Als het maar droog is, dan maakt het jaargetijde volgens mij niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:24 schreef Soury het volgende:
Maar tis wel een stuk leuker in de zomer
Ja misschien klinkt het stom, maar ik ben na 20 jaar altijd klaar staan voor de baas er klaar mee. Na werktijd rust ging meestal niet op. De telefoon was mijn vijand. Ik heb iets moois gedaan qua carrierre. Het huis met zwembad is er nooit gekomen, en ik hoef het niet niet meer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vriend van me is sinds hij vader is postbode geworden. Drie dagen in de week, muziekje op z'n oren, beetje fietsen, lopen. Lekker buiten. Hij zou niet anders willen.
En ik besefte opeens dat ik 'm al even niet meer gesproken heb, dus heb meteen zijn voicemail ingesproken. Dank voor de reminder!
Niet boos om zijn, je hebt een liefquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja misschien klinkt het stom, maar ik ben na 20 jaar altijd klaar staan voor de baas er klaar mee. Na werktijd rust ging meestal niet op. De telefoon was mijn vijand. Ik heb iets moois gedaan qua carrierre. Het huis met zwembad is er nooit gekomen, en ik hoef het niet niet meer.
Ben blij met wat ik heb. Ach de verzadiging !!! Wat lekker.
Straks lekker eten met mijn lief. Daar kan geen geld tegenop
Hij is weer es laat![]()
![]()
hij is wel een paar keer eerder voorbij gekomen volgens mijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet boos om zijn, je hebt een liefdat wist ik dus niet, zie je nu voor het eerst iets plaatsen daarover
Ik ook, waar blijft de regen die zo gezellig tegen de ramen slaatquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Nou Coos, ik vind dit weer ook zwaar deprimerend![]()
Marrije, dit meen je niet echt he, toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ook, waar blijft de regen die zo gezellig tegen de ramen slaat
Marrije is gek op regenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marrije, dit meen je niet echt he, toch?
Dat kan, maar heb het nooit gezien, uitzending gemist dan maarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
hij is wel een paar keer eerder voorbij gekomen volgens mij
Haha, maar het klopt wel. Vooral als ik binnen ben natuurlijk. Maar ik vind het een mooi geluid en als het echt keihard tegen de ramen slaat zodat je bijna niet naar buiten kunt kijken heeft het ook mijn volle aandacht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Marrije is gek op regen....ikke ook niet hoor Deissy
Eh, ja, als ik naar buiten ga heb ik het ook graag droogquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
Ik haat regen en wind, lees storm. Dan maar kouder en een zonnetje, ziet alles er vrolijker uit, trek lekker een dikke jas aan en een sjaal en handschoenen, wie doet me wat..
Zie je vorige posting, daar hou ik ook wel van, als ik er maar niet uit hoef, hier een hond dussss....die moet als het te erg wordt maar ff wachten en als het echt niet anders kan...dan maar door de regen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eh, ja, als ik naar buiten ga heb ik het ook graag droog
Ik zou bijna wensen dat het de hele Herfst ontieglijk giet, voor die groene poncho van jou, maar doe toch maar nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:18 schreef Copycat het volgende:
Ik hoopte vandaag stiekem op een lekkere regenbui zodat ik mijn poncho kon uitproberen.
Maar het miezerde enkel en dan is een gifgroene poncho een beetje overdrive.
Als je daar net nog over twijfelde was ik er maar in geblevenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik lag zo lekker in bed dat ik twijfelde of ik er vandaag nog uit zou komen.
Raak jij door die powernaps niet helemaal van je biologische leg?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik lag zo lekker in bed dat ik twijfelde of ik er vandaag nog uit zou komen.
Doe inderdaad maar niet, want ik gok dat ik het na twee keer alweer beu benquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zou bijna wensen dat het de hele Herfst ontieglijk giet, voor die groene poncho van jou, maar doe toch maar niet
Ehh gifgroene![]()
Het is zondag op maandag altijd even omschakelen dan gaat het wel weerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raak jij door die powernaps niet helemaal van je biologische leg?
En dan kan je na zo'n powernap helemaal zen aan je weekend beginnenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is zondag op maandag altijd even omschakelen dan gaat het wel weer
Maar ik (hypertje als ik ben) heb het gewoon even nodig om mijn hoofd te legen, snel overprikkeld type zeg maar
Een collega en ik kwamen altijd zeiknat geregend op het werk. Toen ik een keer goedkope poncho's zag heb ik er 4 gekocht, voor elk 2. 1 voor op het werk en 1 voor thuis, zo zouden we nooit meer nat regenen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe inderdaad maar niet, want ik gok dat ik het na twee keer alweer beu ben.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan kan je na zo'n powernap helemaal zen aan je weekend beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |