, maar tegen iemand die wat met zijn benen kan maak je geen schijn van kans, en elk derderangs kutmaro.. straatschoffie zit tegenwoordig op thaiboksen.
Als een meisje nou een jaartje of wat op een redelijk niveau kick- of thaibokst, wordt het een heel ander verhaalGroot of klein; met een prettig aangelegde onverwachtse lowkick op zijkantje knie, moet je een hele flinke kerel zijn wil je blijven staan, want dat verwacht je mooi niet als je staat te bakkeleien met een meid die een kop kleiner is, maar je ligt wél alvast
![]()
Vergis je nooit in een kleinere tegenstander
Gelukkig, was al even bang dat je der niet zou doen. Ik had mijn "homooooo"-comment al klaarstaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:37 schreef Armoed het volgende:
(for the record: ja ik zou haar ook doen ja)
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:45 schreef Repeat het volgende:
Krav maga
Lessen
ik heb het gewoon vanachter m'n pc geleerd met filmpjes van Bas rutten.
Krav maga
Lessen
Dan ben jij dus degene die full of crap is. Als een vrouw pakweg 20 jaar ervaring met een vechtsport heeft, dan doet muscle memory het grote deel van het werk wel, maar normaliter begin je niks tegen een grotere en zwaardere tegenstander die in tegenstelling tot de lessen die je volgt, wél weerstand biedt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:58 schreef Nooduitgang het volgende:
TS = full of crap.
Verdiep je eens in de materie. Ik heb vrouwtjes van 1.60m kerels van 1.90m tegen de grond zien werken (mbv krav maga).
dit dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:47 schreef Bomil het volgende:
mensen die denken dat zelfverdediging of martial arts werkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waar baseer je op dat er tijdens de lessen geen weerstand wordt geboden?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan ben jij dus degene die full of crap is. Als een vrouw pakweg 20 jaar ervaring met een vechtsport heeft, dan doet muscle memory het grote deel van het werk wel, maar normaliter begin je niks tegen een grotere en zwaardere tegenstander die in tegenstelling tot de lessen die je volgt, wél weerstand biedt.
Ik heb het zelf ook allemaal meegemaakt, bij de training even uitgebreid de tijd nemen om iemand vast te pakken, een beetje aarzelen, en dan tegen de grond werken. Ja. zo gaat het natuurlijk niet.
Hij is baas, ik kan alleen een zo'n filmpje van hem niet meer vinden die ik zeker 1 x per maand een keer moet kijkenquote:
Dat werkt idd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:47 schreef neo2000 het volgende:
Ik loop altijd naar de dichtstbijzijnde, grote, homofiele neger toe en zeg dan dat de vervelende persoon in kwestie mij vertelde dar hij graag ge gangraped wil worden door de neger. Probleem lost zichzelf op.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:33 schreef deepart het volgende:
[..]
Hij is baas, ik kan alleen een zo'n filmpje van hem niet meer vinden die ik zeker 1 x per maand een keer moet kijken
ik heb ook weleens een kat een rottweiler succesvol zien aanvallenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:58 schreef Nooduitgang het volgende:
TS = full of crap.
Verdiep je eens in de materie. Ik heb vrouwtjes van 1.60m kerels van 1.90m tegen de grond zien werken (mbv krav maga).
Een kat als in huis/straatkat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:44 schreef Sounddragon het volgende:
Een kat wint het in 90% van de gevallen van een hond; what's your point
Dat dus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
meisjes die denken te kunnen vechten
Jou in ieder gevalquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:47 schreef Nooduitgang het volgende:
Die vrouwtjes in de video kunnen met gemak de gemiddelde fokker aan.
Wel eens gezien ??? duurt een seconde of 20 denk ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:47 schreef Armoed het volgende:
[..]
Een kat als in huis/straatkat?
Nee.
Ik weet niet of je dat ook in de praktijk geprobeerd hebt maar een man van 120kg werk jij echt niet onderuit met een trap op de knie. Dat garandeer ik je.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:22 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat er tijdens de lessen geen weerstand wordt geboden?
Het is echt heel kortzichtig om zo te denken. "Hij is toch groter en zwaarder, dan kán zij toch niks uithalen" Wel dus, met de juiste technieken.
Ook al is een vent 2 meter en 120kg, dat gaat hem niet beschermen tegen een trap of knie naar het kruis. Of een stoot tegen het strottehoofd. Of twee vingers in de ogen. Etc.
Krav maga
Lessen
Hou toch op man, elke sufkut met 3 weken hapkido zet elke volwassen vent met anderhalve hand op zijn knietjes, makkie, handje pakken, omdraaien, tegendruk erop en hoppa, zitten/liggen/spartelen met die kerel..quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:06 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat ook in de praktijk geprobeerd hebt maar een man van 120kg werk jij echt niet onderuit met een trap op de knie. Dat garandeer ik je.
Ook vergeet je hier voor het gemak maar even dat de ander zich ook nog kan verweren en jouw leuke truukjes kan blokkeren met één simpele beweging.
Mooie praatjes zijn niet alles, het in de praktijk brengen is een tweede. En als ik het zo lees lig jij na één mep al plat omdat je je tegenstander onderschat.
nounou indrukwekkend hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit is een Krav Maga filmpje die wat indrukwekkender is
HAPKIDOquote:Hou toch op man, elke sufkut met 3 weken hapkido zet elke volwassen vent met anderhalve hand op zijn knietjes, makkie, handje pakken, omdraaien, tegendruk erop en hoppa, zitten/liggen/spartelen met die kerel..
En elke dwerg met beentjes kan je een tikje op de goede plek op binnenkant knie geven en je zit gewoon.. je hoeft écht alleen maar slim te zijn als je niet sterk bent, en die krav babes zijn niet alleen slim, maar ook nog eens smerig en gemeen en gaan onder de gordel, en dáármee win je gevechten.. niet met groot, sterk en lelijk zijn![]()
Onderschatten is zéker een gevaarlijk iets, maar dat geldt andersom in die situatie; jij denkt dat er een klein meissie voor je staat die straks om haar mammie gaat gillen, en daar ga je zelf dus al op dezelfde manier onderuit.. eerst figuurlijk, en daarna letterlijk
Als dat niet zo was zou jij een goede kans maken tegen de gemiddelde uitsmijter en dan bedoel ik geen strijd met WoWquote:Op zondag 18 oktober 2009 03:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
mensen die trouwens denken dat de truucjes die je leert op de vechtschool ook daadwerkelijk op elk moment kan gebruiken![]()
leuk voor de show, maar helaas is het geen film.
Dude.. geloof me nou; je begint niks tegen een vrouw of wie dan ook, die de conversatie begint met een trap in je kruis, .. ook K1 bikkels als jijzelf niet.. geef het nou toe man.. we hebben zwakke plekken, zelfs wijquote:Op zondag 18 oktober 2009 03:46 schreef Armoed het volgende:
[..]
HAPKIDO________________
de trainer van een ex van mij was ook zo stoer, wat hij deed in de lessen was vooral verhalen vertellen over hoe stoer hij wel niet was en demonstraties geven van hoe hard zijn vuisten/schenen wel niet waren en het was een stereotype 40+ jarig aziatisch mannetje van ik denk net 60 kilo, gaf les in een oosterste vechtsport die ik niet ken (dat is vaak al het #1 signaal dat het onzin is), deed het al vanaf zijn 4 etc.
maar goed veel ruzie gehad met die ex dus want ik ben niet volwassen genoeg om eens een keer niet mijn mening overal rond te strooien en zij was helemaal overtuigd van de bijna goddelijke krachten van die man, dus werd ik uitgenodigd om tegen hem te sparren, ik met toen 9 jaar boksen en een jaar MMA ervaring
toen ik daar binnenkwam zag ik voornamelijk meisjes (signaal #2) en ectomorphen met lang haar (signaal #3) en jahoor, honend gelach want die trainer zou mij weleens eventjes klappenmoesten tig keer opnieuw beginnen want ik deed het niet volgens de 'regels' (afgesproken regels waren geen aanvallen doorzetten (armbars etc.), geen ellebogen, geen kopstoten, niet excessief hard aanvallen en natuurlijk standaardregels zoals geen dingen die serieuze langdurige schade aanbrengen zoals eye gauging, bijten, haren trekken enz.):
#1: ik pak hem in een choke, mocht niet
#2: ik pakte zijn been vast toen hij mij trapte, mocht niet
nu ontgaat de nummering mij maar de volgende keren was het iets van:
#: hij pakt nu mijn been vast, ik clinch hem bij nek en wil hem een knie geven, mocht niet
#: hij slaat, ik duck en ik smash hem, mocht niet
#: etc.
uiteindelijk werd het een beetje lame gedans vs mijn boksen, wat ik won --> excuus: van de vorige gevechten was ik te aangeslagen, ik krijg nog wat onzin naar m'n hoofd als 'jammer dat het zo moet' 'ik hoop dat je verlichting vindt' en wat gejoel van de hippieleerlingen
bij deze een uitdaging tot een MMA/K1 gevecht aan alle hippies die denken dat ze bruut uber zijn met hun new age vechtsport
Maar Krav Maga is toch ook gewoon gemeen vechten en gericht op je tegenstander zo snel mogelijk uitschakelen. Kan je wel met officiele boksregels aankomen maar op straat heb je daar weinig aan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hou toch op man, elke sufkut met 3 weken hapkido zet elke volwassen vent met anderhalve hand op zijn knietjes, makkie, handje pakken, omdraaien, tegendruk erop en hoppa, zitten/liggen/spartelen met die kerel..
En elke dwerg met beentjes kan je een tikje op de goede plek op binnenkant knie geven en je zit gewoon.. je hoeft écht alleen maar slim te zijn als je niet sterk bent, en die krav babes zijn niet alleen slim, maar ook nog eens smerig en gemeen en gaan onder de gordel, en dáármee win je gevechten.. niet met groot, sterk en lelijk zijn![]()
Onderschatten is zéker een gevaarlijk iets, maar dat geldt andersom in die situatie; jij denkt dat er een klein meissie voor je staat die straks om haar mammie gaat gillen, en daar ga je zelf dus al op dezelfde manier onderuit.. eerst figuurlijk, en daarna letterlijk
wat een onzinquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hou toch op man, elke sufkut met 3 weken hapkido zet elke volwassen vent met anderhalve hand op zijn knietjes, makkie, handje pakken, omdraaien, tegendruk erop en hoppa, zitten/liggen/spartelen met die kerel..
Wat ben jij ongelofelijk kortzichtig. Een trap in de kruis is niet fijn, nee, maar we zitten hier natuurlijk niet in Hollywood. Een kleine vrouw begint niks tegen een man van 2 meter en 120 kilo en zo is het gewoon. De argumentatie die jij gebruikt kan overal wel op. Als ik een vrije kans krijg om een grote vent in z'n keel te meppen, dan doet hij ook even (of nooit meer) iets. Maar er even vanuit gaan dat dat zo makkelijk gaat gebeuren is dikke bullshitquote:Hou toch op man, elke sufkut met 3 weken hapkido zet elke volwassen vent met anderhalve hand op zijn knietjes, makkie, handje pakken, omdraaien, tegendruk erop en hoppa, zitten/liggen/spartelen met die kerel..
En elke dwerg met beentjes kan je een tikje op de goede plek op binnenkant knie geven en je zit gewoon.. je hoeft écht alleen maar slim te zijn als je niet sterk bent, en die krav babes zijn niet alleen slim, maar ook nog eens smerig en gemeen en gaan onder de gordel, en dáármee win je gevechten.. niet met groot, sterk en lelijk zijn
Deze bedoel ik niet maar ik ken hem welquote:
Nee ook nietquote:
Ja klopt... na 27 jaar aktief vechtsporten beoefenen en diverse jaren portiersbaantjes in o.a. Parkzicht word je datquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat ben jij ongelofelijk kortzichtig. Een trap in de kruis is niet fijn, nee, maar we zitten hier natuurlijk niet in Hollywood. Een kleine vrouw begint niks tegen een man van 2 meter en 120 kilo en zo is het gewoon. De argumentatie die jij gebruikt kan overal wel op. Als ik een vrije kans krijg om een grote vent in z'n keel te meppen, dan doet hij ook even (of nooit meer) iets. Maar er even vanuit gaan dat dat zo makkelijk gaat gebeuren is dikke bullshit
En handje pakken? GAST. Die troep heb ik ook geleerd, heel handig om in je arsenaal te hebben hoor, maar iemand met een beetje kracht rukt zo z'n hand weer los als je besluit om die even uit het niets te pakken. Idioot die je daar bent.![]()
Even stoppen met Dragonball Z kijken en terug naar de realiteit.
Klopt dan ben je neer, maar wie te fuck opent een conversatie zo? Als ik naar problemen zoek dan telegraph ik agressie en dan kun je idd een trap in je ballen verwachten, maar als ik naar problemen op zoek ben dan let ik daar natuurlijk echt wel op. Iemand hard genoeg in zijn strot stompen valt in de praktijk vies tegen als meisje van ~1.60 tegen een gast van 1.80+ (en je hebt je kin toch altijd iets naar beneden, is het eerste wat je leert bij boksen) en al dat gezeik over knieen gaat gewoon niet gebeuren.quote:Dude.. geloof me nou; je begint niks tegen een vrouw of wie dan ook, die de conversatie begint met een trap in je kruis, .. ook K1 bikkels als jijzelf niet.. geef het nou toe man.. we hebben zwakke plekken, zelfs wij
Waar heb ik het over een trap op de knie? In Krav Maga is een van de meest veelvoorkomende counter attacks een trap naar het kruis. Dan mag je wel 120 kg spiermassa hebben maar bij je ballen heb je geen spieren vriend. Je bent gewoon uitgeschakeld, al is het maar voor een paar tellen. Tijd genoeg om je uit de voeten te maken (wat uiteindelijk het hoofddoel is van civiel krav maga).quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:06 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat ook in de praktijk geprobeerd hebt maar een man van 120kg werk jij echt niet onderuit met een trap op de knie. Dat garandeer ik je.
Ook vergeet je hier voor het gemak maar even dat de ander zich ook nog kan verweren en jouw leuke truukjes kan blokkeren met één simpele beweging.
Mooie praatjes zijn niet alles, het in de praktijk brengen is een tweede. En als ik het zo lees lig jij na één mep al plat omdat je je tegenstander onderschat.
Deze: -laat maar niet gezien -quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:33 schreef deepart het volgende:
[..]
Hij is baas, ik kan alleen een zo'n filmpje van hem niet meer vinden die ik zeker 1 x per maand een keer moet kijken
Nu begin je er opeens een tok en andere shit bij te verzinnen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:27 schreef Armoed het volgende:
[..]
Stel ik verlaat het huis met 100% de intentie om een meisje te verkrachten of gewoon aan te vallen of wat dan ook. Dan zou ik een tok dragen, een das rond mijn nek en misschien een lichte zonnebril (sportmodel, zoals die zwarte voetballer van het nl elftal had (seedorf?)). Een meisje dat 's avonds naar huis fietst van een vriendin of wat dan ook is dan gewoon de pineut.
jah mbo autotechniek faggot als je goed oplette zag je dat ik bij de oorspronkelijke discussie bleefquote:Nu begin je er opeens een tok en andere shit bij te verzinnen.
Laten we even bij de oorspronkelijke discussie blijven. Een meisje, getraind in krav maga, vs. een man die zwaarder, sterker, langer etc. is.
De man heeft een voordeel, maar het meisje ook. Ik wil niet zeggen dat het meisje hier per definitie gaat winnen maar kansloos is ze zeker niet. Ze hoeft de man ook niet bewusteloos te krijgen maar ze moet een opening creëren waarin ze tijd heeft om te vluchten. En de kans dat dat haar lukt is redelijk groot.
onzin obviouslyquote:De man heeft een voordeel, maar het meisje ook
maar dat is het onderwerp niet, ik ben ervan overtuigd dat dit goed mogelijk is maar ik doelde op alle meisjes met de illusie dat ze een vent neer kunnen halenquote:Ze hoeft de man ook niet bewusteloos te krijgen maar ze moet een opening creëren waarin ze tijd heeft om te vluchten.
FF om leuk te doen he, beeld je een situatie in, waarin je als heldhaftige lafbek een meisje zóu gaan willen slaan, dan heb je eerst een discussie, dat meisje (wat in dit geval dus getraind is in WAT DAN OOK), heeft jou al lang 'gewogen' en ingeschat waarop de situatie zou kunnen uitdraaien, en haar 'moves' dus al in de startblokken, inclusief plan B en C..quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:27 schreef Armoed het volgende:
[..]
Klopt dan ben je neer, maar wie te fuck opent een conversatie zo? Als ik naar problemen zoek dan telegraph ik agressie en dan kun je idd een trap in je ballen verwachten, maar als ik naar problemen op zoek ben dan let ik daar natuurlijk echt wel op. Iemand hard genoeg in zijn strot stompen valt in de praktijk vies tegen als meisje van ~1.60 tegen een gast van 1.80+ (en je hebt je kin toch altijd iets naar beneden, is het eerste wat je leert bij boksen) en al dat gezeik over knieen gaat gewoon niet gebeuren.
Als ik ruzie zoek met een meisje van 1.60 en we zijn allebei alleen dan weet ik dat de enige realistische (major fucking keyword) manier dat ze kan winnen (wapens uitgesloten) een trap in mijn ballen is.
Niet te vergeten kun je ook gewoon bescherming dragen, maar ik ben het ermee eens dat je een tok niet dagelijks draagt. Maar toch, zoiets dragen geeft je gelijk een voordeel. Aan de andere kant kan een meisje dan ook een mes bijhebben (niet dat meisjes dat wél dagelijks bijhebben), maar dat geldt ook voor de jongen etc.
Stel ik verlaat het huis met 100% de intentie om een meisje te verkrachten of gewoon aan te vallen of wat dan ook. Dan zou ik een tok dragen, een das rond mijn nek en misschien een lichte zonnebril (sportmodel, zoals die zwarte voetballer van het nl elftal had (seedorf?)). Een meisje dat 's avonds naar huis fietst van een vriendin of wat dan ook is dan gewoon de pineut.
wow heb jij het gelezen???quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
lol @ internetfag hierboven die het wel even wint van iemand met een mes / bierglas.
yeah vin, zo sad is mijn leven.quote:
en jij denkt dat ze kansloos zijn, ook al hebben ze krav maga training. dat is gewoon een hopeloos naieve gedachte. ik denk niet dat ze ZEKER zullen winnen, dat weet je nooit. ik wil het alleen niet zo zwart/wit bekijken als jij het doet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:51 schreef Armoed het volgende:
[..]
jah mbo autotechniek faggot als je goed oplette zag je dat ik bij de oorspronkelijke discussie bleef
[..]
onzin obviously
[..]
maar dat is het onderwerp niet, ik ben ervan overtuigd dat dit goed mogelijk is maar ik doelde op alle meisjes met de illusie dat ze een vent neer kunnen halen
ik heb een flinke tijd escrima gedaan en niemand daar dacht dat hij de eerste de beste nieuwe nederlander met een mes weleens eventjes zou klappen, ze wisten wel dat hun kans om een vluchtframe te creeeren groter was
bij deze meisjes is dat duidelijk niet het geval, ze denken dat ze in een brawl met een gast zullen winnen, daar gaat het om
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
lol @ internetfag hierboven die het wel even wint van iemand met een mes / bierglas.
Je loopt nog steeds flink te dromen, en blijkbaar vind je het nogal belangrijk om mensen ervan te overtuigen dat je kennis van zaken hebt, maar zulke posts als de jouwe werken helaas alleen maar averechts.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja klopt... na 27 jaar aktief vechtsporten beoefenen en diverse jaren portiersbaantjes in o.a. Parkzicht word je dat![]()
En Dragonball Z ??
Jochie.. er zit 2 generatie's tussen ons; kom eens achter je Xbox vandaan en ga eens buiten in de echte wereld kijken joh broekplassend losertje; ik had je vader kunnen zijn; als je moeder maar niet zo'n grafkop had gehadWat overigens jouw mazzel is; anders had je nu met een piepend oortje in de hoek van je kamer gelegen met die grote smoel van je
oh je hebt mijn fotoboek gevonden? puik werk maatje.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ghehe.. speaking of a fag![]()
Sorry, ik heb wel een plakboek met natuurrampen, maar nog geen sectie voor puberende scootah flapdrollen met een wannabee MT staartje en een mammie tattooquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
hier heb je trouwens het grote plaatje:
[ afbeelding ]
doe er wat leuks mee.
aight.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sorry, ik heb wel een plakboek met natuurrampen, maar nog geen sectie voor puberende scootah flapdrollen met een wannabee MT staartje en een mammie tattoo![]()
Dat is een matje, jij onwetende belhamel!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sorry, ik heb wel een plakboek met natuurrampen, maar nog geen sectie voor puberende scootah flapdrollen met een wannabee MT staartje en een mammie tattoo![]()
Dat is geen matje; dat is nog niet eens een halve pogingquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is een matje, jij onwetende belhamel!
gefrustreerde mensen die niet snappen grapjequote:Op zondag 18 oktober 2009 17:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is geen matje; dat is nog niet eens een halve poging![]()
Dat is zo'n mietenstaartje wat je maakt met een elastiekje van je beugeltje, die Muay Thai wannabe's pogen zo te vertellen dat ze sinds kort niet meer de stootzak van de meester hoeven vast te houden, en dat ze meer dan 15 keer kunnen opdrukken zonder in tranen uit te barsten...
Horecaportiers vinden dat érg handig, als hij te kleine oortjes heeft, kun je hem aan dat rattenstaartje mee naar buiten slepen als hij een Shandy teveel op heeft
![]()
Zo te zien zijn trouwens zijn elastiekjes en kraaltjes op, en is de tondeuse waarmee hij de rest één keer per maand doet, zo bot als m'n reet als ik die plukkenbol zo zie.![]()
Overigens ben ik wel benieuwd wat hij nou in gedachten had toen hij die foto in zijn fobo plantte;
Wilde hij nou laten zien hoe hij de 'day after' zijn nest uitkruipt ?? of gaat het meer om die sexy vissenogen in combi met dat plukkie zuurkool in zijn vet gespierde nek ??
En dan dat plakplaatjeis die op de groei gezet trouwens, getuige dat laagje babyvet op die armpjes ??
Aight![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:30 schreef neo2000 het volgende:
Verzameltopic voor mensen met 1 schaamhaar! [ afbeelding ]
wat jij wilt, vriend.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
Right![]()
Een matje is een normaal kapsel met een halflange nek, en niet een plukkie zuurkool onderaan je achterhoofd niet meescherenDa's al sinds de 80's zo.. toen was het nog mode namelijk
Je bedoelt pipa..?quote:
Woaw heb je al deze tekst speciaal voor mij geschreven?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is geen matje; dat is nog niet eens een halve poging![]()
Dat is zo'n mietenstaartje wat je maakt met een elastiekje van je beugeltje, die Muay Thai wannabe's pogen zo te vertellen dat ze sinds kort niet meer de stootzak van de meester hoeven vast te houden, en dat ze meer dan 15 keer kunnen opdrukken zonder in tranen uit te barsten...
Horecaportiers vinden dat érg handig, als hij te kleine oortjes heeft, kun je hem aan dat rattenstaartje mee naar buiten slepen als hij een Shandy teveel op heeft
![]()
Zo te zien zijn trouwens zijn elastiekjes en kraaltjes op, en is de tondeuse waarmee hij de rest één keer per maand doet, zo bot als m'n reet als ik die plukkenbol zo zie.![]()
Overigens ben ik wel benieuwd wat hij nou in gedachten had toen hij die foto in zijn fobo plantte;
Wilde hij nou laten zien hoe hij de 'day after' zijn nest uitkruipt ?? of gaat het meer om die sexy vissenogen in combi met dat plukkie zuurkool in zijn vet gespierde nek ??
En dan dat plakplaatjeis die op de groei gezet trouwens, getuige dat laagje babyvet op die armpjes ??
Aight![]()
Yepquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
Woaw heb je al deze tekst speciaal voor mij geschreven?
wie ben jij dan ?? m'n pappie ofzo ??quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:43 schreef Kontiki het volgende:
Ga even lekker via e-mail een discussie voeren over matjes. Wat een topic verneukerij....
eensquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
FF om leuk te doen he, beeld je een situatie in, waarin je als heldhaftige lafbek een meisje zóu gaan willen slaan, dan heb je eerst een discussie, dat meisje (wat in dit geval dus getraind is in WAT DAN OOK), heeft jou al lang 'gewogen' en ingeschat waarop de situatie zou kunnen uitdraaien, en haar 'moves' dus al in de startblokken, inclusief plan B en C..
Die meid heeft als voordeel, dat niemand, inclusief jijzelf ervanuit gaat dat ze de potentie heeft om jou binnen 3 seconden down en out te helpen, het eerder genoemde verhaaltje overschatting dus..
Ik heb -toevallig- een hele hoge tolerantie voor de meeste punten, achter aan mijn nek voel ik je niet knijpen, je kunt zoveel aan mijn elleboog prullen als je wil etc.quote:Vwb de énige (voor jou denkbare) manier om jou plat te krijgen, hoop ik voor je dat het idd een KM getraind meisje is, want diverse andere oosterse verdedigingswijzen leren je dat je lichaam een heel groot gespierd ding is, met ZENUWEN,
Onzin tenzij je het CNS raakt en dat gaat ze echt niet met genoeg kracht raken, wat mij geleerd is bij krav maga (ja ik heb dat ook gedaan) was om net te doen alsof je achter je hoofd rijkt/krabt, de andere kant opkijken dat het lijkt alsof je denkt en dan kun je meer momentum opbouwen met een meshand oid naar het CNS, -wellicht- kan een klein meisje hiermee een grote gast genoeg flinchen om weg te rennen, maar dan moet ze hem goed en hard raken en mislukt het dan ben je kapot.quote:die op bepaalde plekken bijeenkomen, een lichte touché op bepaalde plekjes kan tijdelijk gewoon je halve lichaam onbruikbaar maken,
Onzin, voor bepaalde klemmen heb je ook gewoon kracht nodig (want ze gaat je echt geen dingen laten doen met zenuwpunten, daar is echt een klem voor nodig). Welke klemmen kan een klein meisje fatsoenlijk uitvoeren op een grote gast? Een vingerklem? Hou toch op gast. Zo vaak bij trainingen gehad dat mijn partner een meisje was en dat ze gewoon de kracht niet kon opbrengen om bepaalde drills correct uit te voeren. Snap kick lukte niet tenzij ze er praktisch op ging staan, kaakklem draaide ik gewoon tegenin, niet genoeg kracht op kunnen brengen voor een chokehold etc., herinner me nog een geval dat ik zo hard met mijn kin naar beneden drukte dat ze losliet van de pijn, nou had ze me ook wel verkeerd was (bij nekspieren aan de voorkant ipv zijkant) maar andersom zou dat dus nooit gebeuren. Polsklem draaide ik gewoon vol tegenin etc. - maar zo snel een jongen het probeerde werkte het wel.quote:en als je er eentje echt te pakken krijgt, kan ze je uitlaten als een hondje, opzitten, pootjes geven, liedje zingen (aiaAiaAiaAiIIaaiaiaAAIAIaaAAIAIiii)
In theorie, maar in de praktijk gaat dat nooit gebeuren. Zonder telegraphing niet genoeg kracht en zelfs dan is de kans extreem klein om te raken.quote:Overigens is een binnenkantje meshand op je strottenhoofd ook met een iets neergebogen hoofd goed te doen.. eerder genoemde zenuwknopen zitten onder andere aan beide zijkanten van je hals, en zijn prima te raken, zelfs mét boksersblock
Lol wat? vouch #1 onzin deze week op FOK! gepost. Ik heb escrima gedaan en alhoewel ik al die drills er goed in heb zitten (van unarmed vs. knife) ga ik echt niet de confrontatie aan met iemand die een mes heeft, ookal is dat bij wijze van spreke een meisje van 1.67. Het is gewoon stom om te doen. Ik heb ook met een mes leren vechten en als de ander een mes heeft en weet hoe hij het moet gebruiken ben je binnen letterlijk 3 seconden dood na je eerste keer pareren, je kan gewoon niets tegen een mes beginnen zonder enig soort wapen. Ookal blokkeer je een 1strike earth grip, als de ander het mes dropt zit het binnen een halve seconde voor 5 cm in je keel of draait hij gewoon een rondje en ligt je pols open. Desnoods bukt hij en haalt hij je lies open en geef me niet de bs van dat je gaat trappen want dat ga je echt niet doen. Met een mes vechten geeft je zo ongelooflijk veel snelheid.quote:Een toque is niet handig als je een meisje wilt verkrachten dude; en een mes is 1 hand minder om mee te vechten, en kan door je tegenstander tegen je gebruikt worden; afrader van de week
Je weet echt niet wat je zegt gast.quote:ik heb persooonlijk het liefst losers met in de ene hand een mes, en in de andere hand een kapotgeslagen bierglas.. héérlijk.. dát is pas een feest; alleen handboeien werken beter
Afsleuren? Zo doen we dat niet, uit een onverwachte hoek Hulk-style 3 meter het beton inbeuken en dan in mountpositie gaan zitten. Daar doe je echt geen fuck tegen tenzij je inhuman bent.quote:Een laffe aktie als een meisje van d'r fiets afsleuren is inderdaad nog de meest winstzekere optie, al is ook daar wel een mouw aan te passen![]()
quote:Verder heeft het weinig nut om deze discussie heel lang door te voeren, want alle haantjes hier zijn overduidelijk van mening dat ze onkwetsbaar zijn, en al helemaal tegen een meisje...
Well.. ik hoop dat je nooit proefondervindelijk gaat vaststellen dat dat een illusie is, die op een pijnlijke manier kan eindigen
Ik moet gelijk aan dat filmpje van afgelopen zomer denken van die duitse toerist die door een zwerver in Istanbul is doodgestoken. filmpje (alleen de eerste 20 seconden is voldoende). Die actie duurde nog geen 10 seconden en die gast had 12 messteken waaraan hij uiteindelijk overleed.quote:Op maandag 19 oktober 2009 04:28 schreef Armoed het volgende:
[..]
Lol wat? vouch #1 onzin deze week op FOK! gepost. Ik heb escrima gedaan en alhoewel ik al die drills er goed in heb zitten (van unarmed vs. knife) ga ik echt niet de confrontatie aan met iemand die een mes heeft, ookal is dat bij wijze van spreke een meisje van 1.67. Het is gewoon stom om te doen. Ik heb ook met een mes leren vechten en als de ander een mes heeft en weet hoe hij het moet gebruiken ben je binnen letterlijk 3 seconden dood na je eerste keer pareren, je kan gewoon niets tegen een mes beginnen zonder enig soort wapen. Ookal blokkeer je een 1strike earth grip, als de ander het mes dropt zit het binnen een halve seconde voor 5 cm in je keel of draait hij gewoon een rondje en ligt je pols open. Desnoods bukt hij en haalt hij je lies open en geef me niet de bs van dat je gaat trappen want dat ga je echt niet doen. Met een mes vechten geeft je zo ongelooflijk veel snelheid.
Ik bedoelde dat het wat meer snelheid en agressie toont (dus wat realistischer) dan die andere KM videoquote:
1. Ze is instructeur. Dus een beetje anders dan al die huppelkutjes die drie lessen hebben gevolgd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:16 schreef Nooduitgang het volgende:
op 3:00
Jullie kunnen haar natuurlijk ook makkelijk aan
Je bedoelt dat manwijf? Wat een vergelijkingquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:16 schreef Nooduitgang het volgende:
Gaaf filmpje, laat echt zien hoe het op de straat met meerdere aanvallers werktquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:16 schreef Nooduitgang het volgende:
Ik zweer dat ik 'petite' had, want herinnerde me nog bij het openen van deze topic dat ik me afvroeg hoeveel mensen het verkeerd zouden spellen.quote:
ben je kankerdom?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:40 schreef Leevancleef het volgende:
Dan nog, wat zijn petite meisjes?
okquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:37 schreef Snowcold het volgende:
Ik heb op mijn twaalfde een kerel van 16/17 in zijn kruis getrapt toen hij mijn broertje aan het pesten was. Hij moest een half uur zitten en kwam ook daarna niet meer achter me aan.
gz brah.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:37 schreef Snowcold het volgende:
Ik heb op mijn twaalfde een kerel van 16/17 in zijn kruis getrapt toen hij mijn broertje aan het pesten was. Hij moest een half uur zitten en kwam ook daarna niet meer achter me aan.
Ja. Wat een ontzettende droeftoeter. Ik heb met plaatsvervangende schaamte zitten lezen wat hij allemaal bij elkaar typt. Serieus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:45 schreef afcajos het volgende:
Is sounddragon al officieel uitgeroepen tot droeftoeter van het topic?
Owjeequote:Op maandag 2 november 2009 11:45 schreef LongTallErnie het volgende:
daar ik 2 meter 18 ben zijn anderen eerder bang dan ik
en die 2 meter 18 is voor mij dan wel reuze-handig.!!!
ook al omdat niemand mij treffend kan raken hahahahaha.!!!
Ik heb het filmpje niet gezien maar je bedoelt MMA handschoenen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:45 schreef Ypmaha het volgende:
Die handschoentjes die sommigen ook dragen![]()
Ik bedoel, wat heeft dat nou voor zin? Dat het zweet opneemt ofzo? Het beschermt helemaal niets
als je er gebruik van kan maken echt niet hoor.quote:Op maandag 2 november 2009 12:33 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Owjee
Lang zijn is eerder een zwak punt dan een sterk punt in een gevecht.
Werd die niet zo lang geleden verschrikkelijk geowned! Hij is lang, groot bereik en sterk maar techniek ho maar. Daarbij heb je weinig aan kracht wanneer je iemand niet (goed)kan raken.quote:Op maandag 2 november 2009 15:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je er gebruik van kan maken echt niet hoor.
Sem Schilt ooit gezien? Die vent heb zo'n groot bereik, daar kom je met 1m60 echt niet bij in de buurt
..met samen 1 schaamhaar!quote:Op maandag 2 november 2009 16:18 schreef Scorpie het volgende:
De tering, wat een hoop internethelden hier
Dat is volkomen waar, is ook niet zonder reden natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 15:50 schreef Catch22- het volgende:
vast ook wel, maar hij is ook 3x op rij weltmeister geweest.
Het ligt er maar net aan hoe je het gebruikt en tegen wie je vecht. In de regel kan je zeggen dat het gemiddelde popje van 1m60 niets kan beginnen tegen een vent van 2 meter die 2x zoveel weegt.
Je e-lul wordt hierdoor heus niet langer hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:06 schreef Michielos het volgende:
Dit ben ik in een gevecht (heb diverse vechtkampen doorstaan, straatvechten gehad en jarenlange training in diverse vechtkunsten)
crossover tussen wing tsun en muay thai dus. Doe ook BJJ
Dé reden dat ik dit topic klikte is dat ik dat dus óók las...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:23 schreef DrDentz het volgende:
Oh shit, ik las Petit meisjes die aan zelfbevrediging doen en vervolgens... en snapte het topic al niet.
Anders spreken we af en mag jij me jouw vechten laten zien (zonder regels, bokshandschoenen). Ik beloof je dat ik het bij wing chun houd. Pm me even hieroverquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:15 schreef Andyy het volgende:
[..]
Je e-lul wordt hierdoor heus niet langer hoor
en noem je dat vechten?![]()
![]()
![]()
Wat dom met je handjes heen en weer, je moet martial arts en een echt gevecht niet verwarren
--edit--
Oh, wacht, ik zie het al.
Het is een KLB troll.
Als ik zeg dat Krav maga door israelische commando's wordt beoefend (en wing chun door duitse en chinese, fbi en special forces) dan mag jij MIJ uitleggen waarom het geen enkel nut heeftquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:27 schreef gniffie het volgende:
Al die filmpjes op youtube zijn geen fluit waard, laat is wat coole filmpjes zien waar beide vechters echt het bloed van de vijand willen ruiken, dan weet ik pas een beetje of dat gay krav maga en beetje nut heeft.
Met andere woorden: michielosquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:06 schreef Tuvai.net het volgende:
Hoewel omvang, gewicht en postuur zeker meespelende factoren zijn qua kracht en kontschop-gehalte (), is het ook niet alles hoor.
Er zijn genoeg hele kleine mensen met een trukendoos aan vechtsportkunsten, die met gemak iemand van 2 koppen groter kan vloeren.
Maar om op de context van het topic terug te komen. Lui (en dan niet alleen kleine) die menen de wereld aan te kunnen omdat ze 3 keer een groepsles Krav Maga of Judo gevolgd hebben zijn inderdaad kei irritant.Ik kom ze in het fitnesscentrum érg vaak tegen. Van die klapdeurjosties die met alle gekrijs en gesteun van dien met moeite een halter van een niet zo heel bijzonder gewicht omhoog duwen, en er vervolgens bij lopen met een attitude alsof ze Arnold Schwarzenegger in betere tijden zijn.
Want jij weet wat ik allemaal gedaan heb en hoelang?quote:
Aan het hoge ego-gehalte in je posts en topics kan ik opmaken dat 99% van wat jij zegt is aangedikt, of compleet verzonnen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Want jij weet wat ik allemaal gedaan heb en hoelang?
Gast
daar ik 2 meter 18 ben laten ze in de ring weinig toekomen....quote:
Nou, ik ben bloedserieus. Ik heb echt in duitsland, italie e.d. getraint in kampen. Maar goed, de fokkers weten het natuurlijk allemaal beterquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:19 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Aan het hoge ego-gehalte in je posts en topics kan ik opmaken dat 99% van wat jij zegt is aangedikt, of compleet verzonnen.
Als dit niet zo is, heb ik serieus medelijden met je![]()
![]()
![]()
Ook in Kampen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nou, ik ben bloedserieus. Ik heb echt in duitsland, italie e.d. getraint in kampen. Maar goed, de fokkers weten het natuurlijk allemaal beter
Het omgekeerde is ook weleens het geval. We hebben niet zo lang geleden een jongen gehad die het allemaal wel even ging doen, hij had immers een strak fitnessregime en zou het allemaal makkelijk kunnen bolwerken. Bij ons gaat het om snelheid, techniek en stamina en in mindere mate kracht, liep dus niet helemaal zoals hij had verwacht.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:06 schreef Tuvai.net het volgende:
Hoewel omvang, gewicht en postuur zeker meespelende factoren zijn qua kracht en kontschop-gehalte (), is het ook niet alles hoor.
Er zijn genoeg hele kleine mensen met een trukendoos aan vechtsportkunsten, die met gemak iemand van 2 koppen groter kan vloeren.
Maar om op de context van het topic terug te komen. Lui (en dan niet alleen kleine) die menen de wereld aan te kunnen omdat ze 3 keer een groepsles Krav Maga of Judo gevolgd hebben zijn inderdaad kei irritant.Ik kom ze in het fitnesscentrum érg vaak tegen. Van die klapdeurjosties die met alle gekrijs en gesteun van dien met moeite een halter van een niet zo heel bijzonder gewicht omhoog duwen, en er vervolgens bij lopen met een attitude alsof ze Arnold Schwarzenegger in betere tijden zijn.
Dat geloof ik best, maar dan heb je het over een gecontroleerde omgeving. Het zal best wel zo zijn dat je bij thaiboksen of whatever meer hebt aan snelheid en lenigheid dan aan pure kracht. Maar in een gevecht op straat ga je niet netjes tegenover elkaar staan en klapjes en schopjes uitwisselen. Een gevecht op straat heeft meestal meer weg van vrij worstelen, en daar knijp je zo'n meisje gewoon fijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Het omgekeerde is ook weleens het geval. We hebben niet zo lang geleden een jongen gehad die het allemaal wel even ging doen, hij had immers een strak fitnessregime en zou het allemaal makkelijk kunnen bolwerken. Bij ons gaat het om snelheid, techniek en stamina en in mindere mate kracht, liep dus niet helemaal zoals hij had verwacht.
Ik doelde meer op het feit dat sommige mensen zichzelf nogal overschatten. Als ze een cursus hebben gedaan, een lesje hebben gevolgd of goed zijn in een andere sport denken sommige mensen dat ze alles kunnen/beheersen. Een zeer irritante eigenschap, de mensen die deze eigenschap hebben zijn echter vaak snel verdwenen. Ik heb het op de sportschool gezien met bankdrukken (hij ging wel even 60 kilo bankdrukken) ik heb het gezien met snowboarden (tuurlijk doe jij de bigjump terwijl je niet eens kan carven) en zie het ook in de sport/m.a. die ik nu beoefen. Er zijn enorm veel mensen die zichzelf speciaal/geweldig/zeer capabel vinden en zich enigszins hooghartig/laatdunkend menen te moeten gedragen ten opzichte van de mensen die die sport (al jaren) beoefenen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:14 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar dan heb je het over een gecontroleerde omgeving. Het zal best wel zo zijn dat je bij thaiboksen of whatever meer hebt aan snelheid en lenigheid dan aan pure kracht. Maar in een gevecht op straat ga je niet netjes tegenover elkaar staan en klapjes en schopjes uitwisselen. Een gevecht op straat heeft meestal meer weg van vrij worstelen, en daar knijp je zo'n meisje gewoon fijn.
Neem die truukjes om vrij te komen van iemand die je polsen beet heeft. Die werken op zich wel, maar als iemand gewoon veel sterker is dan jij dan kan je truukjes uithalen wat je wilt, hij houd je gewoon beet.
tot ik voor je sta...quote:
quotefail I hope...quote:Op woensdag 4 november 2009 03:28 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
tot ik voor je sta...
ik ben 2 meter 18, word wel lastig om mij dan goed en doeltreffend te raken
Heej leuk, een kleuter van 20 die ook wat te melden heeftquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:33 schreef Dennis_enzo het volgende:
Jongen, met elke post hier maak je je onsterfelijker belachelijk
BITCHFIGHT!quote:Op woensdag 4 november 2009 03:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heej leuk, een kleuter van 20 die ook wat te melden heeft![]()
En nu ?? standbeeld ?? lintje ? uurtje rossen op je zus/nicht/moeder/oma ?? upgrade van bankrekening naar vermogensrekening?? wŕt![]()
Ik wil wel een weddenschapje met je aangaan, gezien Rhoon niet zo heel ver hiervandaan is, en ik altijd in ben voor het produceren van wat leuks voor op 'Tube, icm het spekken van je spaarvarken of Rabo Acne rekening..
Ben je buiten het bereik van je toetsenbordje ook nog een echte vent ?? Dan gaan wij saampies naar een cluppie waar ze een leuke vechtsport voor vrouwen zoals bijvoorbeeld Krav of iets wat op 'kido eindigt, we leggen allebei 100 ¤ bij een getuige in bewaring, dan zoeken we een lief klein meisje uit, wat ónder jouw 'maat' is, en degene die na 3 minuten nog geen bloedneus heeft mag de 200 ¤ in de knip mee naar huis slepen.
Ik haal je op en breng je weg, dus kan je gewoon de watjes in je neus af en toe blijven verversen![]()
Ik regel alles, je hoeft alleen maar ja te mompelen.![]()
Mag ook via PM als je hier niet voor al je vriendjes voor schut wilt gaan, ist mir scheiss egal..![]()
Eens kijken of je IRL ook zo'n brute welbespraakte gozert bent met net zulke grote ballen als je internet alter ego
Beter hou je je kaak en maak je mijn kamperwoning schoon.quote:Op woensdag 4 november 2009 03:48 schreef Tim86 het volgende:
dit topic trekt meer paupers aan dan een fucking kermis
Doe geen moeite, ik bood ook een gevecht aan , aan iemand die Wing chun beledigde. Een geen regels fight waarbij een contract ondertekend werd dat ik of iemand anders na afloop niet aangeklaagd zou worden. Maar hoe stoer ze hier op fok zijn, zo bang zijn ze in het daadwerkelijke leven. Ik heb overigens dezelfde aanbieding. Vind je Wing Chun of Krav maga zo kut, PM me even, dan wordt het geregeld. Alleen na afloop niet wenen dat je compleet de klote op geslagen bentquote:Op woensdag 4 november 2009 03:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heej leuk, een kleuter van 20 die ook wat te melden heeft![]()
En nu ?? standbeeld ?? lintje ? uurtje rossen op je zus/nicht/moeder/oma ?? upgrade van bankrekening naar vermogensrekening?? wŕt![]()
Ik wil wel een weddenschapje met je aangaan, gezien Rhoon niet zo heel ver hiervandaan is, en ik altijd in ben voor het produceren van wat leuks voor op 'Tube, icm het spekken van je spaarvarken of Rabo Acne rekening..
Ben je buiten het bereik van je toetsenbordje ook nog een echte vent ?? Dan gaan wij saampies naar een cluppie waar ze een leuke vechtsport voor vrouwen zoals bijvoorbeeld Krav of iets wat op 'kido eindigt, we leggen allebei 100 ¤ bij een getuige in bewaring, dan zoeken we een lief klein meisje uit, wat ónder jouw 'maat' is, en degene die na 3 minuten nog geen bloedneus heeft mag de 200 ¤ in de knip mee naar huis slepen.
Ik haal je op en breng je weg, dus kan je gewoon de watjes in je neus af en toe blijven verversen![]()
Ik regel alles, je hoeft alleen maar ja te mompelen.![]()
Mag ook via PM als je hier niet voor al je vriendjes voor schut wilt gaan, ist mir scheiss egal..![]()
Eens kijken of je IRL ook zo'n brute welbespraakte gozert bent met net zulke grote ballen als je internet alter ego
Je wordt saai..quote:Op woensdag 4 november 2009 03:28 schreef LongTallErnie het volgende:
[..]
tot ik voor je sta...
ik ben 2 meter 18, word wel lastig om mij dan goed en doeltreffend te raken
Leuk idee, alleen niet geldig.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Doe geen moeite, ik bood ook een gevecht aan , aan iemand die Wing chun beledigde. Een geen regels fight waarbij een contract ondertekend werd dat ik of iemand anders na afloop niet aangeklaagd zou worden. Maar hoe stoer ze hier op fok zijn, zo bang zijn ze in het daadwerkelijke leven. Ik heb overigens dezelfde aanbieding. Vind je Wing Chun of Krav maga zo kut, PM me even, dan wordt het geregeld. Alleen na afloop niet wenen dat je compleet de klote op geslagen bent
Dit is meestal het moment dat in de kroeg de vrienden van beide kemphanen ingrijpen en tegen hen zegen. 'Relax, trek het je niet aan, laat die eikel in zijn sok gaarkoken'. Zodat beiden weer zonder egoverlies zich kunnen terug trekken.quote:Op woensdag 4 november 2009 07:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Doe geen moeite, ik bood ook een gevecht aan , aan iemand die Wing chun beledigde. Een geen regels fight waarbij een contract ondertekend werd dat ik of iemand anders na afloop niet aangeklaagd zou worden. Maar hoe stoer ze hier op fok zijn, zo bang zijn ze in het daadwerkelijke leven. Ik heb overigens dezelfde aanbieding. Vind je Wing Chun of Krav maga zo kut, PM me even, dan wordt het geregeld. Alleen na afloop niet wenen dat je compleet de klote op geslagen bent
Ik ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:23 schreef DrDentz het volgende:
Oh shit, ik las Petit meisjes die aan zelfbevrediging doen en vervolgens... en snapte het topic al niet.
Gast !! je avatar !!quote:
Voor de duidelijkheid: ik ben het niet hoorquote:
Geachte internet warrior,quote:Op woensdag 4 november 2009 13:31 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik ben heel erg bang nuIk verwacht elk moment een fokkert aan de deur die me in elkaar gaat slaan.
Verder zouden jullie posts eens moeten lezen voordat je mensen gaat bedreigenIk heb nergens gezegd dat vechtsporten onzin zijn ofzo. Alleen dat je echt heel erg goed erin moet zijn voordat je er in een echt gevecht iets aan zou hebben, helemaal als je een klein meisje bent met weinig kracht en gewicht van zichzelf.
Zoals ik zei, ik heb zelf lange tijd op judo gezeten, en mijn docent zou ik echt niet tegen willen knokken op straat. Maar zelf heb ik ondanks 10 jaar ervaring echt niet het idee dat ik een aanvaller op straat wel even op de grond gooi, zeker niet als het een flinke kerel is. Dan werkt ouderwets rammen veel beter.
OH IT'S ON!quote:Op woensdag 4 november 2009 14:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geachte internet warrior,
Ik heb net nog even een stukje naar boven gescrolled, en kan nergens iets vinden wat je huidige calimero gedrag zou kunnen verklaren.
ik voel me aangesproken door je 'bedreigings' verhaal, hoewel ik een weddenschap toch net even anders zie.
Blijkbaar schuilt er achter je big dicked internet ikke een heel triest kereltje, wat nu met een naar gevoel in het onderbuikje achter je schermpje inderdaad nogal krampachtig zit te verzinnen hoe je je maagdelijke billetjes hieruit zou kunnen redden zonder gezichtsverlies... niet dus![]()
JIJ bent een van degene(n) die mij zit af te fakkelen, en ik daag jou uit, om in een beschermde sportschool je grote waffel waar te maken tegen een meisje wat kleiner is als jij, zodat we eens kunnen kijken wie er nou gelijk heeft, en ik bied je er nog geld voor ook..
NU is de laatste keer voor je om te bewijzen wie zich hier onsterfelijk belachelijk maakt in dit topique, be a man, draag de verantwoording voor je grote smoel, of hou tot in de eeuwigheid je (binnenkort met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) onsterfelijke belachelijke stomme puistenkop dicht tegen me![]()
Nog even voor de duidelijkheid: IK ben de laatste die jou te na zal komen; ik zou het niet op mijn geweten willen hebben om als ouwe man van (bijna) 2 keer jouw leeftijd te moeten bekennen dat ik een melkmuiltje op zijn smoel heb getikt omdattie de internetheld uit liep te hangen...hoe triest bén je dan ??
Kop op, kom onder je bureautje vandaan, droog je traantjes en doe eens gek..
Whehehequote:Op woensdag 4 november 2009 14:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
OH IT'S ON!![]()
http://noolmusic.com/sout(...)again_until_stan.php
Neej, sukkeltje; je moet je realiseren dat internet je wel eens terug kan bijten als je een grote smoel opzet.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:47 schreef Dennis_enzo het volgende:
Je denkt toch niet dat ik al die moeite ga doen om een random gast op internet ongelijk te bewijzen? Dat jij je nou zo druk maakt over wat vreemden op internet te zeggen hebben.
Aangezien Dennis_enzo 24 is ga ik er vanuit dat je ~45 bent. Waarom loop je je als ~45-jarige zo druk te maken over wat een paar lui op internet zeggen? Je bent in Klaagbaak op FOK!, 70% van de topics is hier verzonnen en de meeste users doen zich veel stoerder voor dan ze zijn. Live with it, je gaat je als 45-jarige toch niet op de kast laten jagen door zoiets?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog even voor de duidelijkheid: IK ben de laatste die jou te na zal komen; ik zou het niet op mijn geweten willen hebben om als ouwe man van (bijna) 2 keer jouw leeftijd te moeten bekennen dat ik een melkmuiltje op zijn smoel heb getikt omdattie de internetheld uit liep te hangen...hoe triest bén je dan ??
Ik zit niet op de kast , ik heb alleen een teringhekel aan losertjes die nét niet meer in hun broek pissen en mij even gaan zitten kleineren, gewoon omdat het kánquote:Op donderdag 5 november 2009 13:42 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Aangezien Dennis_enzo 24 is ga ik er vanuit dat je ~45 bent. Waarom loop je je als ~45-jarige zo druk te maken over wat een paar lui op internet zeggen? Je bent in Klaagbaak op FOK!, 70% van de topics is hier verzonnen en de meeste users doen zich veel stoerder voor dan ze zijn. Live with it, je gaat je als 45-jarige toch niet op de kast laten jagen door zoiets?
Als je zo oud en volwassen bent zou je toch wel verwachten dat je je een beetje in toom kan houden en niet gelijk iemand zou neermeppen als diegene iets tegen je zegt.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zit niet op de kast , ik heb alleen een teringhekel aan losertjes die nét niet meer in hun broek pissen en mij even gaan zitten kleineren, gewoon omdat het kán![]()
Soms kan ik het dan even niet laten om er een leuk uitdaginkje aan vast te hangen.. ook gewoon, omdat ik het kán, en hij dus blijkbaar niet![]()
Overigens interesseert het me geen kont waar op FOK! ik zit.. respect, is waar de jeugd de bek van vol heeft, maar er is niet één van die broekplassers die ook maar énig benul heeft hoe je dat dan zou moeten krijgen..
Ga eerst maar eens zorgen dat je ipv van vakkenvullen bij de C1000 wat moois gaat opbouwen in je leven, een fatsoenlijke carriëre, een huis, bezittingen, een auto mét dagwaarde, een vrouw, kindjes... en dán.. komen we op een niveau dat we als gelijkwaardige gesprekspartners elkaar af zóuden kunnen zeiken... tot die tijd heb je gewoon je grote muil te houden tegen mensen die de school hebben gebouwd waarop jij je taalvoudten afleert.
Ja meneer, nee meneer hoeft echt niet; we schijten allemaal, en het meurt bij iedereen net zo hard, maar ja klootzak, nee klootzak, of stickertjes van 'droeftoeter van de week' nablaten pik ik niet van zo'n knulletje.. niet op internet en al helemáál niet IRL.. da's meteen pleisters, verband en tissues.. en daarmee komen we weer in de strekking van het topic..
Voor een vent van +/- 45 gedraag je je nog aardig zoals die jongetjes van 20 waar je zo'n hekel aan hebt...quote:Op donderdag 5 november 2009 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
Overigens interesseert het me geen kont waar op FOK! ik zit.. respect, is waar de jeugd de bek van vol heeft, maar er is niet één van die broekplassers die ook maar énig benul heeft hoe je dat dan zou moeten krijgen..
Ga eerst maar eens zorgen dat je ipv van vakkenvullen bij de C1000 wat moois gaat opbouwen in je leven, een fatsoenlijke carriëre, een huis, bezittingen, een auto mét dagwaarde, een vrouw, kindjes... en dán.. komen we op een niveau dat we als gelijkwaardige gesprekspartners elkaar af zóuden kunnen zeiken... tot die tijd heb je gewoon je grote muil te houden tegen mensen die de school hebben gebouwd waarop jij je taalvoudten afleert.
Ja meneer, nee meneer hoeft echt niet; we schijten allemaal, en het meurt bij iedereen net zo hard, maar ja klootzak, nee klootzak, of stickertjes van 'droeftoeter van de week' nablaten pik ik niet van zo'n knulletje.. niet op internet en al helemáál niet IRL.. da's meteen pleisters, verband en tissues.. en daarmee komen we weer in de strekking van het topic..
Dus je krijgt respect wanneer je een auto, huis, bezittingen, vrouw en kindjes hebt?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zit niet op de kast , ik heb alleen een teringhekel aan losertjes die nét niet meer in hun broek pissen en mij even gaan zitten kleineren, gewoon omdat het kán![]()
Soms kan ik het dan even niet laten om er een leuk uitdaginkje aan vast te hangen.. ook gewoon, omdat ik het kán, en hij dus blijkbaar niet![]()
Ga eerst maar eens zorgen dat je ipv van vakkenvullen bij de C1000 wat moois gaat opbouwen in je leven, een fatsoenlijke carričre, een huis, bezittingen, een auto mét dagwaarde, een vrouw, kindjes... en dán.. komen we op een niveau dat we als gelijkwaardige gesprekspartners elkaar af zóuden kunnen zeiken... tot die tijd heb je gewoon je grote muil te houden tegen mensen die de school hebben gebouwd waarop jij je taalvoudten afleert.
Je vergeet: in the ghettooooooo..quote:Op donderdag 5 november 2009 14:51 schreef Sounddragon het volgende:
Je zou wel meer verwachten van de maatschappij, maar dat werkt ook altijd nét FF anders als je denkt..
Nee, je zit er nog in!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je even goed terugleest, had ik die leeftijd al wat naar beneden bijgesteld, en ik heb geen hekel aan kereltjes van 20, maar aan kereltjes van 20 die op internet een grote smoel hebben, en dat irl niet waar durven te maken.. ruggengraatloos weekdiergedrag zeg maarquote:Op donderdag 5 november 2009 15:14 schreef Northside het volgende:
[..]
Voor een vent van +/- 45 gedraag je je nog aardig zoals die jongetjes van 20 waar je zo'n hekel aan hebt...
Je interpreteert mijn tekst precies zoals je het fijn vindt om me terug op aan te vallen...quote:Op donderdag 5 november 2009 15:56 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Dus je krijgt respect wanneer je een auto, huis, bezittingen, vrouw en kindjes hebt?
Dus mensen zonder auto = geen respect?
Met een huurapp/woonwagen = geen respect?
Geen vrouw = geen respect? Dus vrouwen krijgen per definitie geen respect en homo's ook niet? maar lesbiennes wel?
kinderloos = geen respect?
huisvrouw zijn, niet de mogelijkheid hebben een carričre op te bouwen = geen respect?
Niet materialistisch ingesteld zin = geen respect?
Geweldig dat jij als bouwvakker hebt geholpen aan het bouwen van de faciliteiten waar wij onderwijs hebben gevolgd, maar je hebt wel rare ideeën m.b.t. respect.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op het internet.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
Als je even goed terugleest, had ik die leeftijd al wat naar beneden bijgesteld, en ik heb geen hekel aan kereltjes van 20, maar aan kereltjes van 20 die op internet een grote smoel hebben, en dat irl niet waar durven te maken.. ruggengraatloos weekdiergedrag zeg maar![]()
Hoe triestquote:Op donderdag 5 november 2009 14:51 schreef Sounddragon het volgende:
Je zou wel meer verwachten van de maatschappij, maar dat werkt ook altijd nét FF anders als je denkt![]()
Ik laat me niet zomaar beledigen, niet door jou, niet door meneer Dennis, niet door mijn buurman, niet door een agent... je doet maar gewoon net alsof je opgevoed bent, en zoniet.. dan niet..deal with the consequences..
zo'n aapwijf schakel je zo uit. kopstoot en daarna fishhook en tiete fijnknijpe.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:16 schreef Nooduitgang het volgende:
Ik heb jouw geschreven tekst wellicht iets anders geinterpreteerd dan wat je bedoelde te zeggen, bovenstaande lezende zat ik er niet ver naast.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je even goed terugleest, had ik die leeftijd al wat naar beneden bijgesteld, en ik heb geen hekel aan kereltjes van 20, maar aan kereltjes van 20 die op internet een grote smoel hebben, en dat irl niet waar durven te maken.. ruggengraatloos weekdiergedrag zeg maar![]()
[..]
Je interpreteert mijn tekst precies zoals je het fijn vindt om me terug op aan te vallen...
Even voor de kortzichtigen en voor de dyslecten die het woordje context niet zo goed begrijpen... je zult eerst wat moeten bereiken in de wereld om respect te verdienen, en 2 jaar lang highscore recordholder op WoW telt niet..
Mooi verhaal, maar we gaan erover ophouden; ik heb weinig zin om me tegen een ritsje klonen en trollende losertjes te gaan zitten verdedigen, het wordt een beetje bash-de draak, en daar pas ik lekker voor, zeker tegen tiepjes die speciaal hun kloontje inschakelen om eens FF lekker de sukkel uit te kunnen hangen..quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:23 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik heb jouw geschreven tekst wellicht iets anders geinterpreteerd dan wat je bedoelde te zeggen, bovenstaande lezende zat ik er niet ver naast.
Ik respecteer in beginsel iedereen (ook degene die al 35 jaar op de fiets naar de fabriek gaat waar hij al jaren dezelfde baan heeft geen promotie maakt. Die geen huis of auto heeft maar gelukkig is met zijn vrouw). Ik respecteer iemand niet meer omdat hij een bentley heeft ipv een seat, respect meet je niet af aan wat iemand bereikt, ik respecteer elk "goed" mens. Respect hoef je niet te verdienen, iedereen behoort elkaar te respecteren.
Ik speel nauwelijks games, heb wel wat vrienden die erg graag en veel WoW spelen. Het zegt meer iets over jou als persoon wanneer je kleinerend doet over een prestatie van een ander dan over degene die 2 jaar de lijst heeft aangevoerd. Maar wees gerust, diegene wil waarschijnlijk ook helemaal geen respect van jou, dat krijgt hij al genoeg van zijn medespelers. Die spelers vinden het wel een noemenswaardige prestatie.
dat zijn er niet veel, en als die er zijn dan zijn het manwijven met baard in de keel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar we gaan erover ophouden; ik heb weinig zin om me tegen een ritsje klonen en trollende losertjes te gaan zitten verdedigen, het wordt een beetje bash-de draak, en daar pas ik lekker voor, zeker tegen tiepjes die speciaal hun kloontje inschakelen om eens FF lekker de sukkel uit te kunnen hangen..
Heren: er zijn plenty dames die jullie leeggemasturbeerde balletjes in jullie onderbuikje kunnen laten verdwijnen, en daar ga ik het bij laten![]()
Ze zijn er, en ik ken er een paar. Daarentegen ken ik ook veel vrouwen die beweren dit te kunnen, maar van een koude kermis thuis zouden komen. Oftewel, in mijn ogen zijn door jouw genoemde vrouwen veruit in de minderheid.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:35 schreef Sounddragon het volgende:
Heren: er zijn plenty dames die jullie leeggemasturbeerde balletjes in jullie onderbuikje kunnen laten verdwijnen, en daar ga ik het bij laten![]()
Dat is de hele strekking van het topic, maar Sounddragon gelooft het nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:58 schreef Northside het volgende:
[..]
Ze zijn er, en ik ken er een paar. Daarentegen ken ik ook veel vrouwen die beweren dit te kunnen, maar van een koude kermis thuis zouden komen. Oftewel, in mijn ogen zijn door jouw genoemde vrouwen veruit in de minderheid.
Denk je echt dat een gerespecteerde trainer zoiets toelaat?quote:Dan gaan wij saampies naar een cluppie waar ze een leuke vechtsport voor vrouwen zoals bijvoorbeeld Krav of iets wat op 'kido eindigt, we leggen allebei 100 ¤ bij een getuige in bewaring, dan zoeken we een lief klein meisje uit, wat ónder jouw 'maat' is, en degene die na 3 minuten nog geen bloedneus heeft mag de 200 ¤ in de knip mee naar huis slepen.
Ik haal je op en breng je weg, dus kan je gewoon de watjes in je neus af en toe blijven verversen
Ik regel alles, je hoeft alleen maar ja te mompelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |