moet jij niet in je bed liggen?:+quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Staan de maagpompen al klaar?
Ik werd om 12 uur wakkerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
moet jij niet in je bed liggen?:+
het is wel rustiger.. Salaris van iedereen kom volgende week weer binnen.. Maar een keertje 6 uur slapen op de vrijdag is wel zo fijn:)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik werd om 12 uur wakker
Was het de moeite om vroeg op te staan om te gaan werken of is er geen hond?
Ja als je 2x 6 uur slaapt op de vrijdag slaap je 12 uur.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
het is wel rustiger.. Salaris van iedereen kom volgende week weer binnen.. Maar een keertje 6 uur slapen op de vrijdag is wel zo fijn:)
ja 1+1=2 he twentiequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja als je 2x 6 uur slaapt op de vrijdag slaap je 12 uur.
Als je nou maar 2 uur geslapen had zoals normaal had je die inside joke niet kunnen maken, dus kijk wat het allemaal oplevert.quote:
jawel dan was het kwart over kut! Ik ben werken:)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je nou maar 2 uur geslapen had zoals normaal had je die inside joke niet kunnen maken, dus kijk wat het allemaal oplevert.
Dat je vandaag maar een überhoge omzet mag halen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
jawel dan was het kwart over kut! Ik ben werken:)
Dat ga ik nu doen, met een berg left-over chinees van gisterquote:
I hate sweet.quote:
Hoe slecht is dat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ga ik nu doen, met een berg left-over chinees van gister
Als je niets eet zit je na 1 gang al "vol".quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, he, Ang3l is nou eenmaal een stoute jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |