Ahh, nou, leuk!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee FM was eergisteren. In Antwerpen (alles goed rond de grens)
O heerlijk, vakantie! Nou dat heb je wel verdiend, zeg ik altijd maar zo!
Haha geniaal, die wil ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik dacht nog, misschien alleen bij boys, ik shop niet bij meiden natuurlijk, maar online staat ie gewoon.
Wel een leuk shirt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik dacht nog, misschien alleen bij boys, ik shop niet bij meiden natuurlijk, maar online staat ie gewoon.
Ja, ik hoef m ook niet. hier isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een leuk shirt.
Maar als je het nou over een ouwelullenband hebt... daar zou ik écht niet meer heen hoeven, pfff. Maar als ze verstandig zijn, treden ze ook gewoon niet meer op. 't Is mooi geweest.
Komt ze weer aan met dr starwars!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik hoef m ook niet. hier is [ afbeelding ] deze favoriet.
Nou ja, beter dan zeshonderdmiljoen knutselwerkjes per weekquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:47 schreef debuurvrouw het volgende:
ja hee, dat leeft hier nu een keer. kan er ook niets aan doen. Echt dag in dag uit.
Groetjes aan R2D2!quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:21 schreef CarOnline het volgende:
Oh ja? Fleetwood Mac? Bestaat dat nog?
Die hadden toch zo'n nummer van eh.. ahh uhm.
Daar heb ik nog op gegymnastiekt met een uitvoering ooit. Kan je nagaan, dat is mínstens 103 jaar geleden!
wat heb je gedroomd.......quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:03 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Heb vannacht over Dementor gedroomd.![]()
gezellie...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:11 schreef hondjes het volgende:
Hij kwam langs ,,om mijn huis te zien,,,mijn huis in nederland ..
Vervolgens ging het over hypotheken, de DSB bank, en Juud was er ook, maar die zag ik niet
Hij wilde informatie hoe hij het beste een hypotheek kon afsluiten enzo...er waren nog kennissen van ons bij, dus het werd min of meer een heel gesprek over banken, verzekeringen , etc......
Om middernacht gingen ze weg, en dat was het....
Dromen over je mede-fokkersquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:11 schreef hondjes het volgende:
Hij kwam langs ,,om mijn huis te zien,,,mijn huis in nederland ..
Vervolgens ging het over hypotheken, de DSB bank, en Juud was er ook, maar die zag ik niet
Hij wilde informatie hoe hij het beste een hypotheek kon afsluiten enzo...er waren nog kennissen van ons bij, dus het werd min of meer een heel gesprek over banken, verzekeringen , etc......
Om middernacht gingen ze weg, en dat was het....
Kaat zou toch naar het concert van Fleetwood Mac in Engeland?quote:
Enge man ......quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel een leuk shirt.
Maar als je het nou over een ouwelullenband hebt... daar zou ik écht niet meer heen hoeven, pfff. Maar als ze verstandig zijn, treden ze ook gewoon niet meer op. 't Is mooi geweest.
Da's zo'n beetje hun zwakste nummer ever.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |