abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:42:31 #1
1455 Keroppi
kool kikker
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:52:13 #2
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73740435
Hoezee, een nieuw topic! (fipo!)
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 02:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Arggggg, ik had een hele post getypt voor Enferma en.... weg...

Nou ja, de essentie is:

- Jammer dat Sephora kut was
- Foto van je kleurige eyelinerlook! Lijkt me erg gaaf
- Ik heb geprobeerd een crease te maken en heb geexperimenteerd met donkere oogschaduw hiervoor... Met als resultaat dat ik op een travestiet lijkt nu Zo er maar eens lekker afschrobben en morgen weer beter
Jaaa ik ga proberen een foto te maken! Heb die too faced shadow insurance gebruikt, wta een ontzettend fijn spul zeg! Damn! Mn oogschaduw gaat er 10 keer makkelijker op dan eerst, ik gebruikte eerst die velvet touch dinges van Gosh... Dat is echt niks voor oogschaduw Dit is zooooveel beter! Dus ik ga vanmiddag ff een foto maken, kunnen we gelijk zien hoe goed alles er nog op zit
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_73740774
Eens geprobeerd een crease te maken, mijn vriend noemde het zombie ogen.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:13:37 #4
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73740934
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:07 schreef n0a het volgende:
Omg
Nou moet ik zeggen.. dat mannen er niet zo heel veel verstand hebben over het algemeen. Mijn man ziet het ook bijna nooit. Ik vraag dan al: 'wat vind je van mn ogen?' en dan zegt ie dat ie niet heel veel anders ziet dan gister, of hij zegt 'mooi!'. Tis wel een lieverd hoor. Maar het interesseert 'm vrij weinig
pi_73741900
nieuw topic

Ik heb de laatste tijd heel weinig aan mn make-up gedaan. Maar de lange dagen op school/werk zijn te zien in mn gezicht dus het is weer kwast-tijd!
Weet er iemand nog een goede gezichtcreme voor de droge huid? Want mn gezicht doet echt pijn als het zo koud wordt, en tis natuurlijk makkelijker om de rode vlekken te voorkomen dan ze weg te stoppen onder make-up.

Oh en mannen zien het inderdaad niet als je andere make-up op hebt, maar ze zeggen ook altijd dat wij vrouwen geen make-up nodig hebben (liegebeesten! )
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:48:07 #6
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73741911
Ik ben nog steeds helemaal blij met alle nieuwe spulletjes die ik heb van Sephora, jammer dat de actie op t eind zo'n rommel was Ik was graag nog eens terug gegaan.
Knoei
pi_73741972
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:13 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Omg
Nou moet ik zeggen.. dat mannen er niet zo heel veel verstand hebben over het algemeen. Mijn man ziet het ook bijna nooit. Ik vraag dan al: 'wat vind je van mn ogen?' en dan zegt ie dat ie niet heel veel anders ziet dan gister, of hij zegt 'mooi!'. Tis wel een lieverd hoor. Maar het interesseert 'm vrij weinig
Doe dan de helft van je gezicht opmaken en hou een stuk papier voor de andere helft.
Door van helft te wisselen kan hij het verschil zien en beter begrijpen wat je doet.
pi_73742103
dag dames
ik heb gisteren 2 kohlpotloden gehaald (bruin en zwart), leek me wel gezellig om een lijntje t gaan zetten
maar kan ik ergens tips daarvoor vinden?
doe dat nooit, ik heb zo'n vermoeden dat het dan een soort slingerlijn wordt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:09:32 #9
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73742564
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:50 schreef PankPinther het volgende:

[..]

Doe dan de helft van je gezicht opmaken en hou een stuk papier voor de andere helft.
Door van helft te wisselen kan hij het verschil zien en beter begrijpen wat je doet.
Zo erg ist nou ook weer niet met 'm Maar het is net als dat hij tegen mij zegt; kijk eens naar die nieuwe velgen op mn auto! Dat verschil zie ik ook niet. Hij ziet wel het verschil met en zonder make up, maar andere kleuren niet altijd.
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:55 schreef Mirjam het volgende:
dag dames
ik heb gisteren 2 kohlpotloden gehaald (bruin en zwart), leek me wel gezellig om een lijntje t gaan zetten
maar kan ik ergens tips daarvoor vinden?
doe dat nooit, ik heb zo'n vermoeden dat het dan een soort slingerlijn wordt
Haha Ja, dat is lastig. Heb je ook een kwastje om het lijntje wat uit te vegen, zo'n kleine platte kwast? Dat helpt ook al.
Ik neem aan dat je het boven en onder wil doen? Als je boven doet is het misschien handig om je ooglid wat opzij te trekken, dan is je ooglid recht en kan je dat lijntje makkelijker trekken. Ik doe het zelf gewoon met mn oog open en trek kleine stukjes lijn met het potlood. Mn rechteroog (voor mij) doe ik van binnen naar buiten, en mn linkeroog van buiten naar binnen en ik ben rechtshandig. Weet niet of je dat ook nog helpt.
Ohja, en ook; je moet de lijn niet helemaal over je hele ooglid maken, maar halverwege stoppen. Dus net op de rand van je oog, je iris ongeveer, stop je. Dat maakt je ogen groter. Als je je ogen echt helemaal omlijnt maak je ze kleiner.
Succes!!
pi_73742607
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:09 schreef Enfermera het volgende:

Haha Ja, dat is lastig. Heb je ook een kwastje om het lijntje wat uit te vegen, zo'n kleine platte kwast? Dat helpt ook al.
Ik neem aan dat je het boven en onder wil doen? Als je boven doet is het misschien handig om je ooglid wat opzij te trekken, dan is je ooglid recht en kan je dat lijntje makkelijker trekken. Ik doe het zelf gewoon met mn oog open en trek kleine stukjes lijn met het potlood. Mn rechteroog (voor mij) doe ik van binnen naar buiten, en mn linkeroog van buiten naar binnen en ik ben rechtshandig. Weet niet of je dat ook nog helpt.
Ohja, en ook; je moet de lijn niet helemaal over je hele ooglid maken, maar halverwege stoppen. Dus net op de rand van je oog, je iris ongeveer, stop je. Dat maakt je ogen groter. Als je je ogen echt helemaal omlijnt maak je ze kleiner.
oh god
heb je misschien een voorbeeld fototje ergens?
ik wilde het eigenlijk eerst alleen op de bovenkant doen
en van dat uitvegen met een kwastje wist ik ook al niks
nu voel ik meécht een vette noob
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:16:22 #11
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73742761
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:11 schreef Mirjam het volgende:

[..]

oh god
heb je misschien een voorbeeld fototje ergens?
ik wilde het eigenlijk eerst alleen op de bovenkant doen
en van dat uitvegen met een kwastje wist ik ook al niks
nu voel ik meécht een vette noob
Haha Op youtube kan je heel veel tutorials vinden; zie mijn zoekresultaat
Er staat ook eyeliner, maar dat is soortgelijk dus dan kan je in ieder geval de manier hoe je het erop doet zien.
Normaal is een lijn met een potlood wat hard, als je het uitveegt met een kwastje is het wat zachter (plus je ziet je uitschieter en kromme lijnen minder!)
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:37:13 #12
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73743422
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:07 schreef n0a het volgende:
Als totale termen n00b... hoe doe je dat?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_73743745
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:37 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Als totale termen n00b... hoe doe je dat?
O.a. volgens dit filmpje geprobeerd.

Waarschijnlijk had ik het te donker gemaakt. Wat het nog wat moeilijker voor me maakt is dat ik bij 1 oog geen crease heb en bij het andere oog zie je een beetje ooglid bij open ogen.
pi_73744100
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:16 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Haha Op youtube kan je heel veel tutorials vinden; zie mijn zoekresultaat
Er staat ook eyeliner, maar dat is soortgelijk dus dan kan je in ieder geval de manier hoe je het erop doet zien.
Normaal is een lijn met een potlood wat hard, als je het uitveegt met een kwastje is het wat zachter (plus je ziet je uitschieter en kromme lijnen minder!)
wat voor kwastje gebruik je daar voor?
of is zo'n eenvoudig oogschaduwapplicatortje (die je overal wel bijkrijgt, zo'n sponzig dingetje) ook goed?
pi_73746078
ik heb lipgloss gekocht van sephora, die is echt heel fijn..
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_73747174
Hmmm zijn hier nog mensen in da house die een idee hebben voor goede foundation?

Ik heb 's winters zo'n lichte huid dat ik hem van ellende maar met zelfbruiner bewerk, omdat er gewoon geen goede tinten te vinden zijn. Ik ben helemaal niet superbleek ofzo, maar heb gewoon een roze ondertint geloof ik en bijna alle foundations zijn standaard te oranje

Nu had ik Second Skin (Max Factor) in de lichtste tint gekocht, maar zelfs dat is nog te oranje weer 14 euro naar de kenker, ik wordt er onderhand helemaal gek van... Nu las ik ook ergens dat ze die lichte tinten helemaal niet in Nederland verkopen (wij zijn ook zo'n mediteraans volkje tenslotte ). In Engeland bv wel.... Lekker is dat, ik zie het ook niet zitten om het van internet te kopen
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:59:30 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73748084
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef alors het volgende:
Hmmm zijn hier nog mensen in da house die een idee hebben voor goede foundation?

Ik heb 's winters zo'n lichte huid dat ik hem van ellende maar met zelfbruiner bewerk, omdat er gewoon geen goede tinten te vinden zijn. Ik ben helemaal niet superbleek ofzo, maar heb gewoon een roze ondertint geloof ik en bijna alle foundations zijn standaard te oranje

Nu had ik Second Skin (Max Factor) in de lichtste tint gekocht, maar zelfs dat is nog te oranje weer 14 euro naar de kenker, ik wordt er onderhand helemaal gek van... Nu las ik ook ergens dat ze die lichte tinten helemaal niet in Nederland verkopen (wij zijn ook zo'n mediteraans volkje tenslotte ). In Engeland bv wel.... Lekker is dat, ik zie het ook niet zitten om het van internet te kopen
Probeer eens MAC foundation, bij de counter kunnen ze je goed adviseren over wat jouw kleur is. En die zijn echt ook met een roze ondertoon ipv oranje .
KuikenGuppy
pi_73748321
MAC zit hier nergens in de buurt geloof ik, en ik heb de komende weken ook geen tijd om naar de randstad te gaan. Hoe duur is foundation van MAC eigenlijk?
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:18:55 #19
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73750841
20 euro ongeveer.
KuikenGuppy
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:48:24 #20
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73751859
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:59 schreef Mirjam het volgende:

[..]

of is zo'n eenvoudig oogschaduwapplicatortje (die je overal wel bijkrijgt, zo'n sponzig dingetje) ook goed?
Met zo'n sponzig dingetje kan het idd ook, ik heb zelf een zogenaamde 'eye angle brush', dat is een schuin, plat borsteltje;

Dit is degene die ik heb, de MB08 van NYX. Fijn dingetje, goed stevig zodat je (bijv. ook met oogschaduw) een strak lijntje kan maken. Zo'n sponsje kan wat te grof zijn waardoor je het teveel uitveegt.

Ik heb zelf nog niet zoveel brushes, heb er nu een paar maar wil er alleen maar meer Het werkt zoveel fijner dan die spons-dingen.

@ Alors: ik heb zelf ook een aardig lichte huid en gebruik foundation van de hema ik vind 'm geweldig qua kleur
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:53:34 #21
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73752016
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:59 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Die sponsdingetjes zijn verschrikkelijk, die moet je meteen in je ronde archief opbrengen. Daarmee kun je echt nooit je make-up mooi aanbrengen.

Ik blijf erbij, de smudgebrush van Sephora is hier ideaal voor.

Even over je lijntje heen gaan en het is netjes.

Die angles eyebrush kan ook, maar bovenstaande brush is fijner als je een wat dikker lijntje maakt vind ik.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:56:56 #22
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73752110
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef alors het volgende:

Ik heb ook zo'n wit bekkie. Ik gebruik de "Cool" kleurserie van True Match L'Oréal en de coole kleuren van EveryDay Minerals, die werken prima. En ik heb een YSL foundation die de goeie rozige kleur is, maar die is een beetje te duur om elke dag op te doen, dus alleen soms
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:57:22 #23
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73752121
Ik wil Enferma's oogjes zien
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:05:27 #24
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73752386
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil Enferma's oogjes zien
Jaaa ik weet het Het zit nog allemaal precies zoals vanochtend door die shadow insurance Ik ben helemaal verlieffdddd op dat spul!
Ik kan totaal niet omgaan met de digitale spiegelreflex van mn man, dus hij mag mooi de foto maken als ie thuis is (denk any minute now), en 'm dan uploaden Ik ben soms nog wel een beetje n00b.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:16:07 #25
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73752768
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Die sponsdingetjes zijn verschrikkelijk, die moet je meteen in je ronde archief opbrengen. Daarmee kun je echt nooit je make-up mooi aanbrengen.
Voor een visa issie redelijk onmisbaar

Mijn persoonlijke favorieten:

EDM Eye-kabuki

Barry M eyeshadow brush
KuikenGuppy
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:19:27 #26
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73752873
Hehehe, ik ken het... Ik wilde de tv aan doen net, maar het digitale ding staat uit, paar dingen geprobeerd, maar het lukt me niet... dat wordt dus ook wachten tot mijn vent thuis is

Ben heel benieuwd naar je kunstwerkje! TFSI is echt fijn

Ik heb gisteren trouwens naar mijn werk ('s ochtends ziekenhuis, heeel warm, 's middags poli, vrij koel) de Sephora primer onder mijn foundation gedaan... Nou, mijn foundation brengt wel mooi glas op erdoor, maar knalt er net zo hard af als zonder primer.

/kermismodus on
Jammer jammer jammer, alweer geen winnaar
/kermismodus off
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:21:07 #27
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73752921
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Meen je dat nou?
Die harde, grove sponsjes die je bij elke merk oogschaduw krijgt?
Ik vind ze verschrikkelijk
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:25:00 #28
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73753075
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mijn persoonlijke favorieten:

EDM Eye-kabuki
[ afbeelding ]

Barry M eyeshadow brush
[ afbeelding ]
Waar koop je EDM / Barry M?
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehe, ik ken het... Ik wilde de tv aan doen net, maar het digitale ding staat uit, paar dingen geprobeerd, maar het lukt me niet... dat wordt dus ook wachten tot mijn vent thuis is

Ben heel benieuwd naar je kunstwerkje! TFSI is echt fijn

Ik heb gisteren trouwens naar mijn werk ('s ochtends ziekenhuis, heeel warm, 's middags poli, vrij koel) de Sephora primer onder mijn foundation gedaan... Nou, mijn foundation brengt wel mooi glas op erdoor, maar knalt er net zo hard af als zonder primer.

/kermismodus on
Jammer jammer jammer, alweer geen winnaar
/kermismodus off
Echt he
Zonde van die primer. Ik heb die van gosh maar die vind ik ook niet heel veel uitmaken ofzo. Wel iets natuurlijk, maar niet benoemenswaardig.

Haha kermismodus
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:29:33 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73753247
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:21 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Meen je dat nou?
Die harde, grove sponsjes die je bij elke merk oogschaduw krijgt?
Ik vind ze verschrikkelijk
Voor mij iig wel, ik gebruik 'm om mascaravlekken weg te poetsen .
KuikenGuppy
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:30:30 #30
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73753285
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:25 schreef Enfermera het volgende:

[..]

EDM via everydayminerals.com
en BarryM via http://www.alicejohavesentials.nl/

Die BarryM kwast kost echt niets
KuikenGuppy
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:33:26 #31
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73753382
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:30 schreef Burdie het volgende:

[..]

EDM via everydayminerals.com
en BarryM via http://www.alicejohavesentials.nl/

Die BarryM kwast kost echt niets
Thanks! Ik ga gelijk ff kijken
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:35:00 #32
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73753440
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:25 schreef Enfermera het volgende:

[..]

[..]

Echt he
Zonde van die primer. Ik heb die van gosh maar die vind ik ook niet heel veel uitmaken ofzo. Wel iets natuurlijk, maar niet benoemenswaardig.

Haha kermismodus
En primers zijn normaal duur zeg! die Sephora is normaal 11 euro voor 15 ml!
No way dat ik dat er ooit voor betaald zou hebben.
Misschien eens ooit een primer van Too Faced kopen, die eyeprimer is toch ook "tha bomb"

Ik loop met een collega steeds kermisgeluiden na te doen tijdens het werk ( ) en heb nu een leuke soundboard gevonden. http://www.primeserver.nl/meuk/NrgSoundBoard/
Dat zit een beetje in mijn hoofd
pi_73753489
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:18 schreef Burdie het volgende:
20 euro ongeveer.
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:48 schreef Enfermera het volgende:
@ Alors: ik heb zelf ook een aardig lichte huid en gebruik foundation van de hema ik vind 'm geweldig qua kleur
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:56 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n wit bekkie. Ik gebruik de "Cool" kleurserie van True Match L'Oréal en de coole kleuren van EveryDay Minerals, die werken prima. En ik heb een YSL foundation die de goeie rozige kleur is, maar die is een beetje te duur om elke dag op te doen, dus alleen soms
Oh thanks voor de tips ik ga eens kijken

Op die youtube tutorial van Second Skin was zo'n visagist die gewoon met een kwast dat hele gezicht zat vol te plempen met foundation, dat hoeft van mij nou ook weer niet, ik gebruik het liefst zo weinig mogelijk.
Dat Second Skin is op zich wel mooi spul hoor, kan het van het voorjaar wel weer op
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:36:23 #34
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73753498
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:29 schreef Burdie het volgende:

[..]

Voor mij iig wel, ik gebruik 'm om mascaravlekken weg te poetsen .
Aha! Ja, daar gebruik ik dan weer een wattenstokje voor. Maar kan me voorstellen dat ze daarvoor wél handig zijn.

Is het nou jouw "main job" tegenwoordig, het visagiewerk? Of doe je het ergens anders naast?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:44:15 #36
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73753809
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:36 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Aha! Ja, daar gebruik ik dan weer een wattenstokje voor. Maar kan me voorstellen dat ze daarvoor wél handig zijn.

Is het nou jouw "main job" tegenwoordig, het visagiewerk? Of doe je het ergens anders naast?
In theorie doe ik 't naast een parttime baan.
Alleen ontbreekt die parttime baan momenteel eventjes .
KuikenGuppy
pi_73754332
Even wachten op m'n stufi en dan plaats ik weer eens een bestelling bij EM
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:00:52 #38
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73754385
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

In theorie doe ik 't naast een parttime baan.
Alleen ontbreekt die parttime baan momenteel eventjes .
Ow, da's balen zeg...
Best onzekere tijden nu natuurlijk.
Hoop dat je snel iets vindt of als visagiste doorbreekt en er je volledige werk van kunt maken
pi_73754662
Wanneer komt m'n warm pallette ?
pi_73754664
ah, ok, zal van de week (bij de hema ) ff kijken naar gelijke kwastjes
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:16:19 #41
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73754822
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:09 schreef Mirjam het volgende:
Je kunt ze veel beter (en goedkoper) online bestellen.
Hema heeft rotkwasten...

S_S: ik hoop snel voor je, ik heb TNT al gebeld en gezegd dat ze moeten opschieten met bezorgen van jouw palette
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:18:02 #42
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73754863
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:00 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ow, da's balen zeg...
Best onzekere tijden nu natuurlijk.
Hoop dat je snel iets vindt of als visagiste doorbreekt en er je volledige werk van kunt maken
Ja, visagie is ook zo'n lekker onzeker vak .
Maar ik vind wel wat hoor, ik ben een zondagskindje, krijg altijd wel wat ik wil, one way or the other .
Op het moment heb ik extra veel tijd voor onze pup die volgende week komt .
KuikenGuppy
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:18:49 #43
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73754883
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:09 schreef Mirjam het volgende:
Als je dan toch bij een winkel wilt kopen ipv via internet, loop dan de bodyshop of de douglas binnen. Die van de hema zijn niet zo heel erg fijn.
KuikenGuppy
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:18:54 #44
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73754889
@ Mirjam; op eBay heb je ook heel veel goeie stores waar je van allerlei merken kwasten en andere dingen kunt kopen, das echt heel makkelijk En bij de bodyshop hebben ze trouwens ook goeie kwasten vind ik

Even een update; de foto's zijn gemaakt, mn mannetje is ze nu aant bewerken ze komen zo online!
pi_73754952
oh
hebben jullie wat low-budget tips dan? heb 't ff niet zo breed zeg maar

had dealextreme niet kwasten die bevielen?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:23:13 #46
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73755009
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:21 schreef Mirjam het volgende:
oh
hebben jullie wat low-budget tips dan? heb 't ff niet zo breed zeg maar

had dealextreme niet kwasten die bevielen?
De Barry M kwast die ik hierboven noemde misschien?
Die kost 2,35.
KuikenGuppy
pi_73755114
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 17:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

De Barry M kwast die ik hierboven noemde misschien?
Die kost 2,35.
ohja, zie 't
ff op die sit snuffelen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:41:45 #48
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73755548
Jeuj, fototime!

Ik heb nogal overhangende oogleden zoals jullie zien Heb op mn hele ooglid een beetje wittige/parelmoere oogschaduw gedaan en dus een randje donkergrijs met mn mooie kwastje. Ist een beetje te zien? Als mn ogen dicht zijn zie je het wat minder, ik zal het de volgende keer wel met een fel kleurtje doen, groen ofzo. Magoed, dit is iig ook leuk
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:07:11 #49
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73756238
Sproetjes

Heel leuk! Denk dat groen je ook fantastisch staat met het rood in je haar en de sproetjes
Hoe vond je man het? Of is het niet heel heel anders of heftiger dan je normaal doet?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:44:28 #50
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73757239
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 18:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Sproetjes

Heel leuk! Denk dat groen je ook fantastisch staat met het rood in je haar en de sproetjes
Hoe vond je man het? Of is het niet heel heel anders of heftiger dan je normaal doet?
Haha ja, nog van de zomer
Thanks!
Al heb ik niet zo heel veel rood in mn haar momenteel hoor, tis meer goudblond, maar het zal de schittering/lichtinval wel zijn
Haha xD Hij keek me al raar aan toen ik zei; wil je een foto maken van mn ogen voor het make-uptopic van Fok?

Het was een mengeling van

Normaal, als ik ECHT geen zin of tijd heb om te make uppen doe ik meestal een shimmery oogschaduw van de hema op (blijft het beste zitten de hele dag), beetje oogpotlood, wenkbrauwen bijwerken en mascara. Ik kan het nog wel heftiger doen dan dit maar had ik vandaag ook geen zin in. Maar meestal vindt ie het wel mooi ja
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:54:38 #51
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73757605
Oh en btw, het lijkt alsof er heel weinig oogschaduw op mn oog zit, maar er zat best veel op! En nog beter en langer ook door die shadow insurance Mja op foto's is het altijd iets anders

Oh oh oh oh en ik wil de middelste op het plaatje hieronder!!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:04:06 #52
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73757955
Mijn vriend heeft ook altijd zoiets van... tsja... waarom doe je al die moeite en waarom heb je in godsnaam zoveel rotzooi (verschillende kleuren, potjes, brushes etc.) nodig.
Maar goed, hij zegt weleens dat hij het leuk vindt, en zo niet, pech voor hem
Ik vind daarentegen zijn net uitgezochte velgen lijken op het snijblad van een snijbonenmolen dus ieder zijn ding

Mooi palette, groeeeeen (ben ik gek op). Ik heb net wat stukjes van die Laura Luke site zitten kijken. Daarvan gaf iemand net de link van in dit topic. Die heeft ook een eigen make-up lijn nu en daar zitten ook mooie palletjes in zeg! http://www.bylaurenluke.com
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:25:21 #53
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73758736
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 19:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vriend heeft ook altijd zoiets van... tsja... waarom doe je al die moeite en waarom heb je in godsnaam zoveel rotzooi (verschillende kleuren, potjes, brushes etc.) nodig.
Maar goed, hij zegt weleens dat hij het leuk vindt, en zo niet, pech voor hem
Ik vind daarentegen zijn net uitgezochte velgen lijken op het snijblad van een snijbonenmolen dus ieder zijn ding

Mooi palette, groeeeeen (ben ik gek op). Ik heb net wat stukjes van die Laura Luke site zitten kijken. Daarvan gaf iemand net de link van in dit topic. Die heeft ook een eigen make-up lijn nu en daar zitten ook mooie palletjes in zeg! http://www.bylaurenluke.com
Haha ja precies Herkenbaar!
Inderdaad. Hij moet elke week zijn auto wassen, ik moet dit. Ieder zijn passies toch

Oeh! Die dingen zijn ook mooi. Maar wel duur! Of niet? Het staat er in ponden en ik weet de koers ook niet.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:31:16 #54
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73758921
Hehehe, vrouwen komen van venus, mannen van mars toch? Live and let live

Ik heb even op de GWK-site gekeken en daar staat dat het ongeveer gelijk is momenteel, pond met de euro. Bizar idee, voor mijn gevoel is het nog steeds net als vroeger x 1,5 maar dat is het dus niet.
24 euro voor zo'n palette is niet echt duur toch? Zijn flink groot en mooie bruikbare kleuren.
Oh, en bij 2 zijn de verzendkosten gratis... hmmmm, wellicht over een tijdje eens naar kijken.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:40:51 #55
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73759260
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:

Ik heb even op de GWK-site gekeken en daar staat dat het ongeveer gelijk is momenteel, pond met de euro. Bizar idee, voor mijn gevoel is het nog steeds net als vroeger x 1,5 maar dat is het dus niet.
24 euro voor zo'n palette is niet echt duur toch? Zijn flink groot en mooie bruikbare kleuren.
Oh, en bij 2 zijn de verzendkosten gratis... hmmmm, wellicht over een tijdje eens naar kijken.
Idd.
Oh oke! Ja idd, dat gevoel had ik dus ook. Dan valt het idd wel mee, maar dan nog vind ik het duur. Ook aangezien ik die lipspullen niet zal gebruiken Ik ben (momenteel) echt alleen heel erg fan van oogschaduw en shit. Koop ik liever een 88palette of van die trio color palettes van NYX ofzo.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:49:50 #56
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73763814
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:

11,00 pond is 12,33 euro... Ik heb toevallig vandaag een concealerpalette besteld via Ebay Mijn CC is weer schoon (maandafrekening gehad) dus nu mocht ik weer van mezelf
pi_73764856
ik heb om uit te proberen een kwastenset bij dealextreme gekocht, deze

en direct maar een oogschaduw dingetje erbij:

kan ik een beetje fröbelen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:02:07 #58
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73766622
@ Enferma: Die NYX dingen zijn wel echt heel erg goedkoop he, goed spul ook vind ik
Als je niet alles gebruikt is het wel een hoop geld ja, dat is wel waar... hmmm, voor de cognitieve dissonantie is het wel handig als een ander dat eens zegt

Ik heb voor als ik ooit weer NYX bestel opgeschreven dat ik de round lipstick wil in kleur B52 en Tea Rose, die lijken me wel mooi. Ik had vorige keer Heredes besteld en was afgegaan op het plaatje en niet op swatched van google images... nou, die is dus echt knal oranje in het echt

Die andere twee lijken me wel mooi en ik heb ook gezien dat je het maar superdun moet opdoen, dan zit het wel mooi. Ik had veel te dik lopen smeren, dat ziet er dus niet uit, ookal zou het geen oranje zijn geweest. Zit gewoon heul veul pigment in.
Maar goed, voorlopig even niet bestellen
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 21:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]

11,00 pond is 12,33 euro... Ik heb toevallig vandaag een concealerpalette besteld via Ebay Mijn CC is weer schoon (maandafrekening gehad) dus nu mocht ik weer van mezelf
Oh, ietsjes meer dan ik dacht dus. Nou ja, ik mag het toch niet bestellen, heb echt veel zooi nu.
Ben wel benieuwd hoe je het concealerpalette vindt

@ Mirjam: leuk! Lekker poedelen en smeren Succes met uitproberen, youtube tutorials zijn echt super erbij
pi_73767487
ja, moet echt eens wat opzoeken, ik ben echt makeup noob
wil ook zo'n rondie spiegel kopen die je neer kan zetten, kan ik gewoon zitten en plamuren
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:26:26 #60
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73767595
Ik heb er eentje tegen het raam plakken, zo'n vergrotende... Echt fijn om te plukken en op te maken
pi_73767632
ja, je hebt van die ronde die je om kunt draaien, 1 gewone kant, 1 vergrotende kant
die wil ik
pi_73772200
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:27 schreef Mirjam het volgende:
ja, je hebt van die ronde die je om kunt draaien, 1 gewone kant, 1 vergrotende kant
die wil ik
Ik heb er laatst 1 gekocht bij de Ikea voor 7 euro ofzo! Mooi pootje eraan en 2 kanten, zowel een gewone als een vergrotende!

@Enfermera, leuke foto! Ik zag dat jij ook van 'die mooie' hangende oogleden hebt,..moeilijk om dat goed op te maken hoor,.. maar het is jou goed gelukt!

@BBQ kip die roundlipsticks vind ik elke keer weer wat tegen vallen.... Je kiest een kleur maar in het echt zijn ze compleet anders!! Zo zit ik nu met een knaloranje Vitamin en een zeer roze Fig,.. terwijl ze er op het plaatje toch anders uit zagen! Maar goed ze liggen tussen de verzameling en wie weet kan ik ze ooit gebruiken
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:05:12 #63
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73772973
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:27 schreef Mirjam het volgende:
die wil ik
Hema, 5 euro .
KuikenGuppy
pi_73774631
Ik heb er zoeentje van de Hema, alleen die pootjes zitten nu los waardoor die spiegel steeds naar beneden kantelt. Maar wil sowieso een nieuwe, met verlichting Ik heb al zitten kijken naar die van Babyliss (deze en deze), iemand ervaring mee toevallig?
pi_73774655
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 10:05 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hema, 5 euro .
ze waren uitverkocht gisteren
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:53:25 #66
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73776092
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 11:44 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb er zoeentje van de Hema, alleen die pootjes zitten nu los waardoor die spiegel steeds naar beneden kantelt. Maar wil sowieso een nieuwe, met verlichting Ik heb al zitten kijken naar die van Babyliss (deze en deze), iemand ervaring mee toevallig?
Die wil ik echt zo graag 1! Ik wil me ook 's avonds goed op kunnen maken, met natuurlijk licht ipv badkamer licht. Dan zou zoiets ideaal zijn! Niet duur ook, had veel prijziger verwacht. Dank je voor de link
Knoei
pi_73776879
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 12:53 schreef Loqi het volgende:

[..]

Die wil ik echt zo graag 1! Ik wil me ook 's avonds goed op kunnen maken, met natuurlijk licht ipv badkamer licht. Dan zou zoiets ideaal zijn! Niet duur ook, had veel prijziger verwacht. Dank je voor de link
No problem!
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 15:01:53 #68
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73779223
@ Springlover:
Ik heb op google images gezocht naar swatches bij verschillende mensen. Dat geeft een veel beter idee van de echte kleur. Maar goed, het blijft natuurlijk een gok, online makeup bestellen.
pi_73780208
Swatches zoeken is inderdaad een goed idee, had ik dat ook maar gedaan voor dat ik bij NPB kocht
Lippenstiften zijn wel leuk enzo, maar een is iets te oranje en de ander is te licht voor mijn donkere lippen. Ziet er maf uit..

Oohh ik las trouwens wat over de MAC foundation, heb die laatst gekocht toen ik in Amsterdam was, en echt hoe geweldig. M'n huid is mooi egaal en je ziet niet dat ik foundation op heb, terwijl ik echt een n00b ben met foundation enzo. En het was alleen al leuk om er iets te kopen omdat die visagisten zo ontzettend over the top zijn Ik heb de Teinted moisturizer ofzoiets (foundation?) en die was 25 nog wat.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:19:11 #70
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73780884
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
@ Enferma: Die NYX dingen zijn wel echt heel erg goedkoop he, goed spul ook vind ik
Als je niet alles gebruikt is het wel een hoop geld ja, dat is wel waar... hmmm, voor de cognitieve dissonantie is het wel handig als een ander dat eens zegt

Ik heb voor als ik ooit weer NYX bestel opgeschreven dat ik de round lipstick wil in kleur B52 en Tea Rose, die lijken me wel mooi. Ik had vorige keer Heredes besteld en was afgegaan op het plaatje en niet op swatched van google images... nou, die is dus echt knal oranje in het echt

Die andere twee lijken me wel mooi en ik heb ook gezien dat je het maar superdun moet opdoen, dan zit het wel mooi. Ik had veel te dik lopen smeren, dat ziet er dus niet uit, ookal zou het geen oranje zijn geweest. Zit gewoon heul veul pigment in.
Maar goed, voorlopig even niet bestellen
[..]

Oh, ietsjes meer dan ik dacht dus. Nou ja, ik mag het toch niet bestellen, heb echt veel zooi nu.
Ben wel benieuwd hoe je het concealerpalette vindt

@ Mirjam: leuk! Lekker poedelen en smeren Succes met uitproberen, youtube tutorials zijn echt super erbij
Haha precies Ja, dat heb ik idd ook gedaan met die trio eyeshadows, daar heb ik echte plaatjes van gevonden, dat is zo anders! Heb gelijk mn verlanglijstje weer aangepast xD En idd, tis gewoon een goed merk tegen lage prijzen (in vergelijking), dus dat is geweldig
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 07:13 schreef springlover het volgende:

[..]

Ik heb er laatst 1 gekocht bij de Ikea voor 7 euro ofzo! Mooi pootje eraan en 2 kanten, zowel een gewone als een vergrotende!

@Enfermera, leuke foto! Ik zag dat jij ook van 'die mooie' hangende oogleden hebt,..moeilijk om dat goed op te maken hoor,.. maar het is jou goed gelukt!

@BBQ kip die roundlipsticks vind ik elke keer weer wat tegen vallen.... Je kiest een kleur maar in het echt zijn ze compleet anders!! Zo zit ik nu met een knaloranje Vitamin en een zeer roze Fig,.. terwijl ze er op het plaatje toch anders uit zagen! Maar goed ze liggen tussen de verzameling en wie weet kan ik ze ooit gebruiken
Thanks! Haha, ja.. Zwaar irritant, want al die youtube-tutorioals zijn gebaseerd op mensen met een mooie crease En die bezit ik helaas niet. Dus dan maar veel smeren, veel blenden en dan maar kijken of het wat moois wordt xD
pi_73781516
Burdie wat voor pup krijg je??
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_73781545
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 11:44 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb weliswaar een spiegel met verlichting van Carmen, maar het is zo fijn! Al zie ik nu dat die eerste meerdere soorten verlichting heeft? Dat lijkt me echt super chill, aangezien je met die andere waarschijnlijk toch op en neer blijft lopen naar een anders spiegel (ik wel in ieder geval!)
pi_73781698
Hij heeft inderdaad 3 soorten (halogeen) verlichting, en hij heeft een diameter van 22cm Weet niet eens of dat wel op m'n nachtkastje past
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:42:25 #74
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73786062
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 16:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Burdie wat voor pup krijg je??
Border Collie
KuikenGuppy
pi_73787169
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 19:42 schreef Burdie het volgende:

[..]

Border Collie
Nooohhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat een lief snuitje!
Gingen we niet toevallig een make-up meet bij jou thuis doen
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:25:59 #76
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73787382
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 20:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Van mij mag het hoor .
KuikenGuppy
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:27:04 #77
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73787419
Ik hou helemaal niet zo van honden, maar die is wel cute hoor!
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:37:05 #78
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73787723
En nu weer verder over make-up .
KuikenGuppy
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:37:35 #79
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73787730
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 20:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

pi_73822255
Even een korte vraag, misschien dat iemand het hier weet...
Ik gebruik normaal altijd vloeibare eyeliner, nu experimenteer ik wat meer met kohlpotlood.
Klopt het dat je best vaak de punt moet bijwerken, omdat het wat vetter is (dan bv een wenkbrauwpotlood)?
Ik heb het idee dat ik heel vaak de puntenslijper pak, om de 3 dagen is het puntje al niet scherp genoeg om een mooi resultaat te krijgen.
T'is volgens mij een L'oreal potlood, kan het ook aan het merk liggen?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73826036
Mijn potloodjes moet ik ook regelmatig slijpen omdat ie nogal snel vlak wordt, en of het nou een merkloze van de Action is of eentje van MAC, doen ze toch wel. Denk inderdaad omdat ze vetter zijn enzo.
  zondag 18 oktober 2009 @ 22:38:46 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73826222
Kohl is altijd zachter dan bijv. een oogpotlood (ja, dat zijn twee verschillende dingen!).
Een oogpotlood is meer zoals een wenkbrauwpotlood, die hoef je minder vaak te slijpen, maar een kohlpotlood geeft een minder 'strak' effect.
KuikenGuppy
pi_73827114
Oke, dan weet ik iig dat het niet aan het merk ligt maar gewoon hoort door de vettigheid, zoals ik zelf ook dacht. Gewoon wat meer slijpen dus
Thanks voor het antwoord
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73828976
Ik heb een vraagje.
Ik heb een hele droge en gevoelige huid (bijna tot de schilfers aan toe) en ik heb al honderden crèmes en zalfjes en alles gebruikt, maar niets lijkt echt goed te werken. Weten jullie een echt goede crème hiervoor? Want mijn foundation ziet er hierdoor ook altijd erg lelijk uit.
  maandag 19 oktober 2009 @ 00:30:08 #85
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73830228
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb een vraagje.
Ik heb een hele droge en gevoelige huid (bijna tot de schilfers aan toe) en ik heb al honderden crèmes en zalfjes en alles gebruikt, maar niets lijkt echt goed te werken. Weten jullie een echt goede crème hiervoor? Want mijn foundation ziet er hierdoor ook altijd erg lelijk uit.
Allereerst zou ik iets doen aan de velletjes door bijv. een BHA product van Paula's Choice te gebruiken of af en toe te scrubben met een scrubcreme.
En als crème (geen zalf, da's veel te vet), tsja, da's heel persoonlijk.
Ik had vandaag door klusstof een droge huid en heb na het douchen Clinique-crème erop gedaan, maar andere dagen gebruik ik meestal de Oil of Olaz beautyfluid, is heel licht.
Wat dikkere, rijkere crème die ik heel goed vind en niet duur is, vind ik de Rooibos dagcrème van De Tuinen.
Ook een nachtcreme gebruiken en je gezicht goed reinigen na de make-up, met een zachte reiniger (kamille make-up-verwijderaar van The Body Shop is heel fijn daarvoor) werkt enorm mee aan een fijn huidje.
En onder je foundation ook altijd een cremetje of iets gebruiken (niet te vettig, dan glijdt je foundation zo van je huid af).
pi_73833566
Ik heb dat ook heel lang gehad, super droge huid, zelfs m'n oogleden hingen vol velletjes. Gewone creme hielp niet en toen ik bijeen Ladies Night een hydraterende gel creme kreeg van Pure Care ben ik die gaan gebruiken. Binnen een week had ik een huid zonder velletjes
pi_73838661
quote:
Ik heb een vraagje.
Weleda ook geprobeerd?
pi_73838763
Twee make-upfails vandaag :

- m'n warm palette is bezorgd en kan het pas morgenmiddag ophalen
- ik had groene oogschaduw van EDM opgedaan, maar blijkbaar is er wat los poeder op m''n wangen terecht gekomen. Dat zag ik dus later pas. Toen ik al lang en breed mijn gezicht in het openbaar had vertoond . Het leek alsof ik een soort rare blauwe plekken op mijn gezicht had. Meh
  FOK!fossiel maandag 19 oktober 2009 @ 12:24:24 #89
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73838941
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:18 schreef shiNinG_staR het volgende:

- ik had groene oogschaduw van EDM opgedaan, maar blijkbaar is er wat los poeder op m''n wangen terecht gekomen. Dat zag ik dus later pas. Toen ik al lang en breed mijn gezicht in het openbaar had vertoond . Het leek alsof ik een soort rare blauwe plekken op mijn gezicht had. Meh
Ik heb van Clinique T-zone shine controle. Prima spul maar je moet het goed uitsmeren. Doe je dat niet (haast!) dan droogt het wat wittig op. Ik heb wel eens gehad dat ik in de stad opeens in een spiegel keek en het net leek of ik een tandpasta vlek op m'n gezicht had...
Chick on a mission
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:14:22 #90
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_73843235
dat had ik een keer met een goedkope uitprobeer mascara van essence. Ik kwam savonds thuis en alles was uitgelopen. ik leek alsof ik de hele dag had staan grienen of zwaar alcoholist was die drie dagen had staan partyen met dikke donkere kringen.
pi_73850358
Wat ik echt kut vind, is dat het al zo donker is 's morgens. Ik wil graag mijn make up even in het daglicht checken voordat ik de deur uitga.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:51:44 #92
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73851419
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Twee make-upfails vandaag :

- m'n warm palette is bezorgd en kan het pas morgenmiddag ophalen
Ohjee! Wat erg! Gelukkig zag je het idd niet pas aan het einde van de dag...
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:24 schreef alors het volgende:
Wat ik echt kut vind, is dat het al zo donker is 's morgens. Ik wil graag mijn make up even in het daglicht checken voordat ik de deur uitga.
QFT. Idd erg jammer, ik sta ook veel te vroeg op, dan ist nog pikdonker.

Tevens ik-wil-mijn-salaris-en-voor-makeup-gaan-shoppen-post.
pi_73878074
tvp
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_73881149
quote:
Ik heb een vraagje.
Ik stelde dezelfde vraag in het begin van dit topic
pi_73884614
Ik vind Aqua source van Biotherm een geweldige creme. Wel prijzig, maar goed.
pi_73885826
quote:
Ik heb een vraagje.
Vaseline op je gezicht smeren voor je gaat slapen..
Werkt echt geweldig..

Ik stond er ook wat raar van te kijken toen iemand dat tegen mij zei..
Vettige zooi
Maar het werkt echt goed.. en ik krijg best snel pukkeltjes en zo, maar niet van vaseline
Dus als ik weer eens last heb van een droge huid gebruik ik gewoon een paar dagen vaseline als nachtcreme
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:35:54 #97
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73887443
Ik gebruik zelf alles van nivea, dat bevalt mij supergoed De nachtcreme is ook lekker vet, maar niet TE.
pi_73892324
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:38 schreef progje het volgende:

[..]

Vaseline op je gezicht smeren voor je gaat slapen..
Werkt echt geweldig..

Ik stond er ook wat raar van te kijken toen iemand dat tegen mij zei..
Vettige zooi
Maar het werkt echt goed.. en ik krijg best snel pukkeltjes en zo, maar niet van vaseline
Dus als ik weer eens last heb van een droge huid gebruik ik gewoon een paar dagen vaseline als nachtcreme
Ja, ik ben nu ook maar weer begonnen met de Vaseline. Ik ga ook een keer in de 6 weken naar de schoonheidsspecialiste zodat mijn huid wel gewoon lekker schoon gemaakt wordt, zij besteedt er toch altijd meer aandacht aan dan ikzelf als ik thuis ben. (:
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:04:57 #99
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73917468
Heb wat leuke dingetjes gekocht bij de hema! Ik wist al dat ze kwasten verkochten, maar zag vandaag allemaal nieuwe staan.. Dit heb ik gekocht:

Van links naar rechts: alleen het meest linker dingetje is niet van hema, dat is van John van G. Is een soort sponsje met aan de uiteinde 2 depots met kleuren (je kan er zelf 2 uitkiezen) Mn moeder had er zo 1, ben wel benieuwd! Ik heb kleur 91 en 92, 91 is roze en 92 paars.
Daarnaast ligt een oranje foundation-kwast, maar daar ga ik 'm niet voor gebruiken Ik had nog een kwast nodig om maskertjes op te brengen en deze leek me daar wel aardig geschikt voor! Bovenaan ligt ook een maskertje wat ik maar gelijk heb gekocht, die rook wel lekker
Naast de kwast een groene concealer, die wilde ik altijd nog proberen ivm rode vlekjes enzo.. werkt aardig goed moet ik zeggen! Misschien dat ik binnenkort nog een duurdere ga kopen.
Daarnaast sponjes voor mn foundation, eronder poeder en daarnaast nog 2 kwasten; een soort blender voor mn crease en daarnaast een wat steviger kwastje voor mn oogschaduw! Ben benieuwd
pi_73917774
Dit was mijn originele post
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 00:26 schreef P.F het volgende:
@ BBQ-kip

Mooi die roze oogschaduw! Ik heb groene ogen? Of blauwe? Beetje grijs bruin zijn ze ook
Maarrr ik wil dus ook wel eens mijn ogen opmaken maar de enige kleuren die mij tot nu toe staan zijn bruin en goud.

Ik heb een pallet van sephora maar die kleuren vond ik veel te oranje..

Hier heeft de man van de sephora het gedaan:

Die foto was niet zo duidelijk.. Hier nog eens, maar dan van de zomer..

Mijn oog zelf met sephora make-up, niet zo mooi..

pi_73918934
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:12 schreef P.F het volgende:
[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh je hebt een mooie vorm van wenkbrauwen zeg!
En mooie kleuren oogschaduw!
  FOK!fossiel woensdag 21 oktober 2009 @ 16:55:42 #102
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73919447
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:12 schreef P.F het volgende:
[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben geen expert, maar doe je meestal niet de lichtere kleur aan de neus-kant van je oog en de donkere kleur aan de buitenzijde?
Chick on a mission
pi_73919547
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:55 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik ben geen expert, maar doe je meestal niet de lichtere kleur aan de neus-kant van je oog en de donkere kleur aan de buitenzijde?
Ik heb het zo proberen te doen:
http://www.cosmopinie.nl/(...)lver_goud_brons.html

Die donkere vlekken komt denk ik door het licht dat werd weerkaatst in de spiegel?
pi_73919562
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Oh je hebt een mooie vorm van wenkbrauwen zeg!
En mooie kleuren oogschaduw!
Dank je wel! Ik vond ze te dun, dus ben ze sinds februari aan het laten groeien Ze zijn nog wel een beetje slordig..
pi_73945301
oee, ik heb een kwastenset gekocht alleen die moet komen uit Hongkong.
iemand hier verstand hoe lang dat gaat duren?? Hij is 2 dagen geleden verzonden stond er.
Ik kan namelijk niet meer wachten
pi_73946986
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:55 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Als je de ogen optisch verder van elkaar wil hebben doe je licht aan de binnenzijde.
Om ze dichter bij elkaar te krijgen gebruik je donker.
Dat verschilt dus per persoon.
pi_74009663
Waar is Dipkip ?!
pi_74010612
Dat warm palette is echt de grootste aanrader ooit! Zulke mooie kleuren, megaveel pigment.. enige minpuntje is dat er heel weinig groene kleuren in zitten. Voor 18 euro incl verzenden is het meer dan de moeite waard.
  FOK!fossiel zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:21:27 #109
1455 Keroppi
kool kikker
pi_74014362
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 10:47 schreef P.F het volgende:
Waar is Dipkip ?!
Hihi vind je het topic ook 'te rustig'?

Een van mijn favoriete kleuren oogschaduw komt uit een setje van 4 'cubes' van de Bodyshop, maar die kleur verkopen ze niet los. Zo suf, nu moet ik zo'n heel setje van 4 opnieuw aanschaffen terwijl ik de andere drie kleuren nauwelijks aangeraakt heb...
Chick on a mission
pi_74022239
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 12:28 schreef Lillyfield het volgende:
oee, ik heb een kwastenset gekocht alleen die moet komen uit Hongkong.
iemand hier verstand hoe lang dat gaat duren?? Hij is 2 dagen geleden verzonden stond er.
Ik kan namelijk niet meer wachten
De laatste keren dat ik iets uit Hong Kong over heb laten komen moest ik 14 tot 21 dagen wachten,..dus juich maar niet te vroeg, het kan nog even duren
pi_74032286
Ik heb niet alle topics compleet gelezen, maar heeft iemand ervaring met de producten van e.l.f. ?
staat voor eyes lips face en al hun producten (behalve de minerale make up) zijn 1 euro.
Ik ben wel benieuwd en heb een paar reviews gelezen, iemand hier al besteld?
pi_74036450
Ik heb laatst concealer boi-ing gekocht bij cdwow.nl, maar na betaling blijkt dat het uit hongkong wordt verstuurd. Ik dac ht, ik meld het even
pi_74036515
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat warm palette is echt de grootste aanrader ooit! Zulke mooie kleuren, megaveel pigment.. enige minpuntje is dat er heel weinig groene kleuren in zitten. Voor 18 euro incl verzenden is het meer dan de moeite waard.
Waar heb je dat vandaan? Als ik via coastalscents bestel kom ik op 25 euro...
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:12:21 #114
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74036803
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 01:01 schreef Monita het volgende:
Ik heb niet alle topics compleet gelezen, maar heeft iemand ervaring met de producten van e.l.f. ?
staat voor eyes lips face en al hun producten (behalve de minerale make up) zijn 1 euro.
Ik ben wel benieuwd en heb een paar reviews gelezen, iemand hier al besteld?
Yep, heel lang geleden heb ik eens een bestelling geplaatst. De kwaliteit van de penselen vond ik tegenvallen, en de kwaliteit van de oogschaduws heel erg meevallen!

Hier wat swatches:
KuikenGuppy
  FOK!fossiel zondag 25 oktober 2009 @ 11:02:57 #115
1455 Keroppi
kool kikker
pi_74037824
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:50 schreef mascarpone het volgende:
Ik heb laatst concealer boi-ing gekocht bij cdwow.nl, maar na betaling blijkt dat het uit hongkong wordt verstuurd. Ik dac ht, ik meld het even
Aargh! Waarom kende ik deze site nog niet?

Wat sommige dingen betreft zijn ze echt stukken goedkoper. Hoe zijn je ervaringen verder met deze site? Bezorgen ze snel?
Chick on a mission
pi_74038125
@ Burdie; Oei ik heb daar net wat penselen besteld en juist geen make-up omdat iemand anders weer zei dat de penselen goed genoeg waren en de oogschaduw tegen viel
Nouja ik zal snel genoeg zien, voor die paar euro's..
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:36:40 #117
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74038610
Ik vind de make-up daar wel extreem goedkoop, vraag me dan altijd af waar ze dat van maken en waar ze dan winst op maken

Ik had de vraag van de week al gesteld, maar vraag het maar nog een keer
Iemand ervaring met de Mastertouch under eye concealer van Max Factor?
Ik gebruik hem nu 2 weken bijna iedere dag en hij is al half leeg
11 euro per maand uitgeven aan concealer gaat me toch een beetje ver...
Hij is wel goed want droogt mooi, dekt goed en gata niet in mijn oogrimpeltjes/plooitjes zitten.

Wie heeft er raad voor andere goede concealers?
  FOK!fossiel zondag 25 oktober 2009 @ 11:58:54 #118
1455 Keroppi
kool kikker
pi_74039151
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind de make-up daar wel extreem goedkoop, vraag me dan altijd af waar ze dat van maken en waar ze dan winst op maken

Ik had de vraag van de week al gesteld, maar vraag het maar nog een keer
Iemand ervaring met de Mastertouch under eye concealer van Max Factor?
Ik gebruik hem nu 2 weken bijna iedere dag en hij is al half leeg
11 euro per maand uitgeven aan concealer gaat me toch een beetje ver...
Hij is wel goed want droogt mooi, dekt goed en gata niet in mijn oogrimpeltjes/plooitjes zitten.

Ik vind bo-ing van Benefit ook erg fijn! Ik gebruik 'm niet vaak (hij zat in de Big Beautiful eye's kit) maar als ik 'm gebruik ben ik er erg tevreden over.
Chick on a mission
pi_74039171
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:02 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Aargh! Waarom kende ik deze site nog niet?

Wat sommige dingen betreft zijn ze echt stukken goedkoper. Hoe zijn je ervaringen verder met deze site? Bezorgen ze snel?
Ik heb nog geen echte ervaringen met deze site. Heb er donderdag voor het eerst besteld, wist niet dat ze ook make up verkopen. Verwacht deze week het pakketje te ontvangen.

Alles wordt vanuit Hongkong verstuurd, verwacht een levertijd van een dag of 6 a 7 stond er in de bevestigingsmail van mijn bestelling. Maar de concealer die ik kocht kost bij Sephora EUR 21.50 en hier EUR 10,99. Wel heb ik goede ervaringen gelezen van mensen die er spelletjes en CD's enzo hebben gekocht, dat ze wel een origineel product krijgen.

Voordeel is dat als je meerdere dingen bestelt dat alles apart wordt verzonden zodat je geen douanerechten hoeft te betalen.
pi_74039239
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:55 schreef mascarpone het volgende:

[..]

Waar heb je dat vandaan? Als ik via coastalscents bestel kom ik op 25 euro...
http://myworld.ebay.com/abestlife/ Hier heb ik 'm besteld.
pi_74039535
Ik zal me toch even voorstellen.

Ben een semi makeup noob. Tijdens mijn studententijd droeg ik altijd makeup. Na mijn studie een jaar en het buitenland geweest en daarna nooit meer makeup op gehad. Dat is nu 10 jaar geleden ofzo.

Onlangs weer een makeup vibe gekregen toen ik allerlei instructies op Youtube zag. Onwijs gafe filmpjes. Toen vond ik ook dit topic (en de vorige) waar ik super veel info vanedaan heb. Ik ben nu bezig een basisset makeup te verzamelen n.a.v. wat mensen op Youtube en op dit forum zeggen.
Heb nu gekocht:

• Coastal Scents 88 palette (is onderweg)
  • 2 YSL mascaras (zwart en donkerpaars)
  • Liquid Eyeliner van de HEMA
  • van Essense (Kruidvat) 2 lippotloden
  • Urban Decay primer potion (is onderweg uit UK)
  • Boi ing concealer van Benefit dan (ook onderweg).
  • 2 kwasten van de HEMA
  • De Aldi dag en nachtcreme omdat die goed uit de consumentenbond test kwamen.

Als ik alles binnen heb ga ik eens flink experimenteren en misschien ook ervaringen delen met jullie.
  •   FOK!fossiel zondag 25 oktober 2009 @ 12:52:23 #122
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_74040655
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 12:14 schreef mascarpone het volgende:

Als ik alles binnen heb ga ik eens flink experimenteren en misschien ook ervaringen delen met jullie.

Foto's willen we dan!

Ik had laatst een keer me een beetje uitgeleefd voor een feestje en dacht 'och kan wel een foto voor dit topic maken'. Maar ik kreeg gewoon geen goede foto van m'n oog. Of het nou aan het kunstlicht ligt of aan mijn gebrek aan talent, ik weet het niet
    Chick on a mission
    pi_74040820
    Ik zoek bruine kleuren zonder rood er in
    of grijze kleuren die een beetje bruin zijn

iemand tips?
    pi_74041470
    Ik heb net besteld van de online shop van e.l.f., een bestelling van 30 euro, met zo'n 20 producten erin. lipglossjes, penselen, sticks, cremes, potloden... veel variatie dus
    Misschien wat veel voor de eerste keer, maar na een paar reviews gezien te hebben heb ik er toch wel een beetje vertrouwen in. Er zullen wel een pààr dingen tussenzitten die de moeite zijn, hoop ik dan.

ik ben benieuwd
      zondag 25 oktober 2009 @ 13:27:12 #125
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74041550
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 12:52 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Foto's willen we dan!

Ik had laatst een keer me een beetje uitgeleefd voor een feestje en dacht 'och kan wel een foto voor dit topic maken'. Maar ik kreeg gewoon geen goede foto van m'n oog. Of het nou aan het kunstlicht ligt of aan mijn gebrek aan talent, ik weet het niet
    Ik ben ook benieuwd naar je experimenten mascarpone!

@Keroppi: dat heb ik ook vaak hoor. Heb het met mn mobiel geprobeerd maar dat is echt niks, mn man heeft een digitale spiegelreflex en dat gaat al beter, maar dat kan ik weer niet zelf. Altijd getob dus
    pi_74046598
    Ik heb nu iets met zilver en glimmend zwart geprobeerd van Max Factor. Het is eigenlijk voor smokey eyes oid, maar ik wist niet precies wat ik waar moest doen dus heb ik m'n oog gewoon verdeeld (links 2/5e zwart en rechts 3/5e zilver) en bij m'n andere oog natuurlijk andersom. Je ziet wel de verticale scheidingslijn heel goed, maar dat moet gewoon kunnen vond ik
    pi_74046607
    Donkerste kleur natuurlijk aan de buitenkant...
      FOK!fossiel zondag 25 oktober 2009 @ 16:49:01 #128
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_74047111
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 16:31 schreef P.F het volgende:
    Donkerste kleur natuurlijk aan de buitenkant...
    Ik ga vanavond naar Lily Allen, dus dan mag 't wel een beetje apart . Met oogschaduw (Shockin' blue, nou dat is 't zeker: een zilver metallic blauw) en mijn geliefde bodyshop slanted eyeshadow brush een eyeliner gemaakt. Aangevuld me veel mascara
    Chick on a mission
    pi_74066204
    Hier heb ik 470 Star-Studded Black van MaxFactor op
    Beetje aangezet zodat je nog iets ziet op de webcam

maandag 26 oktober 2009 @ 01:19:05 #130
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74066752
    Staat je goed zeg! Leuk!

En nu ga ik écht naar bed
    pi_74066836
    Dank je wel! En slaap lekker!
    pi_74067824
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 12:02 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

http://myworld.ebay.com/abestlife/ Hier heb ik 'm besteld.
    Dank je wel.
    Mooi pallette ook, kun je veel mee. Alleen jammer genoeg niet het warm pallette van CS. Die ziet er zo uit:

P.S. Ik zal proberen foto's te maken van mijn experimentjes, als het lukt. Macro mode op je camera gebruiken zei mijn man, ik wacht het af
    pi_74071731
    Die is gewoon dezelfde als deze hoor

http://cgi.ebay.com/Brand(...)?hash=item3ca648d0d0

Komt toch allemaal uit China.
    pi_74074594
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 11:36 schreef BBQ-kip het volgende:

ik gebruik die van YSL, touche eclat. Niet de goedkoopste, maar naar mijn mening echt de allerbeste. Voor de rest heb ik nooit echt dure make up, ik denk dat het duurste van de body shop is. kan er ook nooit superveel geld aan uitgeven, maar behave dus bij deze concealer. Het geld meer dan waard..
      maandag 26 oktober 2009 @ 13:34:41 #135
    269956 Nieners
    Sofa King Addicted.
    pi_74075914
    Iemand ervaring met O-glow en O-gloss van Smashbox? Lijkt me wel geinig om te proberen!
    Mijn beste aankoop is trouwens Mixing Medium van MAC, veel mooiere kleuren krijg je daarmee .
    Living and loving in the moment.
      FOK!fossiel maandag 26 oktober 2009 @ 15:14:51 #136
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_74078974
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 13:34 schreef Nieners het volgende:
    Iemand ervaring met O-glow en O-gloss van Smashbox? Lijkt me wel geinig om te proberen!
    Mijn beste aankoop is trouwens Mixing Medium van MAC, veel mooiere kleuren krijg je daarmee .
    Heb ze een keer geprobeerd in de amerikaanse Sephora. Kijk, het heeft echt een enorm 'gadget' gehalte: je smeert iets transparants op dat roze kleurt. Maar ik vond de lipgloss te roze en blush doe ik niet aan.
    Chick on a mission
    pi_74086127
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 11:13 schreef Chanty87 het volgende:
    Die is gewoon dezelfde als deze hoor

http://cgi.ebay.com/Brand(...)?hash=item3ca648d0d0

Komt toch allemaal uit China.
    Ow, ik had op warm gezocht en dan vindt ebay die ander. Thenx.

Ik wacht even mijn CS pallet af om te kijken of ik hem echt wil.
      maandag 26 oktober 2009 @ 19:07:58 #138
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74086942
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 12:50 schreef Monita het volgende:

[..]

ik gebruik die van YSL, touche eclat. Niet de goedkoopste, maar naar mijn mening echt de allerbeste. Voor de rest heb ik nooit echt dure make up, ik denk dat het duurste van de body shop is. kan er ook nooit superveel geld aan uitgeven, maar behave dus bij deze concealer. Het geld meer dan waard..
    Ah, da's waar ook, ik heb nog een touce éclat liggen in dichte verpakking, was laatst in de aanbieding ergens
    Toch maar binnenkort eens gaan proberen.
    Diezelfde van The Body Shop vind ik ook wel ok, maar die geeft te weinig dekking voor onder mijn ogen vind ik.
      maandag 26 oktober 2009 @ 19:40:44 #139
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74088247
    Oke. Heeeeelll lang getwijfeld, maar ik ga nou toch zo'n enorm palet bestellen Heb een geweldige bij Zoeva gezien:

En ik vind 'm ZOOOO gaaf!!
    Helaas is ie niet op voorraad Magoed, zodra ie dat wel is bestel ik 'm gelijk, en ook voor een vriendin want die vind 'm ook al zo mooi xD
    Wat ik vooral leuk eraan vind is dat er veel roze en paars tinten in zitten, en dat staat me echt geweldig Daarbij is het ook een mat palet volgensmij, als ik het zo zie, en ik hou erg van matte kleuren.
    Jeuj!
      maandag 26 oktober 2009 @ 20:17:52 #140
    269956 Nieners
    Sofa King Addicted.
    pi_74089782
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 15:14 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Heb ze een keer geprobeerd in de amerikaanse Sephora. Kijk, het heeft echt een enorm 'gadget' gehalte: je smeert iets transparants op dat roze kleurt. Maar ik vond de lipgloss te roze en blush doe ik niet aan.
    Dat vind ik juist leuk .
    Was de gloss erg plakkerig?
      FOK!fossiel maandag 26 oktober 2009 @ 20:31:15 #141
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_74090327
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 20:17 schreef Nieners het volgende:

[..]

Dat vind ik juist leuk .
    Was de gloss erg plakkerig?
    Durf ik echt niet meer te zeggen

Waar was je dan van plan te bestellen, Smashbox verkoopt toch niet in NL?
    Chick on a mission
      maandag 26 oktober 2009 @ 20:45:50 #142
    269956 Nieners
    Sofa King Addicted.
    pi_74090937
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 20:31 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Durf ik echt niet meer te zeggen

Waar was je dan van plan te bestellen, Smashbox verkoopt toch niet in NL?
    Ebay denk ik, anders hier http://www.allcosmeticswholesale.com/ of http://www.brigettesboutique.com/ .
    Ken je die al?
      maandag 26 oktober 2009 @ 22:20:31 #143
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74094406
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 19:40 schreef Enfermera het volgende:
    Oke. Heeeeelll lang getwijfeld, maar ik ga nou toch zo'n enorm palet bestellen Heb een geweldige bij Zoeva gezien:

[ afbeelding ]

En ik vind 'm ZOOOO gaaf!!
    Helaas is ie niet op voorraad Magoed, zodra ie dat wel is bestel ik 'm gelijk, en ook voor een vriendin want die vind 'm ook al zo mooi xD
    Wat ik vooral leuk eraan vind is dat er veel roze en paars tinten in zitten, en dat staat me echt geweldig Daarbij is het ook een mat palet volgensmij, als ik het zo zie, en ik hou erg van matte kleuren.
    Jeuj!
    Indien deze mat is en hij je goed bevalt, ga ik er eens aan denken om deze te bestellen

Ik heb vandaag zowaar een subtiele crease gecreëerd met oogschaduw
    Moest alleen tering vroeg op en ben bij thuiskomst in slaap gevallen op de bank. In mijn slaap wrijf ik altijd met mijn knuistjes in mijn ogen met als gevolg panda-oogjes, dus geen EOTD van mijn crease denk ik
      maandag 26 oktober 2009 @ 23:11:03 #144
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74096313
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Indien deze mat is en hij je goed bevalt, ga ik er eens aan denken om deze te bestellen

Ik heb vandaag zowaar een subtiele crease gecreëerd met oogschaduw
    Moest alleen tering vroeg op en ben bij thuiskomst in slaap gevallen op de bank. In mijn slaap wrijf ik altijd met mijn knuistjes in mijn ogen met als gevolg panda-oogjes, dus geen EOTD van mijn crease denk ik
    Als ik 'm heb maak ik er zelf wel even een foto van, dan kan je de kleuren irl zien
    Maar hij is nu nog out of stock helaas Morgen maar weer kijken.

Oeh! Vet!
    HAHAHAHA hmmm das minder.
    Ja, dat heb ik nooit, want ik heb harde lenzen en dan is wrijven in je ogen met je lenzen in sowieso een no-go

Ohja, en ik heb trouwens dit gekocht op deze webshop:
    2 van deze:

en 1 van deze in het turquoise, dus die daar rechts in het midden:

Maar 12,75 incl alles enzo!
      maandag 26 oktober 2009 @ 23:16:53 #145
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74096545
    Ben benieuwd, echt een huge palette is dat he
    Als we hier klaar zijn met verbouwen krijg ik mijn eigen make-up-tuttebellen-tafeltje
    Kan ik lekker al mijn troepjes kwijt
    Nu is het een beetje aanklooien en elke ochtend de boel weer pakken en richting spiegel slepen. Ik heb al mijn spulletjes nu op een dienblad staan

Die mascara is voor over zwarte mascara heen toch? Voor de wimpertips ofzo?
    Grappig
      maandag 26 oktober 2009 @ 23:27:14 #146
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74096921
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
    Als we hier klaar zijn met verbouwen krijg ik mijn eigen make-up-tuttebellen-tafeltje
    Nu is het een beetje aanklooien en elke ochtend de boel weer pakken en richting spiegel slepen. Ik heb al mijn spulletjes nu op een dienblad staan

Grappig
    Jaaa echt enorm Mja, ik dacht, als ik dan toch voor en palette ga, dan maar gelijk goed.
    Oehhh! Wat vet! Als wij een nieuw huis hebben ga ik dat ook eisen hihi
    Ja precies... Dat werkt ook niet he? Ik blijf meestal (als hubby niet nog in bed ligt) maar gewoon maar in mn bed liggen en pak een compact spiegeltje erbij, of ik ga voor de grote spiegel van de kast staan. Maar het is inderdaad aanmodderen, dit moet toch niet kunnen zeg!!!1!!!!1!!!11!

Oh, weet ik veel. Ik dacht; blauw, das wel grappig Misschien ook wel om alleen die mascara te gebruiken Vond 'm wel geinig
    pi_74102010
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:

Grappig
    Oh ik heb dat ook een tijdje gedaan,..al mijn make up mee slepen richting spiegel.
    Nu alles af is mijn eigen plek gemaakt,..HEERLIJK! Ik wil niet anders meer.
    En ben het er helemaal mee eens, iedere vrouw heeft recht op zo'n hoekje!

Gister bij de Hema licht groene concealer gehaald in een tube, werkt echt super tegen al mijn rode plekjes.
    Bij mij ging concealer ook erg snel op (ongeacht merk) ben toen begonnen met concealer op mijn hand te doen en daarna met een kwast aanbrengen, werkt besparend.
    Want als je het direct onder je ogen smeert gebruik je al snel te veel!
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:41:14 #148
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74103941
    @ Springlover: die groene concealer heb ik idd ook, superspul is dat zeker idd voor rode plekjes!

Ohja, de palettes waren weer in stock dus ik heb 'm bestelddd!!1!
    Deze dus, de 96 palette:

En ook nog 2 kwastjes, een smudge en crease brush:

Ben benieuwdddddd
    pi_74104698
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 10:41 schreef Enfermera het volgende:

Ohja, de palettes waren weer in stock dus ik heb 'm bestelddd!!1!
    Deze dus, de 96 palette:
    [ afbeelding ]
    En ook nog 2 kwastjes, een smudge en crease brush:
    [ afbeelding ]

Ben benieuwdddddd
    Wauw ziet er echt super leuk uit! Ben benieuwd hoe het bevalt ed,..
    Baal er van dat ik een beauty-stop heb op dit moment
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:27:04 #150
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_74105269
    Jippee, eindelijk mijn Smashbox Smudgepot binnen !
    KuikenGuppy
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:29:15 #151
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74105332
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 11:08 schreef springlover het volgende:

[..]

Wauw ziet er echt super leuk uit! Ben benieuwd hoe het bevalt ed,..
    Baal er van dat ik een beauty-stop heb op dit moment
    Cool he
    Ohhh klote joh. Ja, dat heb ik ook een tijdje gehad, ik had nu eindelijk weer geld om wat te kopen
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 11:27 schreef Burdie het volgende:
    Jippee, eindelijk mijn Smashbox Smudgepot binnen !
    Vet!
    Maar wat is het eigenlijk? Wat zit erin?
    pi_74110637
    Ik heb mijn CS pallette binnen. Meteen gaan experimenteren natuurlijk

Dit is mijn eerste probeersel. Ziet er op de foto helemaal niet uit zoals in het echt, daar gaan de kleuren veel meer in elkaar over.

Ik heb het gemaakt n.a.v. onderstaande video. Maar, het lijkt alsof de kleuren veel meer 'pakken' bij haar als bij mij. Als ik zwart gebruik aan de buitenkant dan wordt het grijs, bij haar wordt het echt zwart. Kan dat komen omdat ik geen oogschaduwbasis gebruik (die is nog niet binnen), of goedkope (hema) kwasten??

dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:23:13 #153
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74110856
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef mascarpone het volgende:
    Ik heb mijn CS pallette binnen. Meteen gaan experimenteren natuurlijk

Dit is mijn eerste probeersel. Ziet er op de foto helemaal niet uit zoals in het echt, daar gaan de kleuren veel meer in elkaar over.

[ afbeelding ]

Ik heb het gemaakt n.a.v. onderstaande video. Maar, het lijkt alsof de kleuren veel meer 'pakken' bij haar als bij mij. Als ik zwart gebruik aan de buitenkant dan wordt het grijs, bij haar wordt het echt zwart. Kan dat komen omdat ik geen oogschaduwbasis gebruik (die is nog niet binnen), of goedkope (hema) kwasten??

Ziet er mooi uit!
    Ja, kan zeker komen door de oogschaduwbasis. Ik gebruikte dat eerst ook niet, bleef het amper zitten. Daarna gebruikte ik een primer van Gosh maar dat was het ook niet helemaal. Heb nu de Shadow Insurance van Too Faced, en dat is echt Ben verslaafd! Het is een heel licht smeerseltje wat je haast niet voelt zitten en je oogschaduw blijft er serieus de hele dag echt supermooi mee zitten Dus die 14 (volgensmij?) euro voor zo'n klein tubetje is het zeker waard
    pi_74111575
    Ja, 14 euro kost ie. Ik doe er al mee sinds maart en hij is pas voor de helft leeg.. Die crap van de Hema is sowieso slechter qua kwaliteit en koekt al binnen een maand aan, dus je bent met de tube van TooFaced volgens mij nog goedkoper uit .
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:47:10 #155
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_74113948
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 11:29 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Cool he
    Ohhh klote joh. Ja, dat heb ik ook een tijdje gehad, ik had nu eindelijk weer geld om wat te kopen
    [..]

Vet!
    Maar wat is het eigenlijk? Wat zit erin?
    Het is een soort eyeliner .
    Ik had 'm al eens besteld, maar kreeg toen een volledig uitgedroogd exemplaar. Die heb ik teruggestuurd en nu eindelijk is de nieuwe binnen en die is uiteraard wel goed .
    KuikenGuppy
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:48:34 #156
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74113992
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 15:47 schreef Burdie het volgende:

[..]

Het is een soort eyeliner .
    Ik had 'm al eens besteld, maar kreeg toen een volledig uitgedroogd exemplaar. Die heb ik teruggestuurd en nu eindelijk is de nieuwe binnen en die is uiteraard wel goed .
    Nice! Oh bah, helemaal uitgedroogd? Nee dat moet je niet hebben. Mooi dat je nu wel een goeie hebt Welke kleur? Gewoon zwart?
    pi_74114065
    Bedankt voor de info. Ik heb de urban decay primer potion gekocht, ipv too faced, maar die moet nog uit Engeland komen.

Ben benieuwd dan
    pi_74115154
    Bij cdwow.nl hebben ze vandaag uitverkoop. Op alle produkten is EUR 1,50 korting.

De produkten komen uit Hongkong. Heb er vorige week donderdag de benefit boi ing concealer gekocht voor EUR 10,99 (die nu dus 9,49 is ). Deze is vandaag bezorgd.

Ik ben geen expert, maar het ziet er exact zo uit als de Benefit Boi ing die ik bij Sephora zag.

Ook geurtjes enzo. En nee, ik heb geen aandelen
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:56:17 #159
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_74116464
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 15:48 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nice! Oh bah, helemaal uitgedroogd? Nee dat moet je niet hebben. Mooi dat je nu wel een goeie hebt Welke kleur? Gewoon zwart?
    ik wilde eerst een kleur die ik sowieso ga gebruiken, misschien dat ik later nog een andere kleur erbij neem, als 'ie bevalt.
    KuikenGuppy
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:02:05 #160
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74124735
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 16:21 schreef mascarpone het volgende:
    Bij cdwow.nl hebben ze vandaag uitverkoop. Op alle produkten is EUR 1,50 korting.

De produkten komen uit Hongkong. Heb er vorige week donderdag de benefit boi ing concealer gekocht voor EUR 10,99 (die nu dus 9,49 is ). Deze is vandaag bezorgd.

Ik ben geen expert, maar het ziet er exact zo uit als de Benefit Boi ing die ik bij Sephora zag.

Ook geurtjes enzo. En nee, ik heb geen aandelen
    Ze hebben alleen medium en dark en laat ik nu net een ontzettend wit hoofd hebben

Vandaag op werk in de ochtend zowat al mijn make-up eraf gezweet (ieuwwww ), daarna lekker even gezichtje gewassen, snel in de auto bijgewerkt en de middag doorgewerkt
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:07:25 #161
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74124995
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef mascarpone het volgende:
    probeersel palette
    Ik vind zelf dat het enorm veel verschil maakt welke brushes je gebruikt. Ik had ook eerst Hema-kwasten, maar heb er nu van EDM, Sephora en een paar van Cosmopolitan (Kruidvat). Dat maakt echt een enorm verschil
    Met oogschaduwbasis is het trouwens wel zo dat donkere en felle kleuren donkerder/heftiger overkomen, dat kan ook een verschil maken tussen video en jouw oogie
    pi_74151379
    Gisteren m'n Everyday Minerals bestelling binnen gehad, 5 dagen!! Heb de 2 nieuwe kwastjes (zien er luxer uit nu ze donkerder bamboe hebben!), 2 mooie lippies, fullsize Bouquet & Wishing Well (freebie) blush, Thymeless collection Fair en foundation, deze keer eens in Intensive ipv O glow. Dayum maakt wel een verschil zeg qua dekking, heb met Intensive veel minder nodig Nu hopen dat ik er geen breakouts van krijg...
    pi_74154386
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik vind zelf dat het enorm veel verschil maakt welke brushes je gebruikt. Ik had ook eerst Hema-kwasten, maar heb er nu van EDM, Sephora en een paar van Cosmopolitan (Kruidvat). Dat maakt echt een enorm verschil
    Met oogschaduwbasis is het trouwens wel zo dat donkere en felle kleuren donkerder/heftiger overkomen, dat kan ook een verschil maken tussen video en jouw oogie
    Dat gevoel had ik eigenlijk al. Het is dus inderdaad een combi van geen oogschaduwbasis en knudde kwasten. Binnenkort maar eens naar Sephora om kwasten te kijken.

Heeft iemand ervaring met de kwasten van Zoeva? is dat een beetje kwaliteit of niet?
    Ik zat te denken aan deze set:

pi_74154479
    EcoTools ripoff much? Nouja als ze qua kwaliteit hetzelfde zijn dan zijn ze prima hoor
      woensdag 28 oktober 2009 @ 16:34:55 #165
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_74154544
    Ik zou niet snel voor een set kiezen, maar eerder voor hetzelfde geld 2 a 3 echt goede penselen kopen.
    Van Zoeva vind ik de kwaliteit over het algemeen erg goed, maar de kwasten ken ik niet.
    KuikenGuppy
    pi_74164401
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 16:30 schreef mascarpone het volgende:

[..]

Dat gevoel had ik eigenlijk al. Het is dus inderdaad een combi van geen oogschaduwbasis en knudde kwasten. Binnenkort maar eens naar Sephora om kwasten te kijken.

Heeft iemand ervaring met de kwasten van Zoeva? is dat een beetje kwaliteit of niet?
    Ik zat te denken aan deze set:

[ afbeelding ]
    Ik heb vandaag deze set

binnengekregen en hij is echt geweldig! De kwasten zijn superzacht, heerlijk.

Zaterdag besteld trouwens en gisteren kwamen ze al aan de deur.
      donderdag 29 oktober 2009 @ 12:37:12 #167
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74182798
    Ohhh! Ik heb die kwasten van Barry M binnengekregen, wat een heeeeeeeerlijke kwasten! Het zijn ronde oogschaduwkwasten, ik dacht eerst geen platte, zou dat wel werken? Maar heb het geprobeerd en ze zijn heerlijk! Werken echt superprettig, nemen veel oogschaduw op en het aanbrengen gaat supermooi. Ben helemaal blij dat ik er 2 heb besteld
    En mn Zoeva bestelling is ook al onderweg, dus die kan ik ook snel verwachten!
    pi_74184591
    Ik heb ook nog een halve tube Too Faced. Die ik niet op ga maken. Super spul, maar ik krijg er eczeem van... En dat doet PIJN (!!!!!!!) op je oog
      FOK!fossiel donderdag 29 oktober 2009 @ 13:43:37 #169
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_74185275
    quote:
    Op donderdag 29 oktober 2009 13:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
    Ik heb ook nog een halve tube Too Faced. Die ik niet op ga maken. Super spul, maar ik krijg er eczeem van... En dat doet PIJN (!!!!!!!) op je oog
    Kan die gemakkelijk in een envelop verstuurd worden? Anders wil ik 'm eventueel wel overkopen
    Chick on a mission
    pi_74188146
    Zou kunnen denk ik zo. Ik weet alleen echt niet hoeveel er nog precies inzit. En je moet hem schudden voor gebruik, anders komt er alleen olie uit. Weet niet of dat normaal is, want hij deed het altijd al, maar misschien is het gewoon een slechte tube..
      FOK!fossiel donderdag 29 oktober 2009 @ 15:06:38 #171
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_74188577
    quote:
    Op donderdag 29 oktober 2009 14:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
    Weet niet of dat normaal is, want hij deed het altijd al, maar misschien is het gewoon een slechte tube..
    Dan neem ik liever het risico niet en neem ik wel een nieuwe
    Chick on a mission
    pi_74189023
    Zou ik wel doen
      vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:15:50 #173
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74215411
    Ohhh, mijn Zoeva bestelling was binnengekomen gister!! Ik kwam terug van mn avonddienst, en daar stond het pakketje op tafel
    En nou heb ik allemaal leuke foto's gemaakt om aan jullie te laten zien, maar nou kan ik het kabeltje niet vinden. Dus moet ik alles naar mezelf mailen, en er kan maar 1 attachment bij per email. Dus dat duurde echt een tijd, maar ik heb ze finally!
    Het 96 palette is echt supergaaf! Ik had gedacht dat ie groter was, maar zoals je ziet is ie een stuk kleiner dan mijn laptop (niet eens een breedbeeld);

Ik heb met mijn crappy camera van mn telefoon de foto's gemaakt, dus de kleuren zijn misschien niet zo goed te zien. Hier 2 foto's, 1e met flits, 2e zonder:

Ennnnn ook nog:

Kwasten dus!

Een smudge kwast en een soort crease-blender kwast

Ohja, en over of het nou mat of shimmery is: de meeste kleuren zijn mat, ik gok dat per 2 verticale rijen er ongeveer 4 kleurtjes wat glitters in zitten, maar dat is niet zo heel veel.

Ben helemaal blij, ga straks douchen en gelijk ff wat leuke kleurtjes uit proberen

Omdat die rondjes (?) vrij klein zijn gok ik dat ze snel op zijn, zeker de kleuren die ik veel gebruik, maar we zullen zien. Ik heb iig voor de komende tijd genoeg kleuren xD En als het op is dan bestel ik wel weer nieuwe paletjes

pi_74218137
    Ben van plan deze 2 producten te gaan bestellen:

88 Warm Color Eyeshadow Coastal Scents New Palette
    88 Color EyeShadow Coastal Scents Primer Matte
    palette

Ik heb net een shop op ebay gevonden die ze heeft (wel meerdere)

Waar bestellen jullie die dingen?
    pi_74218488
    Misschien een stomme vraag maar, de meeste kleuren kun je toch gewoon mengen? Waarom dan zo een groot pallet?
    pi_74218593
    Omdat het eigenlijk best goedkoop is
    en dan dus erg makkelijk
      vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:50:08 #177
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74218627
    quote:
    Op vrijdag 30 oktober 2009 11:46 schreef P.F het volgende:
    Misschien een stomme vraag maar, de meeste kleuren kun je toch gewoon mengen? Waarom dan zo een groot pallet?
    Ik wilde zelf heel veel verschillende paletjes met veel verschillende kleuren, maar dat was logischerwijs een stuk duurder dan die grote. Dus heb ik die grote gekocht. Sowieso meng ik alle kleuren, ja Nooit 1 kleurtje alleen. Maar vond het gewoon leuk om wat keuze te hebben met kleuren
    pi_74226482
    quote:
    Op vrijdag 30 oktober 2009 10:15 schreef Enfermera het volgende:
    Ohhh, mijn Zoeva bestelling was binnengekomen gister!! Ik kwam terug van mn avonddienst, en daar stond het pakketje op tafel

[etc]
    Heel mooi palette zeg!
    Het is wel een klein palette, maar het valt me op dat je er ook maar weinig van nodig hebt (veel pigment).

Maak je foto's van het resultaat?? En hoe de kwasten bevallen??
    pi_74226542
    quote:
    Op vrijdag 30 oktober 2009 11:36 schreef progje het volgende:

palette

Ik heb mijn palette bij Coastal Scents gekocht. Maar de volgende (shimmer en warm zou ik graag nog willen) ga ik via ebay kopen bij een verkoper met een goede score.

Ik heb een paar dagen geleden voor het eerst iets via Ebay gekocht, dus daar wacht ik wel eerst even op. Even kijken hoe het gaat
      zaterdag 31 oktober 2009 @ 00:15:42 #180
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74243105
    quote:
    Op vrijdag 30 oktober 2009 15:37 schreef mascarpone het volgende:

[..]

Heel mooi palette zeg!
    Het is wel een klein palette, maar het valt me op dat je er ook maar weinig van nodig hebt (veel pigment).

Maak je foto's van het resultaat?? En hoe de kwasten bevallen??
    Gaaf he!
    Ja inderdaad. Klopt, onwijs gepigmenteerd. Ik had lekker zitten kwasten en ik ben NYX gewend, en die zijn minder gepigmenteerd. Dus mijn ooglid was ineens iets te roze/paars Moest het er weer afvegen en opnieuw beginnen, dat heb ik lang niet gehad
    Ja, ik ga foto's maken. Van vandaag niet gedaan, maar als ik morgen ga kliederen ga ik dat nog wel even doen!
      zaterdag 31 oktober 2009 @ 02:33:27 #181
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74244933
    Kliederen FTW!

Snel in huis trouwens zeg, die spulletjes!
    Leuk dat je er zo blij mee bent! Tof ook dat er zoveel matte kleurtjes bij zitten
    pi_74246453
    @ enfermera, ziet er echt heel tof uit,..al die kleurtjes! Ik ben benieuwd naar de creaties die je er mee maakt

Ik ben gister naar de Kruidvat geweest en heb daar een super leuk nagellakje gekocht van de LE van Essence,.. Iets van de Moonlight collectie oid,..
    Verder heb ik nog even staan kwijlen bij de nieuwe LE van Catrice, zitten leuke spullen bij dit keer!
    Iemand anders het al gezien??
      zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:29:16 #183
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74246932
    Haha ja, kliederen
    De kleuren zijn echt ongelofelijk gepigmenteerd, heb vandaag maar een wat lichtere creatie op gedaan van heel lichtblauw en groen, staat wel grappig Ook nog een lijntje onder mn oog van groen. Ga straks 's kijken of ik een foto kan maken.

Enne, ik heb 96 kleuren, dus ik gok dat ik er minstens 2938798573984309832 creaties mee kan maken Dat zit wel snor
    pi_74255323
    Hallo!

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze penselen set van DealExtreme?

Of kan ik er beter een via Ebay bestellen?
    pi_74285615
    Niemand antwoord op mijn vraag?

Even 2 foto's van mijn oogmake-up vandaag:

Wat zit erop? Basis, beige met shimmer over het hele oog, in de crease een bruin/grijze tint, onder de wenkbrouw een witte met shimmer, eyeliner creme en die aan het uiteinde gesmudged en laten doorlopen in de buitenste ooghoek en uiteraard zwarte mascara.
    In het echt ziet het er iets 'heftiger' uit, krijg de kleuren niet heel duidelijk op de foto

zondag 1 november 2009 @ 20:46:24 #186
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_74290263
    quote:
    Op vrijdag 30 oktober 2009 11:36 schreef progje het volgende:

palette

Zoeva.de
    Ben je om?
    KuikenGuppy
    pi_74354385
    Even een tip: bij Kruidvat de gehele week 30% korting op alle make-up! Denk daarbij aan Gosh, Maybelline etc!
    (Helaas heb ik een no buy dus ik mag niet )

Vandaag pakketje van EDM binnen gekregen met een full size light neutral matte foundation, ben er echt gek op en sinds ik het gebruik krijg ik er ook alleen maar complimenten over!
    Ook heb ik de oogschaduw Wild Flowers besteld, die valt iets tegen,...
    Ik had ook een setje finishing powders meebesteld (sample sizes), hartstikke leuk, maar kan ik deze ook gebruiken zonder foundation, dus als een soort van basis??
    pi_74354621
    Oh, morgen even naar het Kruidvat dus
    pi_74373862
    Ik zoek een zwarte oogschaduwbasis. Ik dacht dat ze die van Gosh hadden, maar die bleek thuis wit te zijn Is MAC mijn enige optie?
    pi_74387572
    Lekker geshopt 1 Telescopic mascara, 2 GOSH glossjes en een Glam Shine. Normaal samen zo'n 40,- nu 27 euro ofzo? Goeie actie hoor!
      zaterdag 7 november 2009 @ 15:04:10 #191
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74482526
    Zo, heb weer ff een tweetal fotootjes gemaakt van hoe mijn oog er vandaag uit ziet! Heb mn 96 palette gebruikt, wat groene kleuren en een turquoise in mn crease;

En ik zie nu dat ik mn wenkbrauwen moet epileren Het nadeel van die camera is ook dat je echt ALLE haartjes ziet, terwijl irl dat echt niet zo is. Het zijn allemaal blonde haartjes die je vaak helemaal niet ziet, en die ga ik dan ook niet weghalen Daar heb ik geen zin in
    Magoed, ik heb dus wat lichtgroen + blauw als basis gebruikt op mn ooglid, een highlighter onder mn wenkbrauw en wat lichter groen ook op mn ooglid, bovenaan. In mn crease een turquoise kleurtje, helemaal uitgeveegd. Zelfde kleur op mn onderste ooglid als eyeliner, je ziet daar hoe fel ie eigenlijk is. Heb 'm later nog wat meer uitgeveegd dan hier op de foto. In mijn ooghoeken heb ik nog een licht groen kleurtje gedaan om het geheel wat frisser te maken En dan nog zwarte mascara.
    I like it! Wat vinden jullie?
      FOK!fossiel zaterdag 7 november 2009 @ 16:46:40 #192
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_74485180
    Bij de Glamour zit deze maand een gratis Rituals (twv 12,95) en ik vind het een erg mooie kleur.

Hoewel ik best een aanzienlijke hoeveelheid lipglosses heb (ze zijn gewoon leuk om te kopen ) gebruik ik het nauwelijks, maar deze kleur vond ik erg mooi. Erg subtiel en niet zo'n onwijze vettige glans (Sorry, maar ik ben persoonlijk niet zo van de 'wetlook' lippen )

Ik denk zelf dat het de linker lipgloss is, zo op het oog
    Chick on a mission
    pi_74490784
    Ik had laatst een nieuwe wimperkruller aangeschaft omdat m'n oude een beetje verrot was... Van de Etos maar gekocht want die leek er op dus zou ook wel zo werken. Niet dus Na 10 sec. ging de krul er weer uit. Dus weer op zoek naar de oude (Idyl, van DA/Minerva vandaan ofzo) maar die was toevallig weer uitverkocht, 20% korting enzo. Grrr

Ik in een la graaien naar m'n oude, zie ik ineens dat er nog gewoon zo'n extra rubbertje aan vastgeklemd zit
    Luckyyy
      zondag 8 november 2009 @ 00:34:13 #194
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74497702
    Ik heb nu al 3 x mijn opgemaakte oog op de foto gezet, maar dat lukt me dus echt niet...
    Je ziet er echt helemaal niets van dus ik ga ze maar niet uploaden

Ik heb me ingehouden, dus geen nieuwe make-up gekocht, ookal waren er overal aanbiedingen
      FOK!fossiel zondag 8 november 2009 @ 12:22:43 #195
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_74502948
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 00:34 schreef BBQ-kip het volgende:
    Ik heb nu al 3 x mijn opgemaakte oog op de foto gezet, maar dat lukt me dus echt niet...
    Je ziet er echt helemaal niets van dus ik ga ze maar niet uploaden

Lastig he, ik krijg het ook niet goed voor elkaar. Is er online niet een tutorial te vinden hoe goed oogmake-up te fotograferen?
    Chick on a mission
    pi_74504812
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 12:22 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Lastig he, ik krijg het ook niet goed voor elkaar. Is er online niet een tutorial te vinden hoe goed oogmake-up te fotograferen?
    Goed schoonmaken, ontvetten, foundation aanbrengen, dan pas oogschaduw.
    Als ik het als man voor elkaar krijg moet het jullie toch ook lukken?
    pi_74505094
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 13:36 schreef PankPinther het volgende:

[..]

Goed schoonmaken, ontvetten, foundation aanbrengen, dan pas oogschaduw.
    Als ik het als man voor elkaar krijg moet het jullie toch ook lukken?
    Ontvetten? Het gaat over make-up, niet over een fornuisschoonmaak
    pi_74505712
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 12:22 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik vond het lastig om mijn oog goed in beeld te krijgen, dus ben ik voor een spiegel gaan zitten en kon zo dus in het spiegelbeeld precies zien. Nu nog doorkrijgen hoe je de kleuren er het beste op krijgt en ik ben blij
    pi_74508067
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 13:45 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Tja, zo heb ik het geleerd.
    Schoonmaken > ontvetten > foundation > oogschaduw.

Als ik het zo doe blijft het in ieder geval zitten, van naturel tot extreem:

Complete makeover:

Misschien lijkt je huid wel meer op een fornhuis dan je denkt
      zondag 8 november 2009 @ 15:57:46 #200
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74509121
    Ik laat mn man gewoon foto's maken met z'n digitale spiegelreflex, zoals je ziet, supermooie foto's
      zondag 8 november 2009 @ 17:02:17 #201
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74511387
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 13:45 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Het gaat mij dus niet om de make-up opdoen (dat lukt me inmiddels wel), maar om mijn oog op de foto te zetten.
    We hebben alleen een simpele digitale camera, geen spiegelreflex ofzo.
    Daarbij kan ik normaal op vakantie een kerk of iets al niet eens netjes op de foto zetten, laat staan mijn eigen oog
    Heb mijn vriend ook al eens gevraagd een paar foto's te maken maar die snapte natuurlijk de bedoeling weer niet "heb je je opgemaakt dan? ik zie niks bijzonders"

Ik ben echt dol op mijn smokey-eyes palette van NYX, gebruik ik echt vaak. Soms gebruik ik ook eerst een donker vettig oogpotlood over mijn ooglid, waarna ik er als het ware een andere kleur oogschaduw in "druk". Dat maakt echt gave kleuren met diepte, waarbij het donkere erdoor schemert. Dan krijg je een (al dan niet heftige) kleur met een zwarte/donkere ondertoon, erg mooi voor 's avonds
    pi_74518221
    Ik heb nu een foundation poeder gekcht. Maar wat is nou het idee van dit doosje? Moet ik steeds schudden zodat er iets van het spul op het dekseltje komt zodat ik het op mijn kwast kan doen? Of is het dekseltje er alleen maar als je een sponsje gebruikt?

Oh ja. Is er wel eens een inkoopactie ofzo geweest voor spulletjes van zoeva? Ik kon 15 palettes bestellen en nog steeds waren de verzendkosten 11 euro... Dus misschien interessant?!
    pi_74520692
    Volgens mij moet je het in het dekseltje kieperen en dan met je kwast in het dekseltje.
    Maar zeker weten doe ik het niet. Lijkt me wel logisch, overschot kun je dan ook zo weer terug kieperen.
    pi_74521725
    hmm niet echt een make-up kwestie maar wat doen jullie meestal eerst? Benen scrubben en dan scheren of andersom voor een super zacht velletje?
    pi_74521870
    Benen scrubben doe ik alleen op een zomerse stranddag met zand en zeewater
    pi_74522155
    Scrubben - scheren, wordt het net iets gladder en d'r na goed insmeren.
      zondag 8 november 2009 @ 21:19:51 #207
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74522345
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 20:22 schreef mascarpone het volgende:
    Ik heb nu een foundation poeder gekcht. Maar wat is nou het idee van dit doosje? Moet ik steeds schudden zodat er iets van het spul op het dekseltje komt zodat ik het op mijn kwast kan doen? Of is het dekseltje er alleen maar als je een sponsje gebruikt?

[ afbeelding ]

Oh ja. Is er wel eens een inkoopactie ofzo geweest voor spulletjes van zoeva? Ik kon 15 palettes bestellen en nog steeds waren de verzendkosten 11 euro... Dus misschien interessant?!
    Minerale poederfoundation kun je niet met een sponsje opbrengen. Wat je moet doen is inderdad een (klein) beetje poeder uit het potje in het deksel strooien en dan met een kabukikwast (da's zo'n hele brede stevige kwast) in de poederfoundation duwen. Dan met draaiende bewegingen op je gezicht opbrengen zodat je de foundation goed in je huid "werkt".
    Dat dekselding met gaatjes is ervoor om te voorkomen dat je ineens megaveel poeder in je dekseltje strooit. Je hebt namelijk maar echt heel weinig nodig.
    Belangrijk is trouwens om zo'n 5 a 10 minuten voor je foundation gaat opdoen, een dagcrème of lotion op je gezicht te doen, anders word je bekkie erg droog.
      zondag 8 november 2009 @ 21:22:32 #208
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74522547
    Ik scheer mijn benen niet zo vaak
    Geen zin in en je ziet het toch amper bij mij. Maar als ik het doe met scrubben erbij, altijd eerst scrubben.
    Dan worden je haartjes zachter en kun je die ook makkelijker scheren. Als je na het scheren gaat scrubben, kun je de miniwondjes die je toch vaak hebt van scheren (echt mini-mini he, geen bloedende gaten in je benen bedoel ik dan ) open scrubben en groter maken/irriteren. Zeker als je scrubzout gebruikt is dat een no-no.
      maandag 9 november 2009 @ 09:47:44 #209
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_74532700
    quote:
    [b]Op zondag 8 november 2009 20:22
    Die is er in een van de eerste topics wel eens geweest ja, daar heb ik mijn oogschaduwpalette vandaan was goede service, je kunt namelijk ook sets van 2 (niet alleen de oogschaduw) paletten samenstellen, dan zijn ze goedkoper
    Knoei
    pi_74535287
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
    Ik scheer mijn benen niet zo vaak
    Geen zin in en je ziet het toch amper bij mij. Maar als ik het doe met scrubben erbij, altijd eerst scrubben.
    Dan worden je haartjes zachter en kun je die ook makkelijker scheren. Als je na het scheren gaat scrubben, kun je de miniwondjes die je toch vaak hebt van scheren (echt mini-mini he, geen bloedende gaten in je benen bedoel ik dan ) open scrubben en groter maken/irriteren. Zeker als je scrubzout gebruikt is dat een no-no.
    Bedankt voor de tip!! ik gebruik namelijk srubzout!
    Ik heb het gisteren geprobeerd, eerst scrubben toen scheren en uiteindelijk een lekker bodybutter van de bodyshop. Heeeerlijk zacht ben ik nu
      maandag 9 november 2009 @ 11:39:30 #211
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74535530
    Ah, mooi!
    Suikerscrub is trouwens ook lekker, zeker als je met wat honing mengt
    Lekker zoet en plakkerig, daarna douchen en hmmmm, lekker zacht
      maandag 9 november 2009 @ 11:56:09 #212
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74536040
    Ik scrub mn benen nooit Alleen mn gezicht.
    Ja oke, als ik in de sauna ben wel, maar dan wordt gelijk alles gescrubt

Hoe vonden jullie mijn ogen van de vorige pagina trouwens?
      maandag 9 november 2009 @ 12:00:53 #213
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74536169
    Ik ben zelf meer van het kleurgebruik in combi met donkere kleuren, sorry, niet helemaal mijn cup of tea.
    Denk trouwens dat je ogen heel mooi uitkomen in combi met je sproetjes (sproetjes zijn zooo cute!) als je eerst concealer aanbrengt onder en rond je oog, dat maakt het rustig en dan knallen je ogen er echt uit
      maandag 9 november 2009 @ 12:21:10 #214
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74536697
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 12:00 schreef BBQ-kip het volgende:
    Ik ben zelf meer van het kleurgebruik in combi met donkere kleuren, sorry, niet helemaal mijn cup of tea.
    Denk trouwens dat je ogen heel mooi uitkomen in combi met je sproetjes (sproetjes zijn zooo cute!) als je eerst concealer aanbrengt onder en rond je oog, dat maakt het rustig en dan knallen je ogen er echt uit
    Okie, thanks! Ja klopt, ik had idd nog geen concealer en foundation op gedaan. Sowieso hou ik daar niet zo van, maar bedankt voor de tip! Als ik weer geld heb ga ik eens op zoek naar een beter foundation en concealer voor onder mn ogen
      maandag 9 november 2009 @ 12:29:08 #215
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74536941
    Ik moet zeggen dat ik echt onder de indruk ben van de Master Touch van Max Factor, under eye concealer. 11 euro, maarrrrrr, nu 30% korting op alle make-up bij Kruidvat
    Goede dekking, droogt lekker op, blijft goed aanvoelen (als gewoon je huid, er lijkt niets "op" te liggen), blend netjes en gaat niet in je rimpeltjes zitten ophopen.
    Enige nadeel is dat er niet heel veel in zit.

En een lichte dekking nemen qua foundation hoor, als je die al wilt gebruiken, want je sproetjes moet je natuurlijk niet gaan verstoppen
      maandag 9 november 2009 @ 12:33:46 #216
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74537065
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 12:29 schreef BBQ-kip het volgende:
    Ik moet zeggen dat ik echt onder de indruk ben van de Master Touch van Max Factor, under eye concealer. 11 euro, maarrrrrr, nu 30% korting op alle make-up bij Kruidvat
    Goede dekking, droogt lekker op, blijft goed aanvoelen (als gewoon je huid, er lijkt niets "op" te liggen), blend netjes en gaat niet in je rimpeltjes zitten ophopen.
    Enige nadeel is dat er niet heel veel in zit.

En een lichte dekking nemen qua foundation hoor, als je die al wilt gebruiken, want je sproetjes moet je natuurlijk niet gaan verstoppen
    Oke dan! Ga ik daar eens naar kijken binnenkort.
    Haha, nee precies, dat wil ik ook niet, ik wil ook niet zo'n geplamuurd gezicht
    pi_74538237
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 11:56 schreef Enfermera het volgende:
    Ik scrub mn benen nooit Alleen mn gezicht.
    Ja oke, als ik in de sauna ben wel, maar dan wordt gelijk alles gescrubt

Hoe vonden jullie mijn ogen van de vorige pagina trouwens?
    Ik vond het heel mooi
    pi_74538277
    quote:
    Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Minerale poederfoundation kun je niet met een sponsje opbrengen. Wat je moet doen is inderdad een (klein) beetje poeder uit het potje in het deksel strooien en dan met een kabukikwast (da's zo'n hele brede stevige kwast) in de poederfoundation duwen. Dan met draaiende bewegingen op je gezicht opbrengen zodat je de foundation goed in je huid "werkt".
    Dat dekselding met gaatjes is ervoor om te voorkomen dat je ineens megaveel poeder in je dekseltje strooit. Je hebt namelijk maar echt heel weinig nodig.
    Belangrijk is trouwens om zo'n 5 a 10 minuten voor je foundation gaat opdoen, een dagcrème of lotion op je gezicht te doen, anders word je bekkie erg droog.
    Dank je wel BBQ-kip voor je uitleg. Ik gebruikte het toch goed dan.
    pi_74538926
    Even mijn gezicht in dit topic laten zien...

Ik ben net begonnen met het hele make-up gebeuren en weet echt niet waar ik moet beginnen. Ik heb o.a. tutorials van Michelle Phan (als ik het goed onthouden heb) bekeken, en ik heb zoveel verschillende kwastjes, sponsjes en palletten langs zien komen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Wat vinden jullie aan te raden om mee te beginnen? Wat te halen, waar, etcetera. Ook vroeg ik me af of jullie misschien een klein idee hadden wat misschien bij mij zou passen. Bijgevoegd zijn een foto van mijn gezicht en een foto van mijn oog zelf. Tijdens het maken van de foto van het oog zelf had ik wel een klein beetje make-up op, was toen naar de Abunai anime-conferentie geweest en heb geprobeerd met een wit oogpotlood mijn oog wat groter te laten lijken, a la de tekenstijl

Hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen, en alvast bedankt!

De foto's (ik heb ze even achter een linkje gezet, ze vielen in de preview toch wat groot uit ivm de layout)

Gezicht:
    http://img.photobucket.com/albums/v303/RagingX/Other/DSCF1443.jpg

Oog:
    http://img.photobucket.com/albums/v303/RagingX/Other/DSCF0827.jpg
      maandag 9 november 2009 @ 14:01:32 #220
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74539713
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 13:37 schreef Hitomi het volgende:

Ik ben net begonnen met het hele make-up gebeuren en weet echt niet waar ik moet beginnen. Ik heb o.a. tutorials van Michelle Phan (als ik het goed onthouden heb) bekeken, en ik heb zoveel verschillende kwastjes, sponsjes en palletten langs zien komen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Wat vinden jullie aan te raden om mee te beginnen? Wat te halen, waar, etcetera. Ook vroeg ik me af of jullie misschien een klein idee hadden wat misschien bij mij zou passen. Bijgevoegd zijn een foto van mijn gezicht en een foto van mijn oog zelf. Tijdens het maken van de foto van het oog zelf had ik wel een klein beetje make-up op, was toen naar de Abunai anime-conferentie geweest en heb geprobeerd met een wit oogpotlood mijn oog wat groter te laten lijken, a la de tekenstijl

De foto's (ik heb ze even achter een linkje gezet, ze vielen in de preview toch wat groot uit ivm de layout)

Gezicht:

Oog:
    Nice! Haha, erg he, ik ken het gevoel.
    Ik ben zelf begonnen met wat kwasten van de hema, die zijn niet heel goed eigenlijk maar wel grappig om mee te beginnen. Ik vind zelf de spulletjes van de Body Shop superfijn werken, alleen zijn die wat duurder. Als ik jou was zou ik gewoon wat kleurtjes kopen die jij leuk vindt staan, misschien in een paletje met meerdere kleuren. Ik weet niet precies wat voor kleuren leuk bij jou staan, dat moet je denk echt zelf uitproberen.. Ik dacht eerst altijd dat maar een paar kleuren leuk stonden bij me, maar eigenlijk staat alles me, als je het maar goed en mooi opbrengt!

Er is inderdaad ontzettend veel keus, maar om mee te beginnen is het misschien handig om een oogschaduw-kwast en een blender kwast te kopen (dat is om alles uit te vegen). Dan kan je in ieder geval experimenteren met verschillende oogschaduws!

Hier wat linkjes van verschillende shops op eBay en andere op internet:

Zoeva
    Joy's cosmetics eBay
    Venus Beatuy shop eBay
    NYX cosmetics, dit is de amerikaanse site maar de NYX spullen zijn op eBay te verkrijgen. Goeie kwaliteit, lage prijs!
    Non Pareil Boutique

Nou, hoop dat ik je niet teveel sites heb gegeven maar zo kan je een beetje zien wat er te krijgen is, idd heel veel.

Ohja, en het is ook handig om een goede basis te gebruiken voor je oogschaduw zoals de Shadow Insurance van Too Faced bijvoorbeeld (te koop bij de grotere V&D's), anders is het er binnen no time af
      maandag 9 november 2009 @ 14:41:42 #221
    52349 purplerose
    Footsteps lead me to Eddie O+
    pi_74541082
    Na tijdje gelurkt te hebben toch maar ff reageren

Ik had een vraagje, ik las laatst iets over vaseline op je wimpers smeren voor mooie volle wimpers maar doen jullie dan een beetje op je vinger en dan langs je wimpers laten glijden?

En kan je ipv een basis oogschaduw niet gewoon je foundation over je oog smeren of is dat toch weer anders?
    Zo een basis over je oog kan je dan toch ook doen met lichte kleur uit je andere palets of is die basisoogschaduw toch weer anders?

vragen vragen vragen
    Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
    Best place for a woman? Face down, ass up
    In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
    I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
      maandag 9 november 2009 @ 15:38:49 #222
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74543150
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 14:41 schreef purplerose het volgende:

Ik had een vraagje, ik las laatst iets over vaseline op je wimpers smeren voor mooie volle wimpers maar doen jullie dan een beetje op je vinger en dan langs je wimpers laten glijden?

En kan je ipv een basis oogschaduw niet gewoon je foundation over je oog smeren of is dat toch weer anders?
    Zo een basis over je oog kan je dan toch ook doen met lichte kleur uit je andere palets of is die basisoogschaduw toch weer anders?

vragen vragen vragen
    Zal ff proberen een paar van je vragen te beantwoorden.
    Van je vaseline-vraag op wimpers heb ik geen idee.... Begint al goed. Ik gebruik gewoon mn wimperkruller en een goeie volume-mascara!

Foundation op je oog? Ook nog nooit van gehoord, ook nooit geprobeerd. Ik ben helemaal weg van de Too Faced Shadow Insurance, Die is echt geweldig. Beter dan de Gosh velvet primer zelfs, die heb ik ook nog ff gebruikt maar is duidelijk minder. Die Too Faced wordt totaal niet vet, en aan het einde van de dag zit het gewoon nog hetzelfde echt supergoed. En een lichte oogschaduwkleur als basis is anders, dat betekend niet dat het de hele dag blijft zitten
      maandag 9 november 2009 @ 15:51:57 #223
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_74543590
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 14:41 schreef purplerose het volgende:

Yep, helemaal goed. Alleen 's avonds voor het slapen gaan doen he, anders heb je er niets aan .
    Je kunt ook wonderolie gebruiken ipv vaseline.
    quote:

vragen vragen vragen
    Het is niet 'basisoogschaduw' maar 'oogschaduwbasis' en dat is een soort creme, en geen poeder. Dus je kunt niet een lichtere kleur uit je pallet gebruiken als 'basis' en hetzelfde effect krijgen als bij een oogschaduwbasis.

Je kunt idd wel foundation op je ooglid smeren of concealer, dan krijg je al een beetje het effect van een oogschaduwbasis. Een echte oogschaduwbasis is toch net weer wat anders, plakkeriger, zodat het een ander effect heeft .
    KuikenGuppy
      maandag 9 november 2009 @ 15:58:10 #224
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_74543795
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 13:37 schreef Hitomi het volgende:

Gezicht:

Oog:
    Ik zou beginnen met wat kwasten, een eenvoudig palette met kleuren die bij je passen, zwart kohlpotlood, een mooie lipstick en een blusher.

Qua kleuren: je bent een 'koel' type met een roze ondertoon in je huid, dus je kunt het beste voor 'koele' kleuren kiezen. Grofweg gezegd is dat alles tussen blauw en groen, maar ook roze of oranje kleuren kunnen 'koel' zijn.
    KuikenGuppy
      maandag 9 november 2009 @ 17:15:00 #225
    52349 purplerose
    pi_74546299
    Thx voor de snelle reply meiden!
    Ik moest toch voor de kapper nog naar buiten en heb toch nog even gekeken bij de kruidvat, hadden ze toevallig van catrice de eyeshadow base en hij lag nog in de 1 euro doos ook dus gelijk meegenomen om te proberen. Als die nix is dan probeer ik die van two faced

Het is blijkbaar dus toch anders dan een lichtere kleur eyeshadow eronder Ik deed eigenlijk altijd een beetje foundation op me ooglid als basis.

Gelijk ook nog een lipliner uit de 1 euro doos in de kleur rosewood en van de matte oogschaduw een doosje sweet mauve meegenomen. (ook van catrice)

Foto's komen deze week wel van mijn geklieder
      maandag 9 november 2009 @ 17:26:35 #226
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74546630
    Leuk purplerose! Succes en veel plezier met kliederen!
      maandag 9 november 2009 @ 17:27:24 #227
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_74546661
    Zeg ik heb een vraagje... jullie kijken vast allemaal wel die filmpjes van die make-up meiden op youtube. Nou wil ik ook weer wat filmpjes gaan maken, maar wat voor iets zouden jullie willen zien?
    KuikenGuppy
      FOK!fossiel maandag 9 november 2009 @ 17:35:10 #228
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_74546862
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 17:27 schreef Burdie het volgende:
    Zeg ik heb een vraagje... jullie kijken vast allemaal wel die filmpjes van die make-up meiden op youtube. Nou wil ik ook weer wat filmpjes gaan maken, maar wat voor iets zouden jullie willen zien?
    Ik ben dol op van die tutorials

Wat ik leuk zo vinden, maar ik vrees dat het meeste al gedaan is:

* Naturel oogmake-up
    * Basis van het blenden in de crease
    Chick on a mission
      maandag 9 november 2009 @ 17:36:56 #229
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74546909
    quote:
    Oohhh! Nice.
    Hoe je ogen opmaakt met een hangend ooglid Haha Nee grapje, volgensmij heb jij die niet, dus dat kan niet. Ik ben volgensmij nog geen goed filmpje tegengekomen van hoe je nou een mooie smokey-eye maakt (of mis ik iets?), misschien is dat leuk? Of met andere kleuren, met bruin ofzo??
      maandag 9 november 2009 @ 18:03:34 #230
    52349 purplerose
    pi_74547563
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 17:36 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oohhh! Nice.
    Hoe je ogen opmaakt met een hangend ooglid Haha Nee grapje, volgensmij heb jij die niet, dus dat kan niet. Ik ben volgensmij nog geen goed filmpje tegengekomen van hoe je nou een mooie smokey-eye maakt (of mis ik iets?), misschien is dat leuk? Of met andere kleuren, met bruin ofzo??
    Heej! Nix tegen overhangende ogen he! mijn oogleden zijn ook niet meer zo jong als dat ze geweest zijn
      maandag 9 november 2009 @ 18:10:31 #231
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_74547737
    quote:
    [b]Op maandag 9 november 2009 17:36

Hoe je ogen opmaakt met een hangend ooglid Haha Nee grapje, volgensmij heb jij die niet, dus dat kan niet.
    Die heb ik wel, en een filmpje daarover staat al in de planning
    KuikenGuppy
    pi_74548711
    quote:
    Oh, wat leuk .

Het blenden. Die youtube meiden zeggen dan wel de kleuren van de oogschaduw die je op moet doen, maar niet precies hoe te blenden.

Ik raak altijd in de knoei aan de buitenkant van je oog, hoe stop je enzo. Dus ja, blenden
    En het bedekken van rimpels onder je ogen.
      maandag 9 november 2009 @ 18:47:27 #233
    52349 purplerose
    pi_74548798
    Dat blenden van mij eindigt er altijd mee dat ik eruit zie of ik een klap op me oog heb gehad
      maandag 9 november 2009 @ 18:58:19 #234
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74549105
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 18:03 schreef purplerose het volgende:

[..]

Heej! Nix tegen overhangende ogen he! mijn oogleden zijn ook niet meer zo jong als dat ze geweest zijn
    Joh ik heb ze ook, gekregen van mn moeder, en ik ben pas 24 Dat wordt een ooglidcorrectie over 10 jaar gok ik.
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 18:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

Echt! Nice!!
      maandag 9 november 2009 @ 19:05:18 #235
    52349 purplerose
    pi_74549341
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 18:58 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Joh ik heb ze ook, gekregen van mn moeder, en ik ben pas 24 Dat wordt een ooglidcorrectie over 10 jaar gok ik.
    [..]

Echt! Nice!!
    Ik zie (of juist nix meer ) ook een ooglidcorrectie in mijn toekomst
    Jammer alleen dat ze niet meer in het ziekenfonds zitten en dat je het zelf moet ophoesten
      maandag 9 november 2009 @ 19:05:26 #236
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74549346
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 18:03 schreef purplerose het volgende:

[..]

Checkt oogleden in je fobo
    Je leeftijd valt toch wel mee?
    Ik heb al vanaf dat ik uit de baarmoeder klom hangende oogleden
    Maar, waarvoor ik reageer... een mede-Slamuizer!

Dat klap-op-je-oog-effect heb ik trouwens ook maar al te vaak, blenden en where to stop-tips wil ik wel heel graag in een filmpje zien

Foundation op je oog kan wel, als je droge oogleden hebt, die van mij worden altijd snel vettig en dan gaat door de foundation de oogschaduw nog sneller lelijk worden. In die Shadow Insurance zit op siliconen-gebaseerde prut die ervoor zorgt dat huidvet opgenomen wordt en oogschaduw en huidvet niet gaan mengen.
      maandag 9 november 2009 @ 19:06:17 #237
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74549375
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 18:58 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Groepskorting
      maandag 9 november 2009 @ 19:14:26 #239
    52349 purplerose
    pi_74549681
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 19:05 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Checkt oogleden in je fobo
    Je leeftijd valt toch wel mee?
    Ik heb al vanaf dat ik uit de baarmoeder klom hangende oogleden
    Maar, waarvoor ik reageer... een mede-Slamuizer!

Dat klap-op-je-oog-effect heb ik trouwens ook maar al te vaak, blenden en where to stop-tips wil ik wel heel graag in een filmpje zien

Foundation op je oog kan wel, als je droge oogleden hebt, die van mij worden altijd snel vettig en dan gaat door de foundation de oogschaduw nog sneller lelijk worden. In die Shadow Insurance zit op siliconen-gebaseerde prut die ervoor zorgt dat huidvet opgenomen wordt en oogschaduw en huidvet niet gaan mengen.
    Oe! een medeslamuizer!
    Ik zie er nog best fris uit voor 35 (niet dat 35 oud is )

Ik heb idd ook vettige ogenleden goed te weten dat foundation het dan erger maakt allemaal
    Hopelijk bevalt het flesje wat ik net van catrice gekocht heb ook anders stap ik over op die shadow insurance
      maandag 9 november 2009 @ 19:18:31 #240
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74549826
    35 is the new 25, toch? ( )
    Ik zelf ben nog niet zo ver (26 jaartjes) maar vind mijn huid enzo er alleen maar mooier op worden, beetje karakter op me smoel

Catrice heeft best leuke spulletjes, Essence ook, geen Dior ofzo, maar zeker ok voor dat geld
    Ben benieuwd hoe je oogschaduwbasis bevalt.
      maandag 9 november 2009 @ 19:25:36 #241
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74550146
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 19:06 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Groepskorting
      maandag 9 november 2009 @ 19:32:02 #242
    52349 purplerose
    pi_74550394
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 19:18 schreef BBQ-kip het volgende:
    35 is the new 25, toch? ( )
    Ik zelf ben nog niet zo ver (26 jaartjes) maar vind mijn huid enzo er alleen maar mooier op worden, beetje karakter op me smoel

Catrice heeft best leuke spulletjes, Essence ook, geen Dior ofzo, maar zeker ok voor dat geld
    Ben benieuwd hoe je oogschaduwbasis bevalt.
    Idd!

Ik ben een tijd geleden tegen catrice en essence aangelopen en vindt dat erg fijne spulletjes hebben qua kleuren enzo en dat ze ook van die mineral poeders enz hebben maar tegen een normale prijs want budget is gewoon niet zo groot.

Ben nu ook beetje wat kwastjes aan het verzamelen maar ik denk dat het uiteindelijk zo een set wordt als die hier al gestaan hebben
    pi_74564157
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 18:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ah gelukkig aangezien ik ook van die geweldige hangende oogleden heb
    Ik heb je tips die je ooit op mijn foto's gegeven hebt proberen op te volgen maar het blijft moeilijk! Dus als ik er beeld bij kan krijgen wordt het vast beter,...
    Ben benieuwd
      dinsdag 10 november 2009 @ 13:15:25 #244
    52349 purplerose
    pi_74570628
    Ik denk dat ik vandaag al wat ga kliederen en hopelijk krijg ik het goed op de foto om te kunnen laten zien
      dinsdag 10 november 2009 @ 16:08:05 #245
    52349 purplerose
    pi_74576394
    Duidelijker kon ik het helaas niet krijgen, zijn met mijn foon gemaakt en wat bijgesneden vandaar de wazigheid

Maar poging 1 dus
    En ik heb gebruikt...

de eyeshadow base van catrice
    de lichte kleur is hypnotic blue van Essence
    de donkere kleur is de velvet matt dark lilac van Catrice
    de eyeliner is de midnight blue stay on eyeliner van Catrice
    en de mascara is de allround mascara extra volume, length en curl in de kleur paars.

woensdag 11 november 2009 @ 19:10:16 #246
    52349 purplerose
    pi_74612920
    Kon het niet laten om van de voordelige dollar koers gebruik te maken en heb wat spulletjes bij DealExtreme besteld

Een nieuwe wimperkruller $2.85

Een foundation brush $1.49

Een shining eyeliner (aquamarijn noemen ze de kleur maar hij ziet er eerder uit als mosgroen ) $3.59

En dit doosje met gave oogschaduwkleurtjes en blushtinten (voor die roze frisse wangetjes ) $8,63

Ik ben $16,56 kwijt wat omgerekend uitkomt op 11 euro en 32 cent, het moet uit china komen dus dat zal nog wel week of 4 gaan duren
      FOK!fossiel woensdag 11 november 2009 @ 19:24:20 #247
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_74613456
    Die foundationbrush ziet eruit alsof je er pannen mee kan invetten... Als ik 'm vergelijk met andere foundations brushes valt op dat die allemaal een afgeronde top hebben, terwijl deze vlak is
    Chick on a mission
      woensdag 11 november 2009 @ 19:25:46 #248
    52349 purplerose
    pi_74613493
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 19:24 schreef Keroppi het volgende:
    Die foundationbrush ziet eruit alsof je er pannen mee kan invetten... Als ik 'm vergelijk met andere foundations brushes valt op dat die allemaal een afgeronde top hebben, terwijl deze vlak is
    Voor 1 euro wil dat ik best wel ff proberen
    Als die niet goed is zal ik hem idd gebruiken om dingen mee in te vetten
    Of als nieuwe maskersmeerkwast
    pi_74613563
    En die wimperkruller doet me denken aan een eendenbek

Heb ook een Glamour gescoord met Rituals lipgloss! Niet de paarsrode, maar een zachte, lichtroze/paarsige kleur. Inderdaad een fijne . Heeft inderdaad meer een creamy lipstick effect dan het effect van een hoogglanzende lipgloss, maar da's best fijn voor de afwisseling. Vind het voor die prijs (1 euro extra) echt een goeie deal .
      woensdag 11 november 2009 @ 19:30:41 #250
    52349 purplerose
    pi_74613674
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 19:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
    En die wimperkruller doet me denken aan een eendenbek

Heb ook een Glamour gescoord met Rituals lipgloss! Niet de paarsrode, maar een zachte, lichtroze/paarsige kleur. Inderdaad een fijne . Heeft inderdaad meer een creamy lipstick effect dan het effect van een hoogglanzende lipgloss, maar da's best fijn voor de afwisseling. Vind het voor die prijs (1 euro extra) echt een goeie deal .
    Gelukkig hoef ik die wimperkruller niet in me foef te proppen
      FOK!fossiel woensdag 11 november 2009 @ 20:30:30 #251
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_74615955
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 19:25 schreef purplerose het volgende:

Of als nieuwe maskersmeerkwast

Ha! Dat lijkt me zeker een goede bestemming
    Chick on a mission
    pi_74616116
    Ik heb een paar maand geleden afscheid genomen van mn wimperkruller, al mijn haartjes bleven erin hangen. Ook met een nieuwe rubber. En ik moet zeggen, het zit net zo goed zonder, misschien nog wel mooier omdat je van de zijkant altijd een knikje hebt.
    know'm sayin?
    word? word.
      woensdag 11 november 2009 @ 21:33:48 #253
    52349 purplerose
    pi_74618147
    Nog even een vraagje, ik liet me oog foto aan iemand anders zien en die reageerde niet zo goed, is het zo erg? Ik weet dat het er niet perfect op zit, is beetje snel gedaan maar zover er naast zat ik toch niet?
      woensdag 11 november 2009 @ 22:17:01 #254
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74619637
    Ik denk dat er iets teveel blauwig/paarsig in zit tot vrij hoog richting je wenkbrauw, dat het daarom wat lijkt op een blauw oog
    Of bedoelde diegene dat niet?
    Ik zou richting je wenkbrauw een stuk minder van die kleur gebruiken, meer huidskleurig of wittig (zonder blauw erin) en een stuk minder oogschaduw daar gebruiken, zodat het meer met je eigen huidskleur blend.
    Ik vind de kleur paars je wel goed staan hoor
    Hoe heb je de foto eigenlijk gemaakt? Want ik krijg mijn oog nooit zo goed op de camera.
      woensdag 11 november 2009 @ 22:23:51 #255
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_74619877
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 16:08 schreef purplerose het volgende:
    Duidelijker kon ik het helaas niet krijgen, zijn met mijn foon gemaakt en wat bijgesneden vandaar de wazigheid

Maar poging 1 dus
    En ik heb gebruikt...

de eyeshadow base van catrice
    de lichte kleur is hypnotic blue van Essence
    de donkere kleur is de velvet matt dark lilac van Catrice
    de eyeliner is de midnight blue stay on eyeliner van Catrice
    en de mascara is de allround mascara extra volume, length en curl in de kleur paars.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Nice hoor! Ik vind het helemaal niet erg, juist wel goed gelukt.

Wel nog een paar tips:
    - je 'moet' bij dit soort kleuren de huid onder je oog heel erg egaal maken, want die is vaak ook een beetje paars/blauwig, en als je dan paars/blauwe oogschaduw draagt, lijkt het snel alsof je hebt geknoeid. Als je onder je ogen net iets 'te licht' concealed, dan ziet je er ook nog eens jonger uit .
    - ik zou vlak onder je wenkbrauw kiezen voor echt wit, ik kan op de foto niet goed zien welke kleur je daar hebt gebruikt
    - probeer ook eens iets onder je oog, een heeeeeel klein randje liner ofzo tot de helft van je oog, volgens mij zou dat je wel goed staan. Kwestie van proberen.

Verder: leuke kleurtjes, kan je goed hebben
    KuikenGuppy
      woensdag 11 november 2009 @ 22:52:59 #256
    52349 purplerose
    pi_74620863
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
    Ik denk dat er iets teveel blauwig/paarsig in zit tot vrij hoog richting je wenkbrauw, dat het daarom wat lijkt op een blauw oog
    Of bedoelde diegene dat niet?
    Ik zou richting je wenkbrauw een stuk minder van die kleur gebruiken, meer huidskleurig of wittig (zonder blauw erin) en een stuk minder oogschaduw daar gebruiken, zodat het meer met je eigen huidskleur blend.
    Ik vind de kleur paars je wel goed staan hoor
    Hoe heb je de foto eigenlijk gemaakt? Want ik krijg mijn oog nooit zo goed op de camera.
    Ok, gaan we uitproberen
    achter op me mobiel zit een klein spiegeltje naast het oog van de lens, via dat ding probeer ik beetje goed te gokken
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 22:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nice hoor! Ik vind het helemaal niet erg, juist wel goed gelukt.

Wel nog een paar tips:
    - je 'moet' bij dit soort kleuren de huid onder je oog heel erg egaal maken, want die is vaak ook een beetje paars/blauwig, en als je dan paars/blauwe oogschaduw draagt, lijkt het snel alsof je hebt geknoeid. Als je onder je ogen net iets 'te licht' concealed, dan ziet je er ook nog eens jonger uit .
    - ik zou vlak onder je wenkbrauw kiezen voor echt wit, ik kan op de foto niet goed zien welke kleur je daar hebt gebruikt
    - probeer ook eens iets onder je oog, een heeeeeel klein randje liner ofzo tot de helft van je oog, volgens mij zou dat je wel goed staan. Kwestie van proberen.

Verder: leuke kleurtjes, kan je goed hebben
    Ja dat consealer is idd een punt, ik heb wel consealer maar ik heb steeds het idee dat ik het niet goed gebruik en moet je na consealer altijd een foundation eroverheen doen want ik wil zeg maar niet alle dagen helemaal in de 'plamuur' so to speak maar wel een verzorgde look voor overdag met mascara en potloodje undso

Andere 2 tips ga ik zeker ff uit proberen dit weekend

Begon haast aan mezelf te twijfelen dat ik het compleet verleerd was
      woensdag 11 november 2009 @ 23:24:43 #257
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_74621794
    Welnee, 'officieel' hoor je wel foundation over concealer te doen, maar dat doe ik zelf ook niet vaak, vind ik te veel gedoe voor zomaar overdags .
    KuikenGuppy
    pi_74625065
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 21:33 schreef purplerose het volgende:
    Nog even een vraagje, ik liet me oog foto aan iemand anders zien en die reageerde niet zo goed, is het zo erg? Ik weet dat het er niet perfect op zit, is beetje snel gedaan maar zover er naast zat ik toch niet?
    Ik vind het er heel mooi uitzien (mooi gedaan).

Alleen, wat anderen ook al zeiden, onder je wenkbrauw zou ik een hele lichte kleur (wit of offwhite) gebruiken. Een highlighter. Dat zie je ze op youtube ook steeds doen.

En misschien ook eyeliner aan de buitenkant van je oog op de waterlijn.
    pi_74625082
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
    Voor een spiegel gaan staan, en dan kun je in de spiegel naar het beeldschermpje op de camera kijken.
    pi_74626826
    Wanneer ik mijn salaris weer binnen heb ga ik dan maar even shoppen. Maar eventjes een vraagje van iemand die echt geen flauw idee heeft met betrekking tot kleuren.. Welke kleuren zitten er dan precies tussen blauw en groen?

Wat ik me ook afvroeg.. Als ik naar die filmpjes op youtube kijk, zie ik heel vaak dat ze eyeliner echt op het randje van het bovenste ooglid doen. Ik heb erg volle en lange wimpers, waardoor ik hele lichte pijn ervaar en ik er eigenlijk niet doorheen kom met de eyeliner. Als ik eyeliner er vlak boven aanbreng dan zie je onder het lijntje zeg maar nog huidskleur omdat ik daar niet bij kan komen, wat ik niet echt mooi vind.

Heeft er iemand nog tips hiervoor?
      donderdag 12 november 2009 @ 10:18:24 #261
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_74626940
    quote:
    Op donderdag 12 november 2009 10:12 schreef Hitomi het volgende:
    Wanneer ik mijn salaris weer binnen heb ga ik dan maar even shoppen. Maar eventjes een vraagje van iemand die echt geen flauw idee heeft met betrekking tot kleuren.. Welke kleuren zitten er dan precies tussen blauw en groen?
    Grofweg gezegd, dit:
    http://www.plan-it.be/images/CHROMA-02.gif
    quote:
    Wat ik me ook afvroeg.. Als ik naar die filmpjes op youtube kijk, zie ik heel vaak dat ze eyeliner echt op het randje van het bovenste ooglid doen. Ik heb erg volle en lange wimpers, waardoor ik hele lichte pijn ervaar en ik er eigenlijk niet doorheen kom met de eyeliner. Als ik eyeliner er vlak boven aanbreng dan zie je onder het lijntje zeg maar nog huidskleur omdat ik daar niet bij kan komen, wat ik niet echt mooi vind.

Ik snap je probleem niet helemaal
    Als je je oog dicht doet, kan je toch 'op' de aanhechting van je wimpers tekenen?
    KuikenGuppy
    pi_74630253
    Ik kan het er wel boven doen, ja, maar als ik dan klaar ben, dan zie je zegmaar erg duidelijk nog huidskleur zitten omdat dat nog wel door mijn wimpers heen schemert. Ook als ik mascara op doe zie je nog steeds een duidelijke huidskleur lijn.. Ik vind het erg lastig om te beschrijven, eigenlijk...
    pi_74630342
    Met je eyeliner een beetje tussen je wimpers steken? Of met een oogpotloodje ofzo.
      donderdag 12 november 2009 @ 12:12:31 #264
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_74630394
    Bedoel je dat als je het lijntje boven je wimpers tekent, je nog huidskleur tussen je wimpers ziet?
    Misschien heb je iets aan dit filmpje:
    KuikenGuppy
    pi_74630413
    quote:
    Op donderdag 12 november 2009 10:12 schreef Hitomi het volgende:
    <knip>
    Als ik eyeliner er vlak boven aanbreng dan zie je onder het lijntje zeg maar nog huidskleur omdat ik daar niet bij kan komen, wat ik niet echt mooi vind.

Huid een beetje uitrekken tijdens het aanbrengen. (eventueel zijwaarts)

donderdag 12 november 2009 @ 12:15:20 #266
    52349 purplerose
    pi_74630481
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 23:24 schreef Burdie het volgende:
    Welnee, 'officieel' hoor je wel foundation over concealer te doen, maar dat doe ik zelf ook niet vaak, vind ik te veel gedoe voor zomaar overdags .
    Dat bedoel ik, voor overdag vind ik foundation beetje teveel van het goede dus gewoon een beetje consealer kan wel.

Ik zo voor het naar bed gaan me gezicht schoonmaken en lekkere creme erop (allemaal met camille) en me wenkbrauwen en wimpers in de vaseline, dus me kat komt lekker bij me liggen op me kussen en ruikt aan me gezicht. Hij vond het zo lekker dat ie alles eraf begon te likken was gelijk gescrubt
      donderdag 12 november 2009 @ 12:25:37 #267
    52349 purplerose
    pi_74630730
    quote:
    Op donderdag 12 november 2009 12:12 schreef Burdie het volgende:
    Bedoel je dat als je het lijntje boven je wimpers tekent, je nog huidskleur tussen je wimpers ziet?
    Misschien heb je iets aan dit filmpje:
    Handig filmpje!
    Denk dat ik van het weekend bezig zal zijn met makeup filmpjes bekijken
      donderdag 12 november 2009 @ 12:27:28 #268
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_74630778
    quote:
    Op donderdag 12 november 2009 12:15 schreef purplerose het volgende:
    Ik zo voor het naar bed gaan me gezicht schoonmaken en lekkere creme erop (allemaal met camille) en me wenkbrauwen en wimpers in de vaseline, dus me kat komt lekker bij me liggen op me kussen en ruikt aan me gezicht. Hij vond het zo lekker dat ie alles eraf begon te likken was gelijk gescrubt
    Whehe!!! Maffe beesten zijn het ook he
    KuikenGuppy
      donderdag 12 november 2009 @ 12:34:29 #269
    52349 purplerose
    pi_74630997
    quote:
    Op donderdag 12 november 2009 12:27 schreef Burdie het volgende:

[..]

Whehe!!! Maffe beesten zijn het ook he
    nogal elke keer dat ik zn hoofdje wegduwde kwam die weer trug
    Daar moet ik iets op gaan verzinnen want elke dag met dat ruwe tongetje over me gezicht vind ik ook niet handig, kan namelijk best pijnlijk zijn
    pi_74647139
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 19:10 schreef purplerose het volgende:
    Kon het niet laten om van de voordelige dollar koers gebruik te maken en heb wat spulletjes bij DealExtreme besteld

Een nieuwe wimperkruller $2.85
    [ afbeelding ]

Een foundation brush $1.49
    [ afbeelding ]

Een shining eyeliner (aquamarijn noemen ze de kleur maar hij ziet er eerder uit als mosgroen ) $3.59
    [ afbeelding ]

En dit doosje met gave oogschaduwkleurtjes en blushtinten (voor die roze frisse wangetjes ) $8,63
    [ afbeelding ]

Ik ben $16,56 kwijt wat omgerekend uitkomt op 11 euro en 32 cent, het moet uit china komen dus dat zal nog wel week of 4 gaan duren
    Niet om vervelend te doen maar ik heb zelf zo'n eyeliner(dan wel de zwarte) en zo'n doosje oogschaduwkleuren (met andere kleuren maar wel van hetzelfde merk)
    ik was er blij mee omdat ik ze goedkoop had gekocht maar wat vallen ze tegen!
    De oogschaduw is onbruikbaar en brokkelt als de pest (lees: valt na 1 keer sweepen volledig uit elkaar) en de glitters die er in zitten zijn abnormaal groot, de eyeliner was na een week al volledig uitgedroogt!
    Voor mij dus geen succes,...hoop dat het voor jou beter bevalt maar een tip voor de volgende keer, de make up van catrice en essence zijn wat mij betreft van betere kwaliteit als je voor low-budget wil gaan,..
      vrijdag 13 november 2009 @ 11:41:40 #271
    52349 purplerose
    pi_74661044
    quote:
    Op donderdag 12 november 2009 21:01 schreef springlover het volgende:

[..]

Niet om vervelend te doen maar ik heb zelf zo'n eyeliner(dan wel de zwarte) en zo'n doosje oogschaduwkleuren (met andere kleuren maar wel van hetzelfde merk)
    ik was er blij mee omdat ik ze goedkoop had gekocht maar wat vallen ze tegen!
    De oogschaduw is onbruikbaar en brokkelt als de pest (lees: valt na 1 keer sweepen volledig uit elkaar) en de glitters die er in zitten zijn abnormaal groot, de eyeliner was na een week al volledig uitgedroogt!
    Voor mij dus geen succes,...hoop dat het voor jou beter bevalt maar een tip voor de volgende keer, de make up van catrice en essence zijn wat mij betreft van betere kwaliteit als je voor low-budget wil gaan,..
    Dat is idd het risico dat ik neem en ik hou me verwachtingen laag, dan kan het altijd meevallen
    pi_74712095
    Ah, hier ging het om.

Tvp voor morgen bij de koffie want ik ben niet zo erg creatief met make up.
    Ga altijd voor zgn.naturel maar wel met foundation en dan dat je het niet ziet maar het wel vlekjes maskeert. En door de seizoenen heen vind ik dat al best een heel aardige opgave.
    Alleen mascara is wat mij betreft heilig, dat zou ik zelfs nog meenemen naar een onbewoond eiland.
      zondag 15 november 2009 @ 02:18:39 #273
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74712233
    Ah, welkom!

Je weet hoe het gaat he, het is net verven:
    Ontvetten
    Schuren
    Primer
    Grondverf
    Plamuren
    Eerste laklaag
    In verschillende kleuren en glansgraden aflakken
    Afplaktape weghalen
    Opruimen

Klaar
      zondag 15 november 2009 @ 02:19:38 #274
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74712245
    Mascara doet trouwens echt een hoop, is zo'n enorm verschil. Heb het tegenwoordig ook eigenlijk elke dag (doordeweeks) op. Weekends thuis zonder social eventes zijn lekker make-up-loos of zwarte ogen van het experimenteren
    pi_74712343
    Mascara. .

Ik heb van die rottige wimpers die graag wortels willen trekken in mijn oogballen. .
      zondag 15 november 2009 @ 03:25:11 #276
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74712638
    Ah, ik ken dat... zeer irritant... Ik pluk ze gewoon met mijn pincet, anders prikken ze in mijn lieve schattige oogjes ( )
      zondag 15 november 2009 @ 13:55:37 #277
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74715033
    HAHAHA BBQ-kip, je hebt helemaal gelijk

Nou, nadat Fok erg lang downtime heeft gehad kan ik eindelijk mn post maken. Ik voelde me zo kut de afgelopen dagen dat ik echt heel graag iets leuks wilde kopen, dus dat heb ik gedaan
    Op eBay heb ik het volgende gekocht, allemaal van NYX:
    3 Jumbo eye pencils, deze:

In de volgende kleuren:
    604 - Milk

(I know, niet te zien, maar het is dus wit )
    605 - Strawberry Milk

614 - Lavender

Ook nog 3 single eyeshadows:
    70 - Princess Pink

149 - My favorite color (ja, zo heet ie echt )

154 - Volcano

2x concealer in a jar:
    02 - Fair

12 - Green

En nog 2 kwasten:
    MB06 - Eyeshadow brush #4

MB14 - Contour Dome brush

Ben zooooo blij. Ben benieuwd wanneer het binnenkomt!
      zondag 15 november 2009 @ 14:01:03 #278
    265711 OPAQUE
    Slice of Life.
    pi_74715142
    Mooie vangst. Volcano is een erg mooie kleur.

Ik ben nog opzoek naar een blendingbrush. Toch maar weer eens naar de Sephora. .
      zondag 15 november 2009 @ 14:05:15 #279
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74715237
    Mooie spulletjes zeg! Hoop dat je je daar wat beter door gaat voelen
    Ben heel benieuwd wat je er van vindt
    Ik vind NYX echt een fijn merk, ga als ik weer mag shoppen van mezelf weer wat spulletjes bestellen
      zondag 15 november 2009 @ 14:22:13 #280
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74715612
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 14:01 schreef OPAQUE het volgende:
    Mooie vangst. Volcano is een erg mooie kleur.

Ik ben nog opzoek naar een blendingbrush. Toch maar weer eens naar de Sephora. .
    ja he! Ohja? Heb jij 'm ook?
    Ik heb een blendingbrush van Zoeva, die is ook erg fijn Maar denk dat die contour dome brush nog fijner is, aangezien ie fijner is en dus goed voor je crease enzo
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 14:05 schreef BBQ-kip het volgende:
    Mooie spulletjes zeg! Hoop dat je je daar wat beter door gaat voelen
    Ben heel benieuwd wat je er van vindt
    Ik vind NYX echt een fijn merk, ga als ik weer mag shoppen van mezelf weer wat spulletjes bestellen
    Ja, ik hoop t ook... thanks
    Ik ook....Vooral die concealer, het was ff een gokje. Op de NYX site staan deze plaatjes dus, maar op eBay ook foto's ervan, en ik vond dat kleur 02 toch dichter bij mijn eigen huidskleur in de buurt kwam dan 01, Porcelain.. hoop dat ik goed gegokt heb. Maar NYX vind ik sowieso een geweldig merk, goeie kwaliteit voor weinig geld! En dat is ook hun filosofie
    Nice! Wat heb jij op het oog?
      zondag 15 november 2009 @ 14:34:12 #281
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74715890
    Nou, ik zat een beetje te rekenen en kwam op ongeveer 80 euro uit
    Dus daar zal ik toch een beeeetje in moeten gaan schrappen.
    2 round lipsticks, concealer en heel veel single oogschaduwtjes
    Ze hebben trouwens een nieuwe versie van het smokey eyes palette, mooi!
    pi_74716041
    Gisteren deze coole zwarte crystal eyeliner van Essence gekocht bij de Kruidvat voor nog geen 3 euro en hij is mooi! Een hele subtiele fijne glinstering zit er in. Dus geen ordinaire chunky porno glitters. Misschien dat ik de blauwe ook nog ga halen.

Wild horses run unbridled or their spirit dies...
      zondag 15 november 2009 @ 14:41:27 #283
    52349 purplerose
    pi_74716055
    Oe die volcano en die my favorite colour zijn moooi

Ook ik heb gister weer wat dingetjes gescoord, uiteraard meer dan de bedoeling was

Bij de etos heb ik van eigen (zeer vernieuwde) huismerk
    foundation matt finish matterend en verzorgend
    liquid eyeliner in de kleur brons/koper (die trouwens heel goed blijft zitten )
    bijpassende lipstick in brons kleur
    en een oogpotlood in de kleur aqua met sparkles

Bij de hema...
    darkblue eyeliner
    en een lip penseel

Nog een oogschaduw kwastje van idyl

van Essence nog eyeliner in een groen tint en bruin

van Catrice zilveren eyeliner potlood, paarse liquid eyeliner en een zwarte mascara, oja en een paars kajal potlood om uit te proberen of dat wat voor me is

Nu ga ik echt stoppen
      zondag 15 november 2009 @ 14:43:37 #284
    52349 purplerose
    pi_74716108
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 14:40 schreef Imperfect-Angel het volgende:
    Gisteren deze coole zwarte crystal eyeliner van Essence gekocht bij de Kruidvat voor nog geen 3 euro en hij is mooi! Een hele subtiele fijne glinstering zit er in. Dus geen ordinaire chunky porno glitters. Misschien dat ik de blauwe ook nog ga halen.

[ afbeelding ]
    Zeker doen, spullen van Essence zijn top! Kijk dan ook gelijk even bij Catrice, even duur en ook super
    Alleen niet elke kruidvat heeft catrice, trekpleister heeft het ook
    pi_74716673
    Met Pupa backed eyeshadow, black & gold collection. (Heeft een vriendin gedaan )

pi_74717431
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 14:43 schreef purplerose het volgende:

[..]

Zeker doen, spullen van Essence zijn top! Kijk dan ook gelijk even bij Catrice, even duur en ook super
    Alleen niet elke kruidvat heeft catrice, trekpleister heeft het ook
    Zal ik eens doen. De goedkope prijzen maken het leuk om een beetje experimenteren.
    Wild horses run unbridled or their spirit dies...
      FOK!fossiel zondag 15 november 2009 @ 17:08:48 #287
    1455 Keroppi
    kool kikker
    pi_74718837
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 15:13 schreef P.F het volgende:
    Met Pupa backed eyeshadow, black & gold collection. (Heeft een vriendin gedaan )

[ afbeelding ]
    Mooi!
    Chick on a mission
      zondag 15 november 2009 @ 17:47:23 #288
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_74719941
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 15:13 schreef P.F het volgende:

[ afbeelding ]
    Zo, gaaf! Kun je goed hebben hoor!
    pi_74720344
    Dit is een duidelijkere foto van dezelfde make-up bij haar zusje:

vond het zo mooi dat ik het ook wou !
    pi_74720385
    Ik kwam er gister wel achter dat mijn wenkbrauwen nog meer bij moeten groeien Duurt lang zeg! Ben al sinds februari bezig!!
      zondag 15 november 2009 @ 19:46:46 #291
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_74723754
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 18:01 schreef P.F het volgende:
    Ik kwam er gister wel achter dat mijn wenkbrauwen nog meer bij moeten groeien Duurt lang zeg! Ben al sinds februari bezig!!
    Waarom duurt dat zo lang dan, wat heb je er mee gedaan
    KuikenGuppy
      zondag 15 november 2009 @ 23:56:59 #292
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74735916
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 14:34 schreef BBQ-kip het volgende:
    Nou, ik zat een beetje te rekenen en kwam op ongeveer 80 euro uit
    Dus daar zal ik toch een beeeetje in moeten gaan schrappen.
    2 round lipsticks, concealer en heel veel single oogschaduwtjes
    Ze hebben trouwens een nieuwe versie van het smokey eyes palette, mooi!
    Oh Ja das wel erg veel. Ik wil ook nog meer van NYX hoor, heb nu geen blush genomen terwijl die ook heel mooi zijn Die neem ik de volgende keer met idd nog meer single eyeshadows
    Jaaa die palettes zijn ook echt superrr
    pi_74736225
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 19:46 schreef Burdie het volgende:

[..]

Waarom duurt dat zo lang dan, wat heb je er mee gedaan
    Uhm... Ik werd opgemaakt door een visagiste en ze vond ze niet zo mooi geloof ik
    pi_74736954
    quote:
    Op maandag 16 november 2009 00:07 schreef P.F het volgende:

[..]

Uhm... Ik werd opgemaakt door een visagiste en ze vond ze niet zo mooi geloof ik
    Vanaf februari? Het is nu november. .

Kijk uit met dat geepileer van wenkbrauwen, op een gegeven moment mag je de verbaasde streepjes zelf gaan tekenen he.
    pi_74737099
    Ja, of ik ben zelf in het verleden iets te enthausiast geweest? Maar zooo erg ook weer niet: heb volgens mij nooit echt dunne wenkbrauwen gehad..
    pi_74737168
    ik laat ze eens per maand epileren, ik durf het zelf (nog?) niet aan (ze moeten ook geverfd worden dan, ik heb lichtblond haar, je ziet ze dan echt niet) maar ik wil ze nooit te dun, ik waarschuw ze ook altijd
    pi_74737329
    Ja ik wilde uiteraard ook alleen maar even waarschuwen. Zelf heb ik volle zwarte wenkbrauwen en een vriendin zweerde bij epileren en zij moet ze inmiddels echt bijtekenen.
    Zelf werk ik de lijn wekelijks bij met een scheermesje want zo blijven de haarzakjes in tact.

Met lichtblonde wenkbrauwen kan ik me voorstellen dat je meer expressie in je gezicht wilt. Maar dat kan ook met lichtbruine kohl he?
    pi_74738771
    oeh! PR hier!

Ik had gister geexperimenteerd met turqouise, paars en zwart(shimmer).
    Ik doe morgen even foto posten.
    Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
      maandag 16 november 2009 @ 07:55:09 #299
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_74739091
    quote:
    Op maandag 16 november 2009 00:54 schreef Stali het volgende:
    Met lichtblonde wenkbrauwen kan ik me voorstellen dat je meer expressie in je gezicht wilt. Maar dat kan ook met lichtbruine kohl he?
    De meeste meiden met blonde wenkbrauwen willen dat helemaal niet .
    Ik krijg tenminste standaard de vraag of ik de wenkbrauwen wat minder donker wil maken, als ik ze een klein beetje heb aangezet
    KuikenGuppy
      maandag 16 november 2009 @ 10:27:38 #300
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_74741274
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 18:00 schreef P.F het volgende:
    [ afbeelding ]

Nice!
    pi_74744931
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 18:00 schreef P.F het volgende:
    [ afbeelding ]

Echt supermooi...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')