quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:06 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Doe ik mijn vrijdagduit in het zakje!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdag!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En pleurisweer én bijna vakantie. Ultieme combinatie![]()
__quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:17 schreef beequeen het volgende:
Morning, deze past wel bij het weer vandaag en de DSB perikelen.
Ja, of in de schuur.... dat las ik ergens in een ander bericht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:17 schreef Gert het volgende:
Dat jochie van die luchtballon zat dus in een doos op zolder.
Wat een schattig jochie was dat trouwens ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, omdat hij zijn vader hoorde schreeuwen en toen was ie bang geworden, het arme schaap. Gedacht oehho iets fout gedaan!Wegkruipen en niet snappen dat je vader denkt dat je in die ballon zit. Ach gossie, arm jochie...
Wat een kunstwerkquote:
Ja, met de haast profetische naam Falcon.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een schattig jochie was dat trouwens ook.
Nomen est omen hè....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, met de haast profetische naam Falcon.
Die had ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, met de haast profetische naam Falcon.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, mooie OP. Nu word ik zeker gelynched door heetwijf.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mooi! Samen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh wat gaaf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:56 schreef beequeen het volgende:
Nou ja zeg, had Paul een vooruitziende blik of is het toch een fotosoep? Geen hoax volgens GS.
[ afbeelding ]
Raar, ik zie de pica niet meer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:09 schreef Dementor het volgende:
Oh wat gaaf.
Trouwens net mijn eerste facturabele uren gemaakt.
Oh ik kom ook iets eerder thuis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:44 schreef Juud79 het volgende:
Middag!
Nog een klein uurtje werken en dan ben ik vrij,
een onverwacht geluk zo op vrijdagmiddag.
Of we gaan lekker eten en daarna douchen, in bed liggen en tv/film kijken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:15 schreef Noek het volgende:
Kunnen jullie mooi op tijd aan tafel.
Of ga lekker uit eten om de factuur te vieren!
Secret!quote:Waar gaan jullie vaak eten als jullie uit eten gaan?
Je lijkt toch niet op Gerda he?quote:Ik ga zo wel uit eten want mijn keuken is weg. Alles weg!
En, hoe voelt dat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh wat gaaf.
Trouwens net mijn eerste facturabele uren gemaakt.
Ja echt hè, ik zit hier af en toe te shaken aan mijn buroquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:36 schreef beequeen het volgende:
Hebben jullie nu al een kerstboom staan J&D? Lekker vlot.![]()
Ff iets anders....ik liet net de hond uit en werd bijna van mijn sokken geblazen. Woeiiiiii.
Behoorlijk stormpje idd, ff wennen hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:38 schreef Deisyy het volgende:
Ja echt hè, ik zit hier af en toe te shaken aan mijn buro![]()
Had je de hond wel aan een riempje?
Ik wil die grote, die met die notenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:12 schreef CarOnline het volgende:
Middag.
En Happy Groundhogday![]()
[ afbeelding ]
Liesjequote:
Dat rijmt hebberd.quote:
Sambal bij, Bee?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat rijmt hebberd.![]()
Liesje is wrs druk met haar huiswerk....toch lies?
Ik zit te wachten op de thuisbrengchinees. Krijg trek van al die lekkere dingen.
Ik wil wel sambal bij maar niet van de thuisbrengchinees. Doe mij de brandal maar van Koningsvogel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:52 schreef Deisyy het volgende:
Sambal bij, Bee?
Lekker hoor een breng-chinees en makkelijk, hier staat een ovenschotel te prutten
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liesje![]()
Ik heb je de afgelopen dagen bijna niet gezien, hoestie?
Dat klinkt goed Lies, lekker 10 dagen vrij, de tijd voor jezelf en gewoon doen wat je wilt. Lekker in je eigen huisje een beetje coconnen, heerlijk!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wel goed, maar druk, druk, druk en was even een beetje internet moe.
Eigenlijk een beetje alles moe
Maar! Ik heb wat schooldagen als uren ingeleverd en moet volgende week nog werken maar heb dan een hele week vrij!(Dat komt neer op tien dagen want ik werk ma, di en wo.) Heerlijk! Gewoon even helemaal niets. Heb ook geen echte vakantie gehad dit jaar, in het begin van het jaar 2 weken ofzo omdat ik er even doorheen zat om de scheiding en alles en toen nog 3 weken om te klussen en daarnaast nog wat losse daagjes. Dus ik verheug me er enorm op
En nu ga ik even lekker powernappen.
Wat lief dat je het vraagt!![]()
JIj bijna op vakantie he?
Heerlijk snorkelen! Hebben ze daar in de zee ook meteen zo'n mooi rif?
Ik lees het straks wel.![]()
I
Ik doe nog geen ruk en eigenlijk bavalt het prima tot nu toe...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, 't was druk op de weg en dat is flink balen. Vanmorgen een ongeluk, tweeënhalf uur over 60 kilometer, vanavond kut vakantieganger plus ongeluk, wederom tweeënhalf uur
Ja nou, ik ben niet jaloers op je, maar dat verkeer, dat wordt ik zo ontzettend zat, daar heb je geen idee vanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe nog geen ruk en eigenlijk bavalt het prima tot nu toe...
Ik zou er niet tegen kunnen.. Echt niet soms had ik file als ik avonddienst had. Dat was 1 km ofzo. Maar ik word echt gestoord ervan plus de aso's die op het laatste moment hun auto voor je knallen. Nee ik blijf wel in de buurt. (als het kan)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja nou, ik ben niet jaloers op je, maar dat verkeer, dat wordt ik zo ontzettend zat, daar heb je geen idee van
Heeee Marrije.. Fijne avond verder .quote:
Daar ben ik redelijk immuun voor geworden. Totaal afgestompt laat ik iedereen voor gaan die zonodig moet en wil. Ze winnen er immers toch geen moer mee, hooguit twee minuten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
plus de aso's die op het laatste moment hun auto voor je knallen.
dank je, jij ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeee Marrije.. Fijne avond verder .
Top show!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Oeps, Falcon, het jongetje van de ballon, liet zich in een interview ontvallen "we did it for the show"!!!!
Doe ik ook . Denk aan mijn hart maar om elke dag dat gezeik te hebbenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar ben ik redelijk immuun voor geworden. Totaal afgestompt laat ik iedereen voor gaan die zonodig moet en wil. Ze winnen er immers toch geen moer mee, hooguit twee minuten.
Kutkindquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Oeps, Falcon, het jongetje van de ballon, liet zich in een interview ontvallen "we did it for the show"!!!!
Falcon crashquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kutkind![]()
Moet jij veel km's doen om op je werk te komen NMNS?
Gaan jullie daarheen? Lijkt me toch erg raar zonder Michael zelf.quote:
Ik denk dat dit door paps is ingefluisterd hoor, waarom??? weet ik veel, spanning en sensatie om op tv te komen? reclame voor zijn ballonnetje? Kut paquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kutkind![]()
Heerlijkquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
lekker weer voor Chili Concarne
gaat ik nu maken
![]()
doei
![]()
Ik moet ook nog eten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
HeerlijkHaard aan kaarsjes .. Sate zo op de grill .. Vette horror gepland (een film he?). Opzouten met die zon. Tis oktober
Net nog een paar sate'tjes gerookt(hadden al een nacht in de marinade gelegen) .Is een beetje een test. Maar ruikt prima. Echt een tof ding hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eten.
Ik denk eerder aan vette horror met ehh........kom hoe heet ie ook alweer![]()
Je mag zeker niet meer roken van de buren? Je voer dan hè!!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:28 schreef Soury het volgende:
Ik zoek een fietsbaan. Zit zelfs te denken aan postbezorgen.. Lekker lopen met zo'n karretjeJa echt wat kan mij het bommen
Ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaan jullie daarheen? Lijkt me toch erg raar zonder Michael zelf.
Lijkt me wel ok. Nergens aan denken maar werken en doen iid. En ik loop weer als een kievitquote:
Vriend van me is sinds hij vader is postbode geworden. Drie dagen in de week, muziekje op z'n oren, beetje fietsen, lopen. Lekker buiten. Hij zou niet anders willen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:16 schreef Soury het volgende:
Lijkt me wel ok. Nergens aan denken maar werken en doen iid. En ik loop weer als een kievit
Als het maar droog is, dan maakt het jaargetijde volgens mij niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:24 schreef Soury het volgende:
Maar tis wel een stuk leuker in de zomer
Ja misschien klinkt het stom, maar ik ben na 20 jaar altijd klaar staan voor de baas er klaar mee. Na werktijd rust ging meestal niet op. De telefoon was mijn vijand. Ik heb iets moois gedaan qua carrierre. Het huis met zwembad is er nooit gekomen, en ik hoef het niet niet meer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vriend van me is sinds hij vader is postbode geworden. Drie dagen in de week, muziekje op z'n oren, beetje fietsen, lopen. Lekker buiten. Hij zou niet anders willen.
En ik besefte opeens dat ik 'm al even niet meer gesproken heb, dus heb meteen zijn voicemail ingesproken. Dank voor de reminder!
Niet boos om zijn, je hebt een liefquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja misschien klinkt het stom, maar ik ben na 20 jaar altijd klaar staan voor de baas er klaar mee. Na werktijd rust ging meestal niet op. De telefoon was mijn vijand. Ik heb iets moois gedaan qua carrierre. Het huis met zwembad is er nooit gekomen, en ik hoef het niet niet meer.
Ben blij met wat ik heb. Ach de verzadiging !!! Wat lekker.
Straks lekker eten met mijn lief. Daar kan geen geld tegenop
Hij is weer es laat![]()
![]()
hij is wel een paar keer eerder voorbij gekomen volgens mijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet boos om zijn, je hebt een liefdat wist ik dus niet, zie je nu voor het eerst iets plaatsen daarover
Ik ook, waar blijft de regen die zo gezellig tegen de ramen slaatquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Nou Coos, ik vind dit weer ook zwaar deprimerend![]()
Marrije, dit meen je niet echt he, toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ook, waar blijft de regen die zo gezellig tegen de ramen slaat
Marrije is gek op regenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marrije, dit meen je niet echt he, toch?
Dat kan, maar heb het nooit gezien, uitzending gemist dan maarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
hij is wel een paar keer eerder voorbij gekomen volgens mij
Haha, maar het klopt wel. Vooral als ik binnen ben natuurlijk. Maar ik vind het een mooi geluid en als het echt keihard tegen de ramen slaat zodat je bijna niet naar buiten kunt kijken heeft het ook mijn volle aandacht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Marrije is gek op regen....ikke ook niet hoor Deissy
Eh, ja, als ik naar buiten ga heb ik het ook graag droogquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
Ik haat regen en wind, lees storm. Dan maar kouder en een zonnetje, ziet alles er vrolijker uit, trek lekker een dikke jas aan en een sjaal en handschoenen, wie doet me wat..
Zie je vorige posting, daar hou ik ook wel van, als ik er maar niet uit hoef, hier een hond dussss....die moet als het te erg wordt maar ff wachten en als het echt niet anders kan...dan maar door de regen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eh, ja, als ik naar buiten ga heb ik het ook graag droog
Ik zou bijna wensen dat het de hele Herfst ontieglijk giet, voor die groene poncho van jou, maar doe toch maar nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:18 schreef Copycat het volgende:
Ik hoopte vandaag stiekem op een lekkere regenbui zodat ik mijn poncho kon uitproberen.
Maar het miezerde enkel en dan is een gifgroene poncho een beetje overdrive.
Als je daar net nog over twijfelde was ik er maar in geblevenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik lag zo lekker in bed dat ik twijfelde of ik er vandaag nog uit zou komen.
Raak jij door die powernaps niet helemaal van je biologische leg?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik lag zo lekker in bed dat ik twijfelde of ik er vandaag nog uit zou komen.
Doe inderdaad maar niet, want ik gok dat ik het na twee keer alweer beu benquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zou bijna wensen dat het de hele Herfst ontieglijk giet, voor die groene poncho van jou, maar doe toch maar niet
Ehh gifgroene![]()
Het is zondag op maandag altijd even omschakelen dan gaat het wel weerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raak jij door die powernaps niet helemaal van je biologische leg?
En dan kan je na zo'n powernap helemaal zen aan je weekend beginnenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is zondag op maandag altijd even omschakelen dan gaat het wel weer
Maar ik (hypertje als ik ben) heb het gewoon even nodig om mijn hoofd te legen, snel overprikkeld type zeg maar
Een collega en ik kwamen altijd zeiknat geregend op het werk. Toen ik een keer goedkope poncho's zag heb ik er 4 gekocht, voor elk 2. 1 voor op het werk en 1 voor thuis, zo zouden we nooit meer nat regenen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe inderdaad maar niet, want ik gok dat ik het na twee keer alweer beu ben.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan kan je na zo'n powernap helemaal zen aan je weekend beginnen
Dat je hem niet meer aan doet???quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe inderdaad maar niet, want ik gok dat ik het na twee keer alweer beu ben.
Hoofdkantoor, daar zit ik het meest, 58 km enkele reis. Nevenvestigingen zitten in heel Zuid-Holland en Utrecht. Maar over die 58 km doe ik regelmatig twee uur.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jezelf lief en je hebt de hele meuk in één hand. (nou ja, mannen dan)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet boos om zijn, je hebt een lief![]()
ja die heb ik ook meteen in mn favorieten gezet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zag ik elders op Fok!, wel een aardige site
Je kon hem al als KMZ in je Google Earth laden, die was ook wel leuk, maar deze is grafisch mooierquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja die heb ik ook meteen in mn favorieten gezet.
'avond buuf
Thanks.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoi Gert!![]()
oh, en je hebt m hoor! was gezellig vanmiddag?
Nou en of!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Jajaaaa, je maakt wat mee zo op een doordeweekse vrijdag...
Nee ik niet met de harese hoog!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:58 schreef Gert het volgende:
Zitten jullie nou ook al met elkaars zussen te bellen?
jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:58 schreef Gert het volgende:
Zitten jullie nou ook al met elkaars zussen te bellen?
Eneurm plezant klarinetje! Schenk nog es een portje glaasje madeira my dear.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi Gert, lekker muzakje he ... *rook van sigaar wegwuift*
ja zeg!! stick to the plan beebquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee ik niet met de harese hoog!
Ja, ai, vergessen..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja zeg!! stick to the plan beeb![]()
alhoewel, doe maar niet, met jeweetwel..
Gaan je ook naar James Blunt?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:07 schreef CarOnline het volgende:
Nog een maandje, dan ben ik schor en heb ik mn stembanden laten klappen
Mja, ik zit eigenlijk ook een beetje op Pim te wachten, maar die is in slaap gevallen denk ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:08 schreef debuurvrouw het volgende:
ik kan mijn oortje niet vinden dus kan ik geen muziek luisterenen nu zijn het allemaal onvrijdagse liedjes.
(die ik dus niet ken, groundhogdaywise)
Neeeeeeej. Maar over een maandje is Muse.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gaan je ook naar James Blunt?
Onder je sluiertje?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Bel m wakker!![]()
En waar is Gert nou?
Hier!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Bel m wakker!![]()
En waar is Gert nou?
oh sjips, daar had ik ooit een site van... hmmz.. ff zoeken...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:13 schreef CarOnline het volgende:
Waar kan je eigenlijk kinder-band-shirts kopen?
Voor Pietje hoor!
Dat kun je toch opzoeken in de setlists van deze tour?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:15 schreef CarOnline het volgende:
Ik hoop zó ontzettend dat ze deze gaan spelen.
Als ze dat doen, nou... dan... nou... dan ontplof ik denk ik. Zo tof vind ik het![]()
Jaa nee maar ze zijn nog niet begonnen geloof ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kun je toch opzoeken in de setlists van deze tour?
Of is de spanning er dan af?
Ik ben naar Fleetwood Mac geweest. Dat was goéd!![]()
Was een beetje bang voor gezapige ouwelullen (en een ouwekut). Maar gewoon nog gewéldig.![]()
En ik ben niet eens echt "fan". Tenminste, als je de helft van de nummers niet kent, dan ben je niet echt fan denk ik.
Alleen of ze Stockholm Syndrome spelen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:19 schreef Gert het volgende:
O., ik heb het al gevonden. Moet ik het verklappen, van Muse?
Niet specefiek, wilde gewoon weten of het uberhaupt bestondquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:20 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.kidscotton.com/tshirts-c-10.html?page=2&sort=products_sort_order
hiero!
Maar welke band zoek je?
Uhm.... kweenie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alleen of ze Stockholm Syndrome spelen!
Of niet. Of wel. Als ze het niet spelen ben ik teleurgesteld.
Dus dan wil ik het niet weten.
Maar als ze het wel spelen verheug ik me nóg meer!![]()
Oi. Wat nu!
Hahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhm.... kweenie.![]()
soms wel soms niet, maar het zit wel in hun lijst van nummers die ze geregeld doen
Nou ik vind een páár nummers van FM hééél goed. Alleen daarvoor al. En jawel hoor: kippenvel en vochtige ogen. Ja ja, muziek is soms best leuk!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa nee maar ze zijn nog niet begonnen geloof ik.
En ja dan is de spanning er wel een beetje af. Maar ik denk wel dat ik over een week of 3 ff ga zoeken
Oh ja? Fleetwood Mac? Bestaat dat nog?
Die hadden toch zo'n nummer van eh.. ahh uhm.
Daar heb ik nog op gegymnastiekt met een uitvoering ooit. Kan je nagaan, dat is mínstens 103 jaar geleden!
Maar hoe kom je dan bij FM als je geen echte fan bent? Was het tof? Placebo tof?
Dat is zó wáár! En het kwartje kan de ene kant op vallen maar ook de andere kant op! Je weet het niet hè.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha
Ach, er zitten altijd 2 kanten aan 1 medanje! zeg ik altijd maar zo.
H&M heeft Kiss en Rolling Stones.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alleen of ze Stockholm Syndrome spelen!
Of niet. Of wel. Als ze het niet spelen ben ik teleurgesteld.
Dus dan wil ik het niet weten.
Maar als ze het wel spelen verheug ik me nóg meer!![]()
Oi. Wat nu!
Oh kom je net terug van FM? Ahh vochtige ogen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik vind een páár nummers van FM hééél goed. Alleen daarvoor al. En jawel hoor: kippenvel en vochtige ogen. Ja ja, muziek is soms best leuk!
Placebo was in augustus!
Dinsdag naar de Pixies geweest en dat was oók super! Lekker concertweekje.
Echt?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
H&M heeft Kiss en Rolling Stones.
Pixies!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik vind een páár nummers van FM hééél goed. Alleen daarvoor al. En jawel hoor: kippenvel en vochtige ogen. Ja ja, muziek is soms best leuk!
Placebo was in augustus!
Dinsdag naar de Pixies geweest en dat was oók super! Lekker concertweekje.
Niet gezien, ben er van de week nog geweest!quote:
Nee FM was eergisteren. In Antwerpen (alles goed rond de grensquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh kom je net terug van FM? Ahh vochtige ogen?![]()
![]()
Nu de concert-la leeg?
Ik heb alleen maar leuke dingen nog. Heerlijk!
Te beginnen met vakantie, maandag
Ja, wij hebben hier een CD met allemaal ogen, en da's pixies dacht ik toch. Leuk wel, maar van lang gelee voor mij dan.quote:
Ja! Echt hoor, ze zouden er zó weer kunnen staan! Totáál niet gedateerd, en echt een band met een unieke manier van componeren en spelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Pixies!![]()
Dat díe nog bestaan!
Was cool ja?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Niet gezien, ben er van de week nog geweest!
Alleen Mini Mouse enzo en lelijke paarden met vleugels
Ahh, nou, leuk!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee FM was eergisteren. In Antwerpen (alles goed rond de grens)
O heerlijk, vakantie! Nou dat heb je wel verdiend, zeg ik altijd maar zo!
Haha geniaal, die wil ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik dacht nog, misschien alleen bij boys, ik shop niet bij meiden natuurlijk, maar online staat ie gewoon.
Wel een leuk shirt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik dacht nog, misschien alleen bij boys, ik shop niet bij meiden natuurlijk, maar online staat ie gewoon.
Ja, ik hoef m ook niet. hier isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een leuk shirt.
Maar als je het nou over een ouwelullenband hebt... daar zou ik écht niet meer heen hoeven, pfff. Maar als ze verstandig zijn, treden ze ook gewoon niet meer op. 't Is mooi geweest.
Komt ze weer aan met dr starwars!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik hoef m ook niet. hier is [ afbeelding ] deze favoriet.
Nou ja, beter dan zeshonderdmiljoen knutselwerkjes per weekquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:47 schreef debuurvrouw het volgende:
ja hee, dat leeft hier nu een keer. kan er ook niets aan doen. Echt dag in dag uit.
Groetjes aan R2D2!quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:21 schreef CarOnline het volgende:
Oh ja? Fleetwood Mac? Bestaat dat nog?
Die hadden toch zo'n nummer van eh.. ahh uhm.
Daar heb ik nog op gegymnastiekt met een uitvoering ooit. Kan je nagaan, dat is mínstens 103 jaar geleden!
wat heb je gedroomd.......quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:03 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Heb vannacht over Dementor gedroomd.![]()
gezellie...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:11 schreef hondjes het volgende:
Hij kwam langs ,,om mijn huis te zien,,,mijn huis in nederland ..
Vervolgens ging het over hypotheken, de DSB bank, en Juud was er ook, maar die zag ik niet
Hij wilde informatie hoe hij het beste een hypotheek kon afsluiten enzo...er waren nog kennissen van ons bij, dus het werd min of meer een heel gesprek over banken, verzekeringen , etc......
Om middernacht gingen ze weg, en dat was het....
Dromen over je mede-fokkersquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:11 schreef hondjes het volgende:
Hij kwam langs ,,om mijn huis te zien,,,mijn huis in nederland ..
Vervolgens ging het over hypotheken, de DSB bank, en Juud was er ook, maar die zag ik niet
Hij wilde informatie hoe hij het beste een hypotheek kon afsluiten enzo...er waren nog kennissen van ons bij, dus het werd min of meer een heel gesprek over banken, verzekeringen , etc......
Om middernacht gingen ze weg, en dat was het....
Kaat zou toch naar het concert van Fleetwood Mac in Engeland?quote:
Enge man ......quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een leuk shirt.
Maar als je het nou over een ouwelullenband hebt... daar zou ik écht niet meer heen hoeven, pfff. Maar als ze verstandig zijn, treden ze ook gewoon niet meer op. 't Is mooi geweest.
Da's zo'n beetje hun zwakste nummer ever.quote:
Iets te zwaar zijn? De arbowetgeving doet de restquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:46 schreef Deisyy het volgende:
Wat moet je mankeren om op die manier weg gehaald te worden
Ja dat lijkt me wel een logische verklaring, ik heb de patient zelf niet zien afdalen, vind het zo dom om er naar te blijven staan kijken alsof het een attractie is en ik had nog eens haast ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iets te zwaar zijn? De arbowetgeving doet de rest
Leuk Dementor, het wordt vast heel mooi en misschien zelfs ontroerend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja.
Doen we tijdens ons weekendje weg.
En al zijn muziek zit in mijn hoofd (dat krijg je als je zijn hele discografie dagelijks luistert (dus ook a capella en instrumentale versies).
Wij hebben een man in de straat die ook zo werd opgehaald door brandweer, staand tussen de omstanders hoorde ik toen dat dat wel vaker gebeurt bij hem. Ik begreep niet precies wat ie heeft maar dan is ie zelf niet meer in staat om de deur open te doen en halen ze hem via de balkondeur. Die man is niet te zwaar ofzo, maar heeft iets met zn luchtwegen of zn hart.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel een logische verklaring, ik heb de patient zelf niet zien afdalen, vind het zo dom om er naar te blijven staan kijken alsof het een attractie is en ik had nog eens haast ook.
Niet dat ik niet nieuwsgierig ben, maar ik hoor toch alles wel van de buuv uit de straat
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:17 schreef versabommie het volgende:
even tussendoor.. dit is een schijtpost en ik doe het niet vaak (wel schijtpostings maar geen doelloze plaatjes) maar ik moest hard lachen om dit plaatje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als je een trap met een bocht hebt kan de brancard er niet door. Als je dus plat moet liggen moet je wel door het raam. Als het een spoedje is (onwel, hartaanval weet ik wat) moet het dus ook nog snel. Veel huizen hebben zo'n trap trouwens.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel een logische verklaring, ik heb de patient zelf niet zien afdalen, vind het zo dom om er naar te blijven staan kijken alsof het een attractie is en ik had nog eens haast ook.
Niet dat ik niet nieuwsgierig ben, maar ik hoor toch alles wel van de buuv uit de straat
Wat een gedoe, nou dan zorg ik er wel voor dat ik beneden ben als ik niet goed wordquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als je een trap met een bocht hebt kan de brancard er niet door. Als je dus plat moet liggen moet je wel door het raam. Als het een spoedje is (onwel, hartaanval weet ik wat) moet het dus ook nog snel. Veel huizen hebben zo'n trap trouwens.
Ze kunnen toch ook gewoon wachten tot ie overleden isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als je een trap met een bocht hebt kan de brancard er niet door. Als je dus plat moet liggen moet je wel door het raam. Als het een spoedje is (onwel, hartaanval weet ik wat) moet het dus ook nog snel. Veel huizen hebben zo'n trap trouwens.
Ze doen je ook wel in een laken dan. Vooral fijn als je heup gebroken is, zoals bij mijn oma, die nog in een serviceflat woonde ook nog. Arme ziel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook gewoon wachten tot ie overleden isDan gaat 't allemaal wat soepeler en hoef je wat minder voorzichtig te zijn
Een serviceflat zonder liftquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze doen je ook wel in een laken dan. Vooral fijn als je heup gebroken is, zoals bij mijn oma, die nog in een serviceflat woonde ook nog. Arme ziel.
En da's dan nog vóór je dood bent hè.![]()
Ja! Dat las ik ook en ook omdat het vaak vanwege hun gewicht is, dat het zo'n klus is voor het ambulancepersoneel om die hoogzwangere vrouwen de trap af te krijgenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Daarom moeten vrouwen ook vaak beneden bevallen, omdat ze dan in geval van nood zo weg zijn. Want inderdaad heel de straat loopt uit.
Dat klinkt ook niet fijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze doen je ook wel in een laken dan. Vooral fijn als je heup gebroken is, zoals bij mijn oma, die nog in een serviceflat woonde ook nog. Arme ziel.
En da's dan nog vóór je dood bent hè.![]()
nee, mét lift. Alleen de bocht was niet te krijgen. Dus van de gallerij de hal in en dan in de lift.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een serviceflat zonder lift
is geen kwestie van gewicht, maar van bocht in de trap. wil niet met zo'n stijve brancard.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja! Dat las ik ook en ook omdat het vaak vanwege hun gewicht is, dat het zo'n klus is voor het ambulancepersoneel om die hoogzwangere vrouwen de trap af te krijgen![]()
Ik las het verhaal van een vrouw die ook beneden moest bevallen of anders in het ziekenhuis vanwege haar gewicht en ze had zwaar de pest in, gewoon omdat ze beledigd was en omdat ze nu voor die bevalling in het ziekenhuis moest betalen.
En dat allemaal in een lakenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, mét lift. Alleen de bocht was niet te krijgen. Dus van de gallerij de hal in en dan in de lift.
Dat zei die vrouw, dat van dat gewicht. Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar ik denk ook niet dat makkelijk is bij mij door het trappengat met een brancard, ja misschien rechtop.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is geen kwestie van gewicht, maar van bocht in de trap. wil niet met zo'n stijve brancard.
Mooi dagje was het zeg!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:08 schreef Gert het volgende:
Hoi.
Mooi dagje was het zeg!
De hele krant in de zon gelezen, daarna het park in geweest met kid. Da's dan echt weer lekker, na een paar wat guurdere dagen.
En een virtueel steuntje in de rug voor Noek, die nog steeds half kapot aan het gaan is op de instructeurs-training.![]()
[ afbeelding ]
Jongen toch! Nog leuke PM's van Jozef-Willem gelezen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mooi dagje was het zeg!
Ik heb Cc gezien.
Nee, dat doen we volgende week met een wijntje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Jongen toch! Nog leuke PM's van Jozef-Willem gelezen?
Een wijntjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, dat doen we volgende week met een wijntje.
Proseccootjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een wijntje![]()
Zoiets doe je met een goed glas wijn
Een goed glas wijn noem ik een wijntje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een wijntje![]()
Zoiets doe je met een goed glas wijn
Ik proost alvast op je vakantie.quote:
heel veel plezier en lekker uitrustenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:03 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt dames![]()
Alles zit in de koffer, nog één nachtje slapen![]()
Dusse ... [ afbeelding ]
Heel veel plezier en veilig terugkomen he?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:03 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt dames![]()
Dusse ... [ afbeelding ]
Deis als ik je niet meer zie hier, alvast prettige vakantie en doe al die turken de groeten van me.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:03 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt dames![]()
Dusse ... [ afbeelding ]
Fijne vakantie!!!!! geniet ervan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:03 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt dames![]()
Dusse ... [ afbeelding ]
Alvast heel veel plezier Dees, geniet ervan en niet stiekem daar blijven he!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:03 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt dames![]()
Dusse ... [ afbeelding ]
Heb eigenlijk altijd vakantie maar mijn hubbie heeft vakantie gelijk aan de schoolvakanties, das altijd lekker, of we gaan lekker weg of we hebben het druk met klussen, bij ons zelf of bij de kinderen, vervelen???? echt nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Wat lief van jullie![]()
Iedereen die ook vakantie heeft of op vakantie gaat natuurlijk ook veel plezier en genieten enzo
Of je gaat een visje halen in Scheveningenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk altijd vakantie maar mijn hubbie heeft vakantie gelijk aan de schoolvakanties, das altijd lekker, of we gaan lekker weg of we hebben het druk met klussen, bij ons zelf of bij de kinderen, vervelen???? echt niet
Ja,dat zijn van die spontane dingen die we lekker doen, ff naar Scheveningen(waar hij ooit gewerkt heeft) en weer ff herinneringen ophalen, ff een broodje halen of een lekker satétje bij die tent bij het havenhoofd, die staat er nog steeds, is het dezelfde??quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je gaat een visje halen in Scheveningen
Poeh hee, ik zou het weten, ik ben al een tijdje niet in Scheveningen geweest en weet niet of een tentje een nieuwe of een oudere is. Maakt mij ook niet zoveel uit als het er maar lekker isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja,dat zijn van die spontane dingen die we lekker doen, ff naar Scheveningen(waar hij ooit gewerkt heeft) en weer ff herinneringen ophalen, ff een broodje halen of een lekker satétje bij die tent bij het havenhoofd, die staat er nog steeds, is het dezelfde??
Oooo giga zure bommen,is een tik maar ik vind ze lekker,, dan je auto richting strand parkeren en kijken naar het licht van de vuurtoren..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja,dat zijn van die spontane dingen die we lekker doen, ff naar Scheveningen(waar hij ooit gewerkt heeft) en weer ff herinneringen ophalen, ff een broodje halen of een lekker satétje bij die tent bij het havenhoofd, die staat er nog steeds, is het dezelfde??
volgens mij welquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ool alquote:
geen idee eerlijk gezegd, zo vaak kom ik er ook niet maar ik weet ook maar half wat je bedoelt, maar zoveel verandert er toch nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zijn er dit jaar niet geweest, wel uitgebreid? ook al een terras?
Draaf af en toe door v.w.b. Scheveningen, tja ligt een deel van mijn jeugd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ool al![]()
Nou ja, dan hoef ik het niet meer te doen
Heb 21 jaar in den haag gewoond en ben veel op Scheveningen gewesst, vooral in mijn jeugd, heb er fantantische herinneringen aan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen idee eerlijk gezegd, zo vaak kom ik er ook niet maar ik weet ook maar half wat je bedoelt, maar zoveel verandert er toch niet
Moet ik hier serieus op antwoorden? sorry hoor, maar nu sla je de plank echt mis, vind het zelfs een belediging.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
was je even vergeten in te loggen als littlemamita?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
was je even vergeten in te loggen als littlemamita?
Plopperdeplopperdeplopquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:49 schreef Gert het volgende:
Hoi!
Het gaat geen uitgaan worden geloof ik. Dus plop zegt de wijnfles.![]()
Scheveningen: La Cantina, aan de zuidkant van het havenhoofd, zit er al ééuwen en nog steeds!
Aan de noordrkant zitten patatzaken.
kijk ook eens naar een PIquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus op antwoorden? sorry hoor, maar nu sla je de plank echt mis, vind het zelfs een belediging.
ik heb er niet meer bijgelezen, je zegt het wel he, als ik iets mis. Oh, je bent morgen al op vakantiequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Het is zeer rustig in dat topic, zo goed als dood bijna![]()
Ik heb het niet snel, maar ik krijg van haar echt agressieve sla- en schopneigingen
jij loopt toch al een tijdje mee? post icoonquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Leuk al die afkortingen, dat moet het duidelijker maken?
Loop idd een tijdje mee maar al die afjkortingen??quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij loopt toch al een tijdje mee? post icoon
Koop er geen op batterijen, je wordt er gek van. Altijd beginnen die dingen midden in de nacht signalen af te geven dat de batterij bijna leeg isquote:
Af en toe gewoon ff gluren en snel weer wegwezen als het drama er isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb er niet meer bijgelezen, je zegt het wel he, als ik iets mis. Oh, je bent morgen al op vakantie
ik kreeg de brandmelder bij het ondertekenen van mn huurcontract voor mn anti kraak huisje...en ze kwamen nog checken ook of tie hingquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koop er geen op batterijen, je wordt er gek van. Altijd beginnen die dingen midden in de nacht signalen af te geven dat de batterij bijna leeg is
Hmm. We hebben er dus net één gekocht op batterijenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koop er geen op batterijen, je wordt er gek van. Altijd beginnen die dingen midden in de nacht signalen af te geven dat de batterij bijna leeg is
In m'n studentenhuis heeft ie meer dan 2 weken gepiept, niemand had zin om 'm te vervangen. Hij piept dan om 't half uur ongeveer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ik gok dat er meer zijn die dat zo doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe gewoon ff gluren en snel weer wegwezen als het drama er is
Dat is niet veul, maar het is natuurlijk ook zo wat NMNS zegt. Maar volgens mij geven die dingen af en toe een één piep als de batterijen bijna leeg zijn.quote:
dan piept ie dus half zo hard niet als het alarmquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In m'n studentenhuis heeft ie meer dan 2 weken gepiept, niemand had zin om 'm te vervangen. Hij piept dan om 't half uur ongeveer.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet veul, maar het is natuurlijk ook zo wat NMNS zegt. Maar volgens mij geven die dingen af en toe een één piep als de batterijen bijna leeg zijn.
Dus niet dat je midden in de nacht met je kindjes op blote voetjes op straat staat terwijl alleen je batterijen leeg blijken te zijn
Ze hebben zorg voor jequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kreeg de brandmelder bij het ondertekenen van mn huurcontract voor mn anti kraak huisje...en ze kwamen nog checken ook of tie hing
Nee, dat deed ie laatst nadat ik aarappelen aan 't bakken was. Damn wat een herrie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:05 schreef Marrije het volgende:
dan piept ie dus half zo hard niet als het alarm
In de hoop dat mamalita ergens anders haar heil gaat zoekenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik gok dat er meer zijn die dat zo doen
Ik heb de batterijen eruit gehaald en ze hangen daar nu werkeloos. Immer midden in de nacht iedere keer die tering piep.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet veul, maar het is natuurlijk ook zo wat NMNS zegt. Maar volgens mij geven die dingen af en toe een één piep als de batterijen bijna leeg zijn.
Dus niet dat je midden in de nacht met je kindjes op blote voetjes op straat staat terwijl alleen je batterijen leeg blijken te zijn
Zie daarna de slaap nog maar eens te vatten met je koude voetenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja daar kreeg ik wel visioenen van
nou ik denk meer voor het maandelijkse bedrag wat ze van me krijgen voor dit......huisquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben zorg voor je
we hebben er dus laatst één gekocht en mn man liet m even af gaan om te checken wat voor geluid ie maakt, mijn zoontje stond naast hem en t arme kind schrok zich helemaal lam, moest er bijna van huilenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, dat deed ie laatst nadat ik aarappelen aan 't bakken was. Damn wat een herrie.
nou, een kwart denk ik. Want als ie wél afgaat... Amai...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat hoop ik ook, opdonderen met die troelaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de hoop dat mamalita ergens anders haar heil gaat zoeken
Hard genoeg om mij wakker te maken. En ik slaap met oordoppen in, want ik wens absolute stilte zodat ik mijn hart kan horen bonken. Altijd een fijn gevoel dat je hoort dat ding door blijft gaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
a goshquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
we hebben we dus laatst één gekocht en mn man liet m even af gaan om te checken wat voor geluid ie maakt, mijn zoontje stond naast hem en t arme kind schrok zich helemaal lam, moest er bijna van huilen
En je krijgt 'm ook niet maar zo uit. Heb 't hele ding er maar afgeplukt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:08 schreef Marrije het volgende:
we hebben we dus laatst één gekocht en mn man liet m even af gaan om te checken wat voor geluid ie maakt, mijn zoontje stond naast hem en t arme kind schrok zich helemaal lam, moest er bijna van huilen
Dan moet je gewoon wel even die batterijen vervangen, want hij piept niet voor nietsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb de batterijen eruit gehaald en ze hangen daar nu werkeloos. Immer midden in de nacht iedere keer die tering piep.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hard genoeg om mij wakker te maken. En ik slaap met oordoppen in, want ik wens absolute stilte zodat ik mijn hart kan horen bonken. Altijd een fijn gevoel dat je hoort dat ding door blijft gaan.
Feestje-brandblusserquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou ik denk meer voor het maandelijkse bedrag wat ze van me krijgen voor dit......huis....en ik kreeg ook een brandblusser...dus kan best een feestje houden hier
terecht, mijn ouders moesten ook een aantal brandblussers aanschaffen omdat ze anders hun huis niet tegen brand konden verzekeren (ze wonen in zweden)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou ik denk meer voor het maandelijkse bedrag wat ze van me krijgen voor dit......huis....en ik kreeg ook een brandblusser...dus kan best een feestje houden hier
Ik heb meer aan een CO2 melder. Afijn, die heb ik dan ook, zonder batterijen, want ook dat ding pieptquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon wel even die batterijen vervangen, want hij piept niet voor niets![]()
En jij met je door een Groningse prutser ingebouwde potkachel zou toch echt wel zo'n melder moeten hebben
Ach ja, dat is echt een pokkeherrie, door merg en beenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
we hebben er dus laatst één gekocht en mn man liet m even af gaan om te checken wat voor geluid ie maakt, mijn zoontje stond naast hem en t arme kind schrok zich helemaal lam, moest er bijna van huilen
ja!!! in de gebruiksaanwijzing staat 8 seconden op de knop drukken, nou no way dat ie stopt dan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En je krijgt 'm ook niet maar zo uit. Heb 't hele ding er maar afgeplukt.
uit voorzorg hebben we m dus niet opgehangen maar hoog op een riggel neer gezet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En je krijgt 'm ook niet maar zo uit. Heb 't hele ding er maar afgeplukt.
Slingers, kaarsen, niet geimpregneerdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Feestje-brandblusser
Wat is de connectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |