volgens mij welquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja,dat zijn van die spontane dingen die we lekker doen, ff naar Scheveningen(waar hij ooit gewerkt heeft) en weer ff herinneringen ophalen, ff een broodje halen of een lekker satétje bij die tent bij het havenhoofd, die staat er nog steeds, is het dezelfde??
Ja dat dacht ik ool alquote:
geen idee eerlijk gezegd, zo vaak kom ik er ook niet maar ik weet ook maar half wat je bedoelt, maar zoveel verandert er toch nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zijn er dit jaar niet geweest, wel uitgebreid? ook al een terras?
Draaf af en toe door v.w.b. Scheveningen, tja ligt een deel van mijn jeugd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ool al![]()
Nou ja, dan hoef ik het niet meer te doen
Heb 21 jaar in den haag gewoond en ben veel op Scheveningen gewesst, vooral in mijn jeugd, heb er fantantische herinneringen aan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen idee eerlijk gezegd, zo vaak kom ik er ook niet maar ik weet ook maar half wat je bedoelt, maar zoveel verandert er toch niet
Moet ik hier serieus op antwoorden? sorry hoor, maar nu sla je de plank echt mis, vind het zelfs een belediging.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
was je even vergeten in te loggen als littlemamita?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
was je even vergeten in te loggen als littlemamita?
Plopperdeplopperdeplopquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:49 schreef Gert het volgende:
Hoi!
Het gaat geen uitgaan worden geloof ik. Dus plop zegt de wijnfles.![]()
Scheveningen: La Cantina, aan de zuidkant van het havenhoofd, zit er al ééuwen en nog steeds!
Aan de noordrkant zitten patatzaken.
kijk ook eens naar een PIquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus op antwoorden? sorry hoor, maar nu sla je de plank echt mis, vind het zelfs een belediging.
ik heb er niet meer bijgelezen, je zegt het wel he, als ik iets mis. Oh, je bent morgen al op vakantiequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Het is zeer rustig in dat topic, zo goed als dood bijna![]()
Ik heb het niet snel, maar ik krijg van haar echt agressieve sla- en schopneigingen
jij loopt toch al een tijdje mee? post icoonquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Leuk al die afkortingen, dat moet het duidelijker maken?
Loop idd een tijdje mee maar al die afjkortingen??quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij loopt toch al een tijdje mee? post icoon
Koop er geen op batterijen, je wordt er gek van. Altijd beginnen die dingen midden in de nacht signalen af te geven dat de batterij bijna leeg isquote:
Af en toe gewoon ff gluren en snel weer wegwezen als het drama er isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb er niet meer bijgelezen, je zegt het wel he, als ik iets mis. Oh, je bent morgen al op vakantie
ik kreeg de brandmelder bij het ondertekenen van mn huurcontract voor mn anti kraak huisje...en ze kwamen nog checken ook of tie hingquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koop er geen op batterijen, je wordt er gek van. Altijd beginnen die dingen midden in de nacht signalen af te geven dat de batterij bijna leeg is
Hmm. We hebben er dus net één gekocht op batterijenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koop er geen op batterijen, je wordt er gek van. Altijd beginnen die dingen midden in de nacht signalen af te geven dat de batterij bijna leeg is
In m'n studentenhuis heeft ie meer dan 2 weken gepiept, niemand had zin om 'm te vervangen. Hij piept dan om 't half uur ongeveer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ik gok dat er meer zijn die dat zo doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Af en toe gewoon ff gluren en snel weer wegwezen als het drama er is
Dat is niet veul, maar het is natuurlijk ook zo wat NMNS zegt. Maar volgens mij geven die dingen af en toe een één piep als de batterijen bijna leeg zijn.quote:
dan piept ie dus half zo hard niet als het alarmquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In m'n studentenhuis heeft ie meer dan 2 weken gepiept, niemand had zin om 'm te vervangen. Hij piept dan om 't half uur ongeveer.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet veul, maar het is natuurlijk ook zo wat NMNS zegt. Maar volgens mij geven die dingen af en toe een één piep als de batterijen bijna leeg zijn.
Dus niet dat je midden in de nacht met je kindjes op blote voetjes op straat staat terwijl alleen je batterijen leeg blijken te zijn
Ze hebben zorg voor jequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kreeg de brandmelder bij het ondertekenen van mn huurcontract voor mn anti kraak huisje...en ze kwamen nog checken ook of tie hing
Nee, dat deed ie laatst nadat ik aarappelen aan 't bakken was. Damn wat een herrie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:05 schreef Marrije het volgende:
dan piept ie dus half zo hard niet als het alarm
In de hoop dat mamalita ergens anders haar heil gaat zoekenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik gok dat er meer zijn die dat zo doen
Ik heb de batterijen eruit gehaald en ze hangen daar nu werkeloos. Immer midden in de nacht iedere keer die tering piep.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet veul, maar het is natuurlijk ook zo wat NMNS zegt. Maar volgens mij geven die dingen af en toe een één piep als de batterijen bijna leeg zijn.
Dus niet dat je midden in de nacht met je kindjes op blote voetjes op straat staat terwijl alleen je batterijen leeg blijken te zijn
Zie daarna de slaap nog maar eens te vatten met je koude voetenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja daar kreeg ik wel visioenen van
nou ik denk meer voor het maandelijkse bedrag wat ze van me krijgen voor dit......huisquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben zorg voor je
we hebben er dus laatst één gekocht en mn man liet m even af gaan om te checken wat voor geluid ie maakt, mijn zoontje stond naast hem en t arme kind schrok zich helemaal lam, moest er bijna van huilenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, dat deed ie laatst nadat ik aarappelen aan 't bakken was. Damn wat een herrie.
nou, een kwart denk ik. Want als ie wél afgaat... Amai...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat hoop ik ook, opdonderen met die troelaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de hoop dat mamalita ergens anders haar heil gaat zoeken
Hard genoeg om mij wakker te maken. En ik slaap met oordoppen in, want ik wens absolute stilte zodat ik mijn hart kan horen bonken. Altijd een fijn gevoel dat je hoort dat ding door blijft gaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
a goshquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
we hebben we dus laatst één gekocht en mn man liet m even af gaan om te checken wat voor geluid ie maakt, mijn zoontje stond naast hem en t arme kind schrok zich helemaal lam, moest er bijna van huilen
En je krijgt 'm ook niet maar zo uit. Heb 't hele ding er maar afgeplukt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:08 schreef Marrije het volgende:
we hebben we dus laatst één gekocht en mn man liet m even af gaan om te checken wat voor geluid ie maakt, mijn zoontje stond naast hem en t arme kind schrok zich helemaal lam, moest er bijna van huilen
Dan moet je gewoon wel even die batterijen vervangen, want hij piept niet voor nietsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb de batterijen eruit gehaald en ze hangen daar nu werkeloos. Immer midden in de nacht iedere keer die tering piep.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hard genoeg om mij wakker te maken. En ik slaap met oordoppen in, want ik wens absolute stilte zodat ik mijn hart kan horen bonken. Altijd een fijn gevoel dat je hoort dat ding door blijft gaan.
Feestje-brandblusserquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou ik denk meer voor het maandelijkse bedrag wat ze van me krijgen voor dit......huis....en ik kreeg ook een brandblusser...dus kan best een feestje houden hier
terecht, mijn ouders moesten ook een aantal brandblussers aanschaffen omdat ze anders hun huis niet tegen brand konden verzekeren (ze wonen in zweden)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou ik denk meer voor het maandelijkse bedrag wat ze van me krijgen voor dit......huis....en ik kreeg ook een brandblusser...dus kan best een feestje houden hier
Ik heb meer aan een CO2 melder. Afijn, die heb ik dan ook, zonder batterijen, want ook dat ding pieptquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon wel even die batterijen vervangen, want hij piept niet voor niets![]()
En jij met je door een Groningse prutser ingebouwde potkachel zou toch echt wel zo'n melder moeten hebben
Ach ja, dat is echt een pokkeherrie, door merg en beenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
we hebben er dus laatst één gekocht en mn man liet m even af gaan om te checken wat voor geluid ie maakt, mijn zoontje stond naast hem en t arme kind schrok zich helemaal lam, moest er bijna van huilen
ja!!! in de gebruiksaanwijzing staat 8 seconden op de knop drukken, nou no way dat ie stopt dan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En je krijgt 'm ook niet maar zo uit. Heb 't hele ding er maar afgeplukt.
uit voorzorg hebben we m dus niet opgehangen maar hoog op een riggel neer gezet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En je krijgt 'm ook niet maar zo uit. Heb 't hele ding er maar afgeplukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |