abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74373534
quote:
Op woensdag 4 november 2009 03:03 schreef Tim86 het volgende:
ik las zelfbevrediging
tot ik voor je sta...

ik ben 2 meter 18, word wel lastig om mij dan goed en doeltreffend te raken
pi_74373576
quote:
Op woensdag 4 november 2009 03:28 schreef LongTallErnie het volgende:

[..]

tot ik voor je sta...

quotefail I hope...
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 4 november 2009 @ 03:44:23 #178
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_74373579
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 21:33 schreef Dennis_enzo het volgende:
Jongen, met elke post hier maak je je onsterfelijker belachelijk
Heej leuk, een kleuter van 20 die ook wat te melden heeft

En nu ?? standbeeld ?? lintje ? uurtje rossen op je zus/nicht/moeder/oma ?? upgrade van bankrekening naar vermogensrekening?? wàt

Ik wil wel een weddenschapje met je aangaan, gezien Rhoon niet zo heel ver hiervandaan is, en ik altijd in ben voor het produceren van wat leuks voor op 'Tube, icm het spekken van je spaarvarken of Rabo Acne rekening..
Ben je buiten het bereik van je toetsenbordje ook nog een echte vent ?? Dan gaan wij saampies naar een cluppie waar ze een leuke vechtsport voor vrouwen zoals bijvoorbeeld Krav of iets wat op 'kido eindigt, we leggen allebei 100 ¤ bij een getuige in bewaring, dan zoeken we een lief klein meisje uit, wat ónder jouw 'maat' is, en degene die na 3 minuten nog geen bloedneus heeft mag de 200 ¤ in de knip mee naar huis slepen.
Ik haal je op en breng je weg, dus kan je gewoon de watjes in je neus af en toe blijven verversen
Ik regel alles, je hoeft alleen maar ja te mompelen.

Mag ook via PM als je hier niet voor al je vriendjes voor schut wilt gaan, ist mir scheiss egal..

Eens kijken of je IRL ook zo'n brute welbespraakte gozert bent met net zulke grote ballen als je internet alter ego
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_74373583
quote:
Op woensdag 4 november 2009 03:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En nu ?? standbeeld ?? lintje ? uurtje rossen op je zus/nicht/moeder/oma ?? upgrade van bankrekening naar vermogensrekening?? wàt

Ik wil wel een weddenschapje met je aangaan, gezien Rhoon niet zo heel ver hiervandaan is, en ik altijd in ben voor het produceren van wat leuks voor op 'Tube, icm het spekken van je spaarvarken of Rabo Acne rekening..
Ben je buiten het bereik van je toetsenbordje ook nog een echte vent ?? Dan gaan wij saampies naar een cluppie waar ze een leuke vechtsport voor vrouwen zoals bijvoorbeeld Krav of iets wat op 'kido eindigt, we leggen allebei 100 ¤ bij een getuige in bewaring, dan zoeken we een lief klein meisje uit, wat ónder jouw 'maat' is, en degene die na 3 minuten nog geen bloedneus heeft mag de 200 ¤ in de knip mee naar huis slepen.
Ik haal je op en breng je weg, dus kan je gewoon de watjes in je neus af en toe blijven verversen

Mag ook via PM als je hier niet voor al je vriendjes voor schut wilt gaan, ist mir scheiss egal..

Eens kijken of je IRL ook zo'n brute welbespraakte gozert bent met net zulke grote ballen als je internet alter ego
BITCHFIGHT!
pi_74373593
dit topic trekt meer paupers aan dan een fucking kermis
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_74373596
quote:
Op woensdag 4 november 2009 03:48 schreef Tim86 het volgende:
dit topic trekt meer paupers aan dan een fucking kermis
Beter hou je je kaak en maak je mijn kamperwoning schoon.
  woensdag 4 november 2009 @ 07:27:29 #182
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74374066
quote:
Op woensdag 4 november 2009 03:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Doe geen moeite, ik bood ook een gevecht aan , aan iemand die Wing chun beledigde. Een geen regels fight waarbij een contract ondertekend werd dat ik of iemand anders na afloop niet aangeklaagd zou worden. Maar hoe stoer ze hier op fok zijn, zo bang zijn ze in het daadwerkelijke leven. Ik heb overigens dezelfde aanbieding. Vind je Wing Chun of Krav maga zo kut, PM me even, dan wordt het geregeld. Alleen na afloop niet wenen dat je compleet de klote op geslagen bent
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_74374085
quote:
Op woensdag 4 november 2009 03:28 schreef LongTallErnie het volgende:

[..]

tot ik voor je sta...

Je wordt saai..
pi_74374981
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:27 schreef Michielos het volgende:

[..]

Doe geen moeite, ik bood ook een gevecht aan , aan iemand die Wing chun beledigde. Een geen regels fight waarbij een contract ondertekend werd dat ik of iemand anders na afloop niet aangeklaagd zou worden. Maar hoe stoer ze hier op fok zijn, zo bang zijn ze in het daadwerkelijke leven. Ik heb overigens dezelfde aanbieding. Vind je Wing Chun of Krav maga zo kut, PM me even, dan wordt het geregeld. Alleen na afloop niet wenen dat je compleet de klote op geslagen bent
Leuk idee, alleen niet geldig.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_74376315
Wat ontzettende verzameling van paupers hier. Internethelden die qua vechtskills beter zouden zijn dan Chuck Norris of Steven Segal.

Lazer toch op, patsertjes. Het lijkt hier een bijeenkomst bij de boksbal op de kermis.
pi_74377186
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:27 schreef Michielos het volgende:

[..]

Dit is meestal het moment dat in de kroeg de vrienden van beide kemphanen ingrijpen en tegen hen zegen. 'Relax, trek het je niet aan, laat die eikel in zijn sok gaarkoken'. Zodat beiden weer zonder egoverlies zich kunnen terug trekken.

Dus bij deze: Relax!
pi_74378768
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 03:23 schreef DrDentz het volgende:
Oh shit, ik las Petit meisjes die aan zelfbevrediging doen en vervolgens... en snapte het topic al niet.
Ik ook
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  woensdag 4 november 2009 @ 11:21:23 #188
267828 Tacobell
¡Yo quiero Taco Bell!
pi_74378892
Petit meisjes.
  woensdag 4 november 2009 @ 12:15:54 #189
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_74380778
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:18 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Ik ook
Gast !! je avatar !!
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_74381739
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Gast !! je avatar !!
Voor de duidelijkheid: ik ben het niet hoor
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  woensdag 4 november 2009 @ 12:52:09 #191
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_74381953
No shit
pi_74381977
Ik wil ook zelfverdediging kunnen.
I'm not a sinner.
pi_74382665
Krav Maga is de sport bij uitstek. Je kan iemand met een trap in zijn kruis en een klap op zijn strottehoofd helemaal dood maken, je weet!
  woensdag 4 november 2009 @ 13:31:55 #194
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_74383294
Ik ben heel erg bang nu Ik verwacht elk moment een fokkert aan de deur die me in elkaar gaat slaan.

Verder zouden jullie posts eens moeten lezen voordat je mensen gaat bedreigen Ik heb nergens gezegd dat vechtsporten onzin zijn ofzo. Alleen dat je echt heel erg goed erin moet zijn voordat je er in een echt gevecht iets aan zou hebben, helemaal als je een klein meisje bent met weinig kracht en gewicht van zichzelf.

Zoals ik zei, ik heb zelf lange tijd op judo gezeten, en mijn docent zou ik echt niet tegen willen knokken op straat. Maar zelf heb ik ondanks 10 jaar ervaring echt niet het idee dat ik een aanvaller op straat wel even op de grond gooi, zeker niet als het een flinke kerel is. Dan werkt ouderwets rammen veel beter.

[ Bericht 23% gewijzigd door Dennis_enzo op 04-11-2009 13:38:04 ]
Ook geen sig dus
  woensdag 4 november 2009 @ 14:33:02 #195
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_74385324
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:31 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik ben heel erg bang nu Ik verwacht elk moment een fokkert aan de deur die me in elkaar gaat slaan.

Verder zouden jullie posts eens moeten lezen voordat je mensen gaat bedreigen Ik heb nergens gezegd dat vechtsporten onzin zijn ofzo. Alleen dat je echt heel erg goed erin moet zijn voordat je er in een echt gevecht iets aan zou hebben, helemaal als je een klein meisje bent met weinig kracht en gewicht van zichzelf.

Zoals ik zei, ik heb zelf lange tijd op judo gezeten, en mijn docent zou ik echt niet tegen willen knokken op straat. Maar zelf heb ik ondanks 10 jaar ervaring echt niet het idee dat ik een aanvaller op straat wel even op de grond gooi, zeker niet als het een flinke kerel is. Dan werkt ouderwets rammen veel beter.
Geachte internet warrior,

Ik heb net nog even een stukje naar boven gescrolled, en kan nergens iets vinden wat je huidige calimero gedrag zou kunnen verklaren.
ik voel me aangesproken door je 'bedreigings' verhaal, hoewel ik een weddenschap toch net even anders zie.
Blijkbaar schuilt er achter je big dicked internet ikke een heel triest kereltje, wat nu met een naar gevoel in het onderbuikje achter je schermpje inderdaad nogal krampachtig zit te verzinnen hoe je je maagdelijke billetjes hieruit zou kunnen redden zonder gezichtsverlies... niet dus

JIJ bent een van degene(n) die mij zit af te fakkelen, en ik daag jou uit, om in een beschermde sportschool je grote waffel waar te maken tegen een meisje wat kleiner is als jij, zodat we eens kunnen kijken wie er nou gelijk heeft, en ik bied je er nog geld voor ook..

NU is de laatste keer voor je om te bewijzen wie zich hier onsterfelijk belachelijk maakt in dit topique, be a man, draag de verantwoording voor je grote smoel, of hou tot in de eeuwigheid je (binnenkort met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) onsterfelijke belachelijke stomme puistenkop dicht tegen me

Nog even voor de duidelijkheid: IK ben de laatste die jou te na zal komen; ik zou het niet op mijn geweten willen hebben om als ouwe man van (bijna) 2 keer jouw leeftijd te moeten bekennen dat ik een melkmuiltje op zijn smoel heb getikt omdattie de internetheld uit liep te hangen...hoe triest bén je dan ??

Kop op, kom onder je bureautje vandaan, droog je traantjes en doe eens gek..
  woensdag 4 november 2009 @ 14:47:01 #196
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_74385838
Je denkt toch niet dat ik al die moeite ga doen om een random gast op internet ongelijk te bewijzen? Dat jij je nou zo druk maakt over wat vreemden op internet te zeggen hebben.
Ook geen sig dus
pi_74385861
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Geachte internet warrior,

Ik heb net nog even een stukje naar boven gescrolled, en kan nergens iets vinden wat je huidige calimero gedrag zou kunnen verklaren.
ik voel me aangesproken door je 'bedreigings' verhaal, hoewel ik een weddenschap toch net even anders zie.
Blijkbaar schuilt er achter je big dicked internet ikke een heel triest kereltje, wat nu met een naar gevoel in het onderbuikje achter je schermpje inderdaad nogal krampachtig zit te verzinnen hoe je je maagdelijke billetjes hieruit zou kunnen redden zonder gezichtsverlies... niet dus

JIJ bent een van degene(n) die mij zit af te fakkelen, en ik daag jou uit, om in een beschermde sportschool je grote waffel waar te maken tegen een meisje wat kleiner is als jij, zodat we eens kunnen kijken wie er nou gelijk heeft, en ik bied je er nog geld voor ook..

NU is de laatste keer voor je om te bewijzen wie zich hier onsterfelijk belachelijk maakt in dit topique, be a man, draag de verantwoording voor je grote smoel, of hou tot in de eeuwigheid je (binnenkort met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) onsterfelijke belachelijke stomme puistenkop dicht tegen me

Nog even voor de duidelijkheid: IK ben de laatste die jou te na zal komen; ik zou het niet op mijn geweten willen hebben om als ouwe man van (bijna) 2 keer jouw leeftijd te moeten bekennen dat ik een melkmuiltje op zijn smoel heb getikt omdattie de internetheld uit liep te hangen...hoe triest bén je dan ??

Kop op, kom onder je bureautje vandaan, droog je traantjes en doe eens gek..
OH IT'S ON!

http://noolmusic.com/sout(...)again_until_stan.php
  woensdag 4 november 2009 @ 14:50:59 #198
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_74385992
quote:
Whehehe
Ook geen sig dus
  woensdag 4 november 2009 @ 14:54:04 #199
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_74386104
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:47 schreef Dennis_enzo het volgende:
Je denkt toch niet dat ik al die moeite ga doen om een random gast op internet ongelijk te bewijzen? Dat jij je nou zo druk maakt over wat vreemden op internet te zeggen hebben.
Neej, sukkeltje; je moet je realiseren dat internet je wel eens terug kan bijten als je een grote smoel opzet.

Maar als ik het goed begrijp wentel je je dus in je veilige dekentje bij pa en ma op zolder, en neem je verlies en geniet je verder van je pas opgedane onsterfelijke belachelijkheid hier op FOK!.. veilige optie, en over een poosje groeit je internet plassertje wel weer aan hoor

woensdag 4 november 2009 @ 14:57:04 #200
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_74386226
Wat jij wil jongen Alleen mafkezen maken zich zo druk als jij over fok
Ook geen sig dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')