Kan ook. Maar tis blond en iets te jong voor mijn smaakquote:
Strak lijf heeft iequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ook. Maar tis blond en iets te jong voor mijn smaak
Die bovenste sprak me net aan.... herkende de nama meteen
Mijn one night stand tijdens m'n vakantie in BerlijnCute!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:43 schreef Bartjebart het volgende:
Ej Baltar, jonguh, als je de lapo hebt en je zet: hier gaan we naar toe:. dan moet je ook het linkje daar plakken he...
pfffffffff
ga met een aantal mensen ruim 6000 flessen zuid afrikaanse wijn sorterenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:09 schreef Baltar het volgende:
Waarom dient het al zo vroeg droog te zijn op zaterdagochtend?
Het is een jaar geleden, en er kan veel veranderen in een jaar.quote:
Wieder noch ein mahl züm Berghain ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een jaar geleden, en er kan veel veranderen in een jaar.
Ik denk dat ik daar eens onderzoek naar moet gaan doen!
Berghain, Roses Bar, Weekend Club, Alex barquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wieder noch ein mahl züm Berghain ?![]()
![]()
zoiets was dat wel, toch ja, maar er waren toch ook homo dingen te doen, in die grote kino die daar vlakbij stond ??? GFK of zo iets ????quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Berghain, Roses Bar, Weekend Club, Alex bar
Ik moest lachen... van de week poste iemand op Facebook dat ie sinds lange tijd weer eens naar berlijn zou gaan en dat ie zich afvroeg of Kafe Moskau op de Karl Marx Allee nog the place to be was........... dat was dus die club waar we met je Spartacusgids voor een half gesloopt gebouw stondenKon hem dus vertellen dat die inmiddels niet meer bestond
GMF. Maar dat was niet dichtbij. Nou ja, niet echt. Stukje metro. Het was dus verhuisd van Kafe Moskau naar The Weekend Club, op Alexander Platz op de 12e en 15e verdieping van het SHARP-gebouw. En het feest heette GMF.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zoiets was dat wel, toch ja, maar er waren toch ook homo dingen te doen, in die grote kino die daar vlakbij stond ??? GFK of zo iets ????
Onthou even dat ik daar mogenavond bij je op terug kom, dat is gemakkelijker, en sneller dan via hierquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
GMF. Maar dat was niet dichtbij. Nou ja, niet echt. Stukje metro. Het was dus verhuisd van Kafe Moskau naar The Weekend Club, op Alexander Platz op de 12e en 15e verdieping van het SHARP-gebouw. En het feest heette GMF.Heerlijk feest!
Dat waren leuke avonden! Rik leert iemand kennen de nacht ervoor. Die bellen we op goed geluk terwijl we verwilderd voor Moskau stonden "Het bestaat niet meer!" en hij wees ons de goede weg naar het feest. Daar leer ik dan weer iemand kennen en die wijst ons de dag erna naar een geweldig klein kitschbarretjeDaar leren we dan weer mensen kennen die ons naar weer iets anders brachten en zo hopten we Berlijn rond
Men/City-Hoppingtour!
Kunnen ze dat zelf dan niet regelen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:18 schreef PhalanX het volgende:
ik moet drugs in huis halen omdat de Duitsers "legaal" drugs willen gebruiken.
Kunnen ze wel, maar aangezien ze hier op bezoek komen bij mij... de drugs is niet de primaire reden van hun bezoek... alleen een leuke bonus.quote:
Waar is je principele hetze tegen drugs gebleven?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:22 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Kunnen ze wel, maar aangezien ze hier op bezoek komen bij mij... de drugs is niet de primaire reden van hun bezoek... alleen een leuke bonus.
Geen happy hour meer in Cataloniëquote:De Spaanse minister van Volksgezondheid, Trinidad Jimenez, verwelkomde het besluit van de lokale autoriteiten en zei dat vergelijkbare maatregelen zouden kunnen volgen in andere regio's.
wiet is de limiet... en paddo's... alles dat gefabriceerd is is slecht. Crack, cocaine, ghb, mdma, lsd, crystal meth, and whatever the hell is left out there...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:47 schreef Ang3l het volgende:
Waar is je principele hetze tegen drugs gebleven?
Je gata het nu nota bene zelf halen!
De enige reden waarom ik paddo's wel zou doen en LSD nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou nog wel over te halen zijn om paddo's te proberen, maar het lijkt me zo eng als je een bad trip krijgt.
Wat een verschil met je eerdere felle betoogjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:06 schreef PhalanX het volgende:
[..]
wiet is de limiet... en paddo's... alles dat gefabriceerd is is slecht. Crack, cocaine, ghb, mdma, lsd, crystal meth, and whatever the hell is left out there...
Ik had het ook nog nooit zo gehad, en kon er niet meer vanaf blijven. Het was genantquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:56 schreef Weemz het volgende:
[..]
Had ik maar zo iemand. Als was het maar voor even...
inderdaad, jullie kunnen TMM en mij echt niet alleen laten met die drank en eetvoorraadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh, Ang3l, afzeggen kan je TMM niet aandoen. Dat moest je voor donderdag doen he.
volgens mij waren er nog wel meer gasten op de lijstquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad, jullie kunnen TMM en mij echt niet alleen laten met die drank en eetvoorraad
Jullie?! Ik ga echt niet afzeggen hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad, jullie kunnen TMM en mij echt niet alleen laten met die drank en eetvoorraad
Ja, hallo, ik heb de brief waarin het staat officieel nog niet eens in m'n bezit!!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh, Ang3l, afzeggen kan je TMM niet aandoen. Dat moest je voor donderdag doen he.
Ik ben 't gewend dat alles stopt als ik afzeg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij waren er nog wel meer gasten op de lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
mooi!!!!quote:
kijk dat scheelt weer een slok op een borrelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie?! Ik ga echt niet afzeggen hoor.
Jajajajaja ik moet the Fall nog zien!quote:
achja ze waren wel aardig maar mams geeft ze beleefd afgewezen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind mormonen een beetje eng, en vooral dat boek van ze. Want als je dat leest dan kan je je roeping krijgen en moet je mormoon worden.
Denkt meteen aan Southparkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
net tweede keer dat we Amerikaanse mormonen aan de deur hebben
Is leuk moet je zien googlequote:
Ben eik niet zo'n ernome fan van south parkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is leuk moet je zien google
[verwachtereactiemodus]quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
IK WORD GEK!!!!
ik kan nergens stoffen servetten vinden, en ik heb natuurlijk van alles natuurlijk weer veel te veel, en alles is veel te duur, enik wil te veel, en alles moet perfect.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
IK WORD GEK!!!!
waarschijnlijk wel te oordelen aan mijn huidige missiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[verwachtereactiemodus]
Was je dat al niet dan?
[/verwachtereactiemodus]
als er iemand nu nog af zegt, maakt niet uit wie dan bega ik een ongeluk, dan sta ik niet meer voor mezelf in!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie?! Ik ga echt niet afzeggen hoor.
Jongenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik kan nergens stoffen servetten vinden, en ik heb natuurlijk van alles natuurlijk weer veel te veel, en alles is veel te duur, enik wil te veel, en alles moet perfect.
IK WORD GEK
Ang3l jij kunt zeker morgen bij de sligro niet 9 stoffen servetten halen![]()
hier, eerst maar eens een glaasje kalmerende witte wijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als er iemand nu nog af zegt, maakt niet uit wie dan bega ik een ongeluk, dan sta ik niet meer voor mezelf in!!!
wat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben eik niet zo'n ernome fan van south park
wat staat er op het menu? en hoeveel gangen? Of is dat een verrassing? BEn je al dagen aan het uitsloven in de keuken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik kan nergens stoffen servetten vinden, en ik heb natuurlijk van alles natuurlijk weer veel te veel, en alles is veel te duur, enik wil te veel, en alles moet perfect.
IK WORD GEK
Doe even rustig TMMquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
IK WORD GEK
Volg ik ook niet echtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat?en what about American Dad en Family Guy?
ik wil zo graag dat het af is/ perfect isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Jongenpak gewoon de keukenrol en vouw er leuke driehoekjes van
Anthony is precies hetzelfde met z'n dagen lang in de keuken staan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe even rustig TMM. Je legt de lat zo ontzettend hoog voor jezelf, en dat is helemaal niet nodig.
9 gangen, ik schrijf ze zondag wel uitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat staat er op het menu? en hoeveel gangen? Of is dat een verrassing? BEn je al dagen aan het uitsloven in de keuken?
en becel cholestorol verlagend?...voor de balansquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat halen we in huis voor het weekend:vijgen, aardbeien, champagne, rode kool, patrijs, spruitjes, aardappelen, knoflook, brocoli, paddestoelen, fazant, springbok, forel, zalm, kreeft, chocoladem kokosnoot, hazelnoten, amandelen, kazen, kirsch, tia maria, calvados, pijnboompitten, kaviaar, sla, wraps, ossenhaas, lamsvlees, eendenborst, rose, rode wijn, port rood, port wit, marscapone
quote:
Uiteraard, maar niemand zou er over vallen joh (mag ik hopen) en zowel zou ik ze aanvliegen met je scherpste keukenmes!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wil zo graag dat het af is/ perfect is
zondag eten we allemaal alleen maar yoghurt om in balans te komenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
en becel cholestorol verlagend?...voor de balans
als ik dit zo lees, zullen jullie de hele avond de hond de schuld geven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat halen we in huis voor het weekend:vijgen, aardbeien, champagne, rode kool, patrijs, spruitjes, aardappelen, knoflook, brocoli, paddestoelen, fazant, springbok, forel, zalm, kreeft, chocoladem kokosnoot, hazelnoten, amandelen, kazen, kirsch, tia maria, calvados, pijnboompitten, kaviaar, sla, wraps, ossenhaas, lamsvlees, eendenborst, rose, rode wijn, port rood, port wit, marscapone
ja en dan vinden ze het gek dat ik roep dat ik wellicht om 0.00 uur niet meer ga meedansen maar in een hoekje ga zitten uitbuikenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als ik dit zo lees, zullen jullie de hele avond de hond de schuld geven.![]()
Nee sorry, dat kan ik inderdaad niet. Ik heb morgen al een afspraak met de fotograaf, dus 't wordt al haasten om daarna nog te douchen, opdrogen, bus te pakken etc.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
IK WORD GEK
Ik aan Angels in Americaquote:
ik heb ook alleen maar papieren variant, want anders had ik ze wel meegebrachtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee sorry, dat kan ik inderdaad niet. Ik heb morgen al een afspraak met de fotograaf, dus 't wordt al haasten om daarna nog te douchen, opdrogen, bus te pakken etc.
Dan maar papieren servetjes hoor.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en dan vinden ze het gek dat ik roep dat ik wellicht om 0.00 uur niet meer ga meedansen maar in een hoekje ga zitten uitbuiken
Vrijdag koopavond in Ehv tochquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee sorry, dat kan ik inderdaad niet. Ik heb morgen al een afspraak met de fotograaf, dus 't wordt al haasten om daarna nog te douchen, opdrogen, bus te pakken etc.
Dan maar papieren servetjes hoor.
Als ie dat goed had gepland, dan had ie ze al in huis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Vrijdag koopavond in Ehv tochIk vind dat je best even naar de bijenkorf kan gaan, ja..dat kan best...dat moet kunnen...dat heb je vast wel over voor je Rosario...kom op....go... ga...direkt uit je werk even langs rijden..kost maar 5 minuutjes van je tijd...jawel...ga...ga
![]()
niet zo pushen jijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Vrijdag koopavond in Ehv tochIk vind dat je best even naar de bijenkorf kan gaan, ja..dat kan best...dat moet kunnen...dat heb je vast wel over voor je Rosario...kom op....go... ga...direkt uit je werk even langs rijden..kost maar 5 minuutjes van je tijd...jawel...ga...ga
![]()
Ik ook niet hoor. Ik ben sowieso een hele ondankbare eter. Kan er opz ich wel van genieten, maar de liefde gaat bij mij niet door de maag. heb ook niet een echt lievelingsgerecht. Met uitgebreid uit eten maak je me op een date ook echt niet blij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Anthony is precies hetzelfde met z'n dagen lang in de keuken staan.![]()
ja, ik zelf laat een cateraar altijd komen. Ik begin daar niet aan.
hij woont op 3 minuten wandelen van de stad in EHVquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
vond er geen reet aan, aan die serie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik aan Angels in America
[ afbeelding ]
Kan je voor TMM's sake niet net doen of dat je het waardeert danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik ben sowieso een hele ondankbare eter. Kan er opz ich wel van genieten, maar de liefde gaat bij mij niet door de maag. heb ook niet een echt lievelingsgerecht. Met uitgebreid uit eten maak je me op een date ook echt niet blij.
Nee. Want A de sligro zit niet in de stad, B ik ga zo eten met een vriendin en C ik moet om 20u trainen en D als dat afgelopen is dan is t al bijna half 10 en is alles dicht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
Jij kan best even langs de Vroom en Dreesman in plaats van de Sligro/Hanos/Makroquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Want A de sligro zit niet in de stad, B ik ga zo eten met een vriendin en C ik moet om 20u trainen en D als dat afgelopen is dan is t al bijna half 10 en is alles dicht.
Kortom: nee.
Ja hoor, ik zal na ieder gerecht enthousiast vertellen hoe lekker ik 't vondquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je voor TMM's sake niet net doen of dat je het waardeert dan?
Nee, want de deurbel ging net dus ze is er al.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij kan best even langs de Vroom en Dreesman in plaats van de Sligro/Hanos/Makro
cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vond er geen reet aan, aan die serie.
Precies. Ik plan ook. En ik heb dus al andere plannen. Helaas.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als ie dat goed had gepland, dan had ie ze al in huis.
luie donderquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want de deurbel ging net dus ze is er al.
Heeft niets met luiheid te maken.quote:
Ik kan het sowieso wel waarderen dat iemand zich uitslooft in de keuken. Misschien is het ook wel leuk om te doen als je actually kan koken. (wat ik dus niet kanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik ben sowieso een hele ondankbare eter. Kan er opz ich wel van genieten, maar de liefde gaat bij mij niet door de maag. heb ook niet een echt lievelingsgerecht. Met uitgebreid uit eten maak je me op een date ook echt niet blij.
Juist niet, als ik zo de uitleg zie, je hebt het veel te druk.quote:
En heb jij niets liggen nog van de kerst?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij kan best even langs de Vroom en Dreesman in plaats van de Sligro/Hanos/Makro
Ja, waarom gaat een van jullie niet gewoon even servetten halen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En heb jij niets liggen nog van de kerst?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
cultuurbarbaar
die is juist prachtig, een ook de nederlandse versie van Toneelgroep Amsterdam is prachtig
papier ja, je weet wel, vader wormquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En heb jij niets liggen nog van de kerst?
ik zou zeggen dubbel in de herkansing, maar ja Toneelgroep Amsterdam brengt de voorstelling niet meerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja, ik was zeker niet in de juiste state of mind ervoor.. Burn out, depressive..etc..
ik kom toch niet dus zal mij een zorg zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, waarom gaat een van jullie niet gewoon even servetten halen?
Jullie zijn er toch net zo goed morgen?
Correctie je was niet uitgenodigd!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kom toch niet dus zal mij een zorg zijn
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Correctie je was niet uitgenodigd!
had je nu maar een katoenen servet voor je traantjesquote:
dat heet toch zakdoek ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
had je nu maar een katoenen servet voor je traantjes
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ik heb voor een leger aan katoenen servetten liggen, maar gebruik ze bijna nooitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Vals!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kan ik ze afkomen halen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb voor een leger aan katoenen servetten liggen, maar gebruik ze bijna nooit
Nja dit visualiseer ik me dan in servetten met camouflageprint.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb voor een leger aan katoenen servetten liggen, maar gebruik ze bijna nooit
moet je wel opschieten, 1 nov ga ik weer wegquote:
Weet je al waar je heen moet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
moet je wel opschieten, 1 nov ga ik weer weg
ja ik welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet je al waar je heen moet?
ze zijn gewoon wit, en ik heb ook nog rode voor kerstquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dit visualiseer ik me dan in servetten met camouflageprint.
Frikandellen!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:04 schreef Yurithemaster het volgende:
heb honger maar heb geen zin om te koken
dat is jullie allen geraden, het is een erg gevoelige kwestie momenteelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zal na ieder gerecht enthousiast vertellen hoe lekker ik 't vond
Maar ik beloof lief te zijn
En als ik 't niet lekker vind hou ik gewoon mijn mond.
"wat eten"quote:
wat eten!quote:
Tijdens het invoeren drukken bedacht ik me al dat niet helemaal een goeie woordkeuze was.quote:
Der staan dingen tussen die ik nog nooit gegeten hebquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja ik denk dat alleen aan vlees al een gemiddelde van 500 gram pp komtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Der staan dingen tussen die ik nog nooit gegeten heb
In hoeveel vormen ga je dit opdienen? Wat een lading vlees
Jonge jongens met alleen een schortje voorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:52 schreef Desmonkey het volgende:
WIe gaat of gaan al die 9 gangen serveren?
Jeetje... ik ben best een vleeseter, maar jeetje das wel heel veel!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik denk dat alleen aan vlees al een gemiddelde van 500 gram pp komt
in 9 gangen officieus
amuse
koud voor
warm voor
spoom
gevogelte hoofd
vlees hoofd
kaas
na
koffie evt
Ah, dan is die 500 gram vlees per persoon opeens een stuk aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jonge jongens met alleen een schortje voor
Whahahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, dan is die 500 gram vlees per persoon opeens een stuk aantrekkelijker.
die heb ik niet besteld hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jonge jongens met alleen een schortje voor
hahahaquote:
witte gai wa da kostquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hahaha
Tip voor de volgende keer!
Het blijft eten. Je stopt het in je mond, kauwt, slikt, het gata naar je maag, wordt verteerd, gaat door je darmen, wordt stront en je poept het weer uit. Eten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat eten!
WAT eten
WAT ETEN!
Dit is ambachtelijk de kunst van het koken bedrijven
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef Bartjebart het volgende:
Vind je het nog wel leuk trouwens?
En kun je er zelf nog van genieten morgen?
Iets zegt me dat er geen tap zal zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Zolang er maar geen file voor de tap is toch?
Voor de drankkast danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets zegt me dat er geen tap zal zijn
ik vind het al lang niet leuk meer, denk ook dat alles mislukt, ben benieuwd hoe het er morgen uit zietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vind je het nog wel leuk trouwens?
En kun je er zelf nog van genieten morgen?
Ja, je doet het toch echt zelf, ondanks allerlei waarschuwingen en tips van onze kant...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vind het al lang niet leuk meer, denk ook dat alles mislukt, ben benieuwd hoe het er morgen uit ziet
ik ga nu naar bed
Ja, ik ga me bijna schuldig voelen dat ik een van de gasten ben, van iets waar de gastheer nu al de pest in heeft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, je doet het toch echt zelf, ondanks allerlei waarschuwingen en tips van onze kant...
Heb je zelf misschien gedronken dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:06 schreef Steve het volgende:
Vlarpoholic.
Ja dat vind ik zelf heel grappig.
Idem. En ik weet nu al dat we het nooit allemaal op gaan krijgen en dan heeft de gastheer allemaal dure restjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ga me bijna schuldig voelen dat ik een van de gasten ben, van iets waar de gastheer nu al de pest in heeft.
En daarom ben je goed gezelfschapquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind gewoon altijd heel snel iets grappig.
Oh ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, Wonderer, je moet vasten tot morgenavond.
Mijn broer belt altijd vantevoren of er eten in huis is als hij richting mijn ouders denkt te gaan. Bevalt het hem niet dan komt ie gewoon niet opdagenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef wonderer het volgende:
Ik heb honger. Zal ik een boterham maken? Jammer genoeg ben ik vergeten aan mijn moeder te vragen of ze ook iets lekkers in huis wilde halen![]()
Zo'n vliegtuig omkeren gaat zo lastig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:14 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Mijn broer belt altijd vantevoren of er eten in huis is als hij richting mijn ouders denkt te gaan. Bevalt het hem niet dan komt ie gewoon niet opdagen.
Nja helemaal nu je weet wat je te wachten staatquote:
Ze ging boodschappen doen nadat mijn ouders me hadden opgepikt en vroeg wat ik allemaal wilde hebben, maar ik kwam niet verder dan het bevestigen van haar suggestiesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:14 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Mijn broer belt altijd vantevoren of er eten in huis is als hij richting mijn ouders denkt te gaan. Bevalt het hem niet dan komt ie gewoon niet opdagen.
Vasten zorgt er echter voor dat je maag krimpt, dus dan kun je minder eten... dilemma...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja helemaal nu je weet wat je te wachten staat
Geen idee. Maari k ga nu wel een boterham maken want ik rammel nu echtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch niet binnen een etmaal? Want dat zou ideaal zijn.
Hoiquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:06 schreef Steve het volgende:
Vlarpoholic.
Ja dat vind ik zelf heel grappig.
Je ziet mij nooitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En daarom ben je goed gezelfschap(en daarom zie ik je hooguit een keer per jaar
).
Ja, maar jij woont zo ver weg!quote:
Dat moet nog maar blijkenquote:En ik ben ook erg leuk gezelschap
Ik woon bijna in Rotterdam! En we kunnen ook ergens op de helft afsprekenquote:
Neh, dat zal wel meevallenquote:Dat moet nog maar blijken. En misschien ben ik wel verschrikkelijk...
.
Oh Rotterdam is nog wel te doen. Daar heb ik al vaker mensen gemeetquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik woon bijna in Rotterdam! En we kunnen ook ergens op de helft afspreken
[..]
Neh, dat zal wel meevallen
Ok, en nu hoe is het écht met je...?quote:
Nee, echt waar!?!?!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh Rotterdam is nog wel te doen. Daar heb ik al vaker mensen gemeet.
Ja, prima, ik wil slapen.. maar goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Lastige vraag.Maar goed hoor.
Met jou? Leuk geborreld?
Doe eens niet zo ontwijkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:57 schreef Steve het volgende:
Dat is wel weer genoeg over mij.
hoe gaat het met jullie allemaal?
Ik heb mezelf ook wel moeten dwingen hoor. Ik hou niet zo van Rotterdamquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, echt waar!?!?!
Dat je dat aandurfde
Rotterdam is een vet mooie stadquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook wel moeten dwingen hoor. Ik hou niet zo van Rotterdam.
Maar over een paar maanden wordt het al een stuk leuker
Ik vind het vooral viesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Met slijmen kom je gewoon heel erg ver in het leven.
Iets subtieler werkt stukken beter.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Met slijmen kom je gewoon heel erg ver in het leven.
Ik doe het allemaal, subtiel, uitgesproken... whatever it takes om mijn zin te krijgenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Iets subtieler werkt stukken beter.
Jij bent subtiel?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Iets subtieler werkt stukken beter.
Ik vind je leuk zoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve vind ik iets té subtiel. Moet altijd heel hard vissen naar complimentjes.
Ja daaag! Niks schuldig voelen. Hij doet het zichzelf aan. We gaan gewoon lol hebben, fuck 't eten, fuck de stress!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Idem. En ik weet nu al dat we het nooit allemaal op gaan krijgen en dan heeft de gastheer allemaal dure restjes.
quote:Een grote schaal lasagne met een salade was ook goed geweest
Onmerkbaar subtiel. Blijkbaar:quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve vind ik iets té subtiel. Moet altijd heel hard vissen naar complimentjes.
Die heeft [homo] verlatenquote:
quote:
samen met waxxer. En is vlarp nu nog de enige fokker vanaf het begin van h topic ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die heeft [homo] verlaten. Uit betrouwbare bron.
Afschieten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:13 schreef Vlarp het volgende:
Een overbuurman heeft besloten om vanmorgen vanaf 9 uur met een kettingszaag in de weer te gaan![]()
![]()
Ik zou daar niet op kunnen staan, omdat ik echt zou sterven van hoogtevreesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:53 schreef Ang3l het volgende:
http://www.gadgetgarden.n(...)verandert-in-balkon/
Erg grappig, maar wie komt dat raam steeds wassen?
Kloptquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Lijkt me moeilijk. Kijk, een arm naar recht zwaaien is nog wel te onthouden, maar als je dan ook nog je hand naar boven moet vouwen, je wijsvinger gestrekt, maar je middelvinger gebogen en dan vervolgens weer iets heel anders moet dan wordt het toch wel ingewikkeld.
moet jij niet in je bed liggen?:+quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Staan de maagpompen al klaar?
Ik werd om 12 uur wakkerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
moet jij niet in je bed liggen?:+
het is wel rustiger.. Salaris van iedereen kom volgende week weer binnen.. Maar een keertje 6 uur slapen op de vrijdag is wel zo fijn:)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik werd om 12 uur wakker
Was het de moeite om vroeg op te staan om te gaan werken of is er geen hond?
Ja als je 2x 6 uur slaapt op de vrijdag slaap je 12 uur.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
het is wel rustiger.. Salaris van iedereen kom volgende week weer binnen.. Maar een keertje 6 uur slapen op de vrijdag is wel zo fijn:)
ja 1+1=2 he twentiequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja als je 2x 6 uur slaapt op de vrijdag slaap je 12 uur.
Als je nou maar 2 uur geslapen had zoals normaal had je die inside joke niet kunnen maken, dus kijk wat het allemaal oplevert.quote:
jawel dan was het kwart over kut! Ik ben werken:)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je nou maar 2 uur geslapen had zoals normaal had je die inside joke niet kunnen maken, dus kijk wat het allemaal oplevert.
Dat je vandaag maar een überhoge omzet mag halen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
jawel dan was het kwart over kut! Ik ben werken:)
Dat ga ik nu doen, met een berg left-over chinees van gisterquote:
I hate sweet.quote:
Hoe slecht is dat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ga ik nu doen, met een berg left-over chinees van gister
Als je niets eet zit je na 1 gang al "vol".quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, he, Ang3l is nou eenmaal een stoute jongen.
iets met klittenband?quote:
Stretchstofquote:
Ik heb mijn wijdste broek al aangetrokken jaquote:
Ik ga vanuit huis op de fietsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:56 schreef wonderer het volgende:
zTrouwens, Erik, ik ben als het goed is om kwart over vijf op Station Eindhoven. Angel zou me SMS'en wanneer ik bij hem terecht kan zodat we samen de bus nemen, maar zullen wij anders vast op het station "meeten" om die tijd? Even wat drinken of zo? Of vertrek jij vanaf een ander punt richting TMM?
Oh, okeequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga vanuit huis op de fiets. Dan kom ik 's nachts ook weer thuis namelijk.
Ik kan je vertellen dat een eind fietsen in de regen niet leuk isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, okeeHopelijk is het goed weer dan
Ik ben nog niet zo lang uit Nederland weg dat ik dat niet meer weetquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat een eind fietsen in de regen niet leuk is
Klopt, en daarom gaat het niet regenen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat een eind fietsen in de regen niet leuk is
Oh, dat heb je al even geregeld?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt, en daarom gaat het niet regenen.
Ja, ik heb een direct lijntje met daarboven.quote:
Handig...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik heb een direct lijntje met daarboven.
Slijmen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Handig...
Kun je mij eens uitleggen hoe je dat doet?
Whehe... life's a bitchquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben ik toch ook een homo eigenlijk, zit ik hier voor de spiegel mijn haar te boetseren, terwijl ik weet dat ik straks op de fiets moet en het toch kut zit daarna
En daar baal ik dan ook van
.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben ik toch ook een homo eigenlijk, zit ik hier voor de spiegel mijn haar te boetseren, terwijl ik weet dat ik straks op de fiets moet en het toch kut zit daarna
En daar baal ik dan ook van
.
Crisis afgewend, want vader wil me wel met fiets en al wegbrengenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Het regent. Maar buienradar zegt dat het ook weer ophoudt zo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |