abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 november 2009 @ 21:13:33 #226
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_74434103
ik verwzhte een lolita topique
  donderdag 5 november 2009 @ 22:49:11 #227
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_74438142
Ik ook bij jouw avatar, maar helaas, photobucket sez: "Nooo! They be stealing ma bucketz!"
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 5 november 2009 @ 22:52:00 #228
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_74438262
quote:
Op donderdag 5 november 2009 21:11 schreef PjotrXII het volgende:
Wat un homo's in dit topic.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74441778
Enter the Sounddragon gaat die brutale jonkies even een lesje leren!
pi_74445190
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:14 schreef Sounddragon het volgende:

Als je even goed terugleest, had ik die leeftijd al wat naar beneden bijgesteld, en ik heb geen hekel aan kereltjes van 20, maar aan kereltjes van 20 die op internet een grote smoel hebben, en dat irl niet waar durven te maken.. ruggengraatloos weekdiergedrag zeg maar

Welkom op het internet.
Ja, ik generaliseer.
pi_74446207
Sounddragon, wat ben jij een rasmongool. 45 Jaar oud en je dan druk maken om een stel jonge gasten op een forum. En dan je stoer vinden, omdat je iemand uitdaagt op het internet

Doei
pi_74446433
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:51 schreef Sounddragon het volgende:
Je zou wel meer verwachten van de maatschappij, maar dat werkt ook altijd nét FF anders als je denkt

Ik laat me niet zomaar beledigen, niet door jou, niet door meneer Dennis, niet door mijn buurman, niet door een agent... je doet maar gewoon net alsof je opgevoed bent, en zoniet.. dan niet..deal with the consequences..
Hoe triest
compact en kleverig.
pi_74447366
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:16 schreef Nooduitgang het volgende:
op 3:00
Jullie kunnen haar natuurlijk ook makkelijk aan
zo'n aapwijf schakel je zo uit. kopstoot en daarna fishhook en tiete fijnknijpe.
pi_74447602
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als je even goed terugleest, had ik die leeftijd al wat naar beneden bijgesteld, en ik heb geen hekel aan kereltjes van 20, maar aan kereltjes van 20 die op internet een grote smoel hebben, en dat irl niet waar durven te maken.. ruggengraatloos weekdiergedrag zeg maar
[..]

Je interpreteert mijn tekst precies zoals je het fijn vindt om me terug op aan te vallen...
Even voor de kortzichtigen en voor de dyslecten die het woordje context niet zo goed begrijpen... je zult eerst wat moeten bereiken in de wereld om respect te verdienen, en 2 jaar lang highscore recordholder op WoW telt niet..
Ik heb jouw geschreven tekst wellicht iets anders geinterpreteerd dan wat je bedoelde te zeggen, bovenstaande lezende zat ik er niet ver naast.
Ik respecteer in beginsel iedereen (ook degene die al 35 jaar op de fiets naar de fabriek gaat waar hij al jaren dezelfde baan heeft geen promotie maakt. Die geen huis of auto heeft maar gelukkig is met zijn vrouw). Ik respecteer iemand niet meer omdat hij een bentley heeft ipv een seat, respect meet je niet af aan wat iemand bereikt, ik respecteer elk "goed" mens. Respect hoef je niet te verdienen, iedereen behoort elkaar te respecteren.

Ik speel nauwelijks games, heb wel wat vrienden die erg graag en veel WoW spelen. Het zegt meer iets over jou als persoon wanneer je kleinerend doet over een prestatie van een ander dan over degene die 2 jaar de lijst heeft aangevoerd. Maar wees gerust, diegene wil waarschijnlijk ook helemaal geen respect van jou, dat krijgt hij al genoeg van zijn medespelers. Die spelers vinden het wel een noemenswaardige prestatie.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:35:24 #235
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_74447982
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:23 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Ik heb jouw geschreven tekst wellicht iets anders geinterpreteerd dan wat je bedoelde te zeggen, bovenstaande lezende zat ik er niet ver naast.
Ik respecteer in beginsel iedereen (ook degene die al 35 jaar op de fiets naar de fabriek gaat waar hij al jaren dezelfde baan heeft geen promotie maakt. Die geen huis of auto heeft maar gelukkig is met zijn vrouw). Ik respecteer iemand niet meer omdat hij een bentley heeft ipv een seat, respect meet je niet af aan wat iemand bereikt, ik respecteer elk "goed" mens. Respect hoef je niet te verdienen, iedereen behoort elkaar te respecteren.

Ik speel nauwelijks games, heb wel wat vrienden die erg graag en veel WoW spelen. Het zegt meer iets over jou als persoon wanneer je kleinerend doet over een prestatie van een ander dan over degene die 2 jaar de lijst heeft aangevoerd. Maar wees gerust, diegene wil waarschijnlijk ook helemaal geen respect van jou, dat krijgt hij al genoeg van zijn medespelers. Die spelers vinden het wel een noemenswaardige prestatie.
Mooi verhaal, maar we gaan erover ophouden; ik heb weinig zin om me tegen een ritsje klonen en trollende losertjes te gaan zitten verdedigen, het wordt een beetje bash-de draak, en daar pas ik lekker voor, zeker tegen tiepjes die speciaal hun kloontje inschakelen om eens FF lekker de sukkel uit te kunnen hangen..

Heren: er zijn plenty dames die jullie leeggemasturbeerde balletjes in jullie onderbuikje kunnen laten verdwijnen, en daar ga ik het bij laten

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_74448088
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mooi verhaal, maar we gaan erover ophouden; ik heb weinig zin om me tegen een ritsje klonen en trollende losertjes te gaan zitten verdedigen, het wordt een beetje bash-de draak, en daar pas ik lekker voor, zeker tegen tiepjes die speciaal hun kloontje inschakelen om eens FF lekker de sukkel uit te kunnen hangen..

Heren: er zijn plenty dames die jullie leeggemasturbeerde balletjes in jullie onderbuikje kunnen laten verdwijnen, en daar ga ik het bij laten

dat zijn er niet veel, en als die er zijn dan zijn het manwijven met baard in de keel.

een vrouw maakt geen kans tegen een degelijk gebouwde vent die zich niet inhoudt.
pi_74452509
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:35 schreef Sounddragon het volgende:

Ze zijn er, en ik ken er een paar. Daarentegen ken ik ook veel vrouwen die beweren dit te kunnen, maar van een koude kermis thuis zouden komen. Oftewel, in mijn ogen zijn door jouw genoemde vrouwen veruit in de minderheid.
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:54:51 #238
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_74458758
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:58 schreef Northside het volgende:

[..]

Ze zijn er, en ik ken er een paar. Daarentegen ken ik ook veel vrouwen die beweren dit te kunnen, maar van een koude kermis thuis zouden komen. Oftewel, in mijn ogen zijn door jouw genoemde vrouwen veruit in de minderheid.
Dat is de hele strekking van het topic, maar Sounddragon gelooft het niet
Ook geen sig dus
  vrijdag 6 november 2009 @ 19:04:07 #239
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_74462683
quote:
Dan gaan wij saampies naar een cluppie waar ze een leuke vechtsport voor vrouwen zoals bijvoorbeeld Krav of iets wat op 'kido eindigt, we leggen allebei 100 ¤ bij een getuige in bewaring, dan zoeken we een lief klein meisje uit, wat ónder jouw 'maat' is, en degene die na 3 minuten nog geen bloedneus heeft mag de 200 ¤ in de knip mee naar huis slepen.
Ik haal je op en breng je weg, dus kan je gewoon de watjes in je neus af en toe blijven verversen
Ik regel alles, je hoeft alleen maar ja te mompelen.
Denk je echt dat een gerespecteerde trainer zoiets toelaat? Ik hoop voor jou en het meisje van niet, want dan is het een kwestie van tijd tot een willekeurig figuur die weddenschap aangaat en dat meisje afrost.

Ik denk dat je meer kans maakt als je voorstelt dat iemand jou eens lekker af gaat rossen misschien heb je geluk (of pech? ) en ga ik daar zelf op een halfdronken zwak moment zelfs mee akkoord, maar ik denk niet dat iemand op het internet (en vooral hier op FOK!) een meisje gaat afrossen voor 100 euro; de mensen die niet zeker genoeg van zichzelf zijn doen het niet, die wel zeker genoeg van zichzelf zijn hebben geen zin om dit zo ver uit te melken en dan heb je nog de leftovers die het niet eens serieus nemen en met een grote bak popcorn dit alles aanschouwen.

Verder zijn alle mensen die een beetje in de vechtsporten zitten (vooral al die onzin -ido's) niet de personen die uberhaupt met jouw weddenschap akkoord zullen gaan, omdat ze geleerd wordt dat dat fout is.
Well, I can take you far away, with my mind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')