Dat kun je toch opzoeken in de setlists van deze tour?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:15 schreef CarOnline het volgende:
Ik hoop zó ontzettend dat ze deze gaan spelen.
Als ze dat doen, nou... dan... nou... dan ontplof ik denk ik. Zo tof vind ik het![]()
Jaa nee maar ze zijn nog niet begonnen geloof ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kun je toch opzoeken in de setlists van deze tour?
Of is de spanning er dan af?
Ik ben naar Fleetwood Mac geweest. Dat was goéd!![]()
Was een beetje bang voor gezapige ouwelullen (en een ouwekut). Maar gewoon nog gewéldig.![]()
En ik ben niet eens echt "fan". Tenminste, als je de helft van de nummers niet kent, dan ben je niet echt fan denk ik.
Alleen of ze Stockholm Syndrome spelen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:19 schreef Gert het volgende:
O., ik heb het al gevonden. Moet ik het verklappen, van Muse?
Niet specefiek, wilde gewoon weten of het uberhaupt bestondquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:20 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.kidscotton.com/tshirts-c-10.html?page=2&sort=products_sort_order
hiero!
Maar welke band zoek je?
Uhm.... kweenie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alleen of ze Stockholm Syndrome spelen!
Of niet. Of wel. Als ze het niet spelen ben ik teleurgesteld.
Dus dan wil ik het niet weten.
Maar als ze het wel spelen verheug ik me nóg meer!![]()
Oi. Wat nu!
Hahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhm.... kweenie.![]()
soms wel soms niet, maar het zit wel in hun lijst van nummers die ze geregeld doen
Nou ik vind een páár nummers van FM hééél goed. Alleen daarvoor al. En jawel hoor: kippenvel en vochtige ogen. Ja ja, muziek is soms best leuk!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa nee maar ze zijn nog niet begonnen geloof ik.
En ja dan is de spanning er wel een beetje af. Maar ik denk wel dat ik over een week of 3 ff ga zoeken
Oh ja? Fleetwood Mac? Bestaat dat nog?
Die hadden toch zo'n nummer van eh.. ahh uhm.
Daar heb ik nog op gegymnastiekt met een uitvoering ooit. Kan je nagaan, dat is mínstens 103 jaar geleden!
Maar hoe kom je dan bij FM als je geen echte fan bent? Was het tof? Placebo tof?
Dat is zó wáár! En het kwartje kan de ene kant op vallen maar ook de andere kant op! Je weet het niet hè.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha
Ach, er zitten altijd 2 kanten aan 1 medanje! zeg ik altijd maar zo.
H&M heeft Kiss en Rolling Stones.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alleen of ze Stockholm Syndrome spelen!
Of niet. Of wel. Als ze het niet spelen ben ik teleurgesteld.
Dus dan wil ik het niet weten.
Maar als ze het wel spelen verheug ik me nóg meer!![]()
Oi. Wat nu!
Oh kom je net terug van FM? Ahh vochtige ogen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik vind een páár nummers van FM hééél goed. Alleen daarvoor al. En jawel hoor: kippenvel en vochtige ogen. Ja ja, muziek is soms best leuk!
Placebo was in augustus!
Dinsdag naar de Pixies geweest en dat was oók super! Lekker concertweekje.
Echt?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
H&M heeft Kiss en Rolling Stones.
Pixies!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik vind een páár nummers van FM hééél goed. Alleen daarvoor al. En jawel hoor: kippenvel en vochtige ogen. Ja ja, muziek is soms best leuk!
Placebo was in augustus!
Dinsdag naar de Pixies geweest en dat was oók super! Lekker concertweekje.
Niet gezien, ben er van de week nog geweest!quote:
Nee FM was eergisteren. In Antwerpen (alles goed rond de grensquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh kom je net terug van FM? Ahh vochtige ogen?![]()
![]()
Nu de concert-la leeg?
Ik heb alleen maar leuke dingen nog. Heerlijk!
Te beginnen met vakantie, maandag
Ja, wij hebben hier een CD met allemaal ogen, en da's pixies dacht ik toch. Leuk wel, maar van lang gelee voor mij dan.quote:
Ja! Echt hoor, ze zouden er zó weer kunnen staan! Totáál niet gedateerd, en echt een band met een unieke manier van componeren en spelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Pixies!![]()
Dat díe nog bestaan!
Was cool ja?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Niet gezien, ben er van de week nog geweest!
Alleen Mini Mouse enzo en lelijke paarden met vleugels
Ahh, nou, leuk!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee FM was eergisteren. In Antwerpen (alles goed rond de grens)
O heerlijk, vakantie! Nou dat heb je wel verdiend, zeg ik altijd maar zo!
Haha geniaal, die wil ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik dacht nog, misschien alleen bij boys, ik shop niet bij meiden natuurlijk, maar online staat ie gewoon.
Wel een leuk shirt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik dacht nog, misschien alleen bij boys, ik shop niet bij meiden natuurlijk, maar online staat ie gewoon.
Ja, ik hoef m ook niet. hier isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een leuk shirt.
Maar als je het nou over een ouwelullenband hebt... daar zou ik écht niet meer heen hoeven, pfff. Maar als ze verstandig zijn, treden ze ook gewoon niet meer op. 't Is mooi geweest.
Komt ze weer aan met dr starwars!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik hoef m ook niet. hier is [ afbeelding ] deze favoriet.
Nou ja, beter dan zeshonderdmiljoen knutselwerkjes per weekquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:47 schreef debuurvrouw het volgende:
ja hee, dat leeft hier nu een keer. kan er ook niets aan doen. Echt dag in dag uit.
Groetjes aan R2D2!quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:21 schreef CarOnline het volgende:
Oh ja? Fleetwood Mac? Bestaat dat nog?
Die hadden toch zo'n nummer van eh.. ahh uhm.
Daar heb ik nog op gegymnastiekt met een uitvoering ooit. Kan je nagaan, dat is mínstens 103 jaar geleden!
wat heb je gedroomd.......quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:03 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Heb vannacht over Dementor gedroomd.![]()
gezellie...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:11 schreef hondjes het volgende:
Hij kwam langs ,,om mijn huis te zien,,,mijn huis in nederland ..
Vervolgens ging het over hypotheken, de DSB bank, en Juud was er ook, maar die zag ik niet
Hij wilde informatie hoe hij het beste een hypotheek kon afsluiten enzo...er waren nog kennissen van ons bij, dus het werd min of meer een heel gesprek over banken, verzekeringen , etc......
Om middernacht gingen ze weg, en dat was het....
Dromen over je mede-fokkersquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:11 schreef hondjes het volgende:
Hij kwam langs ,,om mijn huis te zien,,,mijn huis in nederland ..
Vervolgens ging het over hypotheken, de DSB bank, en Juud was er ook, maar die zag ik niet
Hij wilde informatie hoe hij het beste een hypotheek kon afsluiten enzo...er waren nog kennissen van ons bij, dus het werd min of meer een heel gesprek over banken, verzekeringen , etc......
Om middernacht gingen ze weg, en dat was het....
Kaat zou toch naar het concert van Fleetwood Mac in Engeland?quote:
Enge man ......quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een leuk shirt.
Maar als je het nou over een ouwelullenband hebt... daar zou ik écht niet meer heen hoeven, pfff. Maar als ze verstandig zijn, treden ze ook gewoon niet meer op. 't Is mooi geweest.
Da's zo'n beetje hun zwakste nummer ever.quote:
Iets te zwaar zijn? De arbowetgeving doet de restquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:46 schreef Deisyy het volgende:
Wat moet je mankeren om op die manier weg gehaald te worden
Ja dat lijkt me wel een logische verklaring, ik heb de patient zelf niet zien afdalen, vind het zo dom om er naar te blijven staan kijken alsof het een attractie is en ik had nog eens haast ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iets te zwaar zijn? De arbowetgeving doet de rest
Leuk Dementor, het wordt vast heel mooi en misschien zelfs ontroerend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja.
Doen we tijdens ons weekendje weg.
En al zijn muziek zit in mijn hoofd (dat krijg je als je zijn hele discografie dagelijks luistert (dus ook a capella en instrumentale versies).
Wij hebben een man in de straat die ook zo werd opgehaald door brandweer, staand tussen de omstanders hoorde ik toen dat dat wel vaker gebeurt bij hem. Ik begreep niet precies wat ie heeft maar dan is ie zelf niet meer in staat om de deur open te doen en halen ze hem via de balkondeur. Die man is niet te zwaar ofzo, maar heeft iets met zn luchtwegen of zn hart.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel een logische verklaring, ik heb de patient zelf niet zien afdalen, vind het zo dom om er naar te blijven staan kijken alsof het een attractie is en ik had nog eens haast ook.
Niet dat ik niet nieuwsgierig ben, maar ik hoor toch alles wel van de buuv uit de straat
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:17 schreef versabommie het volgende:
even tussendoor.. dit is een schijtpost en ik doe het niet vaak (wel schijtpostings maar geen doelloze plaatjes) maar ik moest hard lachen om dit plaatje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als je een trap met een bocht hebt kan de brancard er niet door. Als je dus plat moet liggen moet je wel door het raam. Als het een spoedje is (onwel, hartaanval weet ik wat) moet het dus ook nog snel. Veel huizen hebben zo'n trap trouwens.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel een logische verklaring, ik heb de patient zelf niet zien afdalen, vind het zo dom om er naar te blijven staan kijken alsof het een attractie is en ik had nog eens haast ook.
Niet dat ik niet nieuwsgierig ben, maar ik hoor toch alles wel van de buuv uit de straat
Wat een gedoe, nou dan zorg ik er wel voor dat ik beneden ben als ik niet goed wordquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als je een trap met een bocht hebt kan de brancard er niet door. Als je dus plat moet liggen moet je wel door het raam. Als het een spoedje is (onwel, hartaanval weet ik wat) moet het dus ook nog snel. Veel huizen hebben zo'n trap trouwens.
Ze kunnen toch ook gewoon wachten tot ie overleden isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als je een trap met een bocht hebt kan de brancard er niet door. Als je dus plat moet liggen moet je wel door het raam. Als het een spoedje is (onwel, hartaanval weet ik wat) moet het dus ook nog snel. Veel huizen hebben zo'n trap trouwens.
Ze doen je ook wel in een laken dan. Vooral fijn als je heup gebroken is, zoals bij mijn oma, die nog in een serviceflat woonde ook nog. Arme ziel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook gewoon wachten tot ie overleden isDan gaat 't allemaal wat soepeler en hoef je wat minder voorzichtig te zijn
Een serviceflat zonder liftquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze doen je ook wel in een laken dan. Vooral fijn als je heup gebroken is, zoals bij mijn oma, die nog in een serviceflat woonde ook nog. Arme ziel.
En da's dan nog vóór je dood bent hè.![]()
Ja! Dat las ik ook en ook omdat het vaak vanwege hun gewicht is, dat het zo'n klus is voor het ambulancepersoneel om die hoogzwangere vrouwen de trap af te krijgenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Daarom moeten vrouwen ook vaak beneden bevallen, omdat ze dan in geval van nood zo weg zijn. Want inderdaad heel de straat loopt uit.
Dat klinkt ook niet fijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze doen je ook wel in een laken dan. Vooral fijn als je heup gebroken is, zoals bij mijn oma, die nog in een serviceflat woonde ook nog. Arme ziel.
En da's dan nog vóór je dood bent hè.![]()
nee, mét lift. Alleen de bocht was niet te krijgen. Dus van de gallerij de hal in en dan in de lift.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een serviceflat zonder lift
is geen kwestie van gewicht, maar van bocht in de trap. wil niet met zo'n stijve brancard.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja! Dat las ik ook en ook omdat het vaak vanwege hun gewicht is, dat het zo'n klus is voor het ambulancepersoneel om die hoogzwangere vrouwen de trap af te krijgen![]()
Ik las het verhaal van een vrouw die ook beneden moest bevallen of anders in het ziekenhuis vanwege haar gewicht en ze had zwaar de pest in, gewoon omdat ze beledigd was en omdat ze nu voor die bevalling in het ziekenhuis moest betalen.
En dat allemaal in een lakenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, mét lift. Alleen de bocht was niet te krijgen. Dus van de gallerij de hal in en dan in de lift.
Dat zei die vrouw, dat van dat gewicht. Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar ik denk ook niet dat makkelijk is bij mij door het trappengat met een brancard, ja misschien rechtop.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is geen kwestie van gewicht, maar van bocht in de trap. wil niet met zo'n stijve brancard.
Mooi dagje was het zeg!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:08 schreef Gert het volgende:
Hoi.
Mooi dagje was het zeg!
De hele krant in de zon gelezen, daarna het park in geweest met kid. Da's dan echt weer lekker, na een paar wat guurdere dagen.
En een virtueel steuntje in de rug voor Noek, die nog steeds half kapot aan het gaan is op de instructeurs-training.![]()
[ afbeelding ]
Jongen toch! Nog leuke PM's van Jozef-Willem gelezen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mooi dagje was het zeg!
Ik heb Cc gezien.
Nee, dat doen we volgende week met een wijntje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Jongen toch! Nog leuke PM's van Jozef-Willem gelezen?
Een wijntjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, dat doen we volgende week met een wijntje.
Proseccootjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een wijntje![]()
Zoiets doe je met een goed glas wijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |