Ben eik niet zo'n ernome fan van south parkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is leuk moet je zien google
[verwachtereactiemodus]quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
IK WORD GEK!!!!
ik kan nergens stoffen servetten vinden, en ik heb natuurlijk van alles natuurlijk weer veel te veel, en alles is veel te duur, enik wil te veel, en alles moet perfect.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
IK WORD GEK!!!!
waarschijnlijk wel te oordelen aan mijn huidige missiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[verwachtereactiemodus]
Was je dat al niet dan?
[/verwachtereactiemodus]
als er iemand nu nog af zegt, maakt niet uit wie dan bega ik een ongeluk, dan sta ik niet meer voor mezelf in!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie?! Ik ga echt niet afzeggen hoor.
Jongenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik kan nergens stoffen servetten vinden, en ik heb natuurlijk van alles natuurlijk weer veel te veel, en alles is veel te duur, enik wil te veel, en alles moet perfect.
IK WORD GEK
Ang3l jij kunt zeker morgen bij de sligro niet 9 stoffen servetten halen![]()
hier, eerst maar eens een glaasje kalmerende witte wijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als er iemand nu nog af zegt, maakt niet uit wie dan bega ik een ongeluk, dan sta ik niet meer voor mezelf in!!!
wat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben eik niet zo'n ernome fan van south park
wat staat er op het menu? en hoeveel gangen? Of is dat een verrassing? BEn je al dagen aan het uitsloven in de keuken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik kan nergens stoffen servetten vinden, en ik heb natuurlijk van alles natuurlijk weer veel te veel, en alles is veel te duur, enik wil te veel, en alles moet perfect.
IK WORD GEK
Doe even rustig TMMquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
IK WORD GEK
Volg ik ook niet echtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat?en what about American Dad en Family Guy?
ik wil zo graag dat het af is/ perfect isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Jongenpak gewoon de keukenrol en vouw er leuke driehoekjes van
Anthony is precies hetzelfde met z'n dagen lang in de keuken staan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe even rustig TMM. Je legt de lat zo ontzettend hoog voor jezelf, en dat is helemaal niet nodig.
9 gangen, ik schrijf ze zondag wel uitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat staat er op het menu? en hoeveel gangen? Of is dat een verrassing? BEn je al dagen aan het uitsloven in de keuken?
en becel cholestorol verlagend?...voor de balansquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat halen we in huis voor het weekend:vijgen, aardbeien, champagne, rode kool, patrijs, spruitjes, aardappelen, knoflook, brocoli, paddestoelen, fazant, springbok, forel, zalm, kreeft, chocoladem kokosnoot, hazelnoten, amandelen, kazen, kirsch, tia maria, calvados, pijnboompitten, kaviaar, sla, wraps, ossenhaas, lamsvlees, eendenborst, rose, rode wijn, port rood, port wit, marscapone
quote:
Uiteraard, maar niemand zou er over vallen joh (mag ik hopen) en zowel zou ik ze aanvliegen met je scherpste keukenmes!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wil zo graag dat het af is/ perfect is
zondag eten we allemaal alleen maar yoghurt om in balans te komenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
en becel cholestorol verlagend?...voor de balans
als ik dit zo lees, zullen jullie de hele avond de hond de schuld geven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat halen we in huis voor het weekend:vijgen, aardbeien, champagne, rode kool, patrijs, spruitjes, aardappelen, knoflook, brocoli, paddestoelen, fazant, springbok, forel, zalm, kreeft, chocoladem kokosnoot, hazelnoten, amandelen, kazen, kirsch, tia maria, calvados, pijnboompitten, kaviaar, sla, wraps, ossenhaas, lamsvlees, eendenborst, rose, rode wijn, port rood, port wit, marscapone
ja en dan vinden ze het gek dat ik roep dat ik wellicht om 0.00 uur niet meer ga meedansen maar in een hoekje ga zitten uitbuikenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als ik dit zo lees, zullen jullie de hele avond de hond de schuld geven.![]()
Nee sorry, dat kan ik inderdaad niet. Ik heb morgen al een afspraak met de fotograaf, dus 't wordt al haasten om daarna nog te douchen, opdrogen, bus te pakken etc.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
IK WORD GEK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |