Ik aan Angels in Americaquote:
ik heb ook alleen maar papieren variant, want anders had ik ze wel meegebrachtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee sorry, dat kan ik inderdaad niet. Ik heb morgen al een afspraak met de fotograaf, dus 't wordt al haasten om daarna nog te douchen, opdrogen, bus te pakken etc.
Dan maar papieren servetjes hoor.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en dan vinden ze het gek dat ik roep dat ik wellicht om 0.00 uur niet meer ga meedansen maar in een hoekje ga zitten uitbuiken
Vrijdag koopavond in Ehv tochquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee sorry, dat kan ik inderdaad niet. Ik heb morgen al een afspraak met de fotograaf, dus 't wordt al haasten om daarna nog te douchen, opdrogen, bus te pakken etc.
Dan maar papieren servetjes hoor.
Als ie dat goed had gepland, dan had ie ze al in huis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Vrijdag koopavond in Ehv tochIk vind dat je best even naar de bijenkorf kan gaan, ja..dat kan best...dat moet kunnen...dat heb je vast wel over voor je Rosario...kom op....go... ga...direkt uit je werk even langs rijden..kost maar 5 minuutjes van je tijd...jawel...ga...ga
![]()
niet zo pushen jijquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Vrijdag koopavond in Ehv tochIk vind dat je best even naar de bijenkorf kan gaan, ja..dat kan best...dat moet kunnen...dat heb je vast wel over voor je Rosario...kom op....go... ga...direkt uit je werk even langs rijden..kost maar 5 minuutjes van je tijd...jawel...ga...ga
![]()
Ik ook niet hoor. Ik ben sowieso een hele ondankbare eter. Kan er opz ich wel van genieten, maar de liefde gaat bij mij niet door de maag. heb ook niet een echt lievelingsgerecht. Met uitgebreid uit eten maak je me op een date ook echt niet blij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Anthony is precies hetzelfde met z'n dagen lang in de keuken staan.![]()
ja, ik zelf laat een cateraar altijd komen. Ik begin daar niet aan.
hij woont op 3 minuten wandelen van de stad in EHVquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
vond er geen reet aan, aan die serie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik aan Angels in America
[ afbeelding ]
Kan je voor TMM's sake niet net doen of dat je het waardeert danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik ben sowieso een hele ondankbare eter. Kan er opz ich wel van genieten, maar de liefde gaat bij mij niet door de maag. heb ook niet een echt lievelingsgerecht. Met uitgebreid uit eten maak je me op een date ook echt niet blij.
Nee. Want A de sligro zit niet in de stad, B ik ga zo eten met een vriendin en C ik moet om 20u trainen en D als dat afgelopen is dan is t al bijna half 10 en is alles dicht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
Jij kan best even langs de Vroom en Dreesman in plaats van de Sligro/Hanos/Makroquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Want A de sligro zit niet in de stad, B ik ga zo eten met een vriendin en C ik moet om 20u trainen en D als dat afgelopen is dan is t al bijna half 10 en is alles dicht.
Kortom: nee.
Ja hoor, ik zal na ieder gerecht enthousiast vertellen hoe lekker ik 't vondquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je voor TMM's sake niet net doen of dat je het waardeert dan?
Nee, want de deurbel ging net dus ze is er al.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij kan best even langs de Vroom en Dreesman in plaats van de Sligro/Hanos/Makro
cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vond er geen reet aan, aan die serie.
Precies. Ik plan ook. En ik heb dus al andere plannen. Helaas.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als ie dat goed had gepland, dan had ie ze al in huis.
luie donderquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want de deurbel ging net dus ze is er al.
Heeft niets met luiheid te maken.quote:
Ik kan het sowieso wel waarderen dat iemand zich uitslooft in de keuken. Misschien is het ook wel leuk om te doen als je actually kan koken. (wat ik dus niet kanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik ben sowieso een hele ondankbare eter. Kan er opz ich wel van genieten, maar de liefde gaat bij mij niet door de maag. heb ook niet een echt lievelingsgerecht. Met uitgebreid uit eten maak je me op een date ook echt niet blij.
Juist niet, als ik zo de uitleg zie, je hebt het veel te druk.quote:
En heb jij niets liggen nog van de kerst?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij kan best even langs de Vroom en Dreesman in plaats van de Sligro/Hanos/Makro
Ja, waarom gaat een van jullie niet gewoon even servetten halen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En heb jij niets liggen nog van de kerst?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
cultuurbarbaar
die is juist prachtig, een ook de nederlandse versie van Toneelgroep Amsterdam is prachtig
papier ja, je weet wel, vader wormquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En heb jij niets liggen nog van de kerst?
ik zou zeggen dubbel in de herkansing, maar ja Toneelgroep Amsterdam brengt de voorstelling niet meerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja, ik was zeker niet in de juiste state of mind ervoor.. Burn out, depressive..etc..
ik kom toch niet dus zal mij een zorg zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, waarom gaat een van jullie niet gewoon even servetten halen?
Jullie zijn er toch net zo goed morgen?
Correctie je was niet uitgenodigd!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kom toch niet dus zal mij een zorg zijn
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Correctie je was niet uitgenodigd!
had je nu maar een katoenen servet voor je traantjesquote:
dat heet toch zakdoek ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
had je nu maar een katoenen servet voor je traantjes
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ik heb voor een leger aan katoenen servetten liggen, maar gebruik ze bijna nooitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Vals!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
kan ik ze afkomen halen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb voor een leger aan katoenen servetten liggen, maar gebruik ze bijna nooit
Nja dit visualiseer ik me dan in servetten met camouflageprint.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb voor een leger aan katoenen servetten liggen, maar gebruik ze bijna nooit
moet je wel opschieten, 1 nov ga ik weer wegquote:
Weet je al waar je heen moet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
moet je wel opschieten, 1 nov ga ik weer weg
ja ik welquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet je al waar je heen moet?
ze zijn gewoon wit, en ik heb ook nog rode voor kerstquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dit visualiseer ik me dan in servetten met camouflageprint.
Frikandellen!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:04 schreef Yurithemaster het volgende:
heb honger maar heb geen zin om te koken
dat is jullie allen geraden, het is een erg gevoelige kwestie momenteelquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zal na ieder gerecht enthousiast vertellen hoe lekker ik 't vond
Maar ik beloof lief te zijn
En als ik 't niet lekker vind hou ik gewoon mijn mond.
"wat eten"quote:
wat eten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |