Nee, dat doen we volgende week met een wijntje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Jongen toch! Nog leuke PM's van Jozef-Willem gelezen?
Een wijntjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, dat doen we volgende week met een wijntje.
Proseccootjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een wijntje![]()
Zoiets doe je met een goed glas wijn
Een goed glas wijn noem ik een wijntje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een wijntje![]()
Zoiets doe je met een goed glas wijn
Ik proost alvast op je vakantie.quote:
heel veel plezier en lekker uitrustenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:03 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt dames![]()
Alles zit in de koffer, nog één nachtje slapen![]()
Dusse ... [ afbeelding ]
Heel veel plezier en veilig terugkomen he?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:03 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt dames![]()
Dusse ... [ afbeelding ]
Deis als ik je niet meer zie hier, alvast prettige vakantie en doe al die turken de groeten van me.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:03 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt dames![]()
Dusse ... [ afbeelding ]
Fijne vakantie!!!!! geniet ervan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:03 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt dames![]()
Dusse ... [ afbeelding ]
Alvast heel veel plezier Dees, geniet ervan en niet stiekem daar blijven he!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:03 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt dames![]()
Dusse ... [ afbeelding ]
Heb eigenlijk altijd vakantie maar mijn hubbie heeft vakantie gelijk aan de schoolvakanties, das altijd lekker, of we gaan lekker weg of we hebben het druk met klussen, bij ons zelf of bij de kinderen, vervelen???? echt nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Wat lief van jullie![]()
Iedereen die ook vakantie heeft of op vakantie gaat natuurlijk ook veel plezier en genieten enzo
Of je gaat een visje halen in Scheveningenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk altijd vakantie maar mijn hubbie heeft vakantie gelijk aan de schoolvakanties, das altijd lekker, of we gaan lekker weg of we hebben het druk met klussen, bij ons zelf of bij de kinderen, vervelen???? echt niet
Ja,dat zijn van die spontane dingen die we lekker doen, ff naar Scheveningen(waar hij ooit gewerkt heeft) en weer ff herinneringen ophalen, ff een broodje halen of een lekker satétje bij die tent bij het havenhoofd, die staat er nog steeds, is het dezelfde??quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je gaat een visje halen in Scheveningen
Poeh hee, ik zou het weten, ik ben al een tijdje niet in Scheveningen geweest en weet niet of een tentje een nieuwe of een oudere is. Maakt mij ook niet zoveel uit als het er maar lekker isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja,dat zijn van die spontane dingen die we lekker doen, ff naar Scheveningen(waar hij ooit gewerkt heeft) en weer ff herinneringen ophalen, ff een broodje halen of een lekker satétje bij die tent bij het havenhoofd, die staat er nog steeds, is het dezelfde??
Oooo giga zure bommen,is een tik maar ik vind ze lekker,, dan je auto richting strand parkeren en kijken naar het licht van de vuurtoren..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja,dat zijn van die spontane dingen die we lekker doen, ff naar Scheveningen(waar hij ooit gewerkt heeft) en weer ff herinneringen ophalen, ff een broodje halen of een lekker satétje bij die tent bij het havenhoofd, die staat er nog steeds, is het dezelfde??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |