Of is net verwijderd...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:28 schreef thefreakje het volgende:
Ik sta buiten. Bovenetage 'op verzoek van partijen' ontruimd.
danny is dus niet betrouwbaar en lult uit zijn nek.
En jij mag de OP wel even updatenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
een modje mag er ook wel "opknoping" van maken, na het vonnis
1) heb de OP gekopieerd van het vorige topicquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En jij mag de OP wel even updaten
Dit is informatie van maandag ofzo
Waarom niet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:28 schreef thefreakje het volgende:
danny is dus niet betrouwbaar en lult uit zijn nek.
Niet op het laatst binnen komen vallen en wat opmerkingen maken als je daarvoor niet hebt meegelezen, ok?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:32 schreef thefreakje het volgende:
[..]
omdat hij gewoon net als ons buiten staat en niet binnen.
Plaatje vin'k wel leuk, eigenlijk...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat plaatje kan wel uit de OP.
Jat anders even wat van de WGR-OP
Zo beter?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Plaatje vin'k wel leuk, eigenlijk...
Wat updates gedaan
Prima toch, het hoeft geen kopie van WGR te wordenquote:
Danny zegt:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Alleen dat er geen curator benoemd is (tenzij je nu al meer weet, natuurlijk)
zie ik niet in zijn tweet:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:44 schreef Five_Horizons het volgende:
Oh, DannyMekic' verwacht de investeerder bij de zaak?
moet er wel een uitspraak liggen natuurlijk...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vrijdag 16 oktober, 23.00 - 23.50 uur, Ned 1
Vandaag in Pauw & Witteman
Jeroen en Paul bespreken vanavond met minister van Financiën Wouter Bos onder meer de de nog voortdurende reddingspoging voor DSB en het vandaag genomen AOW-besluit.
Lees de tweet dáárvoor:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
zie ik niet in zijn tweet:
"# Waarom staat er niemand aan de achterkant van de rechtbank?! 0! Niemand!half a minute ago from txt
zou kunnen jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:44 schreef Five_Horizons het volgende:
Oh, DannyMekic' verwacht de investeerder bij de zaak?
ik had je "?" gemist...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Lees de tweet dáárvoor:
Houdt de media de dienstingang in de gaten? Zou het kunnen zijn dat er zodirect een geheim bezoekje wordt afgelegd door iemand?
Rechters zijn ambtenaren, maar vallen niet onder het ambtenarenreglement (aparte regelingen die niet door de minister van Binnenlandse Zaken aangepast kan worden om hun onafhankelijkheid te garanderen). En... van de vier zittingen waren er twee buiten kantoortijden, dus als het moet dan wil een rechter nog wel even komen opdraven...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:48 schreef RvLaak het volgende:
Weet iemand trouwens of rechters ambtenaren zijn? Zo ja, kan het nooit later worden dan 17:30...
Danny weet nog van niets...quote:
Misschien speculeert DNB weer, daar zijn ze goed inquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:54 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja, dat is behoorlijke speculatie. De rechter doet uitspraak en licht DNB niet eerst in.
quote:
hij heeft al die tijd buiten gestaan, net zo als wij, meer dan een hoax creator is het niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet op het laatst binnen komen vallen en wat opmerkingen maken als je daarvoor niet hebt meegelezen, ok?
bron?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:09 schreef Apoca het volgende:
Op het nieuws is dat Bos via de Wabeke regeling "gedupeerde" voor een deel wilt helpen...
Met andere woorden mijn belastinggeld gaat nu ingezet worden??
Lul nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:10 schreef thefreakje het volgende:
[..]
hij heeft al die tijd buiten gestaan, net zo als wij, meer dan een hoax creator is het niet.
Lol, gewoon de hele dag vanaf je werk zitten F5en hierquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:15 schreef RvLaak het volgende:
Damn, moet naar huis... Dan maar onderweg op BNR het nieuws meekrijgen...
tot vanavond
Ja het is 5 uur, de werkdag zit erop.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:16 schreef Adolecens het volgende:
Dit was Wognum een paar minuten geleden.
[ afbeelding ]
Medewerkers vertrekken.
Dat lijkt mij ook. Zij kunnen toch niks anders doen dan afwachten. Het begint mij ook allemaal wat lang te duren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:17 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja het is 5 uur, de werkdag zit erop.
Eenschquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Zij kunnen toch niks anders doen dan afwachten. Het begint mij ook allemaal wat lang te duren.Telkens maar weer dat uitstel.
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:31 schreef eleusis het volgende:
"Krankzinnig. Regenboog boven gebouw #dsb. Zou het??"
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/lqobx
Hilarisch!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:31 schreef eleusis het volgende:
"Krankzinnig. Regenboog boven gebouw #dsb. Zou het??"
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/lqobx
Zorgvuldigheid is in dit geval wel rechtvaardig. Maar zoals gezegd hebben een aantal die dat roepen eens wat anders geroepen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Zij kunnen toch niks anders doen dan afwachten. Het begint mij ook allemaal wat lang te duren.Telkens maar weer dat uitstel.
![]()
Ik roep ook niet op tot onzorgvuldigheid, maar het is meer een uiting van ongeduldigheid. Net als dat de trein 5 minuten vertraagd is volgens het bord maar je staat inmiddels al 10 minuten te wachten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zorgvuldigheid is in dit geval wel rechtvaardig. Maar zoals gezegd hebben een aantal die dat roepen eens wat anders geroepen.
Ongeduldigheid is een kenmerk van de huidige tijd helaas.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik roep ook niet op tot onzorgvuldigheid, maar het is meer een uiting van ongeduldigheid. Net als dat de trein 5 minuten vertraagd is volgens het bord maar je staat inmiddels al 10 minuten te wachten.
Check, volgens 1 vandaag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:27 schreef Adolecens het volgende:
Hij komt nu naar buiten en er is uitstel to maandagochtend 9:00 uur!
tt aangepastquote:
Ja, dat zou echt mooi en helemaal verdiend zijn voor de werknemers, spaarders (met name die met meer dan 100K of een achtergestelde deposito) en de andere banken (die voor de DGS moeten opdraaien)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:29 schreef Klopkoek het volgende:
Hopelijk mislukt het en gaat daarna de stekker eruit. Kaalplukken die Dirk.
Werknemers? Zeker verdiend als die boel om valt. Zij hebben er zitten werken en al een jaar of tien is bekend dat DSB dit doet. Ze komen wel weer aan de bak.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ja, dat zou echt mooi en helemaal verdiend zijn voor de werknemers, spaarders (met name die met meer dan 100K of een achtergestelde deposito) en de andere banken (die voor de DGS moeten opdraaien)
Ja, als je software installeert op je PC lees je ook natuurlijk de kleine lettertjesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:43 schreef nginx het volgende:
Dirk heeft zijn lesje wel gehad, laat die bank maar gered worden want het is alleen maar goed voor de plaatselijke economie. Lakeman moet niet zo zeiken want iedereen moet eerst de kleine lettertjes lezen voordat hij of zij iets tekent.
Want een hypotheek nemen is hetzelfde als bij de C&A een broek kopenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, als je software installeert op je PC lees je ook natuurlijk de kleine lettertjesWeet je trouwens dat als je een broek in de winkel koopt dan ook impliciet de algemene voorwaarden accepteert? Ga je die dan ook van te voren doorspitten?
Jij hebt geen medelijden met de spaarders omdat ze juist veel moeite hebben gedaan om te kijken of het veilig was? Tuurlijk, ze wisten wat de risico's waren en moeten ook de gevolgen aanvaarden als het zover is, maar dat is wat anders dan het ze dit gunnen en zelfs toejuichen dat een bedrijf failliet gaat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Werknemers? Zeker verdiend als die boel om valt. Zij hebben er zitten werken en al een jaar of tien is bekend dat DSB dit doet. Ze komen wel weer aan de bak.
Spaarders? Juist om te voorkomen dat ze in de goot belanden bestaat die DGS (helaas onnodig opgekrikt tot 100000). Met het type spaarders wat jij op noemt heb ik niet heel veel medelijden. Zij hebben vaak wel bewust getekend voor dat achtergestelde deposito. Hebben vaak zelfs bij de DNB geinformeerd of het wel goed zat. De DNB zei uiteraard 'ja' (maar dat waren andere tijden).
Voor eigen verantwoordelijkheid zijn staat gelijk aan het willen dat mensen op hun bek gaan en hun geld en baan kwijtraken? Ik gun dat niemand, maar jij wilt dat schijnbaar wel, anders zou je niet zitten hopen dat een bank omvalt.quote:Waar is je eigen verantwoordelijkheidspraatje gebleven?
Ik denk het ook, maar ik denk dat het allemaal op niets uit loopt uiteindelijk. Eerste wat de klanten doen als DSB onder een andere naam doorstart is alle geld onttrekken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:12 schreef kibo het volgende:
Zo vreemd is dat niet.
De rechtspraak is al geruime tijd lijdend voorwerp, en wil zich nu indekken tegen het argument dat DSB geen kans heeft gehad.
Vandaar deze - kansloze - strohalm.
AEGON had wat mij betreft failliet mogen gaan, ondanks dat ik nog heel wat centjes van die criminelen tegoed heb, ik heb dat geld er wel voor over om die lui werkeloos rond te zien lopenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Snap niet hoe mensen het faillissement van DSB toe kunnen juichen. Hebben zij dat ook gedaan met ING, Eagon, Dexia, Axa, Fortis enz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |