Der staan dingen tussen die ik nog nooit gegeten hebquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat halen we in huis voor het weekend:vijgen, aardbeien, champagne, rode kool, patrijs, spruitjes, aardappelen, knoflook, brocoli, paddestoelen, fazant, springbok, forel, zalm, kreeft, chocoladem kokosnoot, hazelnoten, amandelen, kazen, kirsch, tia maria, calvados, pijnboompitten, kaviaar, sla, wraps, ossenhaas, lamsvlees, eendenborst, rose, rode wijn, port rood, port wit, marscapone
ja ik denk dat alleen aan vlees al een gemiddelde van 500 gram pp komtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Der staan dingen tussen die ik nog nooit gegeten heb
In hoeveel vormen ga je dit opdienen? Wat een lading vlees
Jonge jongens met alleen een schortje voorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:52 schreef Desmonkey het volgende:
WIe gaat of gaan al die 9 gangen serveren?
Jeetje... ik ben best een vleeseter, maar jeetje das wel heel veel!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik denk dat alleen aan vlees al een gemiddelde van 500 gram pp komt
in 9 gangen officieus
amuse
koud voor
warm voor
spoom
gevogelte hoofd
vlees hoofd
kaas
na
koffie evt
Ah, dan is die 500 gram vlees per persoon opeens een stuk aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jonge jongens met alleen een schortje voor
Whahahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, dan is die 500 gram vlees per persoon opeens een stuk aantrekkelijker.
die heb ik niet besteld hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jonge jongens met alleen een schortje voor
hahahaquote:
witte gai wa da kostquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hahaha
Tip voor de volgende keer!
Het blijft eten. Je stopt het in je mond, kauwt, slikt, het gata naar je maag, wordt verteerd, gaat door je darmen, wordt stront en je poept het weer uit. Eten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat eten!
WAT eten
WAT ETEN!
Dit is ambachtelijk de kunst van het koken bedrijven
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef Bartjebart het volgende:
Vind je het nog wel leuk trouwens?
En kun je er zelf nog van genieten morgen?
Iets zegt me dat er geen tap zal zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Zolang er maar geen file voor de tap is toch?
Voor de drankkast danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets zegt me dat er geen tap zal zijn
ik vind het al lang niet leuk meer, denk ook dat alles mislukt, ben benieuwd hoe het er morgen uit zietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vind je het nog wel leuk trouwens?
En kun je er zelf nog van genieten morgen?
Ja, je doet het toch echt zelf, ondanks allerlei waarschuwingen en tips van onze kant...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vind het al lang niet leuk meer, denk ook dat alles mislukt, ben benieuwd hoe het er morgen uit ziet
ik ga nu naar bed
Ja, ik ga me bijna schuldig voelen dat ik een van de gasten ben, van iets waar de gastheer nu al de pest in heeft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, je doet het toch echt zelf, ondanks allerlei waarschuwingen en tips van onze kant...
Heb je zelf misschien gedronken dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:06 schreef Steve het volgende:
Vlarpoholic.
Ja dat vind ik zelf heel grappig.
Idem. En ik weet nu al dat we het nooit allemaal op gaan krijgen en dan heeft de gastheer allemaal dure restjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ga me bijna schuldig voelen dat ik een van de gasten ben, van iets waar de gastheer nu al de pest in heeft.
En daarom ben je goed gezelfschapquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind gewoon altijd heel snel iets grappig.
Oh ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, Wonderer, je moet vasten tot morgenavond.
Mijn broer belt altijd vantevoren of er eten in huis is als hij richting mijn ouders denkt te gaan. Bevalt het hem niet dan komt ie gewoon niet opdagenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef wonderer het volgende:
Ik heb honger. Zal ik een boterham maken? Jammer genoeg ben ik vergeten aan mijn moeder te vragen of ze ook iets lekkers in huis wilde halen![]()
Zo'n vliegtuig omkeren gaat zo lastig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:14 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Mijn broer belt altijd vantevoren of er eten in huis is als hij richting mijn ouders denkt te gaan. Bevalt het hem niet dan komt ie gewoon niet opdagen.
Nja helemaal nu je weet wat je te wachten staatquote:
Ze ging boodschappen doen nadat mijn ouders me hadden opgepikt en vroeg wat ik allemaal wilde hebben, maar ik kwam niet verder dan het bevestigen van haar suggestiesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:14 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Mijn broer belt altijd vantevoren of er eten in huis is als hij richting mijn ouders denkt te gaan. Bevalt het hem niet dan komt ie gewoon niet opdagen.
Vasten zorgt er echter voor dat je maag krimpt, dus dan kun je minder eten... dilemma...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja helemaal nu je weet wat je te wachten staat
Geen idee. Maari k ga nu wel een boterham maken want ik rammel nu echtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch niet binnen een etmaal? Want dat zou ideaal zijn.
Hoiquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:06 schreef Steve het volgende:
Vlarpoholic.
Ja dat vind ik zelf heel grappig.
Je ziet mij nooitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En daarom ben je goed gezelfschap(en daarom zie ik je hooguit een keer per jaar
).
Ja, maar jij woont zo ver weg!quote:
Dat moet nog maar blijkenquote:En ik ben ook erg leuk gezelschap
Ik woon bijna in Rotterdam! En we kunnen ook ergens op de helft afsprekenquote:
Neh, dat zal wel meevallenquote:Dat moet nog maar blijken. En misschien ben ik wel verschrikkelijk...
.
Oh Rotterdam is nog wel te doen. Daar heb ik al vaker mensen gemeetquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik woon bijna in Rotterdam! En we kunnen ook ergens op de helft afspreken
[..]
Neh, dat zal wel meevallen
Ok, en nu hoe is het écht met je...?quote:
Nee, echt waar!?!?!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh Rotterdam is nog wel te doen. Daar heb ik al vaker mensen gemeet.
Ja, prima, ik wil slapen.. maar goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Lastige vraag.Maar goed hoor.
Met jou? Leuk geborreld?
Doe eens niet zo ontwijkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:57 schreef Steve het volgende:
Dat is wel weer genoeg over mij.
hoe gaat het met jullie allemaal?
Ik heb mezelf ook wel moeten dwingen hoor. Ik hou niet zo van Rotterdamquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, echt waar!?!?!
Dat je dat aandurfde
Rotterdam is een vet mooie stadquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook wel moeten dwingen hoor. Ik hou niet zo van Rotterdam.
Maar over een paar maanden wordt het al een stuk leuker
Ik vind het vooral viesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Met slijmen kom je gewoon heel erg ver in het leven.
Iets subtieler werkt stukken beter.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Met slijmen kom je gewoon heel erg ver in het leven.
Ik doe het allemaal, subtiel, uitgesproken... whatever it takes om mijn zin te krijgenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Iets subtieler werkt stukken beter.
Jij bent subtiel?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Iets subtieler werkt stukken beter.
Ik vind je leuk zoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve vind ik iets té subtiel. Moet altijd heel hard vissen naar complimentjes.
Ja daaag! Niks schuldig voelen. Hij doet het zichzelf aan. We gaan gewoon lol hebben, fuck 't eten, fuck de stress!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Idem. En ik weet nu al dat we het nooit allemaal op gaan krijgen en dan heeft de gastheer allemaal dure restjes.
quote:Een grote schaal lasagne met een salade was ook goed geweest
Onmerkbaar subtiel. Blijkbaar:quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve vind ik iets té subtiel. Moet altijd heel hard vissen naar complimentjes.
Die heeft [homo] verlatenquote:
quote:
samen met waxxer. En is vlarp nu nog de enige fokker vanaf het begin van h topic ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die heeft [homo] verlaten. Uit betrouwbare bron.
Afschieten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:13 schreef Vlarp het volgende:
Een overbuurman heeft besloten om vanmorgen vanaf 9 uur met een kettingszaag in de weer te gaan![]()
![]()
Ik zou daar niet op kunnen staan, omdat ik echt zou sterven van hoogtevreesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:53 schreef Ang3l het volgende:
http://www.gadgetgarden.n(...)verandert-in-balkon/
Erg grappig, maar wie komt dat raam steeds wassen?
Kloptquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Lijkt me moeilijk. Kijk, een arm naar recht zwaaien is nog wel te onthouden, maar als je dan ook nog je hand naar boven moet vouwen, je wijsvinger gestrekt, maar je middelvinger gebogen en dan vervolgens weer iets heel anders moet dan wordt het toch wel ingewikkeld.
moet jij niet in je bed liggen?:+quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Staan de maagpompen al klaar?
Ik werd om 12 uur wakkerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
moet jij niet in je bed liggen?:+
het is wel rustiger.. Salaris van iedereen kom volgende week weer binnen.. Maar een keertje 6 uur slapen op de vrijdag is wel zo fijn:)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik werd om 12 uur wakker
Was het de moeite om vroeg op te staan om te gaan werken of is er geen hond?
Ja als je 2x 6 uur slaapt op de vrijdag slaap je 12 uur.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
het is wel rustiger.. Salaris van iedereen kom volgende week weer binnen.. Maar een keertje 6 uur slapen op de vrijdag is wel zo fijn:)
ja 1+1=2 he twentiequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja als je 2x 6 uur slaapt op de vrijdag slaap je 12 uur.
Als je nou maar 2 uur geslapen had zoals normaal had je die inside joke niet kunnen maken, dus kijk wat het allemaal oplevert.quote:
jawel dan was het kwart over kut! Ik ben werken:)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je nou maar 2 uur geslapen had zoals normaal had je die inside joke niet kunnen maken, dus kijk wat het allemaal oplevert.
Dat je vandaag maar een überhoge omzet mag halen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
jawel dan was het kwart over kut! Ik ben werken:)
Dat ga ik nu doen, met een berg left-over chinees van gisterquote:
I hate sweet.quote:
Hoe slecht is dat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ga ik nu doen, met een berg left-over chinees van gister
Als je niets eet zit je na 1 gang al "vol".quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, he, Ang3l is nou eenmaal een stoute jongen.
iets met klittenband?quote:
Stretchstofquote:
Ik heb mijn wijdste broek al aangetrokken jaquote:
Ik ga vanuit huis op de fietsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:56 schreef wonderer het volgende:
zTrouwens, Erik, ik ben als het goed is om kwart over vijf op Station Eindhoven. Angel zou me SMS'en wanneer ik bij hem terecht kan zodat we samen de bus nemen, maar zullen wij anders vast op het station "meeten" om die tijd? Even wat drinken of zo? Of vertrek jij vanaf een ander punt richting TMM?
Oh, okeequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga vanuit huis op de fiets. Dan kom ik 's nachts ook weer thuis namelijk.
Ik kan je vertellen dat een eind fietsen in de regen niet leuk isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, okeeHopelijk is het goed weer dan
Ik ben nog niet zo lang uit Nederland weg dat ik dat niet meer weetquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat een eind fietsen in de regen niet leuk is
Klopt, en daarom gaat het niet regenen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat een eind fietsen in de regen niet leuk is
Oh, dat heb je al even geregeld?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt, en daarom gaat het niet regenen.
Ja, ik heb een direct lijntje met daarboven.quote:
Handig...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik heb een direct lijntje met daarboven.
Slijmen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Handig...
Kun je mij eens uitleggen hoe je dat doet?
Whehe... life's a bitchquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben ik toch ook een homo eigenlijk, zit ik hier voor de spiegel mijn haar te boetseren, terwijl ik weet dat ik straks op de fiets moet en het toch kut zit daarna
En daar baal ik dan ook van
.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat ben ik toch ook een homo eigenlijk, zit ik hier voor de spiegel mijn haar te boetseren, terwijl ik weet dat ik straks op de fiets moet en het toch kut zit daarna
En daar baal ik dan ook van
.
Crisis afgewend, want vader wil me wel met fiets en al wegbrengenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Het regent. Maar buienradar zegt dat het ook weer ophoudt zo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |