Of ze let gewoon goed op op krav maga en geeft de betreffende heer een mep op zijn strottenhoofd, einde verhaalquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:39 schreef Sounddragon het volgende:
Tijdens een gevecht in een ring met regels kan een veel kleiner meisje je zomaar nog eens verassen, maar ze moet wel heel goed zijn wil ze het op straat redden tegen een lompe imbeciel die écht pissed is en kwaad wil, en misschien wel een mes heeft, én haar vast kan pakken én kan trappen enzow..
Met alleen goeie boks skills geef ik je op straat sowieso weinig kans; boksen is leuk, maar tegen iemand die wat met zijn benen kan maak je geen schijn van kans, en elk derderangs kutmaro.. straatschoffie zit tegenwoordig op thaiboksen.
Als een meisje nou een jaartje of wat op een redelijk niveau kick- of thaibokst, wordt het een heel ander verhaalGroot of klein; met een prettig aangelegde onverwachtse lowkick op zijkantje knie, moet je een hele flinke kerel zijn wil je blijven staan, want dat verwacht je mooi niet als je staat te bakkeleien met een meid die een kop kleiner is, maar je ligt wél alvast
![]()
Vergis je nooit in een kleinere tegenstander
Gelukkig, was al even bang dat je der niet zou doen. Ik had mijn "homooooo"-comment al klaarstaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:37 schreef Armoed het volgende:
(for the record: ja ik zou haar ook doen ja)
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:45 schreef Repeat het volgende:
Krav maga
Lessen
ik heb het gewoon vanachter m'n pc geleerd met filmpjes van Bas rutten.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:45 schreef Repeat het volgende:
Krav maga
Lessen
ik heb het gewoon vanachter m'n pc geleerd met filmpjes van Bas rutten.
Dan ben jij dus degene die full of crap is. Als een vrouw pakweg 20 jaar ervaring met een vechtsport heeft, dan doet muscle memory het grote deel van het werk wel, maar normaliter begin je niks tegen een grotere en zwaardere tegenstander die in tegenstelling tot de lessen die je volgt, wél weerstand biedt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 03:58 schreef Nooduitgang het volgende:
TS = full of crap.
Verdiep je eens in de materie. Ik heb vrouwtjes van 1.60m kerels van 1.90m tegen de grond zien werken (mbv krav maga).
dit dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:47 schreef Bomil het volgende:
mensen die denken dat zelfverdediging of martial arts werkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waar baseer je op dat er tijdens de lessen geen weerstand wordt geboden?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan ben jij dus degene die full of crap is. Als een vrouw pakweg 20 jaar ervaring met een vechtsport heeft, dan doet muscle memory het grote deel van het werk wel, maar normaliter begin je niks tegen een grotere en zwaardere tegenstander die in tegenstelling tot de lessen die je volgt, wél weerstand biedt.
Ik heb het zelf ook allemaal meegemaakt, bij de training even uitgebreid de tijd nemen om iemand vast te pakken, een beetje aarzelen, en dan tegen de grond werken. Ja. zo gaat het natuurlijk niet.
Hij is baas, ik kan alleen een zo'n filmpje van hem niet meer vinden die ik zeker 1 x per maand een keer moet kijkenquote:
Dat werkt idd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:47 schreef neo2000 het volgende:
Ik loop altijd naar de dichtstbijzijnde, grote, homofiele neger toe en zeg dan dat de vervelende persoon in kwestie mij vertelde dar hij graag ge gangraped wil worden door de neger. Probleem lost zichzelf op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |