Mensen posten gewoon hun ervaringen om advies te krijgen, of anderen iets te leren. Het is echter nooit letterlijk een 'spel' geweest met puntentellingen etc. Game hebben betekent success hebben met vrouwen en niet het spelen van een spel met elkaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het idee was dat je dan op internet je 'score' plaatste waarna andere 'spelers' deze gingen beoordelen. Hierbij kreeg je dan punten en advies hoe het de volgende keer beter kon.
Vaak waren deze gemeenschappen gericht rondom een jongen die redelijk veel succes had en bestond verder uit een heleboel jongens die moeite hadden met vrouwen. Toch had iedereen een hele stapel aan theoretische kennis klaar liggen waarmee andere mensen hun 'game' konden verbeteren.
Je kan alles zeggen als opener en ik verzin het dus ook vrijwel altijd ter plekke.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:17 schreef HgN-ex het volgende:
Iemand echt een kapot originele opener plus story?
Ontopic, hoe openen PUA eigenlijk vooral een gesprek met een meid dan? Gewoon met elke standaard random opmerking die ze maar bedenken, of echte routines?
Goed observeren en op situaties inspringen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:17 schreef HgN-ex het volgende:
Ontopic, hoe openen PUA eigenlijk vooral een gesprek met een meid dan? Gewoon met elke standaard random opmerking die ze maar bedenken, of echte routines?
Op straat (daygame) benader je meestal direct, maar als je sets opent kun je ervoor kiezen om met de hele set een gesprek aan te gaan en juist dat meisje aan het begin te negeren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:17 schreef HgN-ex het volgende:
Laterquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Op straat (daygame) benader je meestal direct, maar als je sets opent kun je ervoor kiezen om met de hele set een gesprek aan te gaan en juist dat meisje aan het begin te negeren.
Mensen ik ga weekend vieren, ciao.
![]()
Zoals wat ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:20 schreef TheGame het volgende:
[..]
Je kan alles zeggen als opener en ik verzin het dus ook vrijwel altijd ter plekke.
Een voorbeeld.quote:
Waar kan ik mij inschrijven?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn Rotterdam, Amsterdam, Den Haag en Groningen erg in trek.
Ik heb nog nooit gehoord van een puntentelling bij het spelLijkt me ook niet wat eerlijk gezegd.
Vooral door observaties. Wat valt er op aan haar? Het antwoord op die vraag tegen haar zeggen is meestal een uitstekende opener. Verder kun je om het gesprek op gang te krijgen aannames over haar maken die te maken hebben met je observatie en testen of ze kloppenquote:
Wat bedoel je daar mee?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:03 schreef TheGame het volgende:
[..]
Verder kun je om het gesprek op gang te krijgen aannames over haar maken die te maken hebben met je observatie en testen of ze kloppen
Daar kom ik nooit...quote:
Moeilijk om daar specifieke voorbeelden van te geven, maar even een simpel voorbeeld; ze is (misschien op een subtiele manier) wat alternatiever gekleed en dus doe je de 'aanname' dat ze ook van alternatieve muziek houdt.quote:
*gronigen meldtquote:
Ind, en zoals ik al eerder zei zitten er een heleboel dingen bij die ik toch al wel wist maar sommige kleine dingetjes, zoals bij de "opener" haar niet gelijk 100% van je bodylanguage geven en nog meer van dat soort voorbeelden die wist ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:29 schreef mirved het volgende:
Er wordt zo dom gedaan en alles maar afgeschreven als flauwekul. Maar ik kan uit eerste hand zeggen dat het wel degelijk positieve effecten heeft. Niet iedereen is een geboren natural. Dat die op een snelle manier jaren van kennis bij leren is toch alleen maar fijn.
Ook hoe negatief er over die opener gedaan wordt (ok hij past niet zo goed binnen de nederlandse maatschappij) maar iets dergelijks werkt wel degelijk in de praktijk. De vrouwen in dit topic zijn bezig van "ik zou hem keihard uitlachen/ ik zou het meteen doorhebben". Geloof ik niets van, als een spontane gast naar je toe komt en hij gewoon iets algemeens vraagt heb jij niet eens door wat zijn bedoeling is.
Dat jullie sceptisch zijn kan ik begrijpen maar om alles maar af te doen als onzin slaat gewoon nergens op aangezien het al meer dan 6jaar beoefend wordt met veel succes.
Ik ga morgen elke HB neggen totdat ik genoeg IOI's krijg en voor de k-close ga.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:51 schreef solaire het volgende:
Ik ga de Bitches dit weekend maar gewoon Solaire stijl tegenmoet, dat Neggen en Kino'en ga ik nog maar niet aan beginnen,
later PLayers
Het klinkt verschrikkelijk cheesy als je het zo opschrijft, maar idd, dat kunnen leuke openers zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:26 schreef TheGame het volgende:
[..]
Moeilijk om daar specifieke voorbeelden van te geven, maar even een simpel voorbeeld; ze is (misschien op een subtiele manier) wat alternatiever gekleed en dus doe je de 'aanname' dat ze ook van alternatieve muziek houdt.
Uit een eerder voorbeeld dat ik in een vorige thread gaf over een moedervlekje op de bovenlip; dan zeg ik bijvoorbeeld "Als jij ergens soliciteert dan hoef je zeker niet eens iets te zeggen maar nemen ze je bij voorbaat al aan gebaseerd op dat vlekje". Dit laatste zeg je dan uiteraard wel op een beetje sarcastische toon.
Dat realiseerde ik me ook toen ik het opschreef, daarom heb ik er ook uitfdrukkelijk bijgezet dat je het bijna sarcastisch moet brengen. De manier waarop je het brengt is gewoon de sleutel tot wel of geen succes. Als je dit op een slijmerige/complimenteuze manier zou zeggen, dan kun je het vergeten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:19 schreef Sander het volgende:
[..]
Het klinkt verschrikkelijk cheesy als je het zo opschrijft, maar idd, dat kunnen leuke openers zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |