Als je meteen interesse toont en je bent zelf interessant en leuk genoeg maakt dat helemaal niet uit en zul je het "Bitch Shield" zoals het genoemd wordt bijna nooit tegenkomen. Indirect game is echt ontzettend overrated, maar het is gewoon handig voor beginners omdat je je achter trucjes en tactieken kunt verschuilen ipv je jezelf te laten zien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Je wilt et wel ja, maar als je dat gelijk gezegd dan is de spanning toch weg. Ik weet niet hoor maar als ik een meisje heb die een beetje moeilijk doet af en toe vind ik die veel interessanter dan een meisje die gelijk duidelijk laat merken dat ze me wil. Is gewoon zo.
En verder is PUA er vooral op gericht om in de 1e momenten waarin je zoveel fout kan doen zonder et te weten gewoon wat makkelijker laten verlopen
Paar topics terug stond een link naar een site waar dat soort dingen besproken worden. Kan 'em zo niet terugvinden dus je zult zelf ff moeten zoeken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Over welke fieldreports had je et nou dan?
Hmm oke naja laatmaar danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Paar topics terug stond een link naar een site waar dat soort dingen besproken worden. Kan 'em zo niet terugvinden dus je zult zelf ff moeten zoeken.
En bij een hired gun komt et volgensmij wel goed van pasquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:50 schreef TheGame het volgende:
Hier verder:
[..]
Als je meteen interesse toont en je bent zelf interessant en leuk genoeg maakt dat helemaal niet uit en zul je het "Bitch Shield" zoals het genoemd wordt bijna nooit tegenkomen. Indirect game is echt ontzettend overrated, maar het is gewoon handig voor beginners omdat je je achter trucjes en tactieken kunt verschuilen ipv je jezelf te laten zien.
Tering wat een hokjes zeg zo...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En bij een hired gun komt et volgensmij wel goed van pas
*hired gun is iemand die is aangenomen voor zn schoonheid, barvrouw, model etc etc
Helemaal eens. Dat is eigenlijk weer de eerdere discussie in dit topic: zelfvertrouwen en puur natuur is wat écht werkt, niet de lauwe acroniem-truukjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:50 schreef TheGame het volgende:
Als je meteen interesse toont en je bent zelf interessant en leuk genoeg maakt dat helemaal niet uit en zul je het "Bitch Shield" zoals het genoemd wordt bijna nooit tegenkomen. Indirect game is echt ontzettend overrated, maar het is gewoon handig voor beginners omdat je je achter trucjes en tactieken kunt verschuilen ipv je jezelf te laten zien.
AFOG (Alpha female of the Group)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Tering wat een hokjes zeg zo...
We hebben het meisje met een bitch schild, we hebben de echte bitch, we hebben een hired gun, wat is er nog meer?
Het komt nergens goed van pas. Wat denk je dat er gebeurt als je tactieken en trucjes op zijn?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En bij een hired gun komt et volgensmij wel goed van pas
*hired gun is iemand die is aangenomen voor zn schoonheid, barvrouw, model etc etc
Pick Up meidenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef Folmer het volgende:
Linkje naar het eerste deel? Want ik snap er geen hol van.
Dat is natuurlijk ook wel een beetje zo. Maar zoals ik al eerder aangaf er zijn zoveel dingen die je in de 1e paar minuten (onbewust) fout kan doen en dat wordt gewoon uitgelegd. Ook het hoe en waarom. Maar verder krijg ik et gevoel een beetje dat alle mensen die "tegen" zijn in dit topic vrijwel geen tot misschien een beetje zich hebben verdiept in wat PUA is en de meeste argumenten worden van jullie kunnen makkelijk weerbouwd worden als je je er een beetje in verdiept.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Helemaal eens. Dat is eigenlijk weer de eerdere discussie in dit topic: zelfvertrouwen en puur natuur is wat écht werkt, niet de lauwe acroniem-truukjes.
Precies. En dat zag je ook in die docu. Gewoon keer op keer op meiden afstappen totdat je 't gewoon uit jezelf durft. Niks geen gemiep met suffe acroniemen en 'negs' geven of wat dan ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
Helemaal eens. Dat is eigenlijk weer de eerdere discussie in dit topic: zelfvertrouwen en puur natuur is wat écht werkt, niet de lauwe acroniem-truukjes.
Ik hoef het ook niet van tactieken en trucjes te hebben aangezien ik wel een redelijk "natural" ben maar er zijn wel dingen waarvan ik dacht ey daar hebben ze best wel gelijk in. Et zijn gewoon meer kleine dingen ipv echt grote dingenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:59 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het komt nergens goed van pas. Wat denk je dat er gebeurt als je tactieken en trucjes op zijn?
Daar ben ik et mee oneens achteraf kan ik wel een paar situatie's bedenken waarin ik best wel een negg had kunnen doen en dat et eigenlijk nog wel positief had kunnen uitpakken ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Precies. En dat zag je ook in die docu. Gewoon keer op keer op meiden afstappen totdat je 't gewoon uit jezelf durft. Niks geen gemiep met suffe acroniemen en 'negs' geven of wat dan ook.
De VH1 show "The Pickup Artist" gezien hebben betekent niet dat je je er in verdiept hebt, je neemt gewoon klakkeloos aan wat ze daar vertellen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook wel een beetje zo. Maar zoals ik al eerder aangaf er zijn zoveel dingen die je in de 1e paar minuten (onbewust) fout kan doen en dat wordt gewoon uitgelegd. Ook het hoe en waarom. Maar verder krijg ik et gevoel een beetje dat alle mensen die "tegen" zijn in dit topic vrijwel geen tot misschien een beetje zich hebben verdiept in wat PUA is en de meeste argumenten worden van jullie kunnen makkelijk weerbouwd worden als je je er een beetje in verdiept.
We gaan wel een keer samen neggen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:02 schreef Sander het volgende:
Ik wil het allemaal niet weten. Straks ben ik besmet en sta ik naast een of ander IWL een neg te verzinnen terwijl de FABG mijn peacock ziet en haar bitchshield raist. En als ik dan een phototorpedo schiet krijg ik een FKE naar mijn bek omdat ik geen LQ heb gebruikt. En als ik me dan sta te bedenken of de handigste move een LP of een QZ is, zijn allebei de vrouwen weg en sta ik weer MLH.
Tvp.
Dit gaat inderdaad nergens meer over...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:07 schreef TheGame het volgende:
[..]
De VH1 show "The Pickup Artist" gezien hebben betekent niet dat je je er in verdiept hebt, je neemt gewoon klakkeloos aan wat ze daar vertellen.
Nee, dat doe ik helemaal niet. Want er zitten ook wel dingen bij waarvan ik denkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:07 schreef TheGame het volgende:
[..]
De VH1 show "The Pickup Artist" gezien hebben betekent niet dat je je er in verdiept hebt, je neemt gewoon klakkeloos aan wat ze daar vertellen.
Jij staart je teveel blind op die PUA-schmua, alsof die negg de Heilige Graal had kunnen zijn in jouw Babe Quest.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Daar ben ik et mee oneens achteraf kan ik wel een paar situatie's bedenken waarin ik best wel een negg had kunnen doen en dat et eigenlijk nog wel positief had kunnen uitpakken ook.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij staart je teveel blind op die PUA-schmua, alsof die negg de Heilige Graal had kunnen zijn in jouw Babe Quest.
Je hebt toen gewoon gefaald, volgende keer beter.
Het klinkt, sorry leest, zo net als een magix the gathering-gamequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:02 schreef Sander het volgende:
Ik wil het allemaal niet weten. Straks ben ik besmet en sta ik naast een of ander IWL een neg te verzinnen terwijl de FABG mijn peacock ziet en haar bitchshield raist. En als ik dan een phototorpedo schiet krijg ik een FKE naar mijn bek omdat ik geen LQ heb gebruikt. En als ik me dan sta te bedenken of de handigste move een LP of een QZ is, zijn allebei de vrouwen weg en sta ik weer MLH.
Tvp.
Come again?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:02 schreef Sander het volgende:
Tvp.
Kijk, daar heb je 't al. Helemaal van je stuk en voor je 't weet heeft 'ie je telefoonnummerquote:
Waarom? Juist door discussie blijft dit topic levendig en vooral relevant. Alleen maar PUA's die hun rapportjes uitwisselen loopt al snel tegen een slotje aan, gok ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:32 schreef Crutch het volgende:
Ik merk trouwens dat naarmate de topicreeks groeit, het steeds meer een PUA-verdedigingsdiscussie wordt.
Erg jammer, daarom ben ik vanaf topic 1 (of 2) al gestopt met tegen reacties ingaan. Nu moeten jullie dat natuurlijk zelf weten enzo, maar ik ben tussen het debat door wel benieuwd of er mensen zijn die nu écht aan de slag gaan.
Ik kreeg wel een klein schokje, down there.quote:
Je gaat er iig wel anders naar kijken, naar dat hele interacteren met the opposite sex.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:32 schreef Crutch het volgende:
ik ben tussen het debat door wel benieuwd of er mensen zijn die nu écht aan de slag gaan.
Voor zover ik weet zijn Rotterdam, Amsterdam, Den Haag en Groningen erg in trek.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:40 schreef Ryon het volgende:
Ik heb wel eens een scriptie gelezen over dit verschijnsel. De conclusie was dat voornamelijk jongens met weinig zelfvertrouwen en een slecht zelfbeeld hiertoe aangetrokken voelen. Het spel der verleiding zien als een 'game waarin je punten kan scoren' is misschien ook wel een aantrekkelijk idee.
In Amerika bestaat er een hele gemeenschap die gefocussed is rondom dit 'spel'. Bestaat dat in Nederland ook al? of zijn het slechts enkele jongens die af en toe in de polderdisco wat internet trukjes proberen?
Hoezo? Het gaat toch om de @close, de #close of de knaller, de f-close?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:43 schreef Crutch het volgende:
Voor zover ik weet zijn Rotterdam, Amsterdam, Den Haag en Groningen erg in trek.
Ik heb nog nooit gehoord van een puntentelling bij het spelLijkt me ook niet wat eerlijk gezegd.
Je vergeet de k-close.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoezo? Het gaat toch om de @close, de #close of de knaller, de f-close?
De wattus???????????quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
dat is zeker de kutclose, dat je het eigenlijk niet zo nodig wil.quote:
Wat heeft dat met puntentelling te maken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het idee was dat je dan op internet je 'score' plaatste waarna andere 'spelers' deze gingen beoordelen. Hierbij kreeg je dan punten en advies hoe het de volgende keer beter kon.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn Rotterdam, Amsterdam, Den Haag en Groningen erg in trek.
Ik heb nog nooit gehoord van een puntentelling bij het spelLijkt me ook niet wat eerlijk gezegd.
Puntentelling moet je niet zo letterlijk nemen, denk ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:53 schreef Crutch het volgende:
Wat heeft dat met puntentelling te maken?
Lol, ik zet me schrap voor een tsunami van voorgekauwde openers en verbaasde gezichten van vrouwen die het maar wat vreemd vinden dat iedereen met dezelfde vraag naar haar toe komt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:54 schreef Grimbert het volgende:
[..]
*meld*
Maar niet op de manier zoals de PUA's hier het doen
zo dus nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Lol, ik zet me schrap voor een tsunami van voorgekauwde openers en verbaasde gezichten van vrouwen die het maar wat vreemd vinden dat iedereen met dezelfde vraag naar haar toe komt.
Mensen posten gewoon hun ervaringen om advies te krijgen, of anderen iets te leren. Het is echter nooit letterlijk een 'spel' geweest met puntentellingen etc. Game hebben betekent success hebben met vrouwen en niet het spelen van een spel met elkaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het idee was dat je dan op internet je 'score' plaatste waarna andere 'spelers' deze gingen beoordelen. Hierbij kreeg je dan punten en advies hoe het de volgende keer beter kon.
Vaak waren deze gemeenschappen gericht rondom een jongen die redelijk veel succes had en bestond verder uit een heleboel jongens die moeite hadden met vrouwen. Toch had iedereen een hele stapel aan theoretische kennis klaar liggen waarmee andere mensen hun 'game' konden verbeteren.
Je kan alles zeggen als opener en ik verzin het dus ook vrijwel altijd ter plekke.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:17 schreef HgN-ex het volgende:
Iemand echt een kapot originele opener plus story?
Ontopic, hoe openen PUA eigenlijk vooral een gesprek met een meid dan? Gewoon met elke standaard random opmerking die ze maar bedenken, of echte routines?
Goed observeren en op situaties inspringen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:17 schreef HgN-ex het volgende:
Ontopic, hoe openen PUA eigenlijk vooral een gesprek met een meid dan? Gewoon met elke standaard random opmerking die ze maar bedenken, of echte routines?
Op straat (daygame) benader je meestal direct, maar als je sets opent kun je ervoor kiezen om met de hele set een gesprek aan te gaan en juist dat meisje aan het begin te negeren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:17 schreef HgN-ex het volgende:
Laterquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Op straat (daygame) benader je meestal direct, maar als je sets opent kun je ervoor kiezen om met de hele set een gesprek aan te gaan en juist dat meisje aan het begin te negeren.
Mensen ik ga weekend vieren, ciao.
![]()
Zoals wat ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:20 schreef TheGame het volgende:
[..]
Je kan alles zeggen als opener en ik verzin het dus ook vrijwel altijd ter plekke.
Een voorbeeld.quote:
Waar kan ik mij inschrijven?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Vooral door observaties. Wat valt er op aan haar? Het antwoord op die vraag tegen haar zeggen is meestal een uitstekende opener. Verder kun je om het gesprek op gang te krijgen aannames over haar maken die te maken hebben met je observatie en testen of ze kloppenquote:
Wat bedoel je daar mee?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:03 schreef TheGame het volgende:
[..]
Verder kun je om het gesprek op gang te krijgen aannames over haar maken die te maken hebben met je observatie en testen of ze kloppen
Daar kom ik nooit...quote:
Moeilijk om daar specifieke voorbeelden van te geven, maar even een simpel voorbeeld; ze is (misschien op een subtiele manier) wat alternatiever gekleed en dus doe je de 'aanname' dat ze ook van alternatieve muziek houdt.quote:
*gronigen meldtquote:
Ind, en zoals ik al eerder zei zitten er een heleboel dingen bij die ik toch al wel wist maar sommige kleine dingetjes, zoals bij de "opener" haar niet gelijk 100% van je bodylanguage geven en nog meer van dat soort voorbeelden die wist ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:29 schreef mirved het volgende:
Er wordt zo dom gedaan en alles maar afgeschreven als flauwekul. Maar ik kan uit eerste hand zeggen dat het wel degelijk positieve effecten heeft. Niet iedereen is een geboren natural. Dat die op een snelle manier jaren van kennis bij leren is toch alleen maar fijn.
Ook hoe negatief er over die opener gedaan wordt (ok hij past niet zo goed binnen de nederlandse maatschappij) maar iets dergelijks werkt wel degelijk in de praktijk. De vrouwen in dit topic zijn bezig van "ik zou hem keihard uitlachen/ ik zou het meteen doorhebben". Geloof ik niets van, als een spontane gast naar je toe komt en hij gewoon iets algemeens vraagt heb jij niet eens door wat zijn bedoeling is.
Dat jullie sceptisch zijn kan ik begrijpen maar om alles maar af te doen als onzin slaat gewoon nergens op aangezien het al meer dan 6jaar beoefend wordt met veel succes.
Ik ga morgen elke HB neggen totdat ik genoeg IOI's krijg en voor de k-close ga.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:51 schreef solaire het volgende:
Ik ga de Bitches dit weekend maar gewoon Solaire stijl tegenmoet, dat Neggen en Kino'en ga ik nog maar niet aan beginnen,
later PLayers
Het klinkt verschrikkelijk cheesy als je het zo opschrijft, maar idd, dat kunnen leuke openers zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:26 schreef TheGame het volgende:
[..]
Moeilijk om daar specifieke voorbeelden van te geven, maar even een simpel voorbeeld; ze is (misschien op een subtiele manier) wat alternatiever gekleed en dus doe je de 'aanname' dat ze ook van alternatieve muziek houdt.
Uit een eerder voorbeeld dat ik in een vorige thread gaf over een moedervlekje op de bovenlip; dan zeg ik bijvoorbeeld "Als jij ergens soliciteert dan hoef je zeker niet eens iets te zeggen maar nemen ze je bij voorbaat al aan gebaseerd op dat vlekje". Dit laatste zeg je dan uiteraard wel op een beetje sarcastische toon.
Dat realiseerde ik me ook toen ik het opschreef, daarom heb ik er ook uitfdrukkelijk bijgezet dat je het bijna sarcastisch moet brengen. De manier waarop je het brengt is gewoon de sleutel tot wel of geen succes. Als je dit op een slijmerige/complimenteuze manier zou zeggen, dan kun je het vergeten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:19 schreef Sander het volgende:
[..]
Het klinkt verschrikkelijk cheesy als je het zo opschrijft, maar idd, dat kunnen leuke openers zijn.
hm, interessante invalshoek. Dat verklaart misschien ook Copycat's scepsis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:
TheGame werkt alleen bij vrouwen onder de dertig volgens mij. Daarna is het definitief gedaan met de naïviteit en bepalen vrouwen gewoon weer zelf of er geneukt wordt.
Ik denk dat het in dat soort gevallen vaker andersom is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:38 schreef Garisson72 het volgende:
Toch laten 50-jarige huisvrouwen zich wel weer inpalmen door de 21-jarige tennisleraar, or so I've heard.
Is dat The Game of gewoon Desperate Housewives?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:38 schreef Garisson72 het volgende:
Toch laten 50-jarige huisvrouwen zich wel weer inpalmen door de 21-jarige tennisleraar, or so I've heard.
I get confused.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:43 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Is dat The Game of gewoon Desperate Housewives?
Maar wat vind je van de theorie dat het vooral op vrouwen <30 werkt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:41 schreef TheGame het volgende:
Ik denk dat het in dat soort gevallen vaker andersom is.
Eerder een Desperate Game als je het mij vraagt. Ja, of je moet van oude taarten houdenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:43 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Is dat The Game of gewoon Desperate Housewives?
Dat is prima want dat is toch wel de doelgroep voor de meeste mannenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
I get confused.
[..]
Maar wat vind je van de theorie dat het vooral op vrouwen <30 werkt?
Wil niet zeggen dat The Game op elke vrouw van toepassing is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:01 schreef mirved het volgende:
[..]
Dat is prima want dat is toch wel de doelgroep voor de meeste mannen
Idd, er zijn vrouwen bij die voor een Breezer al willen dus...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat The Game op elke vrouw van toepassing is.
Lijkt mij onzin, ik zou eerder redenen kunnen bedenken waarom het juist beter bij oudere vrouwen zou werken (die ook op zoek zijn).quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
I get confused.
[..]
Maar wat vind je van de theorie dat het vooral op vrouwen <30 werkt?
Zou kunnen, boven de 30 is toch niet mijn doelgroepquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:
TheGame werkt alleen bij vrouwen onder de dertig volgens mij. Daarna is het definitief gedaan met de naïviteit en bepalen vrouwen gewoon weer zelf of er geneukt wordt.
Maar je hebt het nog niet in de praktijk gebracht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:04 schreef TheGame het volgende:
[..]
Lijkt mij onzin, ik zou eerder redenen kunnen bedenken waarom het juist beter bij oudere vrouwen zou werken (die ook op zoek zijn).
Het bewijst anders wel dat The Game niet volledig effectief is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:04 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Zou kunnen, boven de 30 is toch niet mijn doelgroep
Over 20 jaar kom ik erop terug.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:05 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Maar je hebt het nog niet in de praktijk gebracht.![]()
Vrouwen van boven de dertig weten vaak precies wat ze wel en niet willen. Ze zoeken niet, ze wachten af. Sowieso lastiger om die doelgroep te bereiken, tenzij je The Game op relatieplanet in praktijk wil brengen.
Wie zegt dat TheGame volledig effectief is? Da's natuurlijk volstrekte waanzin.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:06 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Het bewijst anders wel dat The Game niet volledig effectief is.
Dat maak jij er van, ik heb het nog nooit op een vrouw geprobeerd die ouder dan mij is...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:06 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Het bewijst anders wel dat The Game niet volledig effectief is.
Is dat dan waar zo'n beetje de hele topicreeks over gaat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:11 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Als The Game niet volledig effectief is, dan heeft Copycat natuurlijk wel gelijk.
Sorry maar vat dit niet persoonlijk op. Ook op andere boards zijn er altijd vrouwen die komen vertellen dat dit nooit op hun werkt en alleen maar onzin is. Vrouwen zijn nu eenmaal op zoek naar een bepaald soort man (Leader of men, Protector, father etc) Pua's weten hoe ze zo over moeten komen. Gegarandeerd dat jij (als je hetero was) er ook voor zou vallen. Maar ja vrouwen willen liever in de fantasie blijven dat ze mannen geheel doorzien. Overigens zouden mannen het ook niet leuk vinden hoor als er een "the game" voor vrouwen zou zijn. Dan kwamen ze ook verklaren dat zij er nooit voor zouden vallen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:02 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat The Game op elke vrouw van toepassing is.
Nee hoor, lang niet allemaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:15 schreef mirved het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nu eenmaal op zoek naar een bepaald soort man (Leader of men, Protector, father etc)
Toen ik hetero was viel ik keer op keer voor dat soort spelletjes hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:15 schreef mirved het volgende:
[..]
Sorry maar vat dit niet persoonlijk op. Ook op andere boards zijn er altijd vrouwen die komen vertellen dat dit nooit op hun werkt en alleen maar onzin is. Vrouwen zijn nu eenmaal op zoek naar een bepaald soort man (Leader of men, Protector, father etc) Pua's weten hoe ze zo over moeten komen. Gegarandeerd dat jij (als je hetero was) er ook voor zou vallen. Maar ja vrouwen willen liever in de fantasie blijven dat ze mannen geheel doorzien. Overigens zouden mannen het ook niet leuk vinden hoor als er een "the game" voor vrouwen zou zijn. Dan kwamen ze ook verklaren dat zij er nooit voor zouden vallen.
Het grappige is dat een bepaalde site eens een aantal vrouwen geïnterviewd heeft en toen vroegen ze hen of iemand met dergelijke tactieken succes bij hun zou hebben. Ze zijden allen nee natuurlijk, toen werden ze gevolgd en ging een andere PUA het proberen bij hun en ja hoor allemaal beet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |