Misschien dat het niet wennen is, maar tolereren?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Jaja, dat men ondertussen nog niet gewend is aan mijn dramatische persoon.
Mond dicht. Je houdt toch wel van mequote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien dat het niet wennen is, maar tolereren?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mond dicht. Je houdt toch wel van me.
Nerveus voor watquote:
Vliegen.quote:
Ohja. Oh hoeveel krijg je van me voor je gesigneerde boekquote:
Profiteurquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik dat ook vragen, maar ik was te lui om het te tikken
18.95quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja. Oh hoeveel krijg je van me voor je gesigneerde boek?
Maar tikken dat je te lui was, is dan weer niet te veel moeite?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik dat ook vragen, maar ik was te lui om het te tikken
Uhuhquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar tikken dat je te lui was, is dan weer niet te veel moeite?
Moet ik het overmaken of wil je het liever handje contantje (als het overmaken is pm me dan even je gegevens dan doe ik het morgen).quote:
Maakt niet uit. Contant lijkt me het handigst zaterdag, ik zal voor wisselgeld zorgenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet ik het overmaken of wil je het liever handje contantje (als het overmaken is pm me dan even je gegevens dan doe ik het morgen).
Nederland zal voor jou nu wel lekker duur zijn nu de dollar weer zo laag staatquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Contant lijkt me het handigst zaterdag, ik zal voor wisselgeld zorgen
Ik heb een Nederlandse rekening dus ik hoef niet te wisselen. Anders zou het echt belachelijk zijn ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nederland zal voor jou nu wel lekker duur zijn nu de dollar weer zo laag staat
D'r is reclame nu, dus nu ben ik er weer evenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef Steve het volgende:
Ah, Vlarp is er. Kan ik ook weer posten.
Mja, 66 cent voor een dollarquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een Nederlandse rekening dus ik hoef niet te wisselen. Anders zou het echt belachelijk zijn ja.
Ligt ie inmiddels zo laag? Kutquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, 66 cent voor een dollar
Ik moet echt weer een keer naar de VS om inkopen te doen
Cash it is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Contant lijkt me het handigst zaterdag, ik zal voor wisselgeld zorgen
Ow dat schiet ook niet opquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft bij vandaag niet schoongemaakt. Ik had het boodschappenlijstje niet zien liggen dus er waren een aantal dingen niet in huis. Nou is de supermarkt maar 10 min lopen hoormaar dan zou ie niet op tijd thuis zijn of zoiets.
Goeie reis!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:27 schreef wonderer het volgende:
Ik vertrek! Tot... eh... morgen of zo. in ieder geval tot zaterdag, voor sommigen.
Tot strakkies!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:27 schreef wonderer het volgende:
Ik vertrek! Tot... eh... morgen of zo. in ieder geval tot zaterdag, voor sommigen.
fijne vluchtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:27 schreef wonderer het volgende:
het ene werkpaard zwaait naar het andere werkpaardquote:
Deze post moet je vanmiddag nogmaals doen. Mike leest niet terugquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:19 schreef PhalanX het volgende:
met een beetje geluk krijg ik Duitsers over de vloer.... en moet ik drugs in huis halen.
Mike.... jij hebt er verstand van, want jij bent een drugsverslaafde... wat voor soft-drugs zijn leuk om te gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |