Tijdens het invoeren drukken bedacht ik me al dat niet helemaal een goeie woordkeuze was.quote:
Der staan dingen tussen die ik nog nooit gegeten hebquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat halen we in huis voor het weekend:vijgen, aardbeien, champagne, rode kool, patrijs, spruitjes, aardappelen, knoflook, brocoli, paddestoelen, fazant, springbok, forel, zalm, kreeft, chocoladem kokosnoot, hazelnoten, amandelen, kazen, kirsch, tia maria, calvados, pijnboompitten, kaviaar, sla, wraps, ossenhaas, lamsvlees, eendenborst, rose, rode wijn, port rood, port wit, marscapone
ja ik denk dat alleen aan vlees al een gemiddelde van 500 gram pp komtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Der staan dingen tussen die ik nog nooit gegeten heb
In hoeveel vormen ga je dit opdienen? Wat een lading vlees
Jonge jongens met alleen een schortje voorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:52 schreef Desmonkey het volgende:
WIe gaat of gaan al die 9 gangen serveren?
Jeetje... ik ben best een vleeseter, maar jeetje das wel heel veel!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik denk dat alleen aan vlees al een gemiddelde van 500 gram pp komt
in 9 gangen officieus
amuse
koud voor
warm voor
spoom
gevogelte hoofd
vlees hoofd
kaas
na
koffie evt
Ah, dan is die 500 gram vlees per persoon opeens een stuk aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jonge jongens met alleen een schortje voor
Whahahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, dan is die 500 gram vlees per persoon opeens een stuk aantrekkelijker.
die heb ik niet besteld hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jonge jongens met alleen een schortje voor
hahahaquote:
witte gai wa da kostquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hahaha
Tip voor de volgende keer!
Het blijft eten. Je stopt het in je mond, kauwt, slikt, het gata naar je maag, wordt verteerd, gaat door je darmen, wordt stront en je poept het weer uit. Eten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat eten!
WAT eten
WAT ETEN!
Dit is ambachtelijk de kunst van het koken bedrijven
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef Bartjebart het volgende:
Vind je het nog wel leuk trouwens?
En kun je er zelf nog van genieten morgen?
Iets zegt me dat er geen tap zal zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Zolang er maar geen file voor de tap is toch?
Voor de drankkast danquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets zegt me dat er geen tap zal zijn
ik vind het al lang niet leuk meer, denk ook dat alles mislukt, ben benieuwd hoe het er morgen uit zietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vind je het nog wel leuk trouwens?
En kun je er zelf nog van genieten morgen?
Ja, je doet het toch echt zelf, ondanks allerlei waarschuwingen en tips van onze kant...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vind het al lang niet leuk meer, denk ook dat alles mislukt, ben benieuwd hoe het er morgen uit ziet
ik ga nu naar bed
Ja, ik ga me bijna schuldig voelen dat ik een van de gasten ben, van iets waar de gastheer nu al de pest in heeft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, je doet het toch echt zelf, ondanks allerlei waarschuwingen en tips van onze kant...
Heb je zelf misschien gedronken dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:06 schreef Steve het volgende:
Vlarpoholic.
Ja dat vind ik zelf heel grappig.
Idem. En ik weet nu al dat we het nooit allemaal op gaan krijgen en dan heeft de gastheer allemaal dure restjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ga me bijna schuldig voelen dat ik een van de gasten ben, van iets waar de gastheer nu al de pest in heeft.
En daarom ben je goed gezelfschapquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind gewoon altijd heel snel iets grappig.
Oh ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, Wonderer, je moet vasten tot morgenavond.
Mijn broer belt altijd vantevoren of er eten in huis is als hij richting mijn ouders denkt te gaan. Bevalt het hem niet dan komt ie gewoon niet opdagenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef wonderer het volgende:
Ik heb honger. Zal ik een boterham maken? Jammer genoeg ben ik vergeten aan mijn moeder te vragen of ze ook iets lekkers in huis wilde halen![]()
Zo'n vliegtuig omkeren gaat zo lastig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:14 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Mijn broer belt altijd vantevoren of er eten in huis is als hij richting mijn ouders denkt te gaan. Bevalt het hem niet dan komt ie gewoon niet opdagen.
Nja helemaal nu je weet wat je te wachten staatquote:
Ze ging boodschappen doen nadat mijn ouders me hadden opgepikt en vroeg wat ik allemaal wilde hebben, maar ik kwam niet verder dan het bevestigen van haar suggestiesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:14 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Mijn broer belt altijd vantevoren of er eten in huis is als hij richting mijn ouders denkt te gaan. Bevalt het hem niet dan komt ie gewoon niet opdagen.
Vasten zorgt er echter voor dat je maag krimpt, dus dan kun je minder eten... dilemma...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja helemaal nu je weet wat je te wachten staat
Geen idee. Maari k ga nu wel een boterham maken want ik rammel nu echtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch niet binnen een etmaal? Want dat zou ideaal zijn.
Hoiquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:06 schreef Steve het volgende:
Vlarpoholic.
Ja dat vind ik zelf heel grappig.
Je ziet mij nooitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En daarom ben je goed gezelfschap(en daarom zie ik je hooguit een keer per jaar
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |